Skrevet av Emne: Hva ser du på bildet?  (Lest 63070 ganger)

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #315 : 22. juni 2009, 18:43 »
MANNNAARMER!!!!! GORILLALALALLA

Ja, det er nemlig 2 personer i bildet og ikke 1. Armene tilhører ikke kvinnen. Her spiller Palmolive på både ord og bilde. "Who can resist the touch of Palmolive" Da man også ser hvor bra denne kvinnen har det, og hun blir også tatt på av en annen. Mulig mannen skal representere Palmolive og at om man kjøper denne såpen så skjer det noe seksuelt med en.  Herbal Essences er derimot ikke så diskre igjen..  Men vi "ser" ikke at det ikke er kvinnen sine hender, men hjernen registrerer  at det ikke er hennes det på en eller annen måte. Det er min tanke om det.

"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #316 : 22. juni 2009, 18:47 »
Jeg synes det er galt i å manipulere folk til å kjøpe produktet sitt, uansett om det er skjult seksuelt budskap eller om det er et annet skjult budskap som jeg skal komme tilbake til senere i tråden. Å spille åpenlyst på sex er en ting, da er folk klar over det, men å lure noen?? Nei takk.. Det synes jeg er direkte uærlig og ingen verdighet i.

F.eks denne burgeren fra KFC som jeg postet for litt siden, bare nå med bedre bilde.


Man assosierer penger med denne burgeren, at disse 2 hører sammen da man kan se seddelen på salaten. Og da kan det trigge et lynraskt bilde i hodet vårt på denne burgeren når vi ser en seddel og deretter trigge oss til å bruke penger på denne maten. Bare en tanke og igjen, min mening.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget pudding

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 44

Sv: Hva ser du på bildet?
« #317 : 22. juni 2009, 20:13 »
Andre enn meg som legger merke til rompa til hu i den nye cola-reklamen? Cheesy

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #318 : 22. juni 2009, 20:52 »
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget atwood

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Hva ser du på bildet?
« #319 : 22. juni 2009, 20:56 »
Eneres: Du kommer alltid med dine meninger. Men dine meninger er feil. Faktisk. Hvertfall de aller fleste. Så enkelt er det..

Og på den parfymeplakaten der : Jeg har hvertfall ALDRI sett den reklamen der noen sted i Norge. Kan du ikke dra frem noen aktuelle reklamer i det minste? Det er forskjellige regler i forskjellige land når det kommer til det å spille på sex i reklamer, så det er nok ikke vanskelig og finne gode eksempler på nakenhet. Men finner du det her innenfor Norges grenser ?

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva ser du på bildet?
« #320 : 22. juni 2009, 21:00 »
Eneres: Du kommer alltid med dine meninger. Men dine meninger er feil. Faktisk. Hvertfall de aller fleste. Så enkelt er det..

Nå har du gjentatt deg selv i hele tråden, finn på noe nytt..

Og på den parfymeplakaten der : Jeg har hvertfall ALDRI sett den reklamen der noen sted i Norge. Kan du ikke dra frem noen aktuelle reklamer i det minste? Det er forskjellige regler i forskjellige land når det kommer til det å spille på sex i reklamer, så det er nok ikke vanskelig og finne gode eksempler på nakenhet. Men finner du det her innenfor Norges grenser ?

Hvem sa det måtte være fra norge?




Selv kunne jeg tenkte meg litt flere disneybilder Wink
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget atwood

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Hva ser du på bildet?
« #321 : 22. juni 2009, 21:04 »
Jeg har aldri fått noe konkret svar fra eneres , derfor jeg venter på at hun kan gi meg et godt svar. Og "finn på noe nytt"?mener med det? Hvis du mener at jeg har sagt det samme hele tiden, se hva folk skriver her. Tror alle har gjentatt seg selv noen ganger, men eneres virker litt for sta til å ta det til seg og svare på det. Hun sier bare " jeg er så lei av personangrep bla bla bla.." , "dette blir siste gang jeg skriver noe bla bla bla.." , men hun har ikke stoppet til nå! :DDDDDD

Nei jeg sa ikke at det MÅTTE være i Norge heller da smarte gutt. Jeg ønsker eksempler som man finner også i Norge, for da kan jeg kanskje se: "Oj, det har jeg ikke sett før, KULT!!" , eller noe sånt. Istedenfor at hun finner eksempler fra hele verden som ofte har litt for dårlig grunnlag til å bli vurdert med tanke på seksuelle budskap i bildene.

Snakker om å gjenta, du er vel sikkert nummer 100 som har ønsket flere disneybilder? Smiley

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva ser du på bildet?
« #322 : 22. juni 2009, 21:11 »
Jeg har aldri fått noe konkret svar fra eneres , derfor jeg venter på at hun kan gi meg et godt svar. Og "finn på noe nytt"?mener med det? Hvis du mener at jeg har sagt det samme hele tiden, se hva folk skriver her. Tror alle har gjentatt seg selv noen ganger, men eneres virker litt for sta til å ta det til seg og svare på det. Hun sier bare " jeg er så lei av personangrep bla bla bla.." , "dette blir siste gang jeg skriver noe bla bla bla.." , men hun har ikke stoppet til nå! :DDDDDD

Nei jeg sa ikke at det MÅTTE være i Norge heller da smarte gutt. Jeg ønsker eksempler som man finner også i Norge, for da kan jeg kanskje se: "Oj, det har jeg ikke sett før, KULT!!" , eller noe sånt. Istedenfor at hun finner eksempler fra hele verden som ofte har litt for dårlig grunnlag til å bli vurdert med tanke på seksuelle budskap i bildene.

Snakker om å gjenta, du er vel sikkert nummer 100 som har ønsket flere disneybilder? Smiley


Siden du ikke får noe svar så bare dropp det da? Hva får deg til å tro du får svar denne gangen?

"Jeg har hvertfall ALDRI sett den reklamen der noen sted i Norge."
Sier du.
Hva så? Ingen har sagt den er fra Norge? Spør heller bare om hun har noe fra Norge da vel.
Enig i at det hadde vært fett å se noe som vi har sett selv, offcourse.

Gjenta, har vel bare nevnt det smått en gang? Og da i form av en smiley.


Har kanskje en her, usikker. Isåfall, sier budskapet at det ser mer sexy ut å drikke sprite enn vann, og at du derfor skal bli trigget til å kjøpe. JEG hadde ikke gått på det, men folk er dumme.

Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #323 : 22. juni 2009, 21:13 »
SuperCaliber:  Ku Klux Klan på Atlantis båten?  Hehe, jeg vet ikke helt hva jeg synes om den såkalte kkk budskapet der egentlig! Cheesy  Den er litt utydelig for meg men..

"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget atwood

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Hva ser du på bildet?
« #324 : 22. juni 2009, 21:28 »
"Spør heller om hun har noe fra Norge da vel?" Det var jo akkurat det jeg gjorde da.. Herregud.. Snakk om å skulle ha det inn med teskje..

Du burde lese alt jeg skriver og svare meg ut ifra det, ikke bare en setning.. Trangsynt.noooo

Utlogget atwood

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Hva ser du på bildet?
« #325 : 22. juni 2009, 21:31 »
Når jeg ikke får svar på mine første spørsmål, regner jeg ikke med at jeg får  svar på spørsmålet om "kan du finne en reklame som vi i norge har sett ute på byen eller lignende?" .

hvis hun bare ikke har tæl nok til å svare meg på min kritikk av hennes grunnlag for å komme med sine påstander, er hun feig. Dette er ikke noe PERSONANGREP, men da betegner jeg hun som feig når hun ikke vil svare meg.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hva ser du på bildet?
« #326 : 22. juni 2009, 21:35 »
Atwood, kan du slutte å mase nå?

Kule bilder eneres!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Hva ser du på bildet?
« #327 : 22. juni 2009, 21:36 »
Haha. Hvem bryr seg om at hun er feig? Samme hva hun mener vel. Det er jo bare å se på bildene. Det er vel ikke nødvendig å bruke så mye energi på å hisse seg opp, atwood.
Når jeg ikke får svar på mine første spørsmål, regner jeg ikke med at jeg får  svar på spørsmålet om "kan du finne en reklame som vi i norge har sett ute på byen eller lignende?" .

hvis hun bare ikke har tæl nok til å svare meg på min kritikk av hennes grunnlag for å komme med sine påstander, er hun feig. Dette er ikke noe PERSONANGREP, men da betegner jeg hun som feig når hun ikke vil svare meg.
Haha. Hvem bryr seg om at hun er feig? Samme hva hun mener vel. Det er jo bare å se på bildene. Det er vel ikke nødvendig å bruke så mye energi på å hisse seg opp.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #328 : 22. juni 2009, 22:10 »
Marlboro prøvde seg på å ta sjansen på at folk skum-leste reklamer, de lagde en reklame som var siktet på at folk leste fort over, og at den første ordet og deler av det siste ordet ble registrert oppi hjernen til leseren, og at det da ble "Come n'try Marlboro" - come and try Marlboro.





"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #329 : 22. juni 2009, 22:27 »
Camel sigaretter, skjuler den kjente statuen av gutten som står og tisser. Regner med at vi har den samme i Norge? Jeg har ikke noen Camel pakke hjemme, så får ikke sjekka men..





"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!