Skrevet av Emne: Hva ser du på bildet?  (Lest 63065 ganger)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva ser du på bildet?
« #345 : 23. juni 2009, 00:43 »
Akkurat i denne diskusjonen kommer man ingen vei uansett tankegang.

man kan ikke gi opp så lett Wink

hvis folk begynner å snakke sammen og svare på spørsmålene som blir stilt tror jeg vi kan få noe ut av denne tråden Smiley

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #346 : 23. juni 2009, 00:46 »
erikv: Disse bildene er fra forskjellige steder på nettet. Og ikke gidder jeg  å lete opp gamle adresser for din skyld. Din hensikt i denne tråden er for meg ganske tydelig og dette blir min siste respons til deg.

Atwood:. Ok, siden det er et forferdelig mas etter at jeg skal svare på dette tydelig etterlengtede spm, så må jeg be om at det blir stilt igjen. Jeg vet ikke hvilket spm det dreier seg om engang. Men da burdte det absolutt ha noe med topic å gjøre bare så det er nevnt og ikke om meg personlig. Takk.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva ser du på bildet?
« #347 : 23. juni 2009, 00:46 »
man kan ikke gi opp så lett Wink

hvis folk begynner å snakke sammen og svare på spørsmålene som blir stilt tror jeg vi kan få noe ut av denne tråden Smiley

Ja, 20 sider til med piss som ikke har med saken å gjøre.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva ser du på bildet?
« #348 : 23. juni 2009, 00:49 »
erikv: Disse bildene er fra forskjellige steder på nettet. Og ikke gidder jeg  å lete opp gamle adresser for din skyld. Din hensikt i denne tråden er for meg ganske tydelig og dette blir min siste respons til deg.

Atwood:. Ok, siden det er et forferdelig mas etter at jeg skal svare på dette tydelig etterlengtede spm, så må jeg be om at det blir stilt igjen. Jeg vet ikke hvilket spm det dreier seg om engang. Men da burdte det absolutt ha noe med topic å gjøre bare så det er nevnt og ikke om meg personlig. Takk.
Hva er ErikVs hensikt i tråden? Å få frem flere syn enn bare ditt? Å påpeke at ikke alt du sier er nødt til å stemme? Å stille spørsmål rundt dine teorier om hvordan hjernen reagerer på disse budskapene? Å være kritisk til det du legger frem? Å be om kilder på det du legger frem?

Altså å belyse temaet rundt, slik enhver god debattant er ute etter? Eller har han et annet formål i denne tråden som har gått meg hus forbi?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget hypnose

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Hva ser du på bildet?
« #349 : 23. juni 2009, 00:57 »
Har sett en fødsel på nært hold noen år tilbake så sex frister ikke spesielt lengre.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva ser du på bildet?
« #350 : 23. juni 2009, 01:03 »
Ja, 20 sider til med piss som ikke har med saken å gjøre.

de første 20 kom av at trådstarter ikke svarte på spørsmål Smiley
hva er egentlig saken?
at man kan finne ordet sex i diverse bilder viss man leter hardt nok? ORLY?
at reklamebransjen spiller på sex og at sex selger? ORLY?






Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva ser du på bildet?
« #351 : 23. juni 2009, 01:08 »

Atwood:. Ok, siden det er et forferdelig mas etter at jeg skal svare på dette tydelig etterlengtede spm, så må jeg be om at det blir stilt igjen. Jeg vet ikke hvilket spm det dreier seg om engang. Men da burdte det absolutt ha noe med topic å gjøre bare så det er nevnt og ikke om meg personlig. Takk.

du lager en tråd med den intensjon om å starte en diskusjon, men man må mase i 20 sider for å få noe svar ut av deg. dette virker rimelig rart. vil du i det hele tatt diskutere emnet, eller vil du bare vise oss hvor smart du er?

Utlogget atwood

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Hva ser du på bildet?
« #352 : 23. juni 2009, 01:11 »
Eneres: Det eneste jeg lurte på er om du har noe utdanning eller noe grunnlag for å trekke tråder mellom disse reklamene og skjulte sex-budskap? eller om det bare er hva du tror ?  Dette er ikke noe angrep på deg, men jeg vil bare vite det. Så vi får det på det tørre om du har noe grunnlag å legge bak disse teoriene dine? Jeg ser jo hva du mener i noen av reklamene, men jeg vil gjerne ha noe fakta eller teorier eller historier som du kan henvise til en kilde.

Tror faktisk at dette kan hjelpe deg med å bli tatt litt mer seriøst og, hvis folk ser at du faktisk har noen kilder og fakta å henvise til. For jeg vet at sex selger, med reklamekampanjer for klesmerker og lignende, men iløpet av mine år med utdanning innen medier og kommunikasjon(og markedsføring) har jeg aldri vært borti at sex spiller inn i reklamer for is og pengeseddler.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #353 : 23. juni 2009, 01:18 »
atwood: Men dette har jeg da kommentert mange ganger at dette er kun mine meninger. Jeg har ingen utdannelse innenfor reklame. At enkelte her ikke visste fra før at sex spiller en stor rolle i reklame, ja det har jeg ingen formening om, og det spiller heller ingen rolle for meg hva de visste i forkant eller ikke.

Jeg poster mine meninger, også får andre poste sine meninger. Her trengs ingen cv eller vitnemål fra skole. Her trengs kun en fungerende hjerne som klarer å lage tanker selv.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget atwood

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Hva ser du på bildet?
« #354 : 23. juni 2009, 01:23 »
Jo jeg tror de fleste vet at sex spiller en stor rolle i enkelte reklamer, men dine eksempler virker ofte litt for dårlige. Sånn som med den whiskeyen, hvor du mener man holder flasken som man holder et mannlig kjønnsorgan(flink gutt).  Dette syntes jeg blir litt FOR "godtroende". Sex har ikke SÅ stor rolle.

Men du har ingen kilder eller noe og henvise til ? Hadde faktisk vært moro og sett litt på de sidene hvor du finner alt dette stoffet. Og dette er ikke negativt ment nei.

En fungerende hjerne kan ofte lage litt for mange tanker for seg selv kanskje.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva ser du på bildet?
« #355 : 23. juni 2009, 01:24 »
Hva er ErikVs hensikt i tråden? Å få frem flere syn enn bare ditt? Å påpeke at ikke alt du sier er nødt til å stemme? Å stille spørsmål rundt dine teorier om hvordan hjernen reagerer på disse budskapene? Å være kritisk til det du legger frem? Å be om kilder på det du legger frem?

Altså å belyse temaet rundt, slik enhver god debattant er ute etter? Eller har han et annet formål i denne tråden som har gått meg hus forbi?
Tror du glemte denne, Eneres. Treningsforum vil ha svar!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget hypnose

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Hva ser du på bildet?
« #356 : 23. juni 2009, 01:29 »
atwood: Men dette har jeg da kommentert mange ganger at dette er kun mine meninger. Jeg har ingen utdannelse innenfor reklame. At enkelte her ikke visste fra før at sex spiller en stor rolle i reklame, ja det har jeg ingen formening om, og det spiller heller ingen rolle for meg hva de visste i forkant eller ikke.

Jeg poster mine meninger, også får andre poste sine meninger. Her trengs ingen cv eller vitnemål fra skole. Her trengs kun en fungerende hjerne som klarer å lage tanker selv.

Fanatisk *host*

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #357 : 23. juni 2009, 01:33 »
Jeg har et bredt spekter av reklamer på min pc, da jeg er veldig interessert i dette. Men det er fra mange forskjellige steder så noen link blir det ikke, da man måtte ha gått på 100 forskjellige sider for å finne disse bildene som jeg simpelthen ikke gidder å lete opp. Det jeg kan tilby er disse bildene og mine meninger, så får folk ytre det de mener.

Ja, du har rett til å tro og mene at sex ikke spiller en vesentlig stor rolle i reklame. Jeg tror noe annet.





"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva ser du på bildet?
« #358 : 23. juni 2009, 01:56 »
men iløpet av mine år med utdanning innen medier og kommunikasjon(og markedsføring) har jeg aldri vært borti at sex spiller inn i reklamer for is og pengeseddler.

Ikke for å være vrang eller noe, men såvidt jeg ser er du 18 år. Med andre ord samme "utdanningen" som alle andre på medie og kommunikasjon får.
Skulle jeg vært selvutnevnt proff i endokrinologi fordi jeg har hatt naturfag på videregående?
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva ser du på bildet?
« #359 : 23. juni 2009, 02:03 »
Ikke for å være vrang eller noe, men såvidt jeg ser er du 18 år. Med andre ord samme "utdanningen" som alle andre på medie og kommunikasjon får.
Skulle jeg vært selvutnevnt proff i endokrinologi fordi jeg har hatt naturfag på videregående?
Er ikke du selvutnevnt proff i det meste da? what
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!