Skrevet av Emne: Oppkjøring mot NM - The Weise-Guys treningslogg  (Lest 112066 ganger)

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #270 : 14. august 2009, 21:48 »

Naa vet ikke jeg hvor mye du har trent, men jeg ville ha soerget for og ha ett vist grunnlag foer du starter paa dietmar, programmene er ganske krevende og oektene kan bli lange, du maa iallefall mestre teknikken paa de 3 store foer du starter, har du aldri proevd dietmar foer kan du ta en titt paa nybegynner programene som ligger paa styrkeloft.no

Naa vil jeg ikke framstaa som en gal Dietmar Disipel, men jeg maa innroemme, at de gangene jeg har kjoert programmene, saa har det kjentes helt magisk, styrken bare kommer som lyn fra klar himmel i uke 12(forutsatt at man har gjort jobben, spist, sovet og ikke gaatt glipp av oekter).


Hvis ikke du har prøvd dietmar før så melder du deg inn i nærmeste styrkeløft klubb og startet på Mengdetrenings programmet. Koster som regel ikke mer enn 1200 å trene på en styrkeløft klubb i året.

Blir å melde seg inn i Oslo Styrkeløft Klubb kommende fredag og sjekke ut om religionen Dietmar er så bra som det skal være. Blir mengde eller nybegynner prog hvertfall!

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #271 : 15. august 2009, 01:47 »
Du er hjertlig velkommen!

Klubbens lokaler åpner 18 august og vi er stort sett der, mandag, onsdag og fredag. Så førstkommende onsdag er jeg der.

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #272 : 15. august 2009, 02:17 »
Er på jobb nå, og kommer ikke hjem før fredag. Så blir å stikke oppom da og se om jeg overlever! Dessuten tror jeg ikke det er lurt å møte på Superblodige Grizzzly første gangen jeg skal liste meg inn...


Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #273 : 15. august 2009, 16:50 »
Er på jobb nå, og kommer ikke hjem før fredag. Så blir å stikke oppom da og se om jeg overlever! Dessuten tror jeg ikke det er lurt å møte på Superblodige Grizzzly første gangen jeg skal liste meg inn...

Da snakkes vi på fredag, så finner vi ut av teknikken din og setter opp et program. Enten det blir mengde eller noe annet.

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #274 : 15. august 2009, 17:00 »
Du er hjertlig velkommen!

Klubbens lokaler åpner 18 august og vi er stort sett der, mandag, onsdag og fredag. Så førstkommende onsdag er jeg der.

Tror det åpner på mandag faktisk, jeg skal i alle fall dit da!

Velkommen til klubben! Jo flere vi er jo bedre er det  Smiley (men ikke i den betydningen klubbmaskotten ville vridd det til)
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #275 : 15. august 2009, 19:25 »
Og i dag er det noyaktig ett aar siden jeg "debuterte" som styrkeloefter ved at jeg 15 Aug 2008 for foerste gang perset i kneboy, benkpress og Markloeft i dag 3, uke 12 av ett Dietmar oppkjoerings program.

Trondheims gater er naa helt fulle av elleville folk som feirer denne begivenheten, evt, de feirer at Rosenbork slo Bodoe Glimt, eller de er glade fordi Aage Aleksandersen har hatt konsert.

Satt maalene til 160 - 140 - 225 = 525 raw, hvilket jeg klarte, hadde nok litt mere inne ogsaa men det ble med disse loeftene.

http://www.youtube.com/watch?v=zdcE-QD7jm0#noexternalembed&feature=channel_page

Utlogget Tetra

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 980
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 980

  • Ain't got time for percentages
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #276 : 16. august 2009, 00:40 »
Hehe, og i dag - nøyaktig ett år senere, har jeg perset. For første gang. Etter tolv uker med Dietmar. Med totalen 525. Snakk om plagiat Grin

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Cheat Day - The Weise Guys Treningslogg
« #277 : 19. august 2009, 00:22 »
Siste dag i Norge, ligger over i Oslo hos i mine foreldres leilighet da jeg drar til USA imorgen, hadde knapt spist i dag og kjoeleskapet var tomt.  Rett over gata ligger det ett gatekjoekken.  Jeg ble desperat og maatte innom.  bestilte en 255 grams hawaian cheese burger som jeg kasta innpaa, dette var jo ikke nok i det heletatt.  Heldigvis hadde min far glemt en 6 pack med oel i kjoeleskapet, saa jeg brukte den til og skylle ned burgeren, kjekk desert som til og med demper reisenervene

Maa ta strafferunder paa ellypticalen etter denne utskeielsen, kan jo ikke holde paa slik mitt i fitness treninga.  Men er jo folk som ikke trener og som likevel gjoer slikt 3-4 ganger i uka, saa jeg overlever vel nok. 

Den burgeren smakte himmelsk da >Cheesy

Jasså! Du tar deg litt vel mye friheter nå vil jeg si! Burger og øl!? På en tirsdag! Det er camelback med proteinshake som gjelder her i gården. Ingenting annet. En boks tunfisk i vann og en halv eggehvite på bursdager og helligdager hvis jeg føler for å skeie ut.
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Cheat Day - The Weise Guys Treningslogg
« #278 : 19. august 2009, 00:47 »
At en stakkar skal faa kose seg litt er tydeligvis alt for mye forlangt!  Sad
Absolutt. Du er ikke "The one that got away", du er "The one that cheated with burger and beer".
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Cheat Day - The Weise Guys Treningslogg
« #279 : 19. august 2009, 00:55 »
Absolutt. Du er ikke "The one that got away", du er "The one that cheated with burger and beer".

Hehe, ja, og du er "The one that went for 32 years, ikke bare uten cheat day, men ogsaa uten cheat sekund"

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #280 : 24. august 2009, 01:38 »

Har trent 2 ganger siden jeg ankom skolen, 2 skikkelige tulleoekter.  Kjoerte i forigaars gjennom de 3 store, faen det var tungt, spesielt boyen, benk og mark gikk forsaavidt greit, men i boy var det helt sykt.
Naa har det gaatt en tid siden jeg har trent boy, ca 10 uker eller noe.  Jeg sto med 60 kg paa ryggen og skulle kjoere 8ere, dette var ikke tungt, men krampene kom allerede paa sett nummer 2.  Har man gaatt lenge uten boy trenger ikke ha paa mye vekt foer krampene kommer, da baade i laar og gluteus. 

I dag trente jeg en rein cardio oekt.  Imorgen starter skolen og da starter jeg ett bygge program som inkluderer de 3 store og som jeg skal kjoere i en 6-8 ukers tid.  Blir ikke overdaadige mengder cardio, men holder meg til min 10 min roing foer trening og 30 min med ellyptical eller
svoemming etter jeg har loeftet, samt en kveldsgaatur naa og da.  har kjoept inn det jeg mener jeg trenger, da snakker vi: Protein shake, fiske oljer, multi vitamin og ZMA, resten av behovene dekker vi med ett variert og sunt kosthold som bestaar av mye kylling og tunfisk, samt biff med poteter og annet tilbehoer en gang i uka, litt maa man unne seg.

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Weise Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #281 : 24. august 2009, 13:27 »
Hvor har du dratt og hva gjør du der?
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #282 : 25. august 2009, 19:35 »
Hvor har du dratt og hva gjør du der?

Er i Grand Forks, USA, delstaten North Dakota, gaar paa University of North Dakota, ble her ferdig med en bachelor i Psykologi i Desember 08( brukte en del tid paa dette da jeg tidvis hadde andre interresser enn studering), skulle starte master etterpaa men jeg maatte vente til Aug 09, hvilket forklarer mitt lille 8 maaneders avbrekk i Norge forrige vinter/vaar/sommer som jeg brukte paa og jobbe samt spise opp fettprosenten min til det utrolige.


Naa er jeg altsaa igang med master i psykologi og dette kommer til og ta 2-3 aar, jeg blir vist en evig student ser det ut til.

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Weise Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #283 : 25. august 2009, 23:14 »
Såpass ja. Da er vi to evige studenter! Cheesy

Jeg bestod riktignok dommerkurset til styrkeløftforbundet nå. Så jeg vurderer å hoppe av jussen siden jeg allerede har blitt dommer.
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #284 : 26. august 2009, 00:42 »
Hehe, kravene for lovens dommere er vel litt mere omfattende enn kravene for og bli dommeri styrkeloeft.

Men skal du holde paa og studere til og bli advokat, saa er det nok gode sjanser for at du og skal holde paa en stund, paa godt eller ondt, personlig trives jeg godt som student, men en eller annen gang maa jo jeg ogsaa bli voksen og bli ferdig slik at jeg kan begynne og jobbe.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!