Skrevet av Emne: Oppkjøring mot NM - The Weise-Guys treningslogg  (Lest 112821 ganger)

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #300 : 16. oktober 2009, 23:20 »
kule filmer og bra løft Smiley må følge me her ja!

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #301 : 17. oktober 2009, 00:42 »
kule filmer og bra løft Smiley må følge me her ja!

Takk takk, skjer vel ikke saa utrolig mye i loggen naa om dagen da, trener mengde program hvor jeg har satt inn vekter som er en del under pers, blir mere interresert i og logge detaljert hvis jeg er i oppkjoering og loefter vekter jeg aldri har loeftet foer.

Men for all del, foelg med!

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #302 : 01. november 2009, 01:11 »

Vel, i dag var det altsaa uke 7 dag 3 av 8 ukers mengde programmet paa styrkeloeft.no.

Lett boy, saa lett benk, saa jobba jeg meg opp til en mark runde som saa slik ut:


Mark
215x3 - 215x3 - 215x3


Dette gikk ganske lett og jeg er fornoyd med det tatt i betraktning at jeg trente rein bygging med hoy reps og uten base oevelser i 10 ukerfoer dette mengde programmet.  Tror faktisk 215 er persen min paa treer i mark.

Det gaar ett lite lokal stevne her den 14 nov, det dreier seg kun om mark og benk men det passer perfekt til timingen av mitt fullfoerte mengde program.  Skal kaste meg paa dette stevnet og teste formen.  I benk har jeg ikke aning om hvordan det skal gaa men i mark skal det bli spennende da jeg faktisk tror jeg har formen naa.

Dagens oekt var den siste tunge, tar en mellomtung oekt og ett par lette, og bygger opp kanonoverskudd mot den 14, hvilket er det motsatte av hva jeg gjorde da jeg dro 250 i sommer, selv om jeg perset da saa foelte jeg meg likevel helt tom for krefter, taktikken er naa motsatt, masse hvile og overskudd og ikke fullt saa tung trening. 

Og hvis formen er der, kanskjeg jeg blir motivert til en ny 12 ukers oppkjoering etterpaa, 190 - 155 - 255?  Hmmmm, time will show.

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #303 : 01. november 2009, 14:18 »
Hva slags stevne er det da?
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #304 : 01. november 2009, 21:52 »
Hva slags stevne er det da?

Jeg vet ikke, har ikke gjort noe research, fikk bare hoere om dette via en kammerat, tror det kan vaere en god mulighet og teste formen paa.

Skjer med profil bildet?  Deffa? Skal du konkurere i en lavere vekt klasse?

Utlogget Feigingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 426
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 426

Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #305 : 01. november 2009, 22:43 »
Ser ut som du holder ting gående. Godt. Legg gjerne ut flere filmer av litt løfting! Lykke til om du stiller til konkurranse.  Wink

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #306 : 01. november 2009, 23:26 »
Ser ut som du holder ting gående. Godt. Legg gjerne ut flere filmer av litt løfting! Lykke til om du stiller til konkurranse.  Wink

Joda, holder koken, har bare vaert litt sloev paa pr fronten i det siste, dvs, logging og filming, filmer helst naar jeg loefter ting jeg aldri har loeftet foer og det har blitt lite av det i det siste, men frykt ikke, skal da bli noen nye perser foer eller siden bare jeg faar nok tid og motivasjon osv.

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #307 : 02. november 2009, 18:01 »
Jeg vet ikke, har ikke gjort noe research, fikk bare hoere om dette via en kammerat, tror det kan vaere en god mulighet og teste formen paa.

Skjer med profil bildet?  Deffa? Skal du konkurere i en lavere vekt klasse?

Jeg bare bytta bilde, se her:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=90939.msg1330320;topicseen#new
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #308 : 19. november 2009, 05:43 »

Da var det altsaa paa tide og igjen skrive ett lite innlegg i loggen.

Det at jeg har vaert sloev paa logging reflekterer ikke userioesitet i treningen, har peisa paa bra i det siste jeg.  Startet Mandag ett 12 ukers oppkjoerings program som jeg fikk av Einar hvor maalene er satt som foelger:

192.5 - 152.5 - 255 = 600 raw

Blir og ta maksdagen paa gym selv om jeg heller skulle tatt den paa stevne, men faar bare se paa dette som en forberedelse til ett stevne jeg tenker og bli med paa i sommer hvor jeg har en plan om og loefte over 605 raw hvilket er kravet til og vaere kvalifisert til NM i 110 kg klassen saavidt jeg har forstaatt det.

Saumfarte styrkeloft.no og fant en del stevner i perioden Mai-August, er hjemme i norge i disse maanedene og maa da klare og finne en eller annen konkuranse jeg kan bli med paa. 

Ser langt ifra ut som en bygger om dagen, men har naa likevel en fysikk jeg foeler meg komfortabel med, veier ca 105 kg samt at mage paranoian som slo ut i sommer er naa totalt eliminert da midjen naa ikke er paa stoerelse med en hval lengre.

Gidder ikke skrive ned hvert eneste sett med lett mark, boy og benk, men logger istedet naar jeg loefter noe som er en bra personlig prestasjon.

Og da er det bare og peise paa i min quest mot 600 raw, ett tall som er en fin personlig milepael.

Utlogget Feigingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 426
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 426

Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #309 : 01. desember 2009, 15:00 »
Øy!

Tenkte jeg skulle forhøre meg litt her angående benken. Har hatt ganske bra økning når jeg tar skråbenk med manualer, men veldig lite i vanlig flat benk med olympiastang.

Lurer på hva du har brukt av program (gjerne litt tidligere i treningen din) som fungerte best for økning av maksimal styrke i benkpress. Gjerne også noe om hvilke forskjellige varianter av grep du benyttet deg av.

Sånn utenom det; på tide å få fingen ut å begynne å logge litt mer her!
 

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #310 : 01. desember 2009, 19:01 »

For omlag ett aar siden skrev jeg ett referat som oppsumerte framgangen gjennom hele mitt liv, tror dette innlegget vil svare litt paa ditt spoersmaal.


September 1998, Indiana USA: Benkpress: Bom paa 40-50 kg

Oktober 1998, Indiana USA:  Benkpress:  135 lbs(ca 62.5 kg) - klarte det med ett noeds skrik og var i himmelen fordi jeg hadde klart en rep med en "stor skive" paa hver side av stanga.

(Saa kom noen moerke aar uten noe saerlig sukksess, framgangen var saa gradvis at jeg husker ikke hva som skjedde en gang, ville bare bli stor, dreit i hva jeg loefta)

Mai 2003, Rena, Norge: Benkpress: 3x8 med 90 kilo(i himmelen igjen da jeg syns 90 var mye vekt, tanken paa at jeg naa var god for 100 streifet meg ikke en gang da 100 kg var "umulig".

November 2003: Kabul, Afghanistan: Benkpress: 100x4 - Skulle proeve paa det "umulige" maalet bare for og kjenne paa det, viste at jeg ikke ville klare det, fant ut at 100 ikke var saa ille som jeg foerst hadde antatt.

Juli 2005: Moss, Norge:  Markloeft: 3x8 med 130 kg - var her imponert over meg selv da jeg klarte det, hadde jobba meg gradvis opp fra 8ere paa 100 rett etter at min kammerat Erlend Nilsen hadde laert meg hvordan jeg skulle utfoere markloeft. Foelte meg sterk da det sto en jente bak meg som i vantro sa: Loefta du nettop det der!??!!"(130 kg kan se mye ut for folk som ikke har peil)

Juli 2005: Moss Norge:  Benkpress: 120 kg - kunne ikke fatte hva jeg nettop hadde prestert, klarte dette ved og kjoere 3 x 3 med 2.5 kg oekning i uka helt til jeg kom til 110, foelte meg da sterk nok til ett maks forsoek.

Juli 2006: Moss Norge: Markloeft:  kjoerte en 8er paa 140 kg, gikkk aldri under 8 reps i mark da jeg trodde det betydde umiddelbar skade av kors rygg, eller iallefall stor sjangs for det.  Denne 8ern var saa tung at jeg trodde jeg skulle besvime

Juli 2006: Moss Norge: Benkpress:  122.5 kg( med ett noedskrik)  Ett aar senere hadde jeg besluttet og gjenta sukksessen fra fjoraarets kassa sukksess som gjorde at jeg klarte 120.  Jeg gjorde noen feil da jeg starta nytt 3x3 program, starta alt for lavt og det tok MAANEDER foer jeg kom meg opp paa 3x3 med 110, rakk og ta 3x3 paa 112.5, saa hadde jeg vel en to dager eller noe foer jeg kunne makse, skulle studere i Hellas ett halv aar denne hoesten og pga tids press maatte jeg makse noe utslitt da mine opplegg ikke var saa veldig gjennomtenkte.

-Etter en 6 maaneders alkohol kavalkade i Hellas hvor jeg av og til tok i noen vekter besluttet jeg igjen og bli serioes naar jeg kom tilbake til USA i Jan 2007, etter og ha straffet meg selv med ett 8 ukers fitness prorgam som besto av hoye reps, og masse loeping, starta jeg i Mars 2007 kallibers 5 x 5 program, dette hadde jeg stor sukksess med da jeg ble bedre paa base oevelser samt at jeg naa trente med uvanlig mye struktur sammenlignet med det som hadde vaert normen de sista aara med programmet satt jeg grunnlaget for disse utrolige prestasjonene:

Mai 2007:  North Dakota USA:  Markloeft: 5 x 5 med 165 kg, benkpress 5 x 5 med 110 kg, makset 130 kg i benk, Kneboy: 5 x 5 med 97.5 kg(piss tungt), militaer press: 5 x 5 med 62.5 kg.

Naa ble det dietmar denne sommeren.

August 2007:  Moss Norge: Markloeft: 215(kunne ikke fatte hva jeg nettop hadde loeftet), benkpress: 135, sliter loeft. Kneboy: avlyst pga kne skade

Desember 2007: Nidaroe trenings senter i Trondheim:  benkpress: 120 kg - BOM(bronkitt og en fot i grava, burde ikke ha trent denne dagen)

Vaaren 08: North Dakota, USA:  Besluttet og kopiere kassa sukksessen fra vaaren 07 ved og trene kallibers 5x5 program, ferdig rett foer jeg skulle hjem til Norge.  Benkpress: forsoek paa 137.5 - BOM, Markloeft: Forsoek paa 217.5 - BOM, kneboy: kne fortsatt litt skadet, ingen maks.  Fikk ekstrem troebbel med dama samme dag som jeg bomma i alle loeft jeg proevde paa, tok skyts fra alle hold, var ikke fornoyd med at jeg hadde trent serioest og ikke persa i noe, andre gangen jeg erfarer at og kjoere samme program innen ett aar ikke er bra for meg, programmene er kun knall den foerste gangen.

Hevn:

15 august 2008: Nidaroe trenings senter Trondheim:  Kneboy: 160 kg, Benkpress: 140 kg, markloeft: 225 kg.  Alle loeft ganske lette, spesielt benk, i ekstase.

November 2008:  North Dakota, USA:  Kneboy 170 kg, benk press 142.5 kg, markloeft 227.5 kg(persa i alle 3 etter 12 uker mengde)

Februar 2009, Askim Norge:  Kneboy: 182.5, benkpress 140, markloeft 245(alle godkjent paa stevne)

Sommeren 2009, Nidaroe trenings senter:  Benk 150, mark 250.


10 aar med trening har det blitt, jeg har gjort alt fra veldig serioes trening med mye spising, ingen drikking og total fokus, til perioder med 6 maaneder paa fylla hvor jeg ikke har tatt i en manual, til mellom variasjoner av dette.  Har ogsaa gjort noen aar i forsvaret hvor jeg hadde en meget fysisk krevende tjeneste som innebar lange marsjer med tung oppakning og hadde i denne perioden store problemer med og opprettholde kroppsvekten.

Hadde jeg vaert serioes sammenhengende i disse 10 aarene saa hadde jo selvsagt styrken vaert mye bedre, jeg kan likevel ikke si at jeg angrer paa maaten jeg har levd paa da jeg har hatt mye moro oppigjennom aarene.

Hva benk angaar, saa var min foerste "oppvaakning" da jeg for lenge siden kjoerte 3x3 hvor jeg started med lett vekt og oeket gradvis 2.5 kg pr uke.  Hadde ogsaa sukksess med 5x5 hvor jeg fulgte det samme prinsippet.  Dietmar programmene har ogsaa hatt god effekt paa min benk framgang mener jeg.

Hva grep angaar saa har jeg alltid brukt det "trygge" grepet hvor tommelene er rundt stanga, altsaa ikke suicide grep som foer eller siden vil foere til plutselig doed eller skade.  Bredden paa grepet har jeg variert paa trening da jeg har faatt beskjed om dette paa dietmar programmene(altsaa, smalt grep, mellom bredt grep), har ogsaa kjoert benk med strikk og kloss da dette sto paa dietmar programmene jeg har kjoert.

Naar jeg makser, har jeg alltid brukt lillefingeren paa ringen, jeg tror det er der jeg er sterkest, ikke helt sikker men foeles slik.

Har du stagnert saa kan jeg vel anbefale og ta en hvile uke, for saa og begynne gradvis oekning av vekt med 2.5 kg i uka, 3x3 eller 5x5, starte lett, avslutte tungt, eller kanskje bruke benk delen fra ett Dietmar program?  Kjekt og ta en hvile uke foer du skal makse og, slik at du bygger overskudd.  Og spise masse mat slik at du faar ett kalori overskudd er vel heller ingen hemmelighet.

Men hva vet vel jeg, jeg er ingen benk guru, jeg foelger bare raadene som Gilberg gir meg naar jeg skal proeve og bli sterkere Grin

Og hva logging angaar, fikk mye og gjoere og rekker ikke logge hver oekt, saa da blir det litt hipp som happ, er naa i uke 3 av ett oppkjoerings program og skal nok skrive noen linjer om hvordan det gaar naar vektene begynner og bli litt mere interresante.

Utlogget Feigingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 426
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 426

Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #311 : 02. desember 2009, 00:08 »
Først og fremst - super lesning. Hvordan har du hatt såpass kontroll over alle løft opp igjennom?

Skulle likt å sett bildesammenligning fra da du starta i 98 og nå.

Det er påfallende at allerede i 2003 tok du mer i benken enn det jeg gjør for øyeblikket, mens i 2007 tok du fremdeles mindre i bøy enn det jeg gjør nå. Det sier meg noe om hva som bør prioriteres, selv om jeg egentlig var ganske klar over det.

Ellers oppløftende å se at det var 3x3 med 2.5KG økning og 5x5 som ga deg de beste resultatene. For jeg  avsluttet RYP for et par uker siden, deretter hadde jeg en pause på ei uke, og nå har jeg begynt på 5x5. Så det er vel akkurat hva legen foreskrev? Muligens er vi på rett vei. Jeg skal kaste meg over dietmar på benken når jeg er ferdig med 5x5.

Forøvrig en sinnsyk økning i knebøy på høsten i 2008. Hva gjorde du i denne perioden?

Ellers er jeg enig i oppsummeringen din. Det ser ut til at du har hatt det morsomt. Mye reising får tommel opp. Men kanskje litt mer for USA enn Afghanistan. Skummelt

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #312 : 02. desember 2009, 08:25 »
Har hatt kontroll over mine perser da jeg hadde en meget kjekk treningslogg som ble opprettet ca 2002, "prestasjonene" jeg var ansvarlig for foer dette husker jeg godt pga hvor pinlig det f.eks var da jeg i 1998 satt meg fast i benken og maatte rope om hjelp med 40-50 kg paa kassa.  Har loggen fortsatt men har ikke brukt den siden 2007, husker alle de nye loeftene mine ganske greit.

Har da noen foer og etter bilder ett eller annet sted, men maa rote gjennom arkivene mine for og finne dem, de kommer nok foer eller senere.

Og ja, jeg fikk meget god framgang i benk baade med 3x3 og 5x5.  Maa vel si at oppskriften er taalmodighet, proeving og feiling, har gjort mange tabber som har kostet meg masse tid, men som jeg har laert av, ting skjer heller ikke over natta saa for folk med vanlig genetikk saa er det bare og holde paa noen aar og ta til seg det man kan av tips fra folk som kan dette gamet, gjerne aktive og sterke styrkeloeftere.

Jeg er ikke noe saerlig veiledende eksempel naar det kommer til kneboy vs benk styrke, da jeg holdt paa tidlig paa 2000 tallet var det benk som telte, kneboy oektene skjedde ikke ofte, og naar de skjedde, saa var det snakk om og kjoere kvartboy, og det blir man faen ikke mye sterk av.  Var foerst i 2007 at jeg begynte og kjoere skikkelig styrkeloefter kneboy, og da fikk jeg en interresant opplevelse i form av at jeg vanligvis trente kvartboy med 120-140 kg, og naa, naar jeg skulle gaa HELT NED, laarene UNDER paralell, saa maatte jeg ned paa 60 kg, og selv da skalv jeg som ett aspeloev naar jeg var helt nederst i the squat.  Jeg trente meg opp til 5x5 paa 97.5, hvilket var tungt, saa starta jeg dietmar, og da brast kneet under ett kneboy sett med 80 kg.

Jeg kunne ikke trene boy paa ett aar og maatte atter bygge meg opp igjen.  Saa starta jeg dietmar sommeren 08, boy maalet var naa satt til 120 kg.  Trente da paa gymmen til Einar, og einar observerte ett av kneboy settene mine i uke 2-3 av programmet, han luktet at noe var galt og oppfordret meg til og makse i kneboy.  Jeg fikk da opp 145 kg, og satte saa maalet etter 12 uker til 160.  Saa tok jeg en 12 ukers dietmar mengde oelt hvor jeg loeftet 170 etter det programmet, saa en 12 ukers oppkjoering hvor jeg loeftet 182.5 paa RM i Askim 2009.  Det gikk ganske radig opp i denne perioden og grunnen var vel at jeg trente mye god fornuftig boy, samt at jeg spiste masse.  Samtidig saa hadde jeg vel ett vist treningsgrunnlag i kroppen og kroppen var vel bare klar for og faa kneboyen litt mere paa nivaa med benken og marken, begynte og trene boy ganske lenge etter jeg startet med benk og mark.  Maa vel ogsaa nevne at jeg veide mellom 100 og 110 i denne perioden, og at vektene jeg loeftet ikke akkurat er oppsiktsvekkende kroppsvekten tatt i betraktning.

Jeg er fascinert av effekten en god dyp kneboy har paa ett menneske, for en styrkeloefter er det jo deilig, men for en som har kjoert masse kvartboy, er det rett og slett nedverdigende hvor mye vekt man maa ta av naar man skal helt ned i god sonen, ekte pingler maa jo ned til kun stanga for og gjennomfoere.  Jeg trener for tiden paa en skole gym, og har lenge vurdert og lage en film med hoydepunktene fra all kvart boyen jeg observerer, blir irritert av og se folk lesse paa som bare helvete, 80 kg mer enn jeg trener med, for saa og gaa 25 cm ned, og saa opp igjen, men og irritere seg over dette er prisen man maa betale naar man trener paa en skole gym og ikke en styrkeloefter klubb Grin


Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #313 : 15. desember 2009, 01:00 »


Hoydepunkter fra gaarsdagens og dagens oekt

Uke 4 dag 3

Benkpress med stopp
125x3 - 125x3 - 125x3

Uke 4 dag 4

Markloeft
225x2 - 225x2



Naa var beggge disse oektene langt fra maks, men ville likevel logge da de kjentes lettere enn disse vektene noensinne har vaert foer, jeg tror jeg ligger ann til fine perser en gang i februar.  Skrev ogsaa dette innlegget for og vise at loggen faktisk fortsatt er i live.

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #314 : 27. desember 2009, 11:50 »
12 ukers oppkjoering, uke 5, dag 4

Hoydepunkt

Benkpress med stopp
135x2 - 135x2


Hadde daarlig trykk pga resing og jetlag, men vektene gikk da opp, min pers paa dobbel i benk med stopp er 137.5, saa og kjoere 2x2 paa 135 med daarlige forberedelser er jeg fornoyd med.  Naa har jeg 2 uker med ferie i Trondheim som jeg tenkte jeg skulle bruke til og lagre opp trykket og skape grunnlaget for persing i februar.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!