Skrevet av Emne: Oppkjøring mot NM - The Weise-Guys treningslogg  (Lest 112007 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Weise Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #285 : 28. august 2009, 11:56 »
Det skjærer i ørene mine og svir i øynene. Jeg åpner loggen til mafiagutten. Forventer å se hardcore styrketrening. Og alt jeg ser er en gedigen tabell med spurt, hvil, sekunder, ellyptical, cardio, fat burn... KA FAEN!? Du skriver du kanskje skal satse på det gamle 45 minutters fat burn programmet. Nei! Du skal satse på det nye Dietmarprogrammet. Det skal ikke stå benk: 4x102,5 (eller 102,5 reps x 4 kilo slik du kødder med for tiden). Det skal heller ikke stå 5x145 (eller 145 reps x 5 kilo slik du med mange reps og lett vekter fiser med nå). Det skal stå 5x250!

Nå har du allerede ødelagt kroppen med 10 kg fra 117 til 107 kg. Hvorfor skal du destruere den mer? Trodde du hadde nådd grensa nå. Når vi skal møtes på Venice Beach så har jeg lyst til å se deg også. Det er meningen du skal lage en skygge der. En stor én. Ikke forveksles med en utrent kvinnelig Jane Fonda.

Hva er det som skjer i hodet til den tidligere elitesoldaten? Er det post traumatisk oppførsel? Fikk du aldri drept slik at du nå tar igjen det tapte og vil drepe formen? Savner du utgangspunktet? 70 kg på 185 cm? 60 kg i benk og 60 kg i kvartbøy?

Nei, neste gang jeg hører gerilja så er du i Columbia. Neste gang jeg ser en lang tabell så er det langtidsplan for styrkeløft. Neste gang jeg ser fat burn så er det ikke i denne loggen.

Neste gang jeg skriver her så skriver jeg fordi du har blitt sterk. Ikke la det bli lenge til!

Hilsen
The one that got away!

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Weise Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #286 : 28. august 2009, 20:29 »
Hehe, kravene for lovens dommere er vel litt mere omfattende enn kravene for og bli dommeri styrkeloeft.

Men skal du holde paa og studere til og bli advokat, saa er det nok gode sjanser for at du og skal holde paa en stund, paa godt eller ondt, personlig trives jeg godt som student, men en eller annen gang maa jo jeg ogsaa bli voksen og bli ferdig slik at jeg kan begynne og jobbe.



Joa.. Jeg har jo studert i snart 5 år. Så har ikke så veldig lenge igjen. Håper å bli ferdig ferdig til våren.
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #287 : 03. september 2009, 00:19 »
Joa.. Jeg har jo studert i snart 5 år. Så har ikke så veldig lenge igjen. Håper å bli ferdig ferdig til våren.

Du er jo saa og si ferdig da jo, jeg har akkurat startet masteren, og inkludert praksis vil det ta 2-3 aar foer jeg kan "joine the work force"

Uvist om jeg gidder holde paa saa lenge, virker som om det vil gaa mye raskere og utdanne seg til styrkeloefte dommer, er det bra betalt eller?

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #289 : 13. september 2009, 22:32 »
Tenkte og Legge den ut selv, men ser ut til at Gille slo meg.

Dette klippet ble lagt ut i fasiten for omlag ett aar siden, men lyden var da ikke synket saa kvaliteten ble ikke optimal.

Det dreide seg om ett skoleprosjekt freshman year i USA(mitt foerste aar paa college).  Jeg tok ett fag som het "portraits in performance", og oppgaven var og ta en historisk person, for saa og imitere denne personen.

Valget falt enkelt paa Arnold Scwarzenegger da jeg har vaert stor fan fra omlag fyllte 4 aar.  Jeg valgte og dele opp presentasjonen i 3 tids epoker:  Arnold som kroppsbygger, Arnold som skuespiller, og til slutt Arnold som Governor.

Slike fag skiller Norge fra USA, en bachelor tar i USA 4 aar pga at man maa ta en del fag som ikke er relaterte til det du faktisk studerer.  Bruker altsaa ett ekstra aar paa graden, men vel verdt det da jeg tror man faar ha mere moro med studiene enn man faar ha i Norge.

Enjoy!



Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Tenkte og Legge den ut selv, men ser ut til at Gille slo meg.

Dette klippet ble lagt ut i fasiten for omlag ett aar siden, men lyden var da ikke synket saa kvaliteten ble ikke optimal.

Det dreide seg om ett skoleprosjekt freshman year i USA(mitt foerste aar paa college).  Jeg tok ett fag som het "portraits in performance", og oppgaven var og ta en historisk person, for saa og imitere denne personen.

Valget falt enkelt paa Arnold Scwarzenegger da jeg har vaert stor fan fra omlag fyllte 4 aar.  Jeg valgte og dele opp presentasjonen i 3 tids epoker:  Arnold som kroppsbygger, Arnold som skuespiller, og til slutt Arnold som Governor.

Slike fag skiller Norge fra USA, en bachelor tar i USA 4 aar pga at man maa ta en del fag som ikke er relaterte til det du faktisk studerer.  Bruker altsaa ett ekstra aar paa graden, men vel verdt det da jeg tror man faar ha mere moro med studiene enn man faar ha i Norge.

Enjoy!



er du han på filmen?
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
er du han på filmen?
Er ikke det innlysende når tittelen på filmen heter Weiseguy as Arnold og brukeren her på Treningsforum heter Weise-Guy og han skriver: "Jeg tok ett fag som het "portraits in performance", og oppgaven var og ta en historisk person, for saa og imitere denne personen.

Valget falt enkelt paa Arnold Scwarzenegger da jeg har vaert stor fan fra omlag fyllte 4 aar.  Jeg valgte og dele opp presentasjonen i 3 tids epoker:  Arnold som kroppsbygger, Arnold som skuespiller, og til slutt Arnold som Governor."?
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Er ikke det innlysende når tittelen på filmen heter Weiseguy as Arnold og brukeren her på Treningsforum heter Weise-Guy og han skriver: "Jeg tok ett fag som het "portraits in performance", og oppgaven var og ta en historisk person, for saa og imitere denne personen.

Valget falt enkelt paa Arnold Scwarzenegger da jeg har vaert stor fan fra omlag fyllte 4 aar.  Jeg valgte og dele opp presentasjonen i 3 tids epoker:  Arnold som kroppsbygger, Arnold som skuespiller, og til slutt Arnold som Governor."?

jeg leste ikke alt i artikkelen, under. Å spurte for å være sikker.

Våknet opp på den gale siden av senga i dag? Smiley
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise Guys Treningslogg
« #293 : 03. oktober 2009, 09:33 »

Etter og ha bodd noen aar i USA har jeg blitt veldig fascinert av NBC showet "To Catch a Predator".  Ett show som i prinsippet skal vaere alvorlig, men som mange likevel mener er hysterisk morsomt da det oppstaar en god del utilsiktet komikk.  Konseptet er enkelt dog genialt og ville aldri ha blitt tillat i Norge:

Frivillige fra internet gruppa Perverted Justice utgir seg i forskjellige chat rom paa nettet for og vaere unger i alderen 12-15 aar(seksuell lavalder i USA 18 aar, saa god margin og ingen rom for misforstaaelse), de venter til voksne menn viser interresse for og chatte og finner saa ut om mennene er interresert i mer enn og snakke.  Hvis mennene tar ett ekstra steg og begynner og snakke om sex med "Decoy chateren" saa er de med paa leken.  Chatene blir ofte meget perverse da mange snakker rein skittenskap samt sender nakenbilder av seg selv.

Siste steg i chat prosessen er at de avtaler og treffes.  Mennene setter da kurs mot det avtalte moetepunktet, helst hjemme hos ungen de trodde de snakket med.  Det de ikke vet, er at det ikke finnes noen unge, men at hele opplegget er en saakalt "sting operasjon".  Gjemt ett eller annet sted paa eiendommen venter nemmelig politiet, samt at inni huset venter en 18-19 aarig skuespiller som ser veldig ung ut, og som kan misforstaas for og vaere en 12 aaring. 

Skuespilleren vinker mennene inn i huset og smaa snakker litt med ham, spoer om han tok med kondomer, spoerr hva han har lyst og gjoere osv.  Mennene som kommer for og ha sex med 13 aaringen er naa ofte  helt i hundre da han tror at hans ultimate droemmer endelig skal gaa i oppfyllelse.

Men akkurat da skjer det, tenaarings skuespilleren forsvinner, og istedet kommer alle pervoers skrekk her i USA, NBC reporteren Chris Hansen, kjent over hele landet for intro frase "How you doin?  Why dont you go ahead and take a seat over there, I need to ask you some questions".

Og det er naa showet starter, himmel blir til helvete og grillingen er igang, det er ogsaa naa komikken starter da mennene febrilsk proever og finne paa unnskyldninger til hvorfor de er der.  Chris kan ofte finne paa og hoere litt paa unnskyldningene helt til han drar fram jokeren: Chat loggen.  Det er naa Mennene som moeter opp virkelig havnet paa slitern da Chris leser opp de mest perverse delene av loggen som lett motbeviser dekkhistorien.

Etter og ha grillet dem lenge og vel, slipper han bomben, og innroemmer at han er ikke politi mann(hvilket folk flest tror), men at han er Chris Hansen med Dateline NBC, saa kommer kameraene inn og mennene skjoenner at de kommer til og havne paa TV.  Deretter slipper Chris dem ut av huset og de faar saa den tredje bonusen for kvelden, og bli taklet knallhardt av politiet(somregel her de begynner og hylgrine) og deretter havner i arresten hvor de senere maa foran dommeren for og faa sin dom.

Denne scenen illustrerer showet rimelig bra:

Den foerste klovnen som blir tatt har ikke saa mye fornuftig og komme med, men mann nummer 2 kommer med en helt bissar unnskyldning om hvorfor han er der mens han svetter som en gris og er halveis paa graaten, ansikts uttrykket hans naar han finner ut hva som er paa gang er priceless(5:14)

http://www.youtube.com/watch?v=973wr68BvkA#noexternalembed&feature=channel_page

Ikke alle tar dette sjokket like bra, som f.eks denne mannen, som blir noe skuffet naar han finner ut hva som er paa gang:

http://www.youtube.com/watch?v=jjxKk-1DW4U#noexternalembed&feature=channel_page

De fleste av folkene som moeter opp er litt av noen typer, men denne karen, john kennelly, tar kaka da Decoy chatteren ba ham om og moete opp uten klaer, hvilket han gjorde og Chris Hansen fersker han mens han sitter naken paa kjoekkenet og venter paa en 13 aar gammel gutt:

http://www.youtube.com/watch?v=bB-9QnGNvxg#noexternalembed&feature=channel_page

Denne episoden bla lagd foer Dateline samarbeidet med politiet, saa John Kenelly ble ikke arrestert, han fikk dra rett hjem etter den foerste "samtalen" med Chris Hansen.  Saa skjedde det utrolige, samme kveld saa fant de ham paa nytt i ett chat rom, og han var i full gang igjen, de avtalte ett nytt moete, denne gangen skulle han treffe en 13 aar gammel gutt paa McDonalds.

http://www.youtube.com/watch?v=BOHjIf0A9z0#noexternalembed&feature=related&feature=channel_page

"I was just going to get something to eat"


Disse to klovnene digger jeg, de presterte og bli ferska samtidig, Chris Hansen intervjuer begge og lar dem faa gjennomgaa rimelig bra foer de blir lagt i jern.

http://www.youtube.com/watch?v=cgL2pK-ULHU#noexternalembed&feature=related&feature=channel_page

Og denne karen er toeff, han later som om han rett og slett ikke har peiling paa hva som er paa gang:

http://www.youtube.com/watch?v=LkI-Wlci5WA#noexternalembed&feature=channel_page


Showet har blitt utrolig populaert i USA da folk rett og slett underholdes av og se folk bli ferska mens de gjoer noe de egentlig ikke burde gjoere, er bare utrolig komisk og se paa menn som desperat proever og bortforklare noe som egentlig ikke kan bortforklares da chat loggen sier sitt, samtidig som Chris Hansen kommer med artige one linere og generellt underholdene samtale hvor han kommer med formanings taler og oppfoerer seg som om han snakker med en 5 aaring som har blitt ferska med haanda nedi kake boksen.  Uheldigvis Ble en Respektert advokat ferska av Chris Hansen mens han proevde seg paa noen han trodde var en 13 aar gammel gutt, han valgte og ta livet av seg foer politiet rakk og arrestere han, dette foerte til at showet maatte kanseleres samt at NBC ble saksoekt.

Men Chris Hansen jobber naa med og faa showet igang igjen, da fordi nettet er fullt av pervoer som proever seg paa smaaunger som maa ferskes, samt at det er haugevis med To Catch a Predator fans som venter i spenning paa at serien skal bli relansert slik at de igjen kan faa se Chris i aksjon.


Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb

Liten tillegs notis til artikkelen over, syns denne karen ogsaa er veldig toeff jeg, han hevder han kom paa besoek fordi han ble bekymret da han hoerte at jenta var alene hjemme, han skulle vaere der og passe paa helt til mora kom hjem, nok en mann som ble felt av chat loggen:

http://www.youtube.com/watch?v=wUGeIeRtnwk#noexternalembed&feature=PlayList&p=1E97953D21E815C1&playnext=1&playnext_from=PL&index=1&feature=channel_page

Utlogget Johann

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 065
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 065

  • There is no tomorrow!
Morsomt og se hvordan dem kommer med de dumme unnskyldningene Tongue

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #296 : 06. oktober 2009, 03:03 »
Det at jeg har vaert litt sloev paa logging betyr ikke at jeg har sluttet og trene, er like motivert for det som skjer i gymmen, men har vaert litt giddesloes paa og skrive ned hva jeg loefter, noe av grunnen for dette er at jeg naa kjoerer 8 ukers mengde programmet fra styrkeloft.no, hvor jeg har satt inn perser som er noe beskjedne(165, 140 - 230) da jeg strengt tatt ikke var helt i mitt styrke ess da jeg startet.  Det er hoye reps og relativt lett vekt, ikke noe jeg syns er spennende og skrive ned, mulig jeg stiller opp persene litt snart da dette er vekter som er en del kilo unna maks.

Treningen har gaatt bra, faktisk mulig jeg perset paa 5 reps i mark i dag da jeg dro 3x5 paa 186 kg. Dette var knall lett og jeg har vaert god for det lenge, men bare ikke gjort det foer(saavidt jeg kan huske. Fullt mulig jeg kjoerte en hoyere femmer paa phillippi da, jeg gidder ikke sjekke da jeg ikke bryr meg saa mye om perser jeg har vaert god for lenge).

Da vektene er lette kjoerer jeg ganske korte pauser for og faa opp pulsen litt. 

Rein spising og en del cardio, morravekta ligger paa 106, hvilket jeg er helt fornoyd med.

edit:  Etter og ha sjekket Phillippi programmet fra i sommer, saa ser det ut til at 5 reps persen min i mark er 192.5, slik jeg foelte meg i dag burde jeg lett kunne slatt dette da.

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #297 : 09. oktober 2009, 00:54 »
Begynner å bli deffa nå ja, 106 kg!
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #298 : 09. oktober 2009, 19:07 »
Begynner å bli deffa nå ja, 106 kg!

Deffa er vel og ta i litt:), men denne vekta er den del mere funksjonabel enn sommer vekta, deilig og slippe og svette bare jeg roerer paa lillefingeren. 

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Weise-Guy bygger kropp - The Weise-Guys Treningslogg
« #299 : 16. oktober 2009, 22:46 »
Skal en logge litt igjen da?

Uke 5, dag 3 av 8 ukers mengde programmet paa styrkeloft.no

Mark biten av oekta:

Mark
184x6 - 193x5 - 202x4 - 202x4 - 202x4


Det var lett.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!