Skrevet av Emne: Oppkjøring mot NM - The Weise-Guys treningslogg  (Lest 112032 ganger)

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder
« #330 : 27. januar 2010, 21:28 »
Bra fremgang. Godt gjort å bli sterkere og gå ned i vekt og fettprosent Smiley

Takk, var godt og faa bort den helvetes bilringen, jeg hadde vel vaert litt sterkere i dag om jeg kun hadde trent styrke og gitt faen i magen.  Men det syns jeg rett og slett ikke er verdt det, foeler meg mye bedre naa enn jeg gjorde da.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder(S.22)
« #331 : 27. januar 2010, 21:34 »
Helt enig. Selv om det er moro å være sterk, så er det mye bedre å være i bedre fysisk form og slippe å drasse på 120 kg til daglig.
Jeg gikk selv ned over 20 kg for ett par år siden, og det er en herlig følelse å veie seg og se at vekta bare går nedover Smiley
Smiley

Utlogget Feigingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 426
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 426

Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder(S.22)
« #332 : 27. januar 2010, 23:44 »
Kjempemorsomt å se. Er helt enig med deg at det må være bedre å føle seg i form og være fornøyd med hvordan man ser ut. selv om det går litt på bekostning av styrken. Dersom man satser 100% blir muligens saken en litt annen, men spesielt på hobbynivå blir det unødvendig tungt med 120 kompiser Smiley

Har du planer om noe fortsatt nedgang eller skal det det fokuseres mest på styrke igjen nå?

Honnør for nedgangen, kan tenke meg hvor slitsomt det er!

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder(S.22)
« #333 : 27. januar 2010, 23:48 »
bra fremgang ja!  biggrin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder(S.22)
« #334 : 28. januar 2010, 00:46 »
Feigingen:  Nei, jeg skal ikke mere ned i vekt naa, jeg trives utrolig godt med og vaere mellom 105 til 110, og jeg tror det er godt potensial for og utvikle styrke paa denne vekten.

Desuten saa har jeg jobbet alt for lenge og alt for hardt for og gaa opp i vekt til at jeg gidder og bli liten igjen.  Legger ved ett bilde fra dagene da jeg aldri hadde tatt i en vekt, kun for og minne meg paa at liten vil jeg aldri bli igjen.

Veslekardia: Takk!

Edit: Bilde under:  183 cm og veide ca 65-70, god for ca 40 i benk, PINGLE, hehehehe

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder(S.22)
« #335 : 28. januar 2010, 05:28 »
Dietmar Oppkjoering, uke 10, dag 1

Kneboy
175x2 - 175x2


Trodde jeg var ferdig med tung boy da det allerede har vaert en oekt paa programmet hvor det skulle kjoeres 2 x 2 paa 182.5 kg.  Men til min forbauselse kom det jaggu enda en ganske tung dag(2x2 paa 175 kg).  Var noe svekket i korsryggen pga markloeften jeg kjoerte ganske nylig men maatte bare loefte og se hvordan det gikk.  Fikk noen teknikk tips av Gilberg, proevde og staa litt bredere enn jeg vanligvis gjoer, tror jeg sto bredt men litt vanskelig og bedoemme om det var bredt nok utifra filmen.  Litt vanskelig og se dybden og, men jeg mener at den var OK.  Loeftet gikk da iallefall saann ganske OK og jeg klarte og ikke skrike slik jeg tidvis gjoer, litt grynting ble det derimot saa mistet vel littegranne trykk pga det.

Uansett:

http://www.youtube.com/user/pointman127#p/a/u/1/u6Rht0CjeFk&feature=channel_page&feature=channel_page

Det kom en tullefitte i veien mellom meg og kameraet rett foer jeg skulle loefte, jeg var veldig interresert i og faa loeftet paa film saa jeg ble staaende ett par sekunder mere enn jeg egentlig hadde planlagt. 

Par uker til her naa, saa skal det makses som satan, 600 Raw eller doeden!


Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder(S.22)
« #336 : 29. januar 2010, 02:06 »
Bra bøy det der! 600++ Cheesy

Kan jo hende du får deg ein god overaskelse i marken sida du ikkje traff heilt med formen etter alt philipi slitet! Gleda meg til å sjå resultatet

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder(S.22)
« #337 : 29. januar 2010, 04:37 »
Bra bøy det der! 600++ Cheesy

Kan jo hende du får deg ein god overaskelse i marken sida du ikkje traff heilt med formen etter alt philipi slitet! Gleda meg til å sjå resultatet

Takk ja!

Ja det er jo lov og droemme, og det er nettop det jeg gjoer naa.  Har som nevnt satt maalene til 192.5 - 152.5 - 255, blir glad hvis dette gaar, men maa jo selvsagt innroemme at jeg er sulten paa mer.  I boy saa hadde jo droemme maalet paa denne oppkjoeringen vaert 200 da dette er en aldri saa liten milepael.  Hva 192.5 angaar saa SKAL denne vekten opp, staar jeg der i uke 12 og bommer paa 192.5 i boy saa kommer jeg til og avbryte maksdagen, dra hjem, dusje, ta paa finskjorta og dra paa vors, da gir jeg faen i styrkeloeft ut maaneden.

I benk sier jeg jo ikke nei takk til noen ekstra kg heller.

I mark anser jeg og klare mere enn 255 som en reel mulighet, haaper at det ligger aksjer fra Mark Phillippi igjen i kroppen, og at jeg naa med ett mye mere fornuftig program med nok hvile tid kan faa tatt ut disse aksjene i kg.  Droemme maalet i mark paa maksdagen er 260.

Saa minimum av hva jeg forventer er de nevnte persene, droemme maalene med full klaff og topp form hadde vaert:

200 - 155 - 260 = 615

Jeg er spent, de siste ukene er de kjipeste, hater denne forbannede ventingen, vil dra paa gymmet og perse med en gang.

dave the brave

  • Gjest
Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder(S.22)
« #338 : 02. februar 2010, 11:32 »
haha det har skjedd en del siden det bildet der Erlend! godt å se at du kjører på. si ifra neste gang du er i nærheten og vil trene litt igjen. lykke til med 600 raw. kult at du løfter sånn

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder(S.22)
« #339 : 02. februar 2010, 23:49 »
Takk David, lenge siden sist gitt.

Hoerer dere driver og ordner ny gym, mulig jeg faar tatt en titt i sommer.  Haaper treningen din gaar bra!

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder(S.22)
« #340 : 07. februar 2010, 03:09 »
Dietmar Oppkjoering uke 11, dag 2

Kneboy
92.5x6 - 120x4 - 132.5x3 - 142.5x2 - 147.5 - 150x2

Benkpress med stopp
87.5 - 102.5 - 115x3 - 122.5 - 130x2 - 137.5x2 - 142.5x1 - 137.5x2 - 142.5x2 - 142.5x1

Stifflegmark
100x5 - 112.5x4 - 122.5x3 - 125x3 - 130x3



Tyngste benkdag paa programmet.  Var ganske fornoyd med hvordan det gikk.  Enerne paa 142.5 var greie og med ganske markert stopp(edit: paa den foerste iallefall).  Ikke fullt saa fornoyd med dobbelen paa 142.5, stoppene var nesten ikke tilstede og naar jeg ser paa videoen saa ser det ut som om jeg driver littegran med rumpeloeft, I tilleg tok spotteren paa stanga foer jeg var helt ferdig med den andre reppen.  I spotterens forsvar saa skal det sies at han driver ikke med styrkeloeft, og til og vaere en person som ikke driver med styrkeloeft, saa gir han virkelig knallbra avloeft. 

Jeg hadde en medium tung benkdag for 2 dager siden og var litt svekket pga det.  Naar blir det ca 8 dager med sammenhengende hvile og loefting av luft vekter foer jeg skal makse og perse i de tre store.

Kan ogsaa nevne at filmen ble filmet med mitt nye kamera, tror ikke vinkelen paa videoen var helt perfekt da det muligens ble litt mye lys i linsa.

Video av de 3 tyngste benk settene:

http://www.youtube.com/watch?v=Y9ADjSwn9SU#noexternalembed&feature=channel_page

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder(S.22)
« #341 : 07. februar 2010, 03:29 »
Jeg digger gangen din, med armene stivt ut fra kroppen og hendene knyttet, du ser ut som om du er på vei for å slå til noen Tongue

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder(S.22)
« #342 : 07. februar 2010, 03:35 »
Jeg digger gangen din, med armene stivt ut fra kroppen og hendene knyttet, du ser ut som om du er på vei for å slå til noen Tongue

Hehe, takk, viktig og vise at man mener alvor naar man loefter Grin

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Gerilja kardio - Før og etter bilder(S.22)
« #343 : 15. februar 2010, 04:28 »
Da var den store dagen her.....

Kom nettop tilbake fra en 4 dagers psykologi konferanse i Phoenix som jeg maatte faa med meg, dette fungerte faktisk som relativt OK oppladning til maksing da jeg for det meste satt og hoerte paa foredrag, gaardsgaen ble brukt til reising og selv om dette ikke er stress ble jeg likevel litt sliten av en eller annen grunn.  Rakk ikke Uke 12 dag 2, men dette ser jeg ikke alt for negativt paa.

Maalene var satt til

Kneboy:  192.5
Benkpress:  152.5
Markloeft:  255

Jeg loeftet foelgende serier:

Kneboy
167.5x1 - 192.5x1

BenkPress
135x1 - 152.5x1

Markloeft
255x1 - 260x1


Kommentarer:

170 loeftet i boy var veldig lett, 192.5 loeftet kjentes lett ut foerst da jeg sto med vekta paa skuldrene, denne tar jeg lett slik at jeg kan proeve meg paa droemme maalet paa 200 kg tenkte jeg.  Gikk greit foerst, men fikk en utrolig tung sticky point midt i loeftet.  var usikker paa om dette var pga daarlig teknikk eller om det kom pga manglende styrke paa det punktet.  Spotterern min som har litt peiling paa styrkeloeft sa at jeg er ikke god for mere vekt enn dette, og av frykt for og bomme og kaste bort energi som kan brukes i mark gikk jeg videre til benken.

135 loeftet var luft, 152.5 kg loeftet var lett, jeg kjoerte uten stopp da det er slik alle gymrotter makser saa jeg besluttet at jeg gjoer det samme da jeg var hungrig etter ekstra KG.  Jeg er 100% overbevist om at jeg hadde vaert god for mer enn 152.5 kg i dag, men samtidig saa kjente jeg en stikkende smerte i venstre pectoralis muskel, har kjent denne smerten helt siden forrige tung dag i benk. Da denne smerten ga meg foelelsen av at skade var fullt mulig paa hoyere vekt besluttet jeg og stoppe mens leken enda var god.  Maksen ble derfor 152.5, slik maalet var satt til, men innerst inne, saa mener jeg at i dag, saa var jeg god for 155 eller 157.5, men dette blir selvsagt antagelser fra min side.

255 loeftet i mark gikk som smurt, jeg la paa 260 kg, en vekt som lenge har vaert ett lite droemme maal for meg da det med 20 kilos skiver betyr 12 plater paa stanga, som igjen betyr at man er sterk(littegran og ikke veldig selvsagt).  Dro den opp litt skjelven, men likevel med konstant fart, var aldri i tvil og at den skulle gaa opp.  Dro ogsaa med GASP bukse, som nok betyr litt ekstra motstand, men dette gjoer meg ikke noe da det vil gi meg litt ekstra og gaa paa paa ett eventuelt stevne.  Dro med reimer da stengene paa dette gymmet er totalt ubrukelige saann reint grepsmessig sett, mener at hvis noe saa taper jeg kg paa dette da jeg aldri har slitt med grep, samtidig som at jeg faar en unaturlig loefte stil da jeg maa begynne paa bakken og ikke faar staa, trekke pusten, gaa ned med fullt trykk i kroppen for saa og loefte.

600 kg satt som maal, 605 loeftet, og etter min mening hadde jeg enda litt mere inne hvis forholdene hadde vaert optimale(altsaa, at jeg ikke hadde feiget ut i benk pga smerter i brystet).  Registrerer ogsaa at jeg grynter litt paa maks i baade boy og mark, og slippe ut trykk paa denne maaten betyr selvsagt tapte KG, men sammenlignet med at jeg vanligvis pleier og skrike hoylydt i slike situasjoner saa er dette framgang, under neste maksloeft skal jeg ikke lage en enste lyd.

Har selvsagt filmet og redigert samtlige loeft.  En noe artig detalj, er at paa 192.5 loeftet i boy, saa kom en jente og la seg i ett sit ups aparat med en meget kort tights aktig shorts, jeg la ikke merke til dette foer jeg saa loeftet i reprise, jaja tenkte jeg, ikke mange som kommer til og se paa kneboy maksen min da fokusen blant de fleste mannlige tittere vil rettes mot denne jentas rumpe.  Var foerst naar jeg kom hjem at jeg oppdaget at rett etter at jeg har maksa saa begynner faen meg jenta og skreve, slik at hvem som naa skulle se paa filmen ser rett i fitta pga det minimalistiske plagget.  Naa begynte jeg og tenke at dette kan jeg rett og slett ikke legge ut paa youtube da moderatorene kunne ha funnet paa og sensurere klippet, samt at samtlige som saa klippet ikke hadde giddet og se videre paa loeftene mine, men sikkert kun hadde sett denne skrevinga i reprise 500 ganger.

Slutten paa klippet kom derfor ikke med i den ferdig redigerte versjonen, de av dere som er interreserte i det kvinnelige kjoennsorgan kan derimot sende meg PM, saa skal vi se om vi ikke faar sendt klippet via E-post, denne tjenesten koster 50kr.- Grin

Enjoy:

http://www.youtube.com/watch?v=T5CBbmrenxE#noexternalembed&feature=channel_page

Alt i alt er jeg fornoyd med dette, hadde jo likt 200 i boy i dag da, og hadde ogsaa likt mere enn 152.5 i benk(sier det igjen, jeg HADDE mere inne, GARANTERT), likevel, maalene er naadd, og oppdraget er ufoert.  naa venter 12 uker med mengde trening hvor jeg setter inn perser som er litt under dagens loeft.  Blir ferdig med det rett foer jeg drar hjem, har da 12 uker med sommerferie i norge som, hvis motivasjonen og overskuddet er der skal denne tiden brukes til en 12 ukers oppkjoering, etter dette skal SELVSAGT 200 eller mer opp i boy, 157.5 i benk, og kanskje saa mye som 270 i mark, time will show!

Og kanskje, med ett tonn flaks og perfeksjonering av teknikk, kan jeg klare og loefte 200 kg i kneboy om 12 uker etter at mengde treninga er ferdig, det er lov og droemme Grin


Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Dietmar Maks dag: 605 KG RAW + Film
« #344 : 15. februar 2010, 09:42 »
åh bare 1 pound til så hadde du vært leet! Veldig bra løfting Smiley Selv om bøyen er en del under marken din, så var iallefall teknikken veldig fin Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!