Skrevet av Emne: Oppkjøring mot NM - The Weise-Guys treningslogg  (Lest 112063 ganger)

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Genialt første innlegg! Smiley  koste meg når jeg leste det!  Du beskriver Einar på en prikk!  Hadde vært morro å opplevd han som 22 åring! hahaha! Hærlig!

"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget torolav

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Knebøy - 140/120 (pers/dagens form)
Benk -     140/120 (pers/dagens form)
Mark -     170/150 (pers/dagens form)
KV - 83 kg

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Vel, jeg kjørte allerede litt av stevnet på gymmet da jeg tok 217.5 i bøy.  I benk så har jeg ikke formen for pers nå pga at jeg ikke fikk trent så mye tungt under oppkjøringen.  I mark kunne jeg kanskje ha makset men jeg har ikke helt det mentale trykket til det akkurat nå.

Jeg har trent mye og tungt i det siste og føler heller for å starte med en oppkjøring hvor jeg løfter litt lett i starten for å komme igang igjen.  Følger her hodet mitt og gud vet om det er fornuftig eller ikke.

Mustangen er min ja.  Er en av frynsegodene ved å bo i USA.  Det startet med at jeg kjøpte en ikke modifisert GT som hadde 300 hester for en tid tilbake.  Det var moro men jeg begynte å oppgradere den for mer power, mer er bedre, alltid, om det så dreier seg om de tre store eller hestekrefter. 

I Norge syns jeg ikke det er ett alternativ å holde på med dette da man må betale så satans mye avgifter for hestekrefter og motorvolum, men i USA kan man bare kjøre på.  Videoen i loggen er fra Oktober men jeg har siden det gjort en del med eksos systemet for å få friere flyt, etter siste operasjon, som ble gjort for ett par dager siden klarte jeg endelig å få den der nasty muskelbil lyden jeg alltid har jaktet på:

http://www.youtube.com/watch?v=aa6WI_bNpuM#noexternalembed&feature=channel_page

I teorien har den nå 475 Hestekrefter med konservative innstilninger på kjørecomputeren, jeg skal legge den på dyno tuner ganske snart for å programere om chipen slik at jeg kan få ut 25 ekstra hk slik at jeg når målet mitt før drar hjem til Norge, nemmelig å ha bil med 500 hk.  Må desverre selge den når jeg drar hjem da importavgiften til kongeriket er så bissar at man skulle tro det var en spøk.

Da vil jeg forhåpenligvis ha fått dette bil opplegget ut av systemet slik at jeg kan "Legge opp" og kjøpe meg en 4 sylindret Toyota Corolla som jeg bruker til å transportere meg fra A til B, ett verktøy og ikke ett leketøy.

Skal sies at poweren er litt overflødig på lavere hastigheter, selv stock versjonen med 300 hester klarte 0-100 på ca 5 sekunder og jeg sliter med å slå den tiden med så alt for mye nå da det er vanskelig å få kreftene ned i bakken pga at dekkene lett begynner å spinne.  Lyden blir dog fetere og fetere jo per power en har, og det er alltids bra.



Tøft!!

Kor mykje ga du for den der nede? Dei bilavgiftene er forbanna irriterande. Eg snakka med ein kar som meinte det at om du eigde ein bil i utlandet over ein 2års periode kunne du ta den inn i landet og sleppe unna engangsavgifta. Måtte betale toll og moms, men engangsavgifta er jo verst. Har du hørt noke om dette?

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Jeg kjøpte Mustangen for 18.000 Dollar, samt at jeg har oppgradert den for rundt 9000 Dollar, det ballet litt på seg.

27.000 Dollar totalt, som er grovt regnet 150.000 Norske kroner.  Hadde jeg vist at jeg kom til å bruke så mye penger på oppgraderinger så tror jeg faktisk at jeg heller hadde kjøpt en Corvette.  Man kan få en ganske strøken corvette C6 for rundt 25 - 30 tusen dollar og de er jo hakket kvassere når det kommer til rein ytelse.

Angående å ta den med hjem så mener jeg den regelen du reffererer til ble kanselert for ca 5 år siden eller noe, hvilket er veldig synd, hadde glatt tatt den med om alt jeg måtte betale var moms på ca 20% av innkjøpsverdien. 

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Da var altså arbeidsbiten i atter en oppkjøring over og det er på tide å hvile/spise/sove seg opp mot stevne 10 November.

Har i det store og det hele gått ganske bra med trippel, dobbel og singel oppkjørings/gym perser i alle tre løft, har blant annet løftet:

Bøy:

205 X 2 - 207 x 2 - 211 x 1

(kom litt ut av balanse på 211 løftet og det ble derfor ganske tungt, tyngre enn det burde vært relativt til hvor greit dobbel settene på 205 og 207 gikk).  Mener jeg har rydda opp litt i knebøyen, dybden sitter greit og knærne går ikke fullt så mye innover som de har pleid å gjøre før.  Forresten utrolig hvor lite flaterende det er å filme bøy bakfra fra siden.  Ser ikke ut som om jeg har dybden på 200 kg x 1 når jeg filma bakfra selv om jeg er overbevist om at jeg var dyp nok.  Alle løft jeg filmet litt mer forfra så uansett bra ut dybdemessig.  Er det en ting jeg kan bli bedre på er det å lage mindre lyd på tunge løft, noe jeg har gått rundt og fortalt megselv i en del år nå, blir litt vel gira og stønner for mye.

Benk:  

150 x 2 - 152.5 x 1 - 155 x 1 - 157 x 1

Fikk ett relaps av Pec skaden jeg sleit med i vår og gikk derfor glipp av nesten samtlige tunge benk økter, samt at jeg også gikk glipp av en del volum.  Rakk akkurat å presse inn en tungbenk dag 10 dager før stevnet.  Tror jeg har klart å hvile skaden sånn nogenlunde i havn og fikk noen halveis OK løft.  Stoppene var kanskje ikke perfekte men jeg var litt uvant til tung benk så det ble som det ble.  Satser på at det har gått seg til relativt bra den 10 Nov og benk pers burde være realistisk.

Mark:

250 x 2 - 250 x 2 - 261 x 1

250 settene gikk bra, 261 var tyngre enn hva jeg ønsket men håper det var pga at jeg var litt sliten.  Kjørte oppkjøringen med reimer da stanga er litt glatt samt at jeg ikke får bruke magnesium på gymmet.  Dette er selvsagt ikke lurt men jeg har gjort dette før og likevel aldri hatt problemer med grepet i mark, så jeg satser på at det holder denne gangen også.

Nevnte sett er selvsagt kun toppen av isfjellet hva totalt volum jeg har flyttet er.  Det har vært Dietmar 6 dager i uken som del av oppkjøringen og jeg er mildt sagt rimelig lei av å være på gymmet nå.  Så skal bli godt med kun 3 lette økter i uka fram mot 10 November.

Har kjørt på med masse hardcore kosttilskudd som del av oppkjøringen, da i form av proteinpulver, multivitaminer, fiskeolje, kreatin og ZMA.  Ble lite Jack3d på meg, så jeg gikk glipp av prikking i fingrene under øktene.  Kommer sikkert til å tape 30-40 kg på totalen pga at jeg ikke brant av flere tusen kroner på Muscletech og BSN sine nyeste Superhardcore-freak produkter(Jay Cutler anbefaler slike produkter, ikke pga at han får betalt for å anbefale dem, men fordi han elsker dem og vet at Anator og Cell-Tech gjør at han får 55 cm armer).  Vi snakker tross alt kreatin med sukker tilsatt her, vel verdt å betale dyre penger for det, og boksen har jo Jay Cutler på forsiden, så da vet man at det funker)

Hva dietten angår så har den vært som vanlig, går i biff kylling, tunfisk, grønnsaker, havregrøt, egg og frukt.  En endring kontra tidligere er at jeg har konsumert mye mer flytende næring enn før.  Pleide før å koke 5 egg som jeg spiste til kvelds.  Ble så utrolig lei kokte egg at jeg begynte å kaste egga direkte i blenderen istedet for å koke dem.  Forelsket meg i følgende blanding:

-6 egg
-1 boks tunfisk
-2spiseskjeer flax seeds
-1 scoop Whey
-2 bananer

Blandingen gir god blanding av protein, fett og karbo og smaken er utrolig mye bedre enn man skulle tro, dette da smaken fra bananene nesten overskygger alt annet og det blir som å drikke en veldig dårlig laget bananmilkshake.  MYE bedre enn å sitte å trykke i seg hardkokte egg som vokser i munnen på en stakkar.  Blandingen gir ca 90 gram protein og jeg har pleid å fordele den over 2 servings med en times mellomrom.  Meget grei og enkel måte å få i seg bra næring på etter min mening.  Flax frøene og tunfisken gir shaken litt substans slik at man sitter igjen med en bra mettheltsfølelse etter at man har konsumert den.  

Har pga utrolig uflaks ikke konkurert siden 31 Oktober ifjor(gått glipp av 2 stevner pga variabler utenfor min kontrol).  Blir å satse på lette åpningsløft i alle tre, i løft 2 satser jeg på 220 i bøy, 165 i benk og 282.5 i mark.  Noe som tilsier en total på 667.5.

Satser også på å klare mer i løft 3 men det får jeg vurdere ut ifra hvordan løft 2 går.  Jeg er glad om jeg klarer en total på 667.5 da jeg virkelig trenger å perse totalt nå, alt over dette er en pen bonus(Ett eller annet sted MÅ det da bli litt bonus KG som samles opp Undecided).

Tok meg den frihet å filme noen av løftene jeg gjorde mot slutten av oppkjøringen:

http://www.youtube.com/watch?v=hoyhVE0NgPo

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sjå her ja!

Æ har full tro på at du klare 667,5kg (noe som desverre e 2,5kg over min total) , men så lenge du havne over under 700kg e æ fornøyd Cheesy

Den shakeblandinga di så førr jævlig ut, må da gå ann å kose sæ med maten! Dere amerikanere er gærne! Sjøl orke æ knapt å drikke en shake proteinpulver daglig, men e glad i mat. Skal sies at æ ikkje akkurat e noen stram Adonis da  :Smiley
For øyebklikket e favoritten brødskive med snøfrisk og røkelaks, spylt ned med en halvliter melk  Cool

Lykke til!
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Meget bra jobbet, kompis. Nå gjenstår det bare å begynne å logge på trainingblog.com slik at vi kan virkelig se hvordan framgangen din egentlig er over tid.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Dette ser lovende ut! Blir et bra stevne nå!

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sjå her ja!

Æ har full tro på at du klare 667,5kg (noe som desverre e 2,5kg over min total) , men så lenge du havne over under 700kg e æ fornøyd Cheesy

Den shakeblandinga di så førr jævlig ut, må da gå ann å kose sæ med maten! Dere amerikanere er gærne! Sjøl orke æ knapt å drikke en shake proteinpulver daglig, men e glad i mat. Skal sies at æ ikkje akkurat e noen stram Adonis da  :Smiley
For øyebklikket e favoritten brødskive med snøfrisk og røkelaks, spylt ned med en halvliter melk  Cool

Lykke til!


Takk!

Hehe, jeg elsker da mat.  Men må innrømme at i en travel hverdag er det meste jeg lager av mat hjemme mer basert på inntak av ting som gjør meg sterk samtidig som de er kjappe og lage, kontra mat som smaker bra.

Jeg tar heller "pleasure mealsene" på restaurant, koster jo lite å spise ute i USA kontra Norge.

Og tro det eller ei, shakerblandinga mi smaker langt bedre enn du skulle tro.

At 667.5 er 2.5 over din pers er jo en bra ting:)

Meget bra jobbet, kompis. Nå gjenstår det bare å begynne å logge på trainingblog.com slik at vi kan virkelig se hvordan framgangen din egentlig er over tid.

Takk ja! 

Som jeg har sagt tidligere:  Jeg har rett og slett ikke motivasjon for å skrive ned alt jeg trener om dagen.  Kan du utvikle en funksjon på traininblog hvor jeg kan mate inn dietmar programmet jeg skal trene, slik at jeg slipper å skrive ned hvert eneste kjedelige sett og rep, så er jeg med.

Dette ser lovende ut! Blir et bra stevne nå!

Takk ja,

Deilig at oppkjøringsjobben er gjort, avslapningsperioden før selve stevnet er jo ganske behagelig, det eneste stressmomentet som gjenstår nå er selve stevnet.
 

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Som jeg har sagt tidligere:  Jeg har rett og slett ikke motivasjon for å skrive ned alt jeg trener om dagen.  Kan du utvikle en funksjon på traininblog hvor jeg kan mate inn dietmar programmet jeg skal trene, slik at jeg slipper å skrive ned hvert eneste kjedelige sett og rep, så er jeg med. 
Dette er allerede mulig. Vi har en "kladde-funksjon". Så det er bare å kladde hele dietmarprogrammet og etter du har gjort økten kan du velge å publisere den evt. legge til kommentar og publisere. Lykke til med loggingen!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Og da var det atter en gang på tide å konkurere i styrkeløft.

Har nå ikke konkurert siden Oktober 2011, dette pga enorm uflaks som innvolverte alt fra motorhavari og kroppshavari som førte til at jeg gikk glipp av stevner jeg hadde trent oppkjøringer til både i Mars og i Juni.  Nervene var derfor i helspenn i det jeg satte kursen mot Minneapolis etter ett år med nedturer treningsmessig. 

Bilen ble sendt på verksted før stevnet for en full sjekk og jeg spurte mekanikeren om han kunne garantere at jeg ville klare å i det minste komme meg ned til Minneapolis(og også helst tilbake igjen).  Han mente dette burde gå greit og jeg satte i marsj. 

Har pleid å konkurere i 110 kg klassen og intensjonen var å fortsette med dette.  Jeg har dog spist litt mer enn vanlig i det siste og var klar over at jeg kanskje måtte kutte litt vann kvelden før for å klare vekten denne gangen.  Stevnet startet Lørdag 10 Nov klokken 8 og Fredag kveld var jeg på plass i Minneapolis for kveldsinnveining.  Jeg hadde spist godt også denne dagen og var klar over at jeg kom til å veie inn over 110, og at jeg derfor nok måtte møte opp på innveiningen klokken 7 Lørdags morgen. 

Jeg ble veid inn av Scott Nutter, en lokal APF helt som er spesialbenker.  En helt enorm mann som er mye bedre på å spise mat enn han er når det kommer til å produsere resultater i styrkeløft, magen hans er større enn Gilberg sin og det sier jo litt.  Han er vel mer kjent for å organisere stevner her i regionen enn faktisk å løfte vekter selv, han er også godt kjent for utrolige prestasjoner når det kommer til å spise enorme mengde mat.

Jeg veide inn på 111.8 kg, noe som tilsier at å veie 110 kg påfølgende morgen burde gå ganske greit.  Scott spurte om jeg ville beholde 111.8 kg innveiningen og gå i 125 kg klassen, eller veie inn neste morgen for å se om jeg kunne klare 110 kg klassen.  Jeg sa jeg skulle dehydrere meg litt for så å møte opp litt lettere dagen etter.  Dette likte Scott veldig dårlig å høre, og han spurte om jeg skulle gå på nett for å lete etter kroppsbygger thong, spraytan og hårblekningsmiddel mens jeg holdt på med denne dehydreringsprossesen(Scott har veldig lite til overs for slanking og vektnedgang).

I 9 tida på kvelden ble jeg med noen venner til en biff buffet som var helt legendarisk bra.  Tenkte å moderere meg litt ettersom jeg tross alt skulle veie 110 dagen derpå.  Men så startet spisinga, kelnere sto i kø foran bordet mitt og lessa på med alt alskens forskjellige steaks, lambchops, Ribeyes, New York Strips osv osv osv, samt at restauranten hadde ett helt utrolig utvalg av tilbehør.  Biffene var så perfekt stekt at jeg trodde jeg var i himmelen.  Jeg skjønte med en gang at å moderere seg her ville vært som å banne i kirka så jeg besluttet at istedet for å moderere meg så skulle jeg kjøre på for å bygge opp balong trykk.  Det var deilig å komme til denne konklusjonen, gå fra moderasjon til fråtsing hvor kroppsvekt og innveining ikke lengre var noe å tenke på.  Jeg spiste meg selv i senk og kom tilbake til hotellet klokken 11, sovnet som en stein og var klar for dagen klokken 7 neste morgen.  Ble selvsagt til at jeg også spiste frokost som en konge før jeg satte kursen mot stevnelokalet.

Oppvarmingen startet og selv om de siste 24 timers matoppladning hadde vært meget bra var jeg dog bekymret og nervøs av mange grunner.  En ting var at jeg ikke hadde konkurert på over ett år, samtidig som at benk delen av programmet hadde gått mer eller mindre i dass da jeg slo opp en pec skade fra i sommer.  Dette førte til at jeg kun rakk en tung dag i benk før stevnet.  Fikk med meg det meste av volumet jeg skulle ha men gikk som sagt glipp av de fleste av de tunge vektene.

Bøy oppvarmingen var knalltung og jeg ble for alvor bekymret.  Åpnet på 205, noe som gikk greit, gikk deretter på 220, dette gikk opp men det så vel ikke pent ut, så ble det ett forsøk på 225 hvor jeg kollapset totalt.  Under løftet følte jeg at alt gikk feil, knærne kollapset innover, jeg slapp ut alt for mye luft samtidig som jeg tror jeg gikk litt dypere enn hva jeg pleier å gjøre.  Er også litt uvant for meg å ikke bøye med Rehband 7mm på knærne.  I AAPF sin raw divisjon er ikke disse tillatt.  Litt rart ettersom APF er ganske liberale på det aller meste av regler slik jeg ser det.

Endte på 220 og var litt skuffa da jeg trodde at jeg skulle være bedre både powermessig og teknikkmessig.  Har vel kun en ting positivt og si om bøyen og det var at det ble en 5 kg stevnepers.

Var litt nedenfor da jeg startet benk oppvarminga, var usikker på hvordan styrken kom til å være.  Har lenge tenkt at pga pec skaden så vil jeg være meget glad om jeg i det heletatt klarer å perse med 2.5 kg her.  Løft 1 på 152.5 kg gikk greit men var litt vaklevorent.  Så kom persforsøket i løft to på 165 kg.  Dette gikk langt bedre enn jeg trodde det ville gå.  Så jeg gutsa litt på å gikk for 170 i tredje, noe som også gikk bra, tungt var det, hadde ikke mye mer inne men det ble 3 hvite og en pen benk pers.  Godt å endelig være 170 benker.

Fikk en pen opptur etter benken, skjønte ikke helt hvor styrken kom fra med tanke på hvor ustabil oppkjøringen var, men helt greit for meg å løfte mer enn jeg hadde forutsett at jeg ville klare.

I mark var jeg klar for krig.  Mark er jo min øvelse(jeg prøvde å fortelle dette til meg selv iallefall, sannheten var at jeg var nervøs, usikker og livredd for at jeg ikke skulle ha noe som helst power. Bomløftet på 225 i bøy satt sitt preg og jeg hadde krampetendenser i høyre lår.  Tok veldig få oppvarmings sett da jeg allerede følte meg veldig varm.  Siste løft på 220 gikk greit og jeg åpnet på 260.  Dette gikk relativt bra og jeg gikk opp til 280 i andre.  Dette kjentes tungt ut og jeg ble veldig glad for å ha persa i mark, samt dratt 280 som er ett lite vendepunkt for meg.

Bestemte meg nå for å gå for 285 i tredje.  Psyka meg opp og starta og dra.  Det kjentes galltungt ut, halveis i løftet begynte jeg å skjelve og ble nå introdusert til ett fenomen jeg aldri har opplevd før; Nemmelig en teskje bløtt i bokseren.  Hadde verken mentalt eller fysisk overskudd til å fokusere på rektum så det fikk bare gå.  Det kjentes ut som om jeg dro i en evighet og jeg lurte på om jeg noensinne skulle komme helt opp i lockout.  Fikk locka den ut og sto å så på dommeren som omsider ga nedsignalet.  Fikk vekta ned og så på lysene som viste 3 hvite.  Var helt i ekstase og la meg ned på plattingen for å slappe av litt og nyte følelsen av ett vel gjennomført stevne hvor jeg fikk noen fine perser på tross av en god del negative tanker. 

Endte altså opp med 220 - 170 - 285 - 675, dette er pers med 20 kg på totalen og jeg trengte virkelig dette etter mye tull i det siste.  Litt dumt at bøyen ikke var helt det jeg trodde den skulle være men fikk 8 av 9 løft og det får holde for denne gang. 

Korstoget mot 700 totalt og 300 i mark fortsetter.

Film:

http://www.youtube.com/watch?v=fL7_Vh2cbuE

Vet jeg gjør en del ting feil sånn rent teknisk sett under løftingen.  Ting jeg har blitt fortalt jeg ikke skal gjøre, ting jeg forteller meg selv at jeg ikke skal gjøre før jeg løfter osv.  Blir bare så satans gira at jeg mister litt fokus, deffinitivt en del ting å jobbe med mot neste stevne.




Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Veldig bra dette, mann!

Gratulerer med tittelen Nidarø SKs sterkeste markløfter Grin

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
JEG ER STOLT AV DEG, ERLEND!!! Får nesten tårer i øynene når jeg ser deg løfte! GRATULERER!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Nydelig løfta og grattis med perser! Kampen mot 700kg er i full gang Cheesy
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Jævlig bra løfting, Erlend! Har du noken plan for ka tid neste stevne er og korleis du skal trene?

Ei teskje bløtt i markløft tyder forresten muligens på for lite spenn i rumpeballene??

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!