Skrevet av Emne: Michael Jackson er død  (Lest 15962 ganger)

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Michael Jackson er død
« #150 : 03. juli 2009, 12:35 »
Jeg har selv aldri hatt noe spesielt forhold til Michael Jackson (som skrevet tidligere), men dette innlegget blir skrevet på generelt grunnlag. Selv om man ikke har et forhold til noe/noen eller forstår andre fascinasjon for et fenomen, er det ikke dermed sagt at man kan latterliggjøre og gjøre narr av fenomenet og folks oppfatning av dette. Det handler om å ha respekt for andre menneskers meninger og følelser uavhengig av ens egen oppfatning. Man kan finne ting rart og uforståelig, men så lenge det betyr noe for andre behøver man vel ikke rakke ned på det?
Honnør!

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Michael Jackson er død
« #151 : 03. juli 2009, 13:05 »
Fårru roe rei ner a. Folk oppfører seg jo som om det er et familiemedlem som har dødd. Hvor var dere fansen mens han levde? Nå er han plutselig verdens største artist? For ett år siden var han en sjuk pedo som lappa sammen trynet sitt og gjorde alt for å bli hvit? Latterliggjort av både hvite og svarte, en freak som hadde hatt sin tid som superstjerne. Og nå er det "hysteri"? Faen så patetisk.

Jeg har alltid vært en stor fan og det gjelder nok mange Smiley Men ja det er standard at ting alltid blir snudd på i mediene osv, sånn er det med alt og alle. Vet du hvilket forhold grungern har hatt til Michael hele livet?

Jeg sitter her ihvertfal med alle cdene, en del kasetter, vhs, plakater, tskjorter og til og med pins. Jeg er og har alltid vært en stor faen uavhengig av hva som har stått i mediene.

Gunderesen formulerer det på en god måte det jeg tenker om saken.

Og til et tidligere spørsmål. Han skrev mye selv. Jeg har ikke sett igjennom alt, men han har tydeligvis skrevet de aller fleste av sangene på Historie Disc 2 cden som jeg tittet på akkurat nå.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: Michael Jackson er død
« #152 : 03. juli 2009, 15:58 »
Fårru roe rei ner a. Folk oppfører seg jo som om det er et familiemedlem som har dødd. Hvor var dere fansen mens han levde? Nå er han plutselig verdens største artist? For ett år siden var han en sjuk pedo som lappa sammen trynet sitt og gjorde alt for å bli hvit? Latterliggjort av både hvite og svarte, en freak som hadde hatt sin tid som superstjerne. Og nå er det "hysteri"? Faen så patetisk.
Tenk deg om før du drar greier ut av ræva di a Tongue Jeg var rett her mens han levde jeg, poenget ditt? Jeg har cd'er, vært på konsert og har div artige effekter! han har vært verdens største artist hele tiden ja!? Din mening at han var en sjuk pedo osv - ikke min eller fansen sin! Jeg har ikke latterliggjort han, og tviler på at fansen heller har det! er du hysterisk? hva snakker du om? Jeg synes det er trist og leit av verdens største entertainer er gått vekk og synes det er unødvendig at folk som ikke likte han skal komme inn i denne tråden og harselere med oss og hans minne!

bare fordi du har en kjeft betyr ikke at du trenger bruke den om du ikke har noe vettugd på vei ut av den!
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Michael Jackson er død
« #153 : 03. juli 2009, 17:17 »
Tenk deg om før du drar greier ut av ræva di a Tongue Jeg var rett her mens han levde jeg, poenget ditt? Jeg har cd'er, vært på konsert og har div artige effekter! han har vært verdens største artist hele tiden ja!? Din mening at han var en sjuk pedo osv - ikke min eller fansen sin! Jeg har ikke latterliggjort han, og tviler på at fansen heller har det! er du hysterisk? hva snakker du om? Jeg synes det er trist og leit av verdens største entertainer er gått vekk og synes det er unødvendig at folk som ikke likte han skal komme inn i denne tråden og harselere med oss og hans minne!

bare fordi du har en kjeft betyr ikke at du trenger bruke den om du ikke har noe vettugd på vei ut av den!

Ikke mitt problem at du var/er forelska i makkel jækksån og tar det så personlig. For meg er det helt absurd at mennesker kan få et sånt forhold til et menneske de aldri har møtt, snakka med eller hatt noe personlig forhold til. Synes det skal være lov å diskutere rundt en såpass profilert person på et internett-forum uten at folk skal ta det like personlig som om vi slang dritt om noens familiemedlem hadde daua.
Sa brura

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Michael Jackson er død
« #154 : 03. juli 2009, 17:40 »
Tenk deg om før du drar greier ut av ræva di a Tongue Jeg var rett her mens han levde jeg, poenget ditt? Jeg har cd'er, vært på konsert og har div artige effekter! han har vært verdens største artist hele tiden ja!? Din mening at han var en sjuk pedo osv - ikke min eller fansen sin! Jeg har ikke latterliggjort han, og tviler på at fansen heller har det! er du hysterisk? hva snakker du om? Jeg synes det er trist og leit av verdens største entertainer er gått vekk og synes det er unødvendig at folk som ikke likte han skal komme inn i denne tråden og harselere med oss og hans minne!

bare fordi du har en kjeft betyr ikke at du trenger bruke den om du ikke har noe vettugd på vei ut av den!
2thumbsup
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!