Skrevet av Emne: God respons på spørsmål om smaksprøver  (Lest 4056 ganger)

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #30 : 26. juni 2009, 23:32 »
Hatt litt internettproblemer de siste dagene, så fikk ikke rapportert umiddelbart, men på torsdag fikk jeg smaksprøvene fra MyRevolution med et brev som til og med beklaget at det tok så lang tid. Jeg syntes det var meget bra å få det tilsendt på under en uke, så ingenting å beklage!

Smakene:
- MyoProtein Jordbær
- MyoProtein Mocca Sjokolade
- M-Factor Dark Chocolate
- M-Factor Tropical Delight

Må si at disse smakene høres jo veldig fristende ut, så gleder meg til å prøve dem. Cheesy

Kan nevne at alle disse posene var merket med innholdet. 20 gram i hver prøve.
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #31 : 26. juni 2009, 23:35 »
Tror du skal ta og veie de prøveposene , jeg har sett veldig mange av prøveposene på markedet og de fleste er dosert lik det en dosering av varen er eller mindre og da snakker vi om 20-50gram max (se bort fra gainere)
Når du blander ut prøver så husk også på at en vare smaker helt annerledes ut i 3dl kontra 1dl vann , liker man kraftig mørk sjokoladesmak så (det gjelder ikke bare prøver) bland gjerne betydelig sterkere enn anbefalt på etiketten , de fleste gode pulvere i dag løser deg fint opp i 1-1,5dl vann pr 25gram


EDIT:
Endret du posten ? mener du skrev 100gram pr pose , det var ihvertfall det jeg baserte mitt innlegg på

Ja, beklager jeg endret posten rett etter jeg hadde skrevet den. Summet meg litt og gjorde en sammenligning på innholdet i de siste prøvene jeg fikk og kom frem til at å si 100 gram var litt vel generøst.

Men, som du sier, så er nok innholdet et sted mellom 20-50 gram. Tar også hensyn når jeg smaker dem både til at blandingsforholdene kan være litt forskjellig og at smaken kan endre seg ganske mye i forhold til om man prøver det med vann eller melk.

Prøver å gjøre ting så likt så mulig, og har et lite notat hvor jeg fører inn inntrykkene for å holde styr på de forskjellige produktene.
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!