Skrevet av Emne: Er det bare meg eller går denne verden sakte men sikkert til helvete?  (Lest 4854 ganger)

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Det eneste unaturlige jeg ser er at vi mennesker er så utrolig overlegne.



Utlogget david.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

At MJ er død er bare et tegn på at jorda går til hel..... 2012 =S
17 år.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Er det ikke kjipt for dyr å bli trellbundet for å slave som transportmiddel?

Transport ved bil er vel ikke den store kneiken, det er vel forbrenningsmotoren som er synderen. El-bil er jo en mulighet. Den nye tesla'en er jo konge, ser stilig ut, har mer dreimoment enn en porsche, og det fra null omdreininger. Det viser at det er mulig hvis man vil. Jeg har lyst på en tesla. (kjøre i kollektivfeltet og parkere gratis i en møkkstilig og dritsprek bil tiltaler overfladiske meg)

Det får man jo til å fundere på hva think-gjengen har drevet med. Lurer på å om et av designkriteriene til den bilen er at den skal flyte hvis den faller på hodet i vannet, den ser jo ut som en badebalje.

Nok en tanke; langtransport av varer er en av de virkelig store forurensingskildene. Båttrafikk i internasjonalt farvann er ikke regulert og avgiftsbelagt som f.eks biltrafikk, så siste sort av den billigste møkkaolje blir brukt som drivstoff.

Så hvis du vil gjøre en forandring: Drit i himalaysaltet og spis norsk salt (alternativt flytt til himalaya), og dyrk spirihvanåenn i drivhus i Norge og ikke i andesfjellene (alternativt flytt til andesfjellene og i så fall spis andesfjellsalt).


Nå var det først og fremst snakk om hva som var naturlig, ikke hva man kan gjøre for å bedre miljøet. Men ja for å bedre miljøet så finnes det utallige ting vi kan gjøre. Når det er snakk om å ha omtanke for dyrene og ikke bruke dem som transport middel så er det en ting, en annen ting så mener jeg at alt i naturen utnytter hverandre, og at "you scratch my back, I'll scratch your back" prinsippet regjerer. Jeg vet ikke hvordan vi mennesker hadde skaffet oss transport om vi ikke hadde utnyttet dyr osv. Da måtte det blitt kun våre bein, slik som alle andre dyr her i verden gjør.

Det er vanskelig å tenke ut hvordan vi hadde vært og hva vi hadde brukt osv. om vi hadde holdt oss i selve naturen. Dette livet vi lever i dag er egnet for at vi, menneskene,  skal ha det mest mulig komfortabelt på alle måter, men hva med alle andre dyr på jorda? Det er ikke bare vi som skal ha det godt. Og også ta vare på miljøet for videre generasjoner.. Jævlig kjipt gjort av oss og rote til alt for etterkommerne våres fordi vi bare bryr oss om oss selv, her og nå.

Selvom mitt salt må komme fra langt ifra, så hadde jeg ikke hatt nødt til å spise importert salt om vi ikke hadde forurensa osv.  Jeg vil ha mest mulig i min kropp som jeg mener evoulusjonen "mente" at jeg, menneskeapen, skulle ha. Rett fra naturen, uten noen behandling eller dill dall.  Kjipt med import, men nødvendig siden verden er slik den er idag.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Enerenes, det er ikke naturlig å bruke pc... Da må du jo slutte med det, så blir vi kvitt deg Grin

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Jeg er faktisk ganske glad for at jeg har pc så jeg kan poste hva jeg synes om denne verden idag og annen info jeg selv mener er viktig. Takke faen for ytringsfriheten, og at det ikke er folk her som bestemmer om man skal få poste sin mening eller ikke, for makan til dårlig holdninger skal jeg lete lenge etter. Be folk om å komme seg vekk fra forumet, eller ta selvmord bare fordi man er uenig, ja det blir bare rett og slett latterlig. Tåler man ikke at folk ytrer sin meing eller er uenig, ja da får man heller bare la vær å lese. 

Du har ikke lykkes i å stave nicket mitt riktig enda.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Selvom mitt salt må komme fra langt ifra, så hadde jeg ikke hatt nødt til å spise importert salt om vi ikke hadde forurensa osv.  Jeg vil ha mest mulig i min kropp som jeg mener evoulusjonen "mente" at jeg, menneskeapen, skulle ha. Rett fra naturen, uten noen behandling eller dill dall.  Kjipt med import, men nødvendig siden verden er slik den er idag.
Tipper kjemikere trenger salt, og da trenger de natriumklorid og absolutt ikke noe ekstra (forøvrig samme greia med sprit). Så, spør på apoteket etter rent salt av kvalitet for kjemi. Så sparer du miljøet litt.

Hvordan gjør du det egentlig med vann, drikker du helt rent vann, altså vann som er fordampet og kondensert, eller er det galt fordi det er varme inne i bildet?

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Himalaya salt er unikt, det er det eneste saltet jeg ønsker å bruke inntil jeg får vite om en som er tilsvarende like god og naturlig.

Jeg drikker vann fra springen. Vann er ikke noe jeg gidder å legge mye energi i å skaffe.

Men tilbake til verden, planeten kommer som sagt til å alltid klare seg, det er for å redde nåværende dyreliv at man må reagere.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Jeg er faktisk ganske glad for at jeg har pc så jeg kan poste hva jeg synes om denne verden idag og annen info jeg selv mener er viktig. Takke faen for ytringsfriheten, og at det ikke er folk her som bestemmer om man skal få poste sin mening eller ikke, for makan til dårlig holdninger skal jeg lete lenge etter. Be folk om å komme seg vekk fra forumet, eller ta selvmord bare fordi man er uenig, ja det blir bare rett og slett latterlig. Tåler man ikke at folk ytrer sin meing eller er uenig, ja da får man heller bare la vær å lese. 

Du har ikke lykkes i å stave nicket mitt riktig enda.

det er ikke det at vi er uenige med deg som gjør oss galne, men det faktum at du spyr ut den ene helt på tryne utalelsen etter den andre uten noe til å backe det opp.

itillegg er du ikke innteressert i få input ifra andre og lage en reel diskusjon. du skal bare fortelle oss hva som er sant og ikke =)

det gjør folk sure.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!