Skrevet av Emne: noen som har peiling på toll regler ang creatin osv  (Lest 1182 ganger)

Utlogget fluffy11

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

hei hva er reglene på og få inn creatin mix som massacra/super pump 250 og super charge.
får man det inn i norge gjennom tollen
evt betale toll for det?
eller blir det stoppet i tollen?

kingkris3

  • Gjest
Det er kun lovlig og importere kosttilskudd som er lovlig i Norge, så kreatin skulle gå fint. Det er toll på alt kosttilskudd. Hvis du får det tilsendt per post er det 25% i MVA på fraktbeløpet.  I tillegg kommer et tollbehandlingsgebyr.

Utlogget fluffy11

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

massacra og dette da. det vil bare bli stoppet i tolla da eller?

kingkris3

  • Gjest
Jeg tror ikke det er toll på sminke, kun merverdiavgift. Men det vil i alle fall ikke bli stoppet i tollen.

kingkris3

  • Gjest
Jeg tror ikke det er toll på sminke, kun merverdiavgift. Men det vil i alle fall ikke bli stoppet i tollen.

Edit:
Beklager at innlegget ble postet 2 ganger.

Utlogget fluffy11

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

nice one=)

Utlogget Stimulator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 104
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 104

Kjenner flere folk som har fått Massacra hjem på døra uten problemer! Både den vanlige og Episode 2. Solgte til og med Massacra Episode 2 på gymmet rett etter releasen (bare rundt 5-10 pakker til salgs).

Om produktet koster over 200 NOK vil man måtte betale avgift for å ta produktet inn i landet (25% MVA.) Men dette er bare om tollvesenet åpner eska og gjør hva enn de gjør. (Sjedd rundt 9/10 ganger når jeg bestiller fra utlandet).

Men ha en regel i bakhodet: Det er maks lov til å importere opptil 90 doseringer. Om tollerne treffer på 100 doseringer, får du nok desverre ikke pakken. Treffer de på 50/80 eller 90 doseringer får du pakken. Grunnen til dette er at produktet du bestiller er et legemiddel.

Om jeg var deg ville jeg også sørga for at innholdet i produktet/produktene du bestiller ikke inneholder ting som går under narkotika her i Norge. En kollega bestilte Ephedrin. Jepp, han fikk pakken! Sammen med en regning på 5000NOK. Samt en telefon fra hans lokale Politistasjon.

Utlogget fluffy11

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

takk for hjelpa

Utlogget fluffy11

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!