Skrevet av Emne: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?  (Lest 14347 ganger)

Utlogget høggern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #60 : 04. juli 2009, 14:41 »
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=364685

eksempel
nei, jeg vet ikke ALT, men han tar mange positive tester, det sier jo litt,,,
0 cred til pudz!

nei det står ikke respekt av en som har vunnet wsm 5 ganger, og nesten alt han har møtt stilt opp på.. det hadde jo alle klart bare de hadde brukt like mye varer :Smiley

regner med at du veit nøyaktig dosene til kevin nee gjennom alle år også, ettersom du er så sikker på at han bruker så mye mindre enn alle andre... what

Utlogget Galningen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #61 : 04. juli 2009, 15:10 »
Likevel har du avatar og forteller hvor fantastisk en boler var i signaturen din.. Smiley Så ironisk
Han var ikke noe boler. Han prøvde det ut i eldre alder, da han ikke deltok i konkurranse. Anabole steorider var nytt på den tiden! Han visste ikke hva det var. Uansett så var han dopingfri da han var på sitt beste Smiley Men her skal vi ikke diskutere Torkel, hvis du er så nysgjerrig så får du kjøpe boka og filmene.
Torkel var med på Europas sterkeste mann 1984, der skulle han bære et par farmers walk på 85kg.
Dette ble han opprørt over, og sa: Faen, jeg har vel ikke meldt meg på en konkurranse for kondisjon!
______________________________________

Mitt beste løft: 100kg enhånds markløft

Wink

Utlogget Tommy1986

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 920
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 920

  • If the bar ain't bending you are just pretending.
Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #62 : 04. juli 2009, 15:19 »
"Han viste ikke va det var"haha..fy faen. tulling.
torkel er ein legende ja og alt det der, men trur kanskje han viste MYE mer om bol enn det du gjør!!!!!!!!!!
4 plass Norges sterkeste mann -105kg 2013
2 plass Exhale strongman åpen klasse 2014
10 plass Norges sterkeste mann 2014
2 plass Hamar strongman challenge 2015
3 plass Svelvik strongman open

Sponsorer:
Oneco Tecnologies as
Ola skophamar røyrleggjarservice as
Avery dennison NTP as
Ole Mads Norenberg sand og singel

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #63 : 04. juli 2009, 15:27 »
Steroider er eldgammelt. Det er bare å innse at skal man være på toppen innen konkuranser som dette så boler man uansett. Tester kan ikke stoppe deg.

Utlogget Galningen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #64 : 04. juli 2009, 15:45 »
"Han viste ikke va det var"haha..fy faen. tulling.
torkel er ein legende ja og alt det der, men trur kanskje han viste MYE mer om bol enn det du gjør!!!!!!!!!!
Anabole steorider var nytt i Norge på den tiden jo. Man visste det hadde fremgang, gjorde ting med hormonene osv. Men man visste lite om bivirkninger og alt det idiotiske med bol, på den tiden.

Steroider er eldgammelt. Det er bare å innse at skal man være på toppen innen konkuranser som dette så boler man uansett. Tester kan ikke stoppe deg.
Ja, det kan være. At skal man oppnå toppen i dag innen kroppsbygging og strongman så må man bruke bol. Men tester kan stoppe deg, JO!

Det blir vel en kraftig undervurdering av Torkels intelligens, om du ikke tror han viste hva det var for noe . Smiley
Ja, han visste hva det var for noe. Men langt fra alt det man vet om det idag. Hvor mange personer som har blitt ødelagt av det. Det som faktisk er sannheten, er at strongman og kroppbygging uten dopingtester ødelegger mange folk. Det er mange som vil oppnå toppen men har en kropp som ikke tåler steorider. De tar for store doser.

Men jeg har nok troen på at det går ann å oppnå strongman-toppen idag dopingfritt. Det finnes kraftkarer med gener til det. Bare for å nevne noen: CYC, Magnus Samuelsson(som tok 100kg i benk første gang han prøvde som 16åring), og selvfølgelig Torkel Ravndal. Det finnes kraftkarer som dem som kan oppnå toppen med mange års trening dopingfritt.
Torkel var med på Europas sterkeste mann 1984, der skulle han bære et par farmers walk på 85kg.
Dette ble han opprørt over, og sa: Faen, jeg har vel ikke meldt meg på en konkurranse for kondisjon!
______________________________________

Mitt beste løft: 100kg enhånds markløft

Wink

Utlogget høggern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #65 : 04. juli 2009, 16:03 »
TIL GALNINGEN


"Anabole steorider var nytt i Norge på den tiden jo. Man visste det hadde fremgang, gjorde ting med hormonene osv. Men man visste lite om bivirkninger og alt det idiotiske med bol, på den tiden."

-sier han ikke på filmen om hans liv at han prøvde steroider når han var i tyskland?? mulig jeg husker feil, men hvis jeg har rett var det vel mer eller mindre de som fikk igang forskning og bruk av steroider allerede før 2. verdenskrig. så da er det vel samme hva man visste om bol på den tiden i norge....

"Ja, han visste hva det var for noe. Men langt fra alt det man vet om det idag. Hvor mange personer som har blitt ødelagt av det. Det som faktisk er sannheten, er at strongman og kroppbygging uten dopingtester ødelegger mange folk. Det er mange som vil oppnå toppen men har en kropp som ikke tåler steorider. De tar for store doser."

-klart steroider som alt annet kan gi deg bivikninger ved overdrevent og uvettig bruk, men du må utdype for meg hvordan du skiller mellom en kropp som tåler, og en som ikke tåler steroider, for strengt tatt alle normale friske menn har vel en kropp som ikke er ukjent med testosteron og nok av reseptorer som ikke blir mettet av kroppens egenproduksjon...

"Men jeg har nok troen på at det går ann å oppnå strongman-toppen idag dopingfritt. Det finnes kraftkarer med gener til det. Bare for å nevne noen: CYC, Magnus Samuelsson(som tok 100kg i benk første gang han prøvde som 16åring), og selvfølgelig Torkel Ravndal. Det finnes kraftkarer som dem som kan oppnå toppen med mange års trening dopingfritt."

-det er mange supertalenter ute å går, uten tvil, men det blir vel bare dumt å tro at et reint supertalent slår en med samme utgangspunkt og talent som i tillegg bruker div prestasjonsfremmende midler....

Utlogget Galningen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #66 : 04. juli 2009, 16:27 »
TIL GALNINGEN


"Anabole steorider var nytt i Norge på den tiden jo. Man visste det hadde fremgang, gjorde ting med hormonene osv. Men man visste lite om bivirkninger og alt det idiotiske med bol, på den tiden."

-sier han ikke på filmen om hans liv at han prøvde steroider når han var i tyskland?? mulig jeg husker feil, men hvis jeg har rett var det vel mer eller mindre de som fikk igang forskning og bruk av steroider allerede før 2. verdenskrig. så da er det vel samme hva man visste om bol på den tiden i norge....

Han begynte vel å bruke det da han trente i Sverige i de senere årene.
Ja det var forskning og bruk på den tiden også, men en forskning fra 1900-tallet er langt fra like bra som erfaringer.

"Ja, han visste hva det var for noe. Men langt fra alt det man vet om det idag. Hvor mange personer som har blitt ødelagt av det. Det som faktisk er sannheten, er at strongman og kroppbygging uten dopingtester ødelegger mange folk. Det er mange som vil oppnå toppen men har en kropp som ikke tåler steorider. De tar for store doser."

-klart steroider som alt annet kan gi deg bivikninger ved overdrevent og uvettig bruk, men du må utdype for meg hvordan du skiller mellom en kropp som tåler, og en som ikke tåler steroider, for strengt tatt alle normale friske menn har vel en kropp som ikke er ukjent med testosteron og nok av reseptorer som ikke blir mettet av kroppens egenproduksjon...

"Men jeg har nok troen på at det går ann å oppnå strongman-toppen idag dopingfritt. Det finnes kraftkarer med gener til det. Bare for å nevne noen: CYC, Magnus Samuelsson(som tok 100kg i benk første gang han prøvde som 16åring), og selvfølgelig Torkel Ravndal. Det finnes kraftkarer som dem som kan oppnå toppen med mange års trening dopingfritt."

-det er mange supertalenter ute å går, uten tvil, men det blir vel bare dumt å tro at et reint supertalent slår en med samme utgangspunkt og talent som i tillegg bruker div prestasjonsfremmende midler....
Hvis vi hadde sett på Mariusz Pudzianowski(som har vunnet verdens sterkeste 5ganger) før han begynte å trene, så tviler jeg på at han hadde noe spesielt supertalent i forhold til andre. Han har nok dytta i seg 100ganger mere bol enn en jævla elefant vil tolerere.

Likevel tror jeg nok det finnes folk som er sterkere dopingfritt. F.eks. Brian Siders. Han er bare ikke like god i strongman-øvelser.

Men drit i det, samma faen. En blir sterkere med bol, ja, men det kan ødelegge! BOL ER JUKS!!!!
Torkel var med på Europas sterkeste mann 1984, der skulle han bære et par farmers walk på 85kg.
Dette ble han opprørt over, og sa: Faen, jeg har vel ikke meldt meg på en konkurranse for kondisjon!
______________________________________

Mitt beste løft: 100kg enhånds markløft

Wink

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #67 : 04. juli 2009, 16:37 »
Jeg mener å ha lest at Mariusz tok 160kg i benken som 16 åring. Det er talent.

Utlogget Galningen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #68 : 04. juli 2009, 16:40 »
Jeg mener å ha lest at Mariusz tok 160kg i benken som 16 åring. Det er talent.
Ja, men han begynte å trene som 11åring da. Mener jeg å ha lest på wikipedia
Torkel var med på Europas sterkeste mann 1984, der skulle han bære et par farmers walk på 85kg.
Dette ble han opprørt over, og sa: Faen, jeg har vel ikke meldt meg på en konkurranse for kondisjon!
______________________________________

Mitt beste løft: 100kg enhånds markløft

Wink

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #69 : 04. juli 2009, 16:46 »
Kan hende det, men hvor seriøs er man som 11-12-13 åring.. med treninga og kostholdet? Jeg vil tro han var rimelig sterk fra starten av.

Utlogget Geiro

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #70 : 04. juli 2009, 16:46 »
Anabole steorider var nytt i Norge på den tiden jo. Man visste det hadde fremgang, gjorde ting med hormonene osv. Men man visste lite om bivirkninger og alt det idiotiske med bol, på den tiden.

De viste nok det samme da som nå(erfaring er større samt. flere studier). Forskjellen er bare kvaliteten på stoffene og måten de produseres på.

Tror du virkelig at byggerne på for eksempel 60-70 tallet bare trøkka og knaska uten og vite hva det var,hvor mye og hva som kunne skje?

Trur du må komme deg ut av den lille bobla di som det ble nevnt tidligere og innse fakta.


Utlogget høggern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #71 : 04. juli 2009, 18:09 »

Hvis vi hadde sett på Mariusz Pudzianowski(som har vunnet verdens sterkeste 5ganger) før han begynte å trene, så tviler jeg på at han hadde noe spesielt supertalent i forhold til andre. Han har nok dytta i seg 100ganger mere bol enn en jævla elefant vil tolerere.

Likevel tror jeg nok det finnes folk som er sterkere dopingfritt. F.eks. Brian Siders. Han er bare ikke like god i strongman-øvelser.

Men drit i det, samma faen. En blir sterkere med bol, ja, men det kan ødelegge! BOL ER JUKS!!!!

hva får deg til å tro at siders er rein??? kjenner personlig folk som har konkurrert i styrkeløft i mange år og brukt varer og aldri testa positivt på steroider. så han er er vel "rein" på papiret, men det stopper vel der..

og du har nok rett, mariusz var en slapp fyr, men han bola så mye at han ble verdens sterkeste 5 ganger uten å ha talent! :Smiley
har du noe som helst kjennskap til steroider/ folk som bruker? for det her er jo helt bak mål!!!!!! det her skulle man tro du hadde fått fra ei 60år gammel kjerring som er skeptisk til alt og tror at en sprøyte gjør deg til supermann

Utlogget Galningen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #72 : 04. juli 2009, 18:28 »
Kan hende det, men hvor seriøs er man som 11-12-13 åring.. med treninga og kostholdet? Jeg vil tro han var rimelig sterk fra starten av.
Rimelig svak fra starten av, tror nok jeg heller vi sier. Det er en grunn til at han begynte så tidlig!

Trur du må komme deg ut av den lille bobla di som det ble nevnt tidligere og innse fakta.
Nevnt tidligere? Aldri hørt det før..

hva får deg til å tro at siders er rein??? kjenner personlig folk som har konkurrert i styrkeløft i mange år og brukt varer og aldri testa positivt på steroider. så han er er vel "rein" på papiret, men det stopper vel der..

og du har nok rett, mariusz var en slapp fyr, men han bola så mye at han ble verdens sterkeste 5 ganger uten å ha talent! :Smiley
har du noe som helst kjennskap til steroider/ folk som bruker? for det her er jo helt bak mål!!!!!! det her skulle man tro du hadde fått fra ei 60år gammel kjerring som er skeptisk til alt og tror at en sprøyte gjør deg til supermann
Siders er PIF. Han har en mye mer normal kropp enn f.eks. Pudz.
Ja, jeg kjenner til 3stk som boler. Den ene er ok, de andre er syke i hodet. Svetten reiner fra hodet deres når de trener, de har kviser, tror de er noe stort, osv.
Bolere er sterke, ok, men jeg er ikke imponert over det likevel. Det er jo egentlig reint FAKE!
Torkel var med på Europas sterkeste mann 1984, der skulle han bære et par farmers walk på 85kg.
Dette ble han opprørt over, og sa: Faen, jeg har vel ikke meldt meg på en konkurranse for kondisjon!
______________________________________

Mitt beste løft: 100kg enhånds markløft

Wink

Utlogget Galningen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #73 : 04. juli 2009, 18:32 »
for det her er jo helt bak mål!!!!!! det her skulle man tro du hadde fått fra ei 60år gammel kjerring som er skeptisk til alt og tror at en sprøyte gjør deg til supermann
Jeg vet at trening med bol er den samme som trening uten bol. Forskjellene er at bol gjør jobben 10ganger raskere, mot at du blir syk i hodet.
Torkel var med på Europas sterkeste mann 1984, der skulle han bære et par farmers walk på 85kg.
Dette ble han opprørt over, og sa: Faen, jeg har vel ikke meldt meg på en konkurranse for kondisjon!
______________________________________

Mitt beste løft: 100kg enhånds markløft

Wink

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #74 : 04. juli 2009, 18:33 »
Slutt å være så jæævla missunnelig på alle som er sterkere enn deg ved å si at de boler og er rævva.

At Pudz og gutta boler er helt greit, det er dette de vil, de kan noe om det, de lever for idretten. Da synes jeg det er greit å bruke det for å faktisk nå ditt potensiale.


Og hva faen mener du med :"Han har en mye mer normal kropp enn f.eks. Pudz."

Derfor er han rein?  Slutt å drit deg ut a..
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!