Skrevet av Emne: Mennesket, den femte ape????  (Lest 50572 ganger)

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Mennesket, den femte ape?
« #180 : 09. juli 2009, 17:29 »
Gi meg en god grunn til at jeg skal fortelle deg om mitt forhold til religion. At jeg velger å ikke si det er ikke det samme som at jeg har noe å skjule. Jeg er ikke opphengt i at du opptrer som en religiøs fanatiker, jeg bruker det kun til å beskrive din trangsynhet. Det er ett fint eksemepl fordi de fleste vet hvordan en religiøs fanatiker sprer rundt seg med piss, og det er det eneste eksempelet jeg finner på måten du opptrer.

Ja, du skal få lov til å ha ditt forhold til religion i fred. Det respekterer jeg.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Mennesket, den femte ape?
« #181 : 09. juli 2009, 17:30 »
Fordi ingen andre dyr gjør det. Dette har vi allerede vært igjennom mange ganger. Vi skilte oss vekk fra naturlig adferd i den forstand at vi er de eneste dyrene som gjør dette. Vi skiller oss ut. Derfor mener jeg at vi ikke lever slik vi var "ment" til å leve.
Du refererer stadig vekk til Darwin og Dawkins. Men allikevell så har du enda ikke forstått at evolusjonen ikke har noe mål? Det finnes ikke noe slikt som måten vi var "ment" til å leve.

Du synes at det er galt at vi fikk større hjerner? At vi lærte oss å bygge hus, å drive med jordbruk. At vi lærte oss å bygge fly, slik at du kan få importert all denne raw fooden din til Norge. At vi laget pcer, og internett slik at du kan sitte å spre dette pisset ditt. Alt dette er du altså imot? Da foreslår jeg at du flytter til jungelen i sør amerika og lever for deg selv.

Personlig synes jeg det er positivt å være på toppen av næringskjeden, men dersom du vil "start all over again" så må du bare det.

Nok en gang: EVOLUSJON HAR INGEN MÅL, DEN BARE SJER!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Mennesket, den femte ape?
« #182 : 09. juli 2009, 17:31 »
Ja, den overså jeg av enkel grunn at om man skal skrive at noen er noe, ja da burde man i det minste stave selve ordet riktig, ihvertfall i dette tilfellet. Ellers liker jeg ikke leke stave-politi.



Var det noe jeg ikke fikk med meg? Synes da vitterlig du lekte stavepoliti helt uoppfordret på sist side.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Mennesket, den femte ape?
« #183 : 09. juli 2009, 17:33 »
Du refererer stadig vekk til Darwin og Dawkins. Men allikevell så har du enda ikke forstått at evolusjonen ikke har noe mål? Det finnes ikke noe slikt som måten vi var "ment" til å leve.

Nok en gang: EVOLUSJON HAR INGEN MÅL, DEN BARE SJER!

Haha, du, den setningen der har du enten tatt fra en av mine tråder der jeg selv har ytret den, eller fra filmen jeg postet Wink Og jeg har også forklart hva jeg mener med "ment" til å leve. Jeg mener vi er en feil. Vi har utviklet oss i feil retning, med tanke på at naturen er vårt habitat, vi har snudd oss fra den.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mennesket, den femte ape?
« #184 : 09. juli 2009, 17:34 »
Man er da ikke ment til å leve på noen som helst måte. Vi lever på en stein som fyker rundt i universet i en bane rundt en stjerne. Gjennom milliarder av år har vi bare hatt flaks som har blitt uviklet ut av stort sett ingenting ;p

Den mest naturlige måten for alle dyr på hele denne kloden å leve på er jo å gjøre det beste for seg selv, for å spre og reprodusere seg som en art. Dvs at måten vi  lever på er i ett med det naturlige blant alle dyr, da alle andre dyr, inkludert mennesket gjør det beste de kan for å hevde seg i næringskjeden. Måtte dette være å rive noen i filler med tennene eller skyte dem ned med bazooka.

Dessuten liker da andre dyr godt steket mat, ofte man slenger biff og andre ting til hunden sin. Den setter ikke ned foten da og bjeffer som faen for at vi har steket maten dens.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Mennesket, den femte ape?
« #185 : 09. juli 2009, 17:34 »
Haha, du, den setningen der har du enten tatt fra en av mine tråder, eller fra filmen jeg postet Wink
Den er faktisk hentet fra kilden som JEG postet i en av de første postene i denne tråden. Der du også hentet filmen, fra MIN kilde altså! Slutt å bruke mine kilder, de er det bare jeg som får bruke.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mennesket, den femte ape?
« #186 : 09. juli 2009, 17:35 »
Haha, du, den setningen der har du enten tatt fra en av mine tråder, eller fra filmen jeg postet Wink
Og allikavel forstår du den ikke ;p Magnificent!

Utlogget ThirdEye

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Mennesket, den femte ape?
« #187 : 09. juli 2009, 17:37 »
Hvis vi ikke hadde begynt å steke/koke maten hadde du aldri eksistert. Vær takknemlig.
"if life gives you aids, make lemonades"-Jesse Hughes

Høyde: 170
Vekt: 67-69 kg

Mark: 200 kg
Benkpress: 132kg
Knebøy: 150 kg

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Mennesket, den femte ape?
« #188 : 09. juli 2009, 17:41 »
Den er faktisk hentet fra kilden som JEG postet i en av de første postene i denne tråden. Der du også hentet filmen, fra MIN kilde altså! Slutt å bruke mine kilder, de er det bare jeg som får bruke.

Du, jeg snakker ikke om denne tråden, jeg snakker om de 2 andre trådene mine, lenge før du postet det i denne.. Wink 
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Mennesket, den femte ape?
« #189 : 09. juli 2009, 17:42 »
Hvis vi ikke hadde begynt å steke/koke maten hadde du aldri eksistert. Vær takknemlig.

Det har ingenting med å være takknemlig å gjøre.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Mennesket, den femte ape?
« #190 : 09. juli 2009, 17:44 »
Du, jeg snakker ikke om denne tråden, jeg snakker om de 2 andre trådene mine, lenge før du postet det i denne.. Wink 
Er du ferdig med off topic nå snart? Hva så om du har postet kilden til den settningen tidligere?

PS: Ikke svar på noen av spørsmålene da det bare vil bli enda mer off topic.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Mennesket, den femte ape?
« #191 : 09. juli 2009, 17:45 »
Poster denne en gang til jeg. Tror ikke Eneres så den siden hun ikke svarte på noen av spørsmålene i posten min.


Fordi ingen andre dyr gjør det. Dette har vi allerede vært igjennom mange ganger. Vi skilte oss vekk fra naturlig adferd i den forstand at vi er de eneste dyrene som gjør dette. Vi skiller oss ut. Derfor mener jeg at vi ikke lever slik vi var "ment" til å leve.
Du refererer stadig vekk til Darwin og Dawkins. Men allikevell så har du enda ikke forstått at evolusjonen ikke har noe mål? Det finnes ikke noe slikt som måten vi var "ment" til å leve.

Du synes at det er galt at vi fikk større hjerner? At vi lærte oss å bygge hus, å drive med jordbruk. At vi lærte oss å bygge fly, slik at du kan få importert all denne raw fooden din til Norge. At vi laget pcer, og internett slik at du kan sitte å spre dette pisset ditt. Alt dette er du altså imot? Da foreslår jeg at du flytter til jungelen i sør amerika og lever for deg selv.

Personlig synes jeg det er positivt å være på toppen av næringskjeden, men dersom du vil "start all over again" så må du bare det.

Nok en gang: EVOLUSJON HAR INGEN MÅL, DEN BARE SJER!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Mennesket, den femte ape?
« #192 : 09. juli 2009, 17:51 »
Poster denne en gang til jeg. Tror ikke Eneres så den siden hun ikke svarte på noen av spørsmålene i posten min.

Du refererer stadig vekk til Darwin og Dawkins. Men allikevell så har du enda ikke forstått at evolusjonen ikke har noe mål? Det finnes ikke noe slikt som måten vi var "ment" til å leve.

Vel, ikke i den forstand at det finnes en plan med vår eksistens. Men i den forstand at naturen er tilgjengelig for oss å leve av slik alle andre dyr gjør, ja.

Du synes at det er galt at vi fikk større hjerner? At vi lærte oss å bygge hus, å drive med jordbruk. At vi lærte oss å bygge fly, slik at du kan få importert all denne raw fooden din til Norge. At vi laget pcer, og internett slik at du kan sitte å spre dette pisset ditt. Alt dette er du altså imot? Da foreslår jeg at du flytter til jungelen i sør amerika og lever for deg selv.

Personlig synes jeg det er positivt å være på toppen av næringskjeden, men dersom du vil "start all over again" så må du bare det.

Nok en gang: EVOLUSJON HAR INGEN MÅL, DEN BARE SJER!

Jeg synes det er galt slik vi lever idag. Og hadde vi ikke snudd oss fra naturen, så hadde jeg ikke trengt å få importert raw food, for da hadde jeg fått alt fra naturen. Alle andre dyr klarer seg utmerket i naturen, så hvorfor hadde ikke vi klart oss..
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Mennesket, den femte ape?
« #193 : 09. juli 2009, 17:53 »
Vel, ikke i den forstand at det finnes en plan med vår eksistens. Men i den forstand at naturen er tilgjengelig for oss å leve av slik alle andre dyr gjør, ja.

Jeg synes det er galt slik vi lever idag. Og hadde vi ikke snudd oss fra naturen, så hadde jeg ikke trengt å få importert raw food, for da hadde jeg fått alt fra naturen. Alle andre dyr klarer seg utmerket i naturen, så hvorfor hadde ikke vi klart oss..
Det du skriver blir jo helt feil. Vi klarer oss jo fint i naturen! Best av alle dyrene faktisk!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mennesket, den femte ape?
« #194 : 09. juli 2009, 17:56 »
Jeesus, i naturen finnes det ikke rett og galt. Det handler bare om å kunne reprodusere seg så mange ganger som mulig. Dette er mye lettere i et samfunn der vi slipper å løpe rundt med pinner for å sloss med løver og tigre, enn å kjøpe masse god mat i en restaurant, ta et par øl, for så å trygt og lett gå hjem å sove.

Alle andre dyr greier seg ikke fint i naturen din amøbe, da hadde vi ikke hatt utryddete arter...... Det handler bare om å finne en måte å hevde seg på, ikke noe annet. Det er det mest naturlige av alt i hele fuckings naturen.

Vi har aldri snudd oss fra naturen, vi har bare manipulert den til vår egen gode, som alle andre dyr gjør også til den grad de GREIER.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!