Skrevet av Emne: Flere deltagere på Raw Nationals enn årets draktmesterskap i Usa  (Lest 3013 ganger)

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Nå er ikke jeg inne i dette i det hele tatt(så ikke skyt meg), men finnes det et raw-forbund? Og hvis ikke, hvorfor starter ingen et? Er det ikke mange som vil løfte raw i Norge istedet for med utstyr?

Utlogget P@L

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 954
  • Honnør: 303
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 954

  • A winner never quit, a quitter never win!!!
Hva med en ny konkurranseform for vektløftere, styrkeløftere, kastere og andre idretter underlagt Norges Idrettsforbund ?

F.eks: militærpress, rå-vending uten tilslag, knebøy, markløft og kettlebell-kast bakover 20 kg som dette:

http://www.youtube.com/watch?v=o4ajVhhUJoM#noexternalembed


Da kan jo Roy være med også, siden han bare trenger å melde seg inn i et hvilket som helst annet og SERIØST idrettsforbund enn NSF  Grin

Norges Sterkeste Mann (-105 kg) 2009

Norges 3. Sterkeste Mann (-105 kg) 2008
Norgesmester i Vektløfting som Ungdom og Junior

Medlem av Kristiansand Strongteam - og - TK Vektløfterklubb

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Hva med en ny konkurranseform for vektløftere, styrkeløftere, kastere og andre idretter underlagt Norges Idrettsforbund ?

F.eks: militærpress, rå-vending uten tilslag, knebøy, markløft og kettlebell-kast bakover 20 kg som dette:

http://www.youtube.com/watch?v=o4ajVhhUJoM#noexternalembed


Da kan jo Roy være med også, siden han bare trenger å melde seg inn i et hvilket som helst annet og SERIØST idrettsforbund enn NSF  Grin

Har forstått det slik:

jeg KAN være med i hva jeg vil....., da det pr.dags dato ikke er noe landslag i benk...og når det kommer : er jo jeg ute pga de nye fantastiske uttakskriteriene De har lagd til;)
Så uansett sålenge jeg ikke er på noe landslag kan jeg i utg. pkt delta hvor jeg vil, såfremt ikke sammens med dopingtatte utøver....og annet forbund som ikke tester sine utøvere....

...men gjør jeg det lager De vel en regel eller ett kriterie da også...: feks stenger meg ute fra NM i 10 år feks;)-kommer vel snart ett nytt uttakskriterie som går på all int. konkurranser: slik at De får meg ut fra Nordisk og Arnolds...og også gjelder det vel veteran fom neste år da jeg er faktisk yngre veteran også......da står det igjen NM og Nm i benk:) tjohoi som Caspersen sier:-o
Hva skal de finne på for å få meg ut derifra også;).........Noe må de jo finne på i ferien også..

Inkluderende idrett;) NEI...de bare vil ha folk som rævsleiker idrettfaglige ledere og styret....samt de som lyver og baksnakker får medalje har jeg hørt.
De som dolker folk i ryggen får landslagsplass;)

Og mest om å gjøre er det å bli ferdig med stevner så man kan drikke seg full og bedra og hore mest mulig: da er man sikret en plass i "klubben", tar man idretten derimot seriøst er man usosial;) og utafor og "passer ikke inn på noe landslag".

Jeg er no like glad i å løfte tunge vekter og trene samma f.. hva De finner på......men det er tydelig at de skal"kvitte" seg med meg:_o og det på en UFIN måte da jeg har brukt mange år på å omstille, reparere og operere  og brukt utallige kroner og midler på utstyr, reiser etc for å tro at man hadde en ørliten sjanse....har sikkert brukt iallefall 50-60000 i reiser, utstyr hvert år de siste 4 årene! blir iallefall 200.000,- det.

Så NSF hadde ett overskudd på ca 280000 e.l.:

AKKURAT PASSE SUM FOR Å SLUTTE I NSF DET.....

Merkelig oppførsel fra såkalte siviliserte folk;)
Man kan være glad det ikke er år 1000 ennå:-o







3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Nå er ikke jeg inne i dette i det hele tatt(så ikke skyt meg), men finnes det et raw-forbund? Og hvis ikke, hvorfor starter ingen et? Er det ikke mange som vil løfte raw i Norge istedet for med utstyr?

Vel, nå ble det startet opp et raw benkpressforbund i landet - fordi "mange ville løfte raw istedenfor med utstyr", sålangt har det vel ikke blitt avholdt en eneste konkurranse på ett år(?) (pga manglende interresse?)






Svak, bitter og dopingfri



dave the brave

  • Gjest
jeg tror benkpresskonkurransene i regi av fredrikstad helsecenter har vært under det nye benkpressforbundet, hvor jeg jøl har deltatt, og vunnet:) skal spørre steinar fredheim om dette i morra, siden han er en av de som har dratt i gang dette, sammen med svend karlsen og christian mathisen, så vidt jeg vet. om dette forbundet har noene femtid vet jeg ikke pr. idag. men rawløfing er uansett alltid en ærlig ting.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!