Skrevet av Emne: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft  (Lest 25822 ganger)

Utlogget Bonzo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #30 : 27. august 2009, 10:06 »
11. Dop som faen utenfor organisert idrett, meld deg inn igjen i organisert idrett for å konkurrere på ulikt grunnlag enn andre enn alle andre sveklinger.

12. Innrøm doping på et forum på nettet.

13. Trekk innrømmelsen og kall alle som viser til den for tullinger som er ute etter å sverte deg.
personforfølgelse Huh Nei det har vi ikke sett !!!! biggrin

Utlogget lift now

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #31 : 27. august 2009, 15:38 »
Nå har jeg følgt denne debatten i hele sommer og klarer ikke å holde meg lengre.

Jeg har alltid vært sterkt imot dop og personer som tar den lette snarvei. Her er det er eksempel på en person som har valgt å ta en snarvei, men ikke er villig til å ta konsekvenser for det han har gjort. At flere støtter han i strongman miljøet er selvsagt klart, for de fleste der driver i samme stil med dop og dritt. Har null respekt for personer som tar denne snarveien.

At han føler seg tråkket på siden han ikke får være med på landslaget og har kontaktet advokat for han føler seg urettferdig behandlet er direkte patetisk. Det samme å gjøre intervjuet med sterk, blid og dopingfri t-skjorten på.
Hvis han ikke hadde brukt dop hadde han ikke vært der han er nå, greit han er dopfri nå, men når du har brukt tidligere og oppnår de fordelene det er med dop så syns jeg det virker litt talentløst å springe rundt med sterk, blid og dopingfri skjorte. Hvem prøver du å lure?

Når jeg ser på alle svarene som denne personen kommer med så blir jeg forundret. Virker mest som en liten unge som er fratatt godteriet sitt.

I mine Øyne så er ikke du en av de sterkeste i Norge, men en av de svakeste som valgte å ta snarveien for å komme til topps. Null respekt.
Ta konsekvensene av det du har gjort.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #32 : 27. august 2009, 15:52 »
jeg sitter å ler høyt
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget kgrenne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 91

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #33 : 27. august 2009, 16:09 »
Nå har jeg følgt denne debatten i hele sommer og klarer ikke å holde meg lengre.

Jeg har alltid vært sterkt imot dop og personer som tar den lette snarvei. Her er det er eksempel på en person som har valgt å ta en snarvei, men ikke er villig til å ta konsekvenser for det han har gjort. At flere støtter han i strongman miljøet er selvsagt klart, for de fleste der driver i samme stil med dop og dritt. Har null respekt for personer som tar denne snarveien.

At han føler seg tråkket på siden han ikke får være med på landslaget og har kontaktet advokat for han føler seg urettferdig behandlet er direkte patetisk. Det samme å gjøre intervjuet med sterk, blid og dopingfri t-skjorten på.
Hvis han ikke hadde brukt dop hadde han ikke vært der han er nå, greit han er dopfri nå, men når du har brukt tidligere og oppnår de fordelene det er med dop så syns jeg det virker litt talentløst å springe rundt med sterk, blid og dopingfri skjorte. Hvem prøver du å lure?

Når jeg ser på alle svarene som denne personen kommer med så blir jeg forundret. Virker mest som en liten unge som er fratatt godteriet sitt.

I mine Øyne så er ikke du en av de sterkeste i Norge, men en av de svakeste som valgte å ta snarveien for å komme til topps. Null respekt.
Ta konsekvensene av det du har gjort.

Du har fått med deg ganske lite til å ha fulgt med saken en hel sommer. Du virker som en misunnelig tulling som ikke takler at noen er bedre enn deg. Ingen bryr seg om hva du mener er av de sterkeste i Norge. Fakta er at Roy er en av de sterkeste i Norge, kanskje den sterkeste. Som nevnt tidligere så har vel Roy alltid fulgt spillereglene, derfor har NSF forandret spillereglene slik at Roy ikke får være med å løfte.

Argumentene dine er lavmål.

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #34 : 27. august 2009, 16:46 »
Nå har jeg følgt denne debatten i hele sommer og klarer ikke å holde meg lengre.

Jeg har alltid vært sterkt imot dop og personer som tar den lette snarvei. Her er det er eksempel på en person som har valgt å ta en snarvei, men ikke er villig til å ta konsekvenser for det han har gjort. At flere støtter han i strongman miljøet er selvsagt klart, for de fleste der driver i samme stil med dop og dritt. Har null respekt for personer som tar denne snarveien.

At han føler seg tråkket på siden han ikke får være med på landslaget og har kontaktet advokat for han føler seg urettferdig behandlet er direkte patetisk. Det samme å gjøre intervjuet med sterk, blid og dopingfri t-skjorten på.
Hvis han ikke hadde brukt dop hadde han ikke vært der han er nå, greit han er dopfri nå, men når du har brukt tidligere og oppnår de fordelene det er med dop så syns jeg det virker litt talentløst å springe rundt med sterk, blid og dopingfri skjorte. Hvem prøver du å lure?

Når jeg ser på alle svarene som denne personen kommer med så blir jeg forundret. Virker mest som en liten unge som er fratatt godteriet sitt.

I mine Øyne så er ikke du en av de sterkeste i Norge, men en av de svakeste som valgte å ta snarveien for å komme til topps. Null respekt.
Ta konsekvensene av det du har gjort.

Du burde lære deg å lese litt bedre for du har virkelig ikke fått med deg det spøtt Smiley Menmen
Non Plus Ultra

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #35 : 27. august 2009, 16:58 »
     

Janteloven

 
   

1. Du skal ikke tro du er noe.
2. Du skal ikke tro du er like meget som oss.
3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss.
4. Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss.
5. Du skal ikke tro du vet mer enn oss.
6. Du skal ikke tro du er mer enn oss.
7. Du skal ikke tro du duger til noe.
8. Du skal ikke le av oss.
9. Du skal ikke tro noen bryr seg om deg.
10. Du skal ikke tro du kan lære oss noe.

Axel Sandemose 1933

       


NSF-loven

 
   

1. Du skal ikke tro du er noe.
2. Du skal ikke tro du er like meget som oss.
3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss.
4. Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss.
5. Du skal ikke tro du vet mer enn oss.
6. Du skal ikke tro du er mer enn oss.
7. Du skal ikke tro du duger til noe.
8. Du skal ikke le av oss.
9. Du skal ikke tro noen bryr seg om deg.
10. Du skal ikke tro du kan lære oss noe.



3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget abc1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #36 : 28. august 2009, 11:37 »
Nå har jeg følgt denne debatten i hele sommer og klarer ikke å holde meg lengre.

Jeg har alltid vært sterkt imot dop og personer som tar den lette snarvei. Her er det er eksempel på en person som har valgt å ta en snarvei, men ikke er villig til å ta konsekvenser for det han har gjort. At flere støtter han i strongman miljøet er selvsagt klart, for de fleste der driver i samme stil med dop og dritt. Har null respekt for personer som tar denne snarveien.

At han føler seg tråkket på siden han ikke får være med på landslaget og har kontaktet advokat for han føler seg urettferdig behandlet er direkte patetisk. Det samme å gjøre intervjuet med sterk, blid og dopingfri t-skjorten på.
Hvis han ikke hadde brukt dop hadde han ikke vært der han er nå, greit han er dopfri nå, men når du har brukt tidligere og oppnår de fordelene det er med dop så syns jeg det virker litt talentløst å springe rundt med sterk, blid og dopingfri skjorte. Hvem prøver du å lure?

Når jeg ser på alle svarene som denne personen kommer med så blir jeg forundret. Virker mest som en liten unge som er fratatt godteriet sitt.

I mine Øyne så er ikke du en av de sterkeste i Norge, men en av de svakeste som valgte å ta snarveien for å komme til topps. Null respekt.
Ta konsekvensene av det du har gjort.

Dobbelt honnør!!!!

Utlogget lift now

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #37 : 28. august 2009, 12:05 »
Du har fått med deg ganske lite til å ha fulgt med saken en hel sommer. Du virker som en misunnelig tulling som ikke takler at noen er bedre enn deg. Ingen bryr seg om hva du mener er av de sterkeste i Norge. Fakta er at Roy er en av de sterkeste i Norge, kanskje den sterkeste. Som nevnt tidligere så har vel Roy alltid fulgt spillereglene, derfor har NSF forandret spillereglene slik at Roy ikke får være med å løfte.

Argumentene dine er lavmål.

Hvilke argumenter er lavmål?

Du får mene hva du vil. Men ingen som har brukt dop er sterke i mitt syn. At de må bruke dop for å bli sterkere vitner om en svak psyke i mine øyne.
Står utrolig mye mer respekt av en som trener hele livet og kanskje ikke setter noe verdensrekord eller noe, men han kan med hånden på hjertet si at han aldri har jukset for å nå frem.

Dessuten mener jeg at NSF har gjort det helt riktig å lage et lov verk som skal forhindre at utøvere fra strongman og lignende kan komme på noe landslag i styrkeløft. Klart hadde strongman laget et forbund og gått inn i NIF, og under gjeldene dopingbestemmelser. Men ingen der er interessert i dette, HVORFOR spør jeg? Hvorfor ikke rydde opp?

Dette har ingen ting med noen Jantelov å gjøre, hvis noen er så blåøyde og tror det så må de se til å våkne opp. Dette har noe med å kunkurere på like premisser og faktisk være et sunt ideal.

Utlogget Ingar87

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 268

  • The Juggernaut
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #38 : 28. august 2009, 15:26 »
Argumentene dine er lavmål fordi du ikke vet hvor mye Roy har fått utav dopingen, samt at du ikke vet hvor hardt han har jobbet for å komme dit han er.
Du vet ikke hvor sterk han var før han brukte det, hvor mye han fikk utav det, og hvorvidt han i det hele tatt har fått noe utav det i det hele tatt i det lange løp.

Du snakker blindt om hvordan "doping er den lette snarvei", og viser dermed at du ikke vet helt hva du snakker om. Det er ikke slik at du magisk blir sterkere bare ved å ta anabole steroider, den primære funksjonen er at det hjelper deg med å kunne trene hardere og oftere.
Og det å måtte trene hardere og oftere for å få resultater kan vel egentlig ikke klassifiseres som en "lett snarvei"?

Det er riktig at det å dope seg er et brudd på forutbestemmelser for deltagelsen i idretten man er i. Men i dette tilfellet har ikke Roy brutt disse forutbestemmelsene, han har faktisk fulgt reglene.
Du snakker som om de moralene du har er det eneste riktige og at derfor kan rettferdiggjøre denne lovendringen, og stiller spørmålstegn over en persons karakter når du ikke vet noenting om denne personen.
Har du noengang stilt spørsmålstegn over dine moraler? Har du ikke tenkt over at de moralene du har ovenfor doping er moraler som har blitt banket inn i hodet ditt av andre?

Jeg merker ettehvert som jeg blir mer betenkt og reflektert at ikke alt som vi blir lært opp til er nødvendigvis logisk eller fornuftig, og at det finnes dobbeltmoraler i alt.
Dop er prestasjonsfremmende, styrkeløftdrakter er prestasjonsfremmende. Det er også trening, god ernæring er også prestasjonsfremmende.
Hvorfor har vi tatt den posisjonen vi har tatt til anabole steroider o.l.?
Vi har blitt lært opp, som utøvere og publikum, at doping og anabole steroider er juks.
Hvorfor er det mer juks enn alt annet?
Hvorfor er det mer juks enn når noen har en mye bedre trenerstab bak seg, når noen har tilgang og penger til mye bedre treningsfasiliteter, fysioterapi, massasje osv.?

Hva med det å ta kortisonsprøyter for å redusere innflammasjonen på et skadeområde?
Kortikosteroider har mye verre korttid- og langtidsbivirkninger enn hva anabole steroider har, så argumentasjon om at anabole steroider er altfor helsefarlig til å kunne tillates utgår. Det eneste farlige med det er at folk må gjøre det i skjul siden det er ulovlig og vet derfor ofte ikke hva de driver med eller hva de får.
Hva med det å operere et ødelagt kne?
Siden du presterte dårligere med skaden og brukte det som kan defineres som kunstig prestasjonsfremming, blir ikke det da også "juks"?

Et eksempel: I en idrett som golf, som er utrolig avhengig av dybdesyn for en god prestasjon, ville ikke en øyeoperasjon kunne klassifiseres som juks?
http://www.golf.com/golf/tours_news/article/0,28136,1621439,00.html

Jeg ser dobbeltmoralen, og er derfor påpasselig med å dømme andre folk fordi de angivelig skal ha dopet seg. Kanskje du burde gjøre det samme?
GridIron Barbell

210-150-230 @ 88kg RAW

Sterk, blid og fordomsfri.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #39 : 28. august 2009, 15:32 »
Hvilke argumenter er lavmål?

Du får mene hva du vil. Men ingen som har brukt dop er sterke i mitt syn. At de må bruke dop for å bli sterkere vitner om en svak psyke i mine øyne.
Står utrolig mye mer respekt av en som trener hele livet og kanskje ikke setter noe verdensrekord eller noe, men han kan med hånden på hjertet si at han aldri har jukset for å nå frem.

Dessuten mener jeg at NSF har gjort det helt riktig å lage et lov verk som skal forhindre at utøvere fra strongman og lignende kan komme på noe landslag i styrkeløft. Klart hadde strongman laget et forbund og gått inn i NIF, og under gjeldene dopingbestemmelser. Men ingen der er interessert i dette, HVORFOR spør jeg? Hvorfor ikke rydde opp?

Dette har ingen ting med noen Jantelov å gjøre, hvis noen er så blåøyde og tror det så må de se til å våkne opp. Dette har noe med å kunkurere på like premisser og faktisk være et sunt ideal.
Kanskje du trenger briller? For ditt syn er jo helt på tryne. Og ikke har du fulgt med skikkelig i saken heller, du forstår jo ikke sakens kjerne! I tillegg kunne du trengt litt skrivetrening.

Mener du seriøst at det skal være ulovlig å konkurrere i Strongman, at dette skal være en faktor som utelukker en utøver fra landslaget? Ta på deg brillene og les saken på ny du Wink
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget kgrenne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 91

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #40 : 28. august 2009, 16:54 »
Argumentene dine er lavmål fordi du ikke vet hvor mye Roy har fått utav dopingen, samt at du ikke vet hvor hardt han har jobbet for å komme dit han er.
Du vet ikke hvor sterk han var før han brukte det, hvor mye han fikk utav det, og hvorvidt han i det hele tatt har fått noe utav det i det hele tatt i det lange løp.

Du snakker blindt om hvordan "doping er den lette snarvei", og viser dermed at du ikke vet helt hva du snakker om. Det er ikke slik at du magisk blir sterkere bare ved å ta anabole steroider, den primære funksjonen er at det hjelper deg med å kunne trene hardere og oftere.
Og det å måtte trene hardere og oftere for å få resultater kan vel egentlig ikke klassifiseres som en "lett snarvei"?

Det er riktig at det å dope seg er et brudd på forutbestemmelser for deltagelsen i idretten man er i. Men i dette tilfellet har ikke Roy brutt disse forutbestemmelsene, han har faktisk fulgt reglene.
Du snakker som om de moralene du har er det eneste riktige og at derfor kan rettferdiggjøre denne lovendringen, og stiller spørmålstegn over en persons karakter når du ikke vet noenting om denne personen.
Har du noengang stilt spørsmålstegn over dine moraler? Har du ikke tenkt over at de moralene du har ovenfor doping er moraler som har blitt banket inn i hodet ditt av andre?

Jeg merker ettehvert som jeg blir mer betenkt og reflektert at ikke alt som vi blir lært opp til er nødvendigvis logisk eller fornuftig, og at det finnes dobbeltmoraler i alt.
Dop er prestasjonsfremmende, styrkeløftdrakter er prestasjonsfremmende. Det er også trening, god ernæring er også prestasjonsfremmende.
Hvorfor har vi tatt den posisjonen vi har tatt til anabole steroider o.l.?
Vi har blitt lært opp, som utøvere og publikum, at doping og anabole steroider er juks.
Hvorfor er det mer juks enn alt annet?
Hvorfor er det mer juks enn når noen har en mye bedre trenerstab bak seg, når noen har tilgang og penger til mye bedre treningsfasiliteter, fysioterapi, massasje osv.?

Hva med det å ta kortisonsprøyter for å redusere innflammasjonen på et skadeområde?
Kortikosteroider har mye verre korttid- og langtidsbivirkninger enn hva anabole steroider har, så argumentasjon om at anabole steroider er altfor helsefarlig til å kunne tillates utgår. Det eneste farlige med det er at folk må gjøre det i skjul siden det er ulovlig og vet derfor ofte ikke hva de driver med eller hva de får.
Hva med det å operere et ødelagt kne?
Siden du presterte dårligere med skaden og brukte det som kan defineres som kunstig prestasjonsfremming, blir ikke det da også "juks"?

Et eksempel: I en idrett som golf, som er utrolig avhengig av dybdesyn for en god prestasjon, ville ikke en øyeoperasjon kunne klassifiseres som juks?
http://www.golf.com/golf/tours_news/article/0,28136,1621439,00.html

Jeg ser dobbeltmoralen, og er derfor påpasselig med å dømme andre folk fordi de angivelig skal ha dopet seg. Kanskje du burde gjøre det samme?

Vel, kunne ikke sagt det bedre! Honnør

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #41 : 28. august 2009, 17:15 »
Du snakker blindt om hvordan "doping er den lette snarvei", og viser dermed at du ikke vet helt hva du snakker om. Det er ikke slik at du magisk blir sterkere bare ved å ta anabole steroider, den primære funksjonen er at det hjelper deg med å kunne trene hardere og oftere.
Og det å måtte trene hardere og oftere for å få resultater kan vel egentlig ikke klassifiseres som en "lett snarvei"?
Her vet vel ikke du hva du snakker om heller. Det finnes faktisk forskningsrapporter på at folk som har dopet men IKKE LØFTET vekter har blitt sterkere enn de som ikke har dopet og løftet vekter. De aller fleste normale personer blir "magisk" sterkere ved bare å ta anabole steroider. Det finnes noen som reagerer ganske dårlig og det finnes de som reagerer utrolig bra. Ja, man ser forskjell både på vekt, størrelse, trykk og styrke i løpet av en helg med dop. Og hvis man har litt doptalent så kan man på en måned øke styrken noe sinnsvakt, noen rundt 40 kg i knebøy f.eks., ved bruk av anabole steroider - uten å trene hardere (som i mere innsats) og oftere (som i mer hyppighet).
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Ingar87

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 268

  • The Juggernaut
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #42 : 28. august 2009, 18:31 »
Her vet vel ikke du hva du snakker om heller. Det finnes faktisk forskningsrapporter på at folk som har dopet men IKKE LØFTET vekter har blitt sterkere enn de som ikke har dopet og løftet vekter. De aller fleste normale personer blir "magisk" sterkere ved bare å ta anabole steroider. Det finnes noen som reagerer ganske dårlig og det finnes de som reagerer utrolig bra. Ja, man ser forskjell både på vekt, størrelse, trykk og styrke i løpet av en helg med dop. Og hvis man har litt doptalent så kan man på en måned øke styrken noe sinnsvakt, noen rundt 40 kg i knebøy f.eks., ved bruk av anabole steroider - uten å trene hardere (som i mere innsats) og oftere (som i mer hyppighet).

Det er nok sant det du sier, men det blir litt irrelevant i forhold til denne saken. Jeg skulle kanskje presisert det jeg mente litt nærmere, men la gå.
Det er stor forskjell på utrente som benytter seg av anabole steroider slik du referrerer til og utøvere som har stadig tøyd de fysiske grensene for hva kroppen deres klarer å prestere.
Det fungerer veldig bra, og det er riktig at man kan øke så mye som 40kg på knebøyen over en måned eller to, men det gjøres ikke uten å øke treningsintensiteten.
Innsats, slik du nevner, er dog en subjektiv ting, selv om vekter som føltes tyngre før kanskje føles lettere etter påbegynt bruk så vil man ikke øke nevneverdig om man ikke øker treningsintensiteten (% av 1RM) og treningshyppigheten.
I de tilfellene det er snakk om en økning på 40kg på en måned kan du være sikker på at det ikke bare er blitt benyttet anabole steroider og nevnte bare har trent på den samme intensiteten som for 40kg siden.
GridIron Barbell

210-150-230 @ 88kg RAW

Sterk, blid og fordomsfri.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!