Skrevet av Emne: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft  (Lest 25767 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #15 : 17. august 2009, 23:16 »
Det er ingen dopdommer mot Roy Holte heller...men navnet hans står da nevnt titt og ofte mot dopanklager..
Men synes personlig at det er bra at NN får igjen..
Forskjellen er at ROy ikke ber om noe annet enn rettferdighet... Roy ber ikke om å bli skånet for noe som helst.

Offentliggjøringen av NN sitt navn har blitt rapportert inn hver gang, og jeg syns det er rett og rimelig å bare fortsette på den linja vi ligger når det gjelder rapportering om angrep/påstander på person. Smiley

hvis man skulle sletta eller redigert hver gang det ble skrevet Roy, doping og strongman i samme tråd, så hadde jeg trengt fulltids ansettelse.. Grin

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #16 : 19. august 2009, 23:44 »


Selv har jeg fått føle hvor jævlig det kan være å bli fryst ut offentlig av noen feige rævslikkere av noen landslagsløftere da jeg i 1991-92 fikk navnet mitt klint ut i VG da Hans Kalleberg gikk ut og sa at løfterne på landslaget ville trekke seg hvis jeg ble tatt ut på landslaget mens jeg sonet en dom. Dette var løftere jeg hadde reist verden rundt med på stevner og vært verdens beste kamerater med, aldri hadde hatt en konflikt med noen av de. Det som var kjipt for min del, var at de enkelt kunne tatt denne avgjørelsen på bakrommet og gitt meg et brev om dette, men i stedet fikk jeg det servert i sportssidene i VG.

Var dette samtidig som at du gikk ut og sa at det var lett å lure dopingjegerne? Smiley
Mulig jeg misforstår eller blander sammen hendelser, og da kan du bare se vekk fra dette innlegget Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #17 : 20. august 2009, 13:46 »
Selv har jeg fått føle hvor jævlig det kan være å bli fryst ut offentlig av noen feige rævslikkere av noen landslagsløftere da jeg i 1991-92 fikk navnet mitt klint ut i VG da Hans Kalleberg gikk ut og sa at løfterne på landslaget ville trekke seg hvis jeg ble tatt ut på landslaget mens jeg sonet en dom. Dette var løftere jeg hadde reist verden rundt med på stevner og vært verdens beste kamerater med, aldri hadde hatt en konflikt med noen av de. Det som var kjipt for min del, var at de enkelt kunne tatt denne avgjørelsen på bakrommet og gitt meg et brev om dette, men i stedet fikk jeg det servert i sportssidene i VG.

Det var ingen ting i regelverket den gang som de kunne bruke til å utestenge meg fra en landslagsplass, da jeg var mer en kvalifisert resultatmessig. Men noen feige ”back stabbere” i løftegruppen med Kalleberg i spissen, gikk ut offentlig for å få meg utestengt fra landslaget. Den gang vet jeg at det var flere løftere som ikke var enig med Kalleberg, men i og med at det var et flertall som mente det samme som han, så lyktes de å få meg utestengt. Så jeg har ingen problemer med å sette meg inn i den situasjonen som Roy Holte nå befinner seg i.

Denne saken er faktisk ganske sammenlignbar med Roy sin sak på mange måter. Jeg var en av de landslagsløfterne som ble bedt om å uttale seg også den gangen. Forskjellen var at vi ble bedt om å uttale oss om hvorvidt en skal ha mulighet til å bli tatt ut på landslag mens man soner en sivil dom uten at flertallet av oss visste hvilken person og hvilken sak som hadde gjort problemstillingen aktuell. Alle visste at det var en eller annen konkret person og sak som hadde gjort at forbundet ble oppmerksomme på problemstillingen akkurat nå, men de fleste av oss visste som sagt ikke hvem/hva. Dermed kan man lettere ta stilling til prinsippet uten å bli forstyrret av det at man kjenner en person som dette vil gå ut over akkurat nå.

At noen gikk ut i media med navn var selvfølgelig fryktelig uheldig. Like uheldig som at det i Roy sin sak gikk ut et brev der det ble brukt hans navn i stedenfor kun en beskrivelse av den prinsippielle situasjonen. Men heller ikke i hans sak foregikk diskusjonen med landslagsløftere på "person-nivå", det handlet om prinsipp. Men denne gangen visste alle hvilken person og sak som gjorde problemstillingen mest aktuell, og hvem nye regler dermed ville ramme hardest i første omgang. Det gjorde det ikke enklere å stramme inn regelverket. Det gjør ikke en prinsippdebatt og et prinsippvedtak til personforfølgelse og personhets at du vet hvem som har aktualisert debatten og problemstillingen. Selv omm en del her på forum elsker å kalle det for akkurat det, og går i loop på akkurat de begrepene.

Det er aldri lurt - og som regel helt unødvendig - å blande navn og enkeltpersoner inn i viktige prinsippielle debatter om idrettens verdigrunnlag.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #18 : 20. august 2009, 16:51 »
Denne saken er faktisk ganske sammenlignbar med Roy sin sak på mange måter. Jeg var en av de landslagsløfterne som ble bedt om å uttale seg også den gangen. Forskjellen var at vi ble bedt om å uttale oss om hvorvidt en skal ha mulighet til å bli tatt ut på landslag mens man soner en sivil dom uten at flertallet av oss visste hvilken person og hvilken sak som hadde gjort problemstillingen aktuell. Alle visste at det var en eller annen konkret person og sak som hadde gjort at forbundet ble oppmerksomme på problemstillingen akkurat nå, men de fleste av oss visste som sagt ikke hvem/hva. Dermed kan man lettere ta stilling til prinsippet uten å bli forstyrret av det at man kjenner en person som dette vil gå ut over akkurat nå.

At noen gikk ut i media med navn var selvfølgelig fryktelig uheldig. Like uheldig som at det i Roy sin sak gikk ut et brev der det ble brukt hans navn i stedenfor kun en beskrivelse av den prinsippielle situasjonen. Men heller ikke i hans sak foregikk diskusjonen med landslagsløftere på "person-nivå", det handlet om prinsipp. Men denne gangen visste alle hvilken person og sak som gjorde problemstillingen mest aktuell, og hvem nye regler dermed ville ramme hardest i første omgang. Det gjorde det ikke enklere å stramme inn regelverket. Det gjør ikke en prinsippdebatt og et prinsippvedtak til personforfølgelse og personhets at du vet hvem som har aktualisert debatten og problemstillingen. Selv omm en del her på forum elsker å kalle det for akkurat det, og går i loop på akkurat de begrepene.

Det er aldri lurt - og som regel helt unødvendig - å blande navn og enkeltpersoner inn i viktige prinsippielle debatter om idrettens verdigrunnlag.

Du skjønner vel at når det sirkulerer et brev som det som er publisert med det innholdet, så er dette mer enn en glipp og gjør dette pratet om prinsipp mer en litt lite troverdig?
Når man ser denne saken i lys av det berømte brevet/mailen så blir det heller pinlig og selvsagt er det i strid med mange regler og ikke minst dårlig folkeskikk.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #19 : 21. august 2009, 01:14 »
Denne saken er faktisk ganske sammenlignbar med Roy sin sak på mange måter. Jeg var en av de landslagsløfterne som ble bedt om å uttale seg også den gangen. Forskjellen var at vi ble bedt om å uttale oss om hvorvidt en skal ha mulighet til å bli tatt ut på landslag mens man soner en sivil dom uten at flertallet av oss visste hvilken person og hvilken sak som hadde gjort problemstillingen aktuell. Alle visste at det var en eller annen konkret person og sak som hadde gjort at forbundet ble oppmerksomme på problemstillingen akkurat nå, men de fleste av oss visste som sagt ikke hvem/hva. Dermed kan man lettere ta stilling til prinsippet uten å bli forstyrret av det at man kjenner en person som dette vil gå ut over akkurat nå.

At noen gikk ut i media med navn var selvfølgelig fryktelig uheldig. Like uheldig som at det i Roy sin sak gikk ut et brev der det ble brukt hans navn i stedenfor kun en beskrivelse av den prinsippielle situasjonen. Men heller ikke i hans sak foregikk diskusjonen med landslagsløftere på "person-nivå", det handlet om prinsipp. Men denne gangen visste alle hvilken person og sak som gjorde problemstillingen mest aktuell, og hvem nye regler dermed ville ramme hardest i første omgang. Det gjorde det ikke enklere å stramme inn regelverket. Det gjør ikke en prinsippdebatt og et prinsippvedtak til personforfølgelse og personhets at du vet hvem som har aktualisert debatten og problemstillingen. Selv omm en del her på forum elsker å kalle det for akkurat det, og går i loop på akkurat de begrepene.

Det er aldri lurt - og som regel helt unødvendig - å blande navn og enkeltpersoner inn i viktige prinsippielle debatter om idrettens verdigrunnlag.

Si hva du vil, at Dette ikke er en personangrep og vendetta mot meg kan Dere ta lenger på landet enn Ørlandet ja!

Og skulle ikke Thor Herman hjelpe meg med balltre tidligere også da?Wink
 Fine inkluderende holdninger Dere har som det skrives så fint om i det siste presidentens ord;)

Blir spennende og se hva mine advokater sier;)


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #20 : 21. august 2009, 08:54 »
Si hva du vil, at Dette ikke er en personangrep og vendetta mot meg kan Dere ta lenger på landet enn Ørlandet ja!

Og skulle ikke Thor Herman hjelpe meg med balltre tidligere også da?Wink
 Fine inkluderende holdninger Dere har som det skrives så fint om i det siste presidentens ord;)

Blir spennende og se hva mine advokater sier;)

Tror ikke det er dumt å la dem ta over all kommunikasjon fra din side, det er ikke alt du sier her som hjelper deg i din sak.

Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #21 : 21. august 2009, 11:01 »
Du skjønner vel at når det sirkulerer et brev som det som er publisert med det innholdet, så er dette mer enn en glipp og gjør dette pratet om prinsipp mer en litt lite troverdig?
Når man ser denne saken i lys av det berømte brevet/mailen så blir det heller pinlig og selvsagt er det i strid med mange regler og ikke minst dårlig folkeskikk.

Som gjentatt en del ganger nå så mener også jeg det var veldig uheldig at det ble brukt navn i stedenfor prinsippielle begreper i uttalelser som ble offisielle. Nå hører det jo også med til historien at denne mailen som det hele tiden vises til ikke var ment for offentligheten, men var en mail fra landslagets tillitsvalgt til landslagssjef og styrekontakt for TIK. Diskusjonen tillitsvalgt hadde med samtlige landslagsløftere i forkant av mailen var ikke personfokusert men dreide seg om prinsippet, uansett hva dere påstår. At noen da har vært utaktiske nok til å ditribuere denne mailen bredere - og ikke minst at noen kliner den ut over treningsforum for å virkelig få et bredt publikum for en uheldig og belastende navngivning - det får stå for deres regning. Hadde tillitsvalgt drømt om at ordlyden i mailen skulle offentliggjøres og ikke bare de prinsippielle holdningene hadde han nok tatt seg tid til de nøytrale formuleringene som skal til for å beskrive resultatet av prinsippdiskusjonen på en bedre måte. Mailen var nok ment som en raskest mulig tilbakemelding om konklusjonene i landslaget om endringer i uttakskriteriene, en tilbakemelding til personer som kjente saken og diskusjonen og også visste hvilken person som hadde aktualisert problemstillingen. Dermed var det ikke nødvendig å være så nøye med formuleringene.

Si hva du vil, at Dette ikke er en personangrep og vendetta mot meg kan Dere ta lenger på landet enn Ørlandet ja!

I så fall er det ganske mange som deltar i denne vendettaen og personangrepet Roy. Jeg kan ikke komme på en eneste grunn til at jeg skulle kjøre noen vendetta mot deg som person, og jeg gjør det ikke heller. Men verdigrunnlaget og dette prinsippet er viktig for meg, viktigere enn enkeltpersoner. Jeg har ikke hørt at du har opptrådt på en måte som skulle tilsi at andre skulle ønske å kjøre en vendetta mot deg som person heller. (I alle fall ikke før endringene uttakskriteriene ble vedtatt, jeg er litt mer usikker på hva utspillene dine i etterkant kan ha forårsaket.) Dermed er det faktisk ganske usannsynlig at personlige forhold har vært motivet for noen av de som har arbeidet for endringer av uttakskriteriene for å bringe uttakspraksis i samsvar med tingvedtaket som ble gjort for flere år siden om at det var dette man ønsket.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #22 : 21. august 2009, 17:22 »
Tror ikke det er dumt å la dem ta over all kommunikasjon fra din side, det er ikke alt du sier her som hjelper deg i din sak.

Ja, men hva jeg og andre uttaler på ett forum er egentlig 0 verd, da for det første:

ikke sikkert det er Roy Holte er Roy Holte?eller har noen hakket Roy Holte?
Heller ikke sikkert at det er sannhet alt som sies og påståes her inne,mange logger under falskt navn og legger inn mye vas kun for å provosere: kanskje jeg har lagt inn endel i ren provokasjons emne også?

Uansett  er det vel talefrihet i Norge iht Gilberg;)
...dog innenfor Norske lover da....som sikkert Gilberg ei eller NSF holder seg innenfor;)


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Bonzo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #23 : 22. august 2009, 17:36 »
Vill bare si at selv om navnet i fredheim sitt innlegg har blitt sensuret flere ganger så ligger hele inlegget usensurert når man går inn på google og vet hva man skal gjøre.Kanskje noe å tenke på for den som driver dette forumet.Det er ikke alltid ting blir slettet selv om man tror det.


Ellers vil jeg bare si att jeg støtter Holte.Han er jo snart vetran kunne da vel ha fått et par år på landslaget.
Tror ikke  det hadde gjort noen skade.Det er jo slike som han som gjør at styrkeløft er moro å se på.
Det er sånne personligheter man trenger i en sport som ikke har den helt store publikumsmagneten.
Har snakket med flere løftere som mener det samme.Men vi lever i jantelovens land hvor hvor nisser og dverger skal bestemme.

Stå på Roy ikke la deg knekke. :-) biggrin

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #24 : 23. august 2009, 00:57 »
Vill bare si at selv om navnet i fredheim sitt innlegg har blitt sensuret flere ganger så ligger hele inlegget usensurert når man går inn på google og vet hva man skal gjøre.Kanskje noe å tenke på for den som driver dette forumet.Det er ikke alltid ting blir slettet selv om man tror det.


Ellers vil jeg bare si att jeg støtter Holte.Han er jo snart vetran kunne da vel ha fått et par år på landslaget.
Tror ikke  det hadde gjort noen skade.Det er jo slike som han som gjør at styrkeløft er moro å se på.
Det er sånne personligheter man trenger i en sport som ikke har den helt store publikumsmagneten.
Har snakket med flere løftere som mener det samme.Men vi lever i jantelovens land hvor hvor nisser og dverger skal bestemme.

Stå på Roy ikke la deg knekke. :-) biggrin

NEVER! Vikingblood is running through my vains....and as long as it is running...I`ll keep fighting!
The strong will prevail!



3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #25 : 27. august 2009, 00:53 »
Vill bare si at selv om navnet i fredheim sitt innlegg har blitt sensuret flere ganger så ligger hele inlegget usensurert når man går inn på google og vet hva man skal gjøre.Kanskje noe å tenke på for den som driver dette forumet.Det er ikke alltid ting blir slettet selv om man tror det.


Ellers vil jeg bare si att jeg støtter Holte.Han er jo snart vetran kunne da vel ha fått et par år på landslaget.
Tror ikke  det hadde gjort noen skade.Det er jo slike som han som gjør at styrkeløft er moro å se på.
Det er sånne personligheter man trenger i en sport som ikke har den helt store publikumsmagneten.
Har snakket med flere løftere som mener det samme.Men vi lever i jantelovens land hvor hvor nisser og dverger skal bestemme.

Stå på Roy ikke la deg knekke. :-) biggrin

     

Janteloven

 
   

1. Du skal ikke tro du er noe.
2. Du skal ikke tro du er like meget som oss.
3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss.
4. Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss.
5. Du skal ikke tro du vet mer enn oss.
6. Du skal ikke tro du er mer enn oss.
7. Du skal ikke tro du duger til noe.
8. Du skal ikke le av oss.
9. Du skal ikke tro noen bryr seg om deg.
10. Du skal ikke tro du kan lære oss noe.

Axel Sandemose 1933

       


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #26 : 27. august 2009, 00:54 »
Personlig er jeg for denne:

VIKINGLOVEN:

Fritt etter Aksel Sandemoses Jantelov:

1. Se muligheter

2. Skap vinnere

3. Vær modig

4. Gi ros

5. Tenk positivt

6. Ta ansvar

7. Se fremover

8. Sats på utdanning og forskning

9. Motarbeid misunnelse og latskap

10. Begynn i dag


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #27 : 27. august 2009, 01:44 »
Honnør Roy!

ACE30

  • Gjest
Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #28 : 27. august 2009, 08:18 »
Personlig er jeg for denne:

VIKINGLOVEN:

Fritt etter Aksel Sandemoses Jantelov:

1. Se muligheter

2. Skap vinnere

3. Vær modig

4. Gi ros

5. Tenk positivt

6. Ta ansvar

7. Se fremover

8. Sats på utdanning og forskning

9. Motarbeid misunnelse og latskap

10. Begynn i dag

11. Dop som faen utenfor organisert idrett, meld deg inn igjen i organisert idrett for å konkurrere på ulikt grunnlag enn andre enn alle andre sveklinger.

12. Innrøm doping på et forum på nettet.

13. Trekk innrømmelsen og kall alle som viser til den for tullinger som er ute etter å sverte deg.

Utlogget Bonzo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

Sv: kriterier for uttak til landslaget i styrkeløft
« #29 : 27. august 2009, 09:53 »
personforfølgelse Huh Nei det har vi ikke sett !!!! biggrin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!