Skrevet av Emne: JanS trener litt igjen :)  (Lest 322126 ganger)

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: JanS er fornøyd nå.
« #690 : 24. oktober 2009, 01:34 »
Helt!

Utrolig imponert over innsatsen din, og gratulerer så mye med seieren. Kjedelige at dette gikk meg hos forbi, og at det var noe jeg ikke fikk med meg live. Jeg får helt dårlig samvittighet når jeg tenker over de gangene jeg sier til meg selv "nei nå er jeg alt for støl og sliten, vi tar en treningsfri dag i dag". Makan til sytementalitet når jeg skjønner hva du har ofret. Ekstrem prestasjon. Så har ikke annet å si enn at dette er noe å se opp til. Nyt ferien og klapp deg selv på skulderen, en gang til.

*Internet high five*

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JanS er fornøyd nå.
« #691 : 06. november 2009, 23:41 »
Da er feiten tilbake i gamle landet.
Ja det er mulig å gå fra fitt til fat på to uker. Vekta sier 98+ og jeg ser ut som en ballong i tryne... Er jo galskap å sende en som har gått på diett i 5 mdn på all inclusive hotell hvor det serveres mat 23 timer i døgnet. Og ja resturanten var kun stenkt mellom 10 og 11 på kvelden. Og det var is og kaker å finne rundt om på hotellet hele dagen... hehe Så var det drinkene da, som alle sammen inneholdt  to tre spiseskjer sukker. og de gikk det jo noen av for å si det sånn.
Frokosten var helt sinnsyk og jeg legger ut bile av det jeg hadde som fast frokost hver dag så fort jeg har lagt de over på pc`n. Mange store øyne den dagen jeg samlet hele forkosten på bordet for å dokumentere for dere matmomser her.

Klarte å få presset inn 5 små kose økter så får håpe det ikke blir helt jævlig å begynne å trene igjen i morgen.

Har bestemt meg for å ta ett par uker på 2600 kal for å få av litt av det spekket jeg har lagt på meg.
Men der blir litt kos i helgene, orker ikke noe nazi kjør akkurat.

Håper alle her har hatt det bra og blitt drit sterke mens jeg har kost meg og blitt svak.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: JanS er fornøyd nå.
« #692 : 06. november 2009, 23:59 »
Da er feiten tilbake i gamle landet.
Ja det er mulig å gå fra fitt til fat på to uker. Vekta sier 98+ og jeg ser ut som en ballong i tryne... Er jo galskap å sende en som har gått på diett i 5 mdn på all inclusive hotell hvor det serveres mat 23 timer i døgnet. Og ja resturanten var kun stenkt mellom 10 og 11 på kvelden. Og det var is og kaker å finne rundt om på hotellet hele dagen... hehe Så var det drinkene da, som alle sammen inneholdt  to tre spiseskjer sukker. og de gikk det jo noen av for å si det sånn.
Frokosten var helt sinnsyk og jeg legger ut bile av det jeg hadde som fast frokost hver dag så fort jeg har lagt de over på pc`n. Mange store øyne den dagen jeg samlet hele forkosten på bordet for å dokumentere for dere matmomser her.

Klarte å få presset inn 5 små kose økter så får håpe det ikke blir helt jævlig å begynne å trene igjen i morgen.

Har bestemt meg for å ta ett par uker på 2600 kal for å få av litt av det spekket jeg har lagt på meg.
Men der blir litt kos i helgene, orker ikke noe nazi kjør akkurat.

Håper alle her har hatt det bra og blitt drit sterke mens jeg har kost meg og blitt svak.

Du har hatt det som plummet i egget med andre ord Cheesy Skal du ikke bare holde deg "feit" da, ikke så nøye nå for tiden vell? Tongue
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: JanS er fornøyd nå.
« #693 : 07. november 2009, 00:01 »
Ho ho, hvor mye veide du ca på nordisk igjen?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JanS er fornøyd nå.
« #694 : 07. november 2009, 01:05 »
Du har hatt det som plummet i egget med andre ord Cheesy Skal du ikke bare holde deg "feit" da, ikke så nøye nå for tiden vell? Tongue

Må baare justere meg litt inn, dette føles ikke godt.
hehe
Ho ho, hvor mye veide du ca på nordisk igjen?

83-84
hehe håper virkelig det er litt vann som slipper når jeg slutter å spise kaker, is og drikke 15 mojitos med en halv kilo sukker om dagen.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: JanS er fornøyd nå.
« #695 : 07. november 2009, 12:33 »
Da er feiten tilbake i gamle landet.
Ja det er mulig å gå fra fitt til fat på to uker. Vekta sier 98+ og jeg ser ut som en ballong i tryne... Er jo galskap å sende en som har gått på diett i 5 mdn på all inclusive hotell hvor det serveres mat 23 timer i døgnet. Og ja resturanten var kun stenkt mellom 10 og 11 på kvelden. Og det var is og kaker å finne rundt om på hotellet hele dagen... hehe Så var det drinkene da, som alle sammen inneholdt  to tre spiseskjer sukker. og de gikk det jo noen av for å si det sånn.
Frokosten var helt sinnsyk og jeg legger ut bile av det jeg hadde som fast frokost hver dag så fort jeg har lagt de over på pc`n. Mange store øyne den dagen jeg samlet hele forkosten på bordet for å dokumentere for dere matmomser her.

Klarte å få presset inn 5 små kose økter så får håpe det ikke blir helt jævlig å begynne å trene igjen i morgen.

Har bestemt meg for å ta ett par uker på 2600 kal for å få av litt av det spekket jeg har lagt på meg.
Men der blir litt kos i helgene, orker ikke noe nazi kjør akkurat.

Håper alle her har hatt det bra og blitt drit sterke mens jeg har kost meg og blitt svak.
hehe Smiley Høres ut som du har kost deg bra Smiley

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JanS er fornøyd nå.
« #696 : 07. november 2009, 12:45 »
hehe Smiley Høres ut som du har kost deg bra Smiley

Yes vi har kost oss som f... helt nydelig var det.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JanS er fornøyd nå.
« #697 : 07. november 2009, 13:16 »
Frokosten på hotellet var helt sinnsyk og det var det første jeg tenkte på når jeg våknet.

Dette var min faste frokost rutine hver dag.

En bolle coco popps, ost og skinke omelett med 7-8 egg, 6 eggehvitter,100-120 g seranoskinke, 5-7 pannekaker med peanøtsmør og sjokoladesaus (dette var helt sinnykt digg), 2-4 hveteboller med enten vanilje eller sjokoladesaus inni, ett stykke sukerbunnkake nam nam, og litt hvetekringle.
Logikken var å ikke spise brød, ris eller poteter til så jeg kunne bytte ut all karb med pannekaker og kaker. Smiley
Har ikke regnet på kalorier her men tror det blir endel ja.

Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: JanS er fornøyd nå.
« #698 : 07. november 2009, 20:27 »
Missunner deg evnen til å spise horder til frokost! Til frokost blir jeg mett av 300 kcal, og generelt blir jeg mett av et måltid på rundt 700 kcal. Sliter med andre ord å øke apetitten så jeg rekker kcal overskuddet mitt lett hver dag (er et slit akkurat nå). Har du noen tips? Smiley
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: JanS er fornøyd nå.
« #699 : 07. november 2009, 21:03 »
Missunner deg evnen til å spise horder til frokost! Til frokost blir jeg mett av 300 kcal, og generelt blir jeg mett av et måltid på rundt 700 kcal. Sliter med andre ord å øke apetitten så jeg rekker kcal overskuddet mitt lett hver dag (er et slit akkurat nå). Har du noen tips? Smiley

Flytende kcal er jo gull da isåfall. Ellers så går det i å "tvinge" i seg mat, så blir det lettere etterhvert:)

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JanS er fornøyd nå.
« #700 : 07. november 2009, 21:13 »
Å spise masse mat  er det enkleste heheh...
Forsalg til til god frokost.

30 g havregrynsgrøt, 6 stk Proteinfabrikkens proteinpannekaker med 50-60 g peanøtsmør og syltetøy. Så klarer du vel alltids å få presset ned 5-6 eggehvitter. Da har du en godt start på bulke dagen din.

Alternativ 2 100g havregryn som du koker opp dagen før du skal spise. Så blander du proteinpulveret ditt så tykt at det blir tyktflytende og klissete. Kutt opp en banan og blander alt dette sammen med 50-60g peanøtsmør.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: JanS er fornøyd nå.
« #701 : 07. november 2009, 23:45 »
Nei, det er det vanskeligste Tongue Har alltid hatt problemer med å spise nok mat, samt spise fort nok (bruker nesten 20 min på en tallerken grøt om morgenen). Pleier også å bli mett veldig fort. Dette er vel grunnen til at jeg har vært så tynn før jeg begynte å trene... Rakk aldri å spise opp.
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JanS er fornøyd nå.
« #702 : 08. november 2009, 00:21 »
Nei, det er det vanskeligste Tongue Har alltid hatt problemer med å spise nok mat, samt spise fort nok (bruker nesten 20 min på en tallerken grøt om morgenen). Pleier også å bli mett veldig fort. Dette er vel grunnen til at jeg har vært så tynn før jeg begynte å trene... Rakk aldri å spise opp.
Du trenger å utvide magesekken din vettu, presse i deg mat.
Ta for eks 70 g havregryn og bland det med protein i en shaker så drikker du det og spiser to digre sjeer med peanøtsmør. Fyll på en en liter vann så skal du se magesekken utviderseg og du er grise sulten til lunch. Da bare fortsetter du å fylle på.

Selv har jeg i dag spist sjokolade og algren`s biler til frokost, så eggerøre til lunch, peppes til middag( samme som i går) M&M`s og gummibjørner til dessert og nå blir det pannekaker. Mmmmm
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: JanS er fornøyd nå.
« #703 : 08. november 2009, 10:52 »
Du trenger å utvide magesekken din vettu, presse i deg mat.
Ta for eks 70 g havregryn og bland det med protein i en shaker så drikker du det og spiser to digre sjeer med peanøtsmør. Fyll på en en liter vann så skal du se magesekken utviderseg og du er grise sulten til lunch. Da bare fortsetter du å fylle på.

Selv har jeg i dag spist sjokolade og algren`s biler til frokost, så eggerøre til lunch, peppes til middag( samme som i går) M&M`s og gummibjørner til dessert og nå blir det pannekaker. Mmmmm
Når skal du begynne spise bra mat da Jan ? hehe

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: JanS er fornøyd nå.
« #704 : 08. november 2009, 14:18 »
Ja vet det.. Tongue Var en tid jeg rakk 4000 kcal om dagen greit. Men det forsvant med en gang igjen... Er vel egentlig mest det å få i seg nok kcal til frokost jeg sliter med, null matlyst Tongue
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!