Skrevet av Emne: JanS trener litt igjen :)  (Lest 322187 ganger)

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #810 : 26. desember 2009, 15:39 »
sto det rift i høyre lunge??? det hørtes da helt jææævlig ut om det stemmer? hvordan klarte du det?


ja, har fått ett lite rift i høyre lunge, som nå viser seg å komme av at jeg har tatt ett eller to ribben ganske langt bak på høyre side. ikke så godt å puste dypt, men er ikke så vondt som å rive av to leddbånd som jeg har gjort i høyre skulder.
klarte det ved å tryne godt på brett i hemsedal.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #811 : 26. desember 2009, 15:50 »
Kjipe greier mann - det må være lov å komme med litt kritikk av aktivitetsvalget i og med at du er en solbrun muskelmann godt oppe i årene uten noen form for naturlig polstring - men jeg skjønner godt at ungdommelige aktiviteter frister. Nå er det bare å trene bein og spise for harde livet - Djengis khan en eller annen gang på nyåret ftw!
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #812 : 27. desember 2009, 15:07 »
Kjipe greier mann - det må være lov å komme med litt kritikk av aktivitetsvalget i og med at du er en solbrun muskelmann godt oppe i årene uten noen form for naturlig polstring - men jeg skjønner godt at ungdommelige aktiviteter frister. Nå er det bare å trene bein og spise for harde livet - Djengis khan en eller annen gang på nyåret ftw!

ja er litt kipt er det, men er vel bare å ri av denne stormen også. så fort jeg klarer å puste normalt blir det bein trening for alle penga ja. Med på Djengis ftw ja!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Slicky

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 908

Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #813 : 27. desember 2009, 17:52 »
God bedring med skaden, trist å høre! Man har med andre lært at ski-relaterte aktiviteter er helseskadelig.

On the bright side, blir bra fingertrening med fjernkontrollen framover da. Ryktes også at andre aktiviteter som "kraftig konsum av matrelaterte varer" er blitt ganske så populært i det siste!

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #814 : 27. desember 2009, 21:07 »
God bedring med skaden, trist å høre! Man har med andre lært at ski-relaterte aktiviteter er helseskadelig.

On the bright side, blir bra fingertrening med fjernkontrollen framover da. Ryktes også at andre aktiviteter som "kraftig konsum av matrelaterte varer" er blitt ganske så populært i det siste!

hehe nei lærer ikke så lett, er nok ikke første og siste gang jeg tryner på brett.

men spiser og ser tv gjør jeg ja.
begynner å trene så fort ribbena har grodd litt, skal jo sette ny verdensrekord i rehabilitering av ac lux.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #815 : 28. desember 2009, 07:24 »
Jeg tok et ribbein eller to naar jeg drev med downhill sykling. De forste ukene brukte jeg omtrent 10 minutter paa aa lirke meg ut av senga hver morgen.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #816 : 28. desember 2009, 13:21 »
Jeg tok et ribbein eller to naar jeg drev med downhill sykling. De forste ukene brukte jeg omtrent 10 minutter paa aa lirke meg ut av senga hver morgen.


ja, og har tatt ribben på høyre side og revet av to leddbånd på venstre side, så å reise seg er ett helvete. og når jeg må nyse føles det som om jeg blir skutt.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #817 : 28. desember 2009, 16:40 »
ja, og har tatt ribben på høyre side og revet av to leddbånd på venstre side, så å reise seg er ett helvete. og når jeg må nyse føles det som om jeg blir skutt.

Du får se på det som god trening. En tyrker jeg hang litt med for noen år siden knivstakk seg selv i magen så han måtte på legevakta - han ville være forberedt tilfelle det hendte når vi var ute og sloss, slik at han ikke skulle få panikk - resultatet var massiv blødning og rett på legevakta som ikke skjønte fryktelig mye når han fortalte at han hadde gjort det selv Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Aerts

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

  • You are not special.
Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #818 : 28. desember 2009, 17:31 »
Du får se på det som god trening. En tyrker jeg hang litt med for noen år siden knivstakk seg selv i magen så han måtte på legevakta - han ville være forberedt tilfelle det hendte når vi var ute og sloss, slik at han ikke skulle få panikk - resultatet var massiv blødning og rett på legevakta som ikke skjønte fryktelig mye når han fortalte at han hadde gjort det selv Grin

Har han testa med ett skudd i hodet enda? anbefales!
19 år, 184cm, 92kg

Benkpress: 145kg x1
Markløft: 170kg x 5
Knebøy: 160kg x 1

Utlogget OMD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #819 : 28. desember 2009, 18:38 »
ja, og har tatt ribben på høyre side og revet av to leddbånd på venstre side, så å reise seg er ett helvete. og når jeg må nyse føles det som om jeg blir skutt.

Ønsker deg god bedring og håper du er raskere på beina enn du tror selv!
Har hatt liknende skader selv, og det forbløffende hvor raskt en godt ttrent kropp responderer på HVILE!!! Akkurat - hvile - er nøkkelen her. .. desverre så går dette også ut over resten av kroppen, men fortvil ikke - det går raskt fremover igjen når du først fr "startsignal" fra legen/fysio. Men restitusjonstid er alfa omega nå - ribber gror rast men er vonde sake desverre - leddbånd derimot er delikate greier som trenmger laaang tid, men hvis festene er uforandret så går dette bra og de styrkes faktisk litt av det har jeg fått høre.
Så kroppen er kun satt i pausemodus en stund - ikke forfallsmodus noe du selv må overbevise psyken om Smiley
Velkommen tilbake snart - husk at vi blir konkurrenter igjen snart Smiley
Ole M D

..Et liv uten trening, er et liv uten mening...



http://olemortend.blogspot.com/
http://omdfitness.com/index.html



Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #820 : 29. desember 2009, 01:10 »
Ønsker deg god bedring og håper du er raskere på beina enn du tror selv!
Har hatt liknende skader selv, og det forbløffende hvor raskt en godt ttrent kropp responderer på HVILE!!! Akkurat - hvile - er nøkkelen her. .. desverre så går dette også ut over resten av kroppen, men fortvil ikke - det går raskt fremover igjen når du først fr "startsignal" fra legen/fysio. Men restitusjonstid er alfa omega nå - ribber gror rast men er vonde sake desverre - leddbånd derimot er delikate greier som trenmger laaang tid, men hvis festene er uforandret så går dette bra og de styrkes faktisk litt av det har jeg fått høre.
Så kroppen er kun satt i pausemodus en stund - ikke forfallsmodus noe du selv må overbevise psyken om Smiley
Velkommen tilbake snart - husk at vi blir konkurrenter igjen snart Smiley

føles som den er i forfalsmodus.
i morgen får jeg vite om jeg er nødt til å operere i skulderen for der er alt røket tvert av, da er jeg ute i min 3 mnd. så vi får krysse fingre på at jeg slipper det, for da kan jeg være tilbake om ca 8 uker. men er fast bestemt på å kjøre brett de to siste mnd av sesongen, så får bare trene mot det. så får vi se hvilke mål jeg er klar for etter det.
nå skal jeg se om jeg klarer sove litt, ikke så let når jeg må ligge helt rolig på ryggen.
men skal legge til her at jeg er mye bedre enn jeg var for 6 dager siden, så det går fremover!!!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #821 : 29. desember 2009, 11:32 »
yes! jeg slipper opeasjon og kan begynne rehabiliterings trening om 5 ukere. Tar det helt rolig til over nyttår så blir det bein trening tre ganger i uka og noe spinninger eller noe sånn. Mulig jeg er tilbake mye før jeg hadde trodd!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #822 : 29. desember 2009, 12:22 »
føles som den er i forfalsmodus.
i morgen får jeg vite om jeg er nødt til å operere i skulderen for der er alt røket tvert av, da er jeg ute i min 3 mnd. så vi får krysse fingre på at jeg slipper det, for da kan jeg være tilbake om ca 8 uker. men er fast bestemt på å kjøre brett de to siste mnd av sesongen, så får bare trene mot det. så får vi se hvilke mål jeg er klar for etter det.
nå skal jeg se om jeg klarer sove litt, ikke så let når jeg må ligge helt rolig på ryggen.
men skal legge til her at jeg er mye bedre enn jeg var for 6 dager siden, så det går fremover!!!
Tror du skal slå fra deg og kjøre mer brett i år, hvis du ikke mente akebrett da?? Wink

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #823 : 29. desember 2009, 14:55 »
Tror du skal slå fra deg og kjøre mer brett i år, hvis du ikke mente akebrett da?? Wink

Jeg kommer nok til å være tilbake i bakken en av de første ukene i feb, har jo sesong kort som ligger å brenner i snowboardjakka.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget KennethF

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

  • No Pain No Gain
Sv: JanS er ikke så fornøyd nå.
« #824 : 01. januar 2010, 12:49 »
Ja Ja bein trening Jan, bein treing...

Trenger ikke trene overkroppen på et par mnd hehe......


Styremedlem i NKF (Norges Kroppsbygger Forbund)

3 pl CB +180cm Oslo Grand Prix 2010
7 pl CB +180cm NORDISK 2008
1 pl CB +180cm NM2008
2 pl CB +180cm SM 2008
6 pl AF +180 Oslo Grand Prix 2006
3 pl AF +180 Sandefjord 2006

www.kennethfoss.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!