Skrevet av Emne: idioter på byen? eller ikke?  (Lest 17674 ganger)

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

idioter på byen? eller ikke?
« : 16. juli 2009, 02:26 »
etter nok en fuktig  fest med veldig mange solariumsbrune veltrente "wannabe kjekkasser" tilstede  som knapt har klær på kroppen,så begynner jeg å lure litt
er det sånn det skal være?
jeg for min egen del  rista bare litt på huet,og jeg fikk medhold av di litt mer vanlig trente/ikke trente menneskene om at dette så ganske så idiotisk ut
etterhvert så begynte en av dem å danse på bordet mens han reiv av seg t-skjorta Grin
og jokka og danset som at han skulle vert hovedpersonen i et gayparadashow Cool
dette og lignende episoder har jeg sett flere ganger i min oppvekst på sørlandet
og mange av di samme menneskene ser jeg gjerne på dagtid  midt i byen med en singlet,eller i bar overkropp på stranda eller volleyballbane selv om det er litt småkaldt og overskyet Grin
jeg for min egen del synes at dette er helt idiotisk,men nå er vel jeg blitt litt gammel og kanskje begynner å se på ting med litt andre øyne
hva synes dere?
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #1 : 16. juli 2009, 02:32 »
Hvorfor bry seg om sånt? Smiley  Er sjillarn å gå i baris!! 

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #2 : 16. juli 2009, 02:40 »
Hvorfor bry seg om sånt? Smiley  Er sjillarn å gå i baris!! 
føler det er litt vel mye show off, og for meg så  virker det som at hovedmålet i livet  dems er å eksponere kroppen sin for andre mennesker
se så flott jeg er
kanskje jeg skal gjøre det samme bare i en litt annen  setting
da skal jeg kjøpe meg en gull rolex og gullkjede og smøre inn kroppen i olje mens jeg synger om hvor mye penger jeg har
gjerne også dra ned buksa for å vise frem den store tissen min Grin
 
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #3 : 16. juli 2009, 02:41 »
Hvorfor gidder du bry deg? Kan ikke folk bare gjøre det dem vil da? Smiley

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #4 : 16. juli 2009, 02:44 »
Hvorfor gidder du bry deg? Kan ikke folk bare gjøre det dem vil da? Smiley
hmm det var vel kansje feil forum å poste dette innlegget i ? Grin
trodde faktisk at noen skulle dele mine synspunkter,men nei tydeligvis ikke woot
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #5 : 16. juli 2009, 02:51 »
Joda, enig jeg. Alt for mange musketullinger som går rundt og byr på seg. Bare fordi de er så jævla svære så tror de at de er noe. Dumme som brød, men har i hvertfall lykkes med bulken, fått noe ut av livet i hvert fall!

Litt generalisering men men...
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #6 : 16. juli 2009, 03:18 »
Er du sjula da eller peblo? hehe

Jeg synes seff det kan se dumt ut å gå med singlet når det er overskyet og småkaldt, det er like dumt som å gå med SOLbriller på en mørk dag eller midt på natta for å se kul ut.

Men når man først fester, så er det vel like greit å gjøre det skikkelig eller hva?
Alle gutter liker at damene går på bordet og danser i g-string, så tror jeg det er på samma måten damene føler, de ønsker sikkert også å se gutter kle av seg litt. Ikke at jeg kunne tenkt meg å se dem, det holder med damer Smiley
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #7 : 16. juli 2009, 03:23 »
Joda, enig jeg. Alt for mange musketullinger som går rundt og byr på seg. Bare fordi de er så jævla svære så tror de at de er noe. Dumme som brød, men har i hvertfall lykkes med bulken, fått noe ut av livet i hvert fall!

Litt generalisering men men...

Tidenes tard-kommentar. Du høres ut som en sjalu taper, vet ikke om du er det eller ikke, men det høres sånn ut. Stor fan av janteloven skjønner jeg.

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #8 : 16. juli 2009, 03:26 »
er enig med trådstarter... værste jeg veit er folk som har tatt feil av hårsprayen og deon og går med arman rett ut ut som de tøffeste i gata... har ganske svære lats selv og vet at dette faktisk ikke er fysisk nødvendig... gjerne de samme guttan som smører på litt baby olje på brystet før de skal ut, et lite gullkjede, gjerne en caps på snei og id kortet som viser max  20 år... og d værste er at jentene i den aldra ofte er dumme nok til å bite på.... if only I could travel back in time..
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #9 : 16. juli 2009, 03:29 »
Er du sjula da eller peblo? hehe

Jeg synes seff det kan se dumt ut å gå med singlet når det er overskyet og småkaldt, det er like dumt som å gå med SOLbriller på en mørk dag eller midt på natta for å se kul ut.

Men når man først fester, så er det vel like greit å gjøre det skikkelig eller hva?
Alle gutter liker at damene går på bordet og danser i g-string, så tror jeg det er på samma måten damene føler, de ønsker sikkert også å se gutter kle av seg litt. Ikke at jeg kunne tenkt meg å se dem, det holder med damer Smiley
hehe jo hva gjør en ikke for å få seg noe Grin men det blir kanskje litt primitivt,og jeg tror nok at du hadde slitt litt med å få damer hjem i senga som hadde lovlig alder Wink
du hadde nok imponert flest fjortisser og kanskje en kroppsfiksert silikonbabe
folk flest hadde vel bare rista på huet og lurt på hva slags idiot du hadde vert,og hva slags piller du hadde svelga i deg
derimot hvis du var litt feit,eller en tynn pc-nerd så hadde det faktisk vert litt kult Wink
men ikke hvis kroppen din var blodtrimma,da virker det for meg litt patetisk,men som sagt dette er nå bare min mening
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Christer-R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 446
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 446

  • feit1
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #10 : 16. juli 2009, 03:37 »
hehe jo hva gjør en ikke for å få seg noe Grin men det blir kanskje litt primitivt,og jeg tror nok at du hadde slitt litt med å få damer hjem i senga som hadde lovlig alder Wink
du hadde nok imponert flest fjortisser og kanskje en kroppsfiksert silikonbabe
folk flest hadde vel bare rista på huet og lurt på hva slags idiot du hadde vert,og hva slags piller du hadde svelga i deg
derimot hvis du var litt feit,eller en tynn pc-nerd så hadde det faktisk vert litt kult Wink
men ikke hvis kroppen din var blodtrimma,da virker det for meg litt patetisk,men som sagt dette er nå bare min mening


Jeg undres over hvilket miljø du lever i. Hvem er de som drar med seg flest (og de desidert peneste) jentene hjem fra byen? De rolige som sitter ved et bord og spiser chillinøtter til en halvliter, eller de selvsikre som danser og koser seg, stråler selvtillit, lek og morro?

Newsflash: Person nummer 2.

Hvorfor skal folk som er stolt over kroppen sin, bilen sin, huset sitt- you name it, ikke få benytte seg av det? Har man slitt på et studio 6 dager i uken i 5 år for å oppnå en rimelig trent kropp, så skal man faen ikke være "tvunget" av samfunnet til å kle den inn og ikke få være stolt over den.

Slike som deg får syte så mye de vil, "mellis-tæna" ungdom i baris/singlet forsvinner ikke, de vokser stadig i antall. Smiley

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #11 : 16. juli 2009, 03:50 »
Jeg undres over hvilket miljø du lever i. Hvem er de som drar med seg flest (og de desidert peneste) jenter hjem fra byen? De rolige som sitter ved et bord og spiser chillinøtter til en halvliter, eller de selvsikre som danser og koser seg, stråler selvtillit, lek og morro?

Newsflash: Person nummer 2.
jeg er helt enig i at selvtillit er nøkkelen til damer, gjerne også en veltrent kropp
disse to sammen og du har en vinneroppskrift
har du penger i tillegg så kommer du langt på damefronten
verden er ikke mer komplisert enn det
men å danse i bar overkropp "blodtrent" i fullt overlegg for å vise omverden hvor deilig,eller veltrent/kjekk du er er  vil i folks flest øyne være like primitivt og idiotisk som å slå dama i huet med ei steinklubbe for så å ta ho med deg hjem Wink
driver du feks å flexer armene dine på byen i håp om å få deg noe?
isåfall så er du i mine øyne en idiot Wink
 
 


l
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Christer-R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 446
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 446

  • feit1
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #12 : 16. juli 2009, 03:55 »
jeg er helt enig i at selvtillit er nøkkelen til damer, gjerne også en veltrent kropp
disse to sammen og du har en vinneroppskrift
har du penger i tillegg så kommer du langt på damefronten
verden er ikke mer komplisert enn det
men å danse i bar overkropp "blodtrent" i fullt overlegg for å vise omverden hvor deilig,eller veltrent/kjekk du er er  vil i folks flest øyne være like primitivt og idiotisk som å slå dama i huet med ei steinklubbe for så å ta ho med deg hjem Wink
driver du feks å flexer armene dine på byen i håp om å få deg noe?
isåfall så er du i mine øyne en idiot Wink
 
 


l

Jasså, har du plutselig forandret mening helt nå da?

Å danse i baris ute på byen hvor du er den eneste er såklart over idioti-grensa, men å spille volleyball i singlet eller baris selv om det er litt småkaldt ser jeg ingen grunn til å rynke på nesa over! Hadde jeg hatt kroppen til det skulle jeg gjerne gjort det samme Smiley

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #13 : 16. juli 2009, 03:57 »
Det er mange tynninger eller tjukkaser som går i singlet eller baris.. Skal de med muskler ikke ha lov til dette? Oiii, for en teit tråd..

Så, folkens: om du er godt trent, sett deg ned i hjørnet, kle på deg godt, og aldri dans på bordet/ta av deg skjorta igjen.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #14 : 16. juli 2009, 04:00 »
Haha er som på Spenst der jeg trener det. Har du muskler å går i singlet så må du ta på deg klærne igjen. Men er du ei flis på 60-70kg så er det ok. Vil ikke ha bålemiljø vett!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!