Skrevet av Emne: idioter på byen? eller ikke?  (Lest 17017 ganger)

Natural888

  • Gjest
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #45 : 16. juli 2009, 17:37 »
Skulle slått de til blods med hammer.......

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #46 : 16. juli 2009, 17:38 »
Skulle slått de til blods med hammer.......

ok...
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #47 : 16. juli 2009, 17:45 »
Nå har jeg ikke opplevd lignende av det trådstarter forteller om, men ser hvor du kommer fra.

På en annen side synes jeg det nesten blir litt teit om man faktisk er på en strand/har en eller annen legitim grunn til å gå i bar overkropp - så har visst alle som ikke trener fått det for seg at det er greit å sprute ut enhver mening man skulle ha om litt mer trenede individers kropp.

Nå er ikke dette egentlig et særlig stort problem, og bryr meg generelt lite om hva folk jeg ikke kjenner mener. Men så er det de jeg kjenner og bryr meg om da... Hører vel kanskje med antar jeg. Smiley

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #48 : 16. juli 2009, 17:48 »
drag me to the edge and shoot me..
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #49 : 16. juli 2009, 18:39 »

[/quote]


Brødrene Olsen, 4.plass i NSM (svart skjorte), og NM Raw-Mark (rød skjorte)

Bilde tatt rett etter en heftig slåsskamp på byen, det fløt ikke blod, men hår ble lugget og skjorter revet opp..
                       
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #50 : 16. juli 2009, 18:42 »




Brødrene Olsen, 4.plass i NSM (svart skjorte), og NM Raw-Mark (rød skjorte)

Bilde tatt rett etter en heftig slåsskamp på byen, det fløt mye blod (bare se på ansiktet dems) , men hår ble lugget og skjorter revet opp..
                       
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #51 : 16. juli 2009, 20:16 »
Ser du ikke det sexy i det, fleskulf? (fleks-ulf) 





Nei, jeg vil påstå at jeg har store problemer med å finne noe som helst sexy med disse ormene..
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #52 : 16. juli 2009, 21:18 »
Om de hadde drete seg på hendene og smurt det i fjeset hadde det ikke sett helt ulikt det der ut. Det er noe med det som ikke er helt riktig...

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #53 : 16. juli 2009, 21:20 »


Er faktisk ikke umulig at han til venstre der gikk i klassen min for 2 år sia.. Faen for en tulling.. Håper så jævlig at han har sunket såååå lavt Grin
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #54 : 17. juli 2009, 00:14 »
..og aldri klarer å kjøpe ei skjorte der bicepsen ikke vises  Grin
For hvis man kjøper klar man ser bra ut i, så er man en skikkelig dust....   :Smiley

Jeg skal love deg, hvis jeg blir kvitt spekket mitt, og bygger litt masse, så kommer jeg til å være så stolt at du ikke aner. Du kan ikke vite om disse personene gjør det for moroskyld, eller for å faktisk dra damer. Hva om en av de har veid 120kg før, og endelig har bygd seg den kroppen han har ønsket seg?

Jeg skjønner ikke engang hvorfor du gidder å bry deg. Den eneste måten det har noe å si for deg, er hvis han kanskje får meg seg dama du har ruget på hele kvelden med hjem.

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #55 : 17. juli 2009, 00:30 »
For hvis man kjøper klar man ser bra ut i, så er man en skikkelig dust....   :Smiley

Jeg skal love deg, hvis jeg blir kvitt spekket mitt, og bygger litt masse, så kommer jeg til å være så stolt at du ikke aner. Du kan ikke vite om disse personene gjør det for moroskyld, eller for å faktisk dra damer. Hva om en av de har veid 120kg før, og endelig har bygd seg den kroppen han har ønsket seg?

Jeg skjønner ikke engang hvorfor du gidder å bry deg. Den eneste måten det har noe å si for deg, er hvis han kanskje får meg seg dama du har ruget på hele kvelden med hjem.
hei Stian jeg har også¨lyst på ¨få meg en drømmekropp med passelig mye muskler som er  helt rippa
og jeg har heller ingenting mot å være litt brun heller Wink
men jeg kommer ikke til å bruke singlet /eller thanktop eller hva det nå enn heter Cool
det blir litt vel show off og viser for omverdenen at selvtilliten er bygget opp av muskler  Cool
hva med å være skikkelig trent å gå i ei skjorte med lange armer?
det er det bare et fåtall som gjør når dem er veltrente
jeg er ikke misunnelig på disse "sjekkassene" i det hele tatt,snarere flau over at det er mulig å vise frem kroppen sin  med fullt overlegg
det blir like idiotisk som at en rik person skulle gå ut på byen med saldoen sin tatovert i panna Wink
eller fortelle alle i lokalet at jeg kjører ferrari Grin
det er noe som heter å opptre litt diskret,og dette har ingenting med jantelov å gjøre for jeg unner folk både veltrent kropp,penger og masse damer
t:
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #56 : 17. juli 2009, 00:35 »
Men at vanlige folk bruker singlett er ikke så heftig?

Opptrer man like diskret som vanlige folk (vanlige folk bruker også singlett) på en varm dag f,x og bruker singlett så er det irrelevant om det er show-off. Kanskje er det det, men kanskje bruker vi veltrente singlett av samme grunn som ola-feiten gjør det? Du impliserer at det er mer upassende for en veltrent person å bruke singlett fordi det blir show-off, men det blir jantelov, skjønner du ikke det? Og hva mener du med "fult overlegg", tjukke 40-åringer går jo også i singlett/t-skjorte hele tiden! Det du egentlig mener er at klær som viser kropp er upassende i det store og hele fordi det kan tolkes som skryt..

Er trøtt, så skal omformulere poenget mitt; To personer går i singlett i på en varm dag. Den ene er utrent den andre er det ikke. Det å mene det er upassende for den trente å gå i singlett fordi han er trent er rett og slett jantelov siden alle de andre faktorene er like. Er du uenig i dette forstår du ikke janteloven.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget fryseboks

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 256

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #57 : 17. juli 2009, 00:37 »
Mener du folk som faktisk har muskler? Eller tynne fjortiser på en BMI på 18 som tror de er sykt jacked, siden de har litt "definisjon" fra en lav fettprosent?

Sistnevnte kan være teit, men er ikke noe vits i å bry seg om det.

Hvis det er førstnevnte, hva er galt med å vise fram noe de har jobbet hardt for?
Folk viser jo frem alle sine positive sider på en måte. Rike pappagutter går i de nyeste merkeklær, musikere spiller konserter, sportsutøvere vinner i sporten sin osv, veldig skoleflinke får gode karakter og god utdanning som resulterer i en god jobb, som betyr status og penger. Alle "flexer musklene" sine på en eller annen måte.

Hvis du har jobbet hardt i mange år for en respektabel mengde muskler, hvorfor skal du da ikke kunne vise det fram på linje med pappagutter som går i en jakke til 4k spenn? Du har iallefall jobbet hardt og disiplinert for det, imens det eneste pappagutten gjorde var å bli født inn i riktig familie.

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #58 : 17. juli 2009, 00:40 »
Forstår hva "prizm" mener, men på en annen måte handler alt dette om janteloven.

Du skal ikke tro du er deilig i den trange tskjorta fordi bicepsene synes.
Ja vi ser du er brun, men ikke tro du er så mye deiligere enn andre fordi.
Du skal ikke tro du er noe bare fordi vi ser hvor rik du er.
Du er ikke bedre enn meg, hvis det er det du prøver å vise.

Janteloven har sin rot i Norge blandt nordmenn..

"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #59 : 17. juli 2009, 00:41 »
Men at vanlige folk bruker singlett er ikke så heftig?

Opptrer man like diskret som vanlige folk (vanlige folk bruker også singlett) på en varm dag f,x og bruker singlett så er det irrelevant om det er show-off. Kanskje er det det, men kanskje bruker vi veltrente singlett av samme grunn som ola-feiten gjør det? Du impliserer at det er mer upassende for en veltrent person å bruke singlett fordi det blir show-off, men det blir jantelov, skjønner du ikke det? Og hva mener du med "fult overlegg", tjukke 40-åringer går jo også i singlett/t-skjorte hele tiden!
nei når vanlige folk i gata bruker slike klær ,så er det ok av den enkle grunn av at dem ikke gjør det for å vise seg frem
når det er steike varmt så er det en annen ting,men jeg tror nok at du skjønner hva jeg vil frem til Wink
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!