Skrevet av Emne: idioter på byen? eller ikke?  (Lest 17004 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #60 : 17. juli 2009, 00:41 »
Mener du folk som faktisk har muskler? Eller tynne fjortiser på en BMI på 18 som tror de er sykt jacked, siden de har litt "definisjon" fra en lav fettprosent?

Sistnevnte kan være teit, men er ikke noe vits i å bry seg om det.

Hvis det er førstnevnte, hva er galt med å vise fram noe de har jobbet hardt for?
Folk viser jo frem alle sine positive sider på en måte. Rike pappagutter går i de nyeste merkeklær, musikere spiller konserter, sportsutøvere vinner i sporten sin osv, veldig skoleflinke får gode karakter og god utdanning som resulterer i en god jobb, som betyr status og penger. Alle "flexer musklene" sine på en eller annen måte.

Hvis du har jobbet hardt i mange år for en respektabel mengde muskler, hvorfor skal du da ikke kunne vise det fram på linje med pappagutter som går i en jakke til 4k spenn? Du har iallefall jobbet hardt og disiplinert for det, imens det eneste pappagutten gjorde var å bli født inn i riktig familie.

Er det plutselig feil å være rik?
Faen som jeg hadde visst meg frem om jeg hadde vært rik. Skal liksom  en rik person gå med klær fra fretex for at det ikke skal oppfattes som show off?

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #61 : 17. juli 2009, 00:51 »
nei når vanlige folk i gata bruker slike klær ,så er det ok av den enkle grunn av at dem ikke gjør det for å vise seg frem

Dette er jo simpelthen diskriminering..

Det er to grunner for å bli irritert over veltrente folk som viser seg fram: 1; de er lite diskrete f,x river av seg skjorta på fest, går i singlett overalt osv. Slike ting. Personlig bryr jeg meg ingenting om dette.

2; Du blir irritert over å se at de ser bedre ut enn vanlige folk og vil de skal skjule seg mer.


Bare for at du skal fatte hvor dumt dette er; Du møter to person som henger sammen på stranden begge i singlett den ene er feit den andre er fit og muskuløs. Mener du virkelig at er upassende av den muskuløse å bruke singlett i stedet for t-skjorte? (siden de tross alt er på stranden)
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #62 : 17. juli 2009, 00:52 »
Men at vanlige folk bruker singlett er ikke så heftig?

Opptrer man like diskret som vanlige folk (vanlige folk bruker også singlett) på en varm dag f,x og bruker singlett så er det irrelevant om det er show-off. Kanskje er det det, men kanskje bruker vi veltrente singlett av samme grunn som ola-feiten gjør det? Du impliserer at det er mer upassende for en veltrent person å bruke singlett fordi det blir show-off, men det blir jantelov, skjønner du ikke det? Og hva mener du med "fult overlegg", tjukke 40-åringer går jo også i singlett/t-skjorte hele tiden! Det du egentlig mener er at klær som viser kropp er upassende i det store og hele fordi det kan tolkes som skryt..

Er trøtt, så skal omformulere poenget mitt; To personer går i singlett i på en varm dag. Den ene er utrent den andre er det ikke. Det å mene det er upassende for den trente å gå i singlett fordi han er trent er rett og slett jantelov siden alle de andre faktorene er like. Er du uenig i dette forstår du ikke janteloven.
hehe du klarer ikke å forstå hva jeg vil frem til,men bare kverulerer og prøver å finne frem eksempler på uskyldige tiopptrente personer som går i singlet for at det er så jævlig varmt Wink
du klarer visst tydeligvis ikke å forstå hva det er jeg vil frem til,og vi er tydeligvis heller ikke enig
du får bare gå på bye å flexe armene så godt du kan i håp om at du klarer i imponere noen damer Wink
kanskje du like gjerne kan brøle litt ,og slå deg litt på brystet for å vise hvor sterke og skummel du er også Wink kanskje også ta en slosskamp på utsiden av puben i bar overkropp for å vinne jentenes gunst Wink
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #63 : 17. juli 2009, 00:56 »
Peblo og Prizm-Image, ta dere en jævla bolle!

Hva gjør dere på et TRENINGSFORUM egentlig? Kanskje på tide og ta sukkerpillen deres og gå? Smiley


Sincerely True - the one and only.

er enig med trådstarter... værste jeg veit er folk som har tatt feil av hårsprayen og deon og går med arman rett ut ut som de tøffeste i gata... har ganske svære lats selv og vet at dette faktisk ikke er fysisk nødvendig... gjerne de samme guttan som smører på litt baby olje på brystet før de skal ut, et lite gullkjede, gjerne en caps på snei og id kortet som viser max  20 år... og d værste er at jentene i den aldra ofte er dumme nok til å bite på.... if only I could travel back in time..

Og hva med oss som faktisk er født velbygd/muskuløs/m brede skuldre osv?? Ja, vi har jo bola hele gjengen uten å ha trent en gang....... :Smiley Har du noen gang hørt ordtaket "dont jugde the book by its cover"?

Og jaaaaaa, her i Norge er det jo KUN lov å gå i baris når man ENTEN er spinkel og tynn uten muskler eller bare er smellfeit! Gud forby om du skulle ha en pen kropp m muskler, ja da blir det jo helt feil.... :Smiley

Hør her dere jævla femi, usikre, rosa pannebånd fjollisser. Slik taperinnstilling kan dere holde for dere selv. Respekt til de som faktisk tør å vise fram den kroppen de har slitt hardt og lenge for, og fuck alle dere sjalue tapere som står med pekefingeren når dere godt vet at dere har lyst på en slik kropp selv.


Yeah I said it! Angry
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #64 : 17. juli 2009, 00:57 »
hehe du klarer ikke å forstå hva jeg vil frem til,men bare kverulerer og prøver å finne frem eksempler på uskyldige tiopptrente personer som går i singlet for at det er så jævlig varmt Wink
du klarer visst tydeligvis ikke å forstå hva det er jeg vil frem til,og vi er tydeligvis heller ikke enig
du får bare gå på bye å flexe armene så godt du kan i håp om at du klarer i imponere noen damer Wink
kanskje du like gjerne kan brøle litt ,og slå deg litt på brystet for å vise hvor sterke og skummel du er også Wink kanskje også ta en slosskamp på utsiden av puben i bar overkropp for å vinne jentenes gunst Wink

Du sier jeg ikke fatter, jeg sier du ikke fatter. Det virker ikke som om du skjønner forskjellen på disse situasjonene; 1: trent kar viser like mye kropp som ola feiten, 2: Trent kar viser mer kropp enn de fleste. Motivet til trent kar i situasjon 1 for å vise like mye kropp som ola feiten er faktisk totalt irrelevant. At du blir provosert over potensielle motiver når handlingen i seg selv er uskyldig er helt utrolig.

..Kom til å tenke på noe, jeg tror nesten du mener det å være trent i seg selv er å heve seg over andre.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #65 : 17. juli 2009, 00:59 »
Alle vet at det er 2 ting i verden som vekker misunnelse blandt folk.

Muskler og penger.

Akkurat som i steinalderen, muskler og goder.
Folk som ikke har det, føler seg underdanig.
Derfor skal man ikke plage folk som ikke har noen av delene, ved å vise at man selv har det.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #66 : 17. juli 2009, 01:00 »
Alle vet at det er 2 ting i verden som vekker misunnelse blandt folk.

Muskler og penger.

Akkurat som i steinalderen, muskler og goder.
Folk som ikke har det, føler seg underdanig.
Derfor skal man ikke plage folk som ikke har noen av delene, ved å vise at man selv har det.

Faktisk er det kun èn ting som vekker misunnelse blant folk. Suksess.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #67 : 17. juli 2009, 01:02 »
Muskler og penger går under kategorien "Suksess"
Alle vet det, og alle vil ha det.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #68 : 17. juli 2009, 01:03 »
Haha er som på Spenst der jeg trener det. Har du muskler å går i singlet så må du ta på deg klærne igjen. Men er du ei flis på 60-70kg så er det ok. Vil ikke ha bålemiljø vett!!!

Hahahaha, er ikke rart jeg har hatt stort hat forbud mot Spenst før! Grin Husker faktisk jeg ble bedt om å ta på jakka igjen fordi jeg gikk rundt i singlet. Skal ikke ha noen provoserende "bolegutter" hengenes rundt nei.......... :Smiley

Men å okkupere benker/apparater og lese i avisa og prate i telefeon - DET ER greit liksom!
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #69 : 17. juli 2009, 01:04 »
Hahahaha, er ikke rart jeg har hatt stort hat forbud mot Spenst før! Grin Husker faktisk jeg ble bedt om å ta på jakka igjen fordi jeg gikk rundt i singlet. Skal ikke ha noen provoserende "bolegutter" hengenes rundt nei.......... :Smiley

Men å okkupere benker/apparater og lese i avisa og prate i telefeon - DET ER greit liksom!
Hidden brag? Tongue
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #70 : 17. juli 2009, 01:04 »
Forstår hva "prizm" mener, men på en annen måte handler alt dette om janteloven.

Du skal ikke tro du er deilig i den trange tskjorta fordi bicepsene synes.
Ja vi ser du er brun, men ikke tro du er så mye deiligere enn andre fordi.
Du skal ikke tro du er noe bare fordi vi ser hvor rik du er.
Du er ikke bedre enn meg, hvis det er det du prøver å vise.

Janteloven har sin rot i Norge blandt nordmenn..


janteloven og misunnelse står sterkt i norge,det er det ingen tvil om Cool
jeg er ikke misunnelig på noen absolutt ingen Cool
om det er fin kropp,penger, makt,eller hva som helst egentlig
men å skryte uhemmet,eller ha et akutt behov for å vise seg frem er jeg  allergisk mot
den største grunnen til dette er rett og slett at det forteller meg at personen er egosentrisk og er opptatt av verdier som jeg ikke verdsetter
at di fleste her inne er uenig med meg på dette overrasker meg litt,men kanskje ikke så mye pga alder,og at dette faktisk er et forum for folk som er litt over gjennomsnittet opptatt av kropp
etterhvert som årene går,så kommer garantert di fleste til å finne ut av at livet bestyr av mer enn bare proteinshaker,bicepsdimensjonerer,og muskelflexing på byen  Wink
men nok om dette,dette blir mitt siste innlegg i denne tråden da jeg har en mistanke om at jeg har provosert halve forumet her inne Wink
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #71 : 17. juli 2009, 01:05 »
Pri
janteloven og misunnelse står sterkt i norge,det er det ingen tvil om Cool
jeg er ikke misunnelig på noen absolutt ingen Cool
om det er fin kropp,penger, makt,eller hva som helst egentlig
men å skryte uhemmet,eller ha et akutt behov for å vise seg frem er jeg  allergisk mot
den største grunnen til dette er rett og slett at det forteller meg at personen er egosentrisk og er opptatt av verdier som jeg ikke verdsetter
at di fleste her inne er uenig med meg på dette overrasker meg litt,men kanskje ikke så mye pga alder,og at dette faktisk er et forum for folk som er litt over gjennomsnittet opptatt av kropp
etterhvert som årene går,så kommer garantert di fleste til å finne ut av at livet bestyr av mer enn bare proteinshaker,bicepsdimensjonerer,og muskelflexing på byen  Wink
men nok om dette,dette blir mitt siste innlegg i denne tråden da jeg har en mistanke om at jeg har provosert halve forumet her inne Wink

Du greier bare ikke å tenke nyansert, gjør du vel?

Jeg er enig i det du skriver der, men du har sagt at det er en forskjell når en trent kar går i singlett og når en vanlig fyr(feit og jævlig) gjør det selv om omstendighetene skulle være akkurat de samme. Det er rett og slett jantelov.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #72 : 17. juli 2009, 01:06 »
janteloven og misunnelse står sterkt i norge,det er det ingen tvil om Cool
jeg er ikke misunnelig på noen absolutt ingen Cool
om det er fin kropp,penger, makt,eller hva som helst egentlig
men å skryte uhemmet,eller ha et akutt behov for å vise seg frem er jeg  allergisk mot
den største grunnen til dette er rett og slett at det forteller meg at personen er egosentrisk og er opptatt av verdier som jeg ikke verdsetter
at di fleste her inne er uenig med meg på dette overrasker meg litt,men kanskje ikke så mye pga alder,og at dette faktisk er et forum for folk som er litt over gjennomsnittet opptatt av kropp
etterhvert som årene går,så kommer garantert di fleste til å finne ut av at livet bestyr av mer enn bare proteinshaker,bicepsdimensjonerer,og muskelflexing på byen  Wink
men nok om dette,dette blir mitt siste innlegg i denne tråden da jeg har en mistanke om at jeg har provosert halve forumet her inne Wink
Men, jeg vil anta at flisa på 17 som tror han er godt trent ler du bare av? Mens han på 20 som har trent hardt i flere år og har bra med muskler osv, han provoserer deg mer? Da er du ikke særlig konsekvent i din "allergi". Du er kanskje mer allergisk mot folk som har noe å vise frem, og gjør det, enn folk som tror de er noe, og ikke er det?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #73 : 17. juli 2009, 01:07 »
Alle vet at det er 2 ting i verden som vekker misunnelse blandt folk.

Muskler og penger.

Akkurat som i steinalderen, muskler og goder.
Folk som ikke har det, føler seg underdanig.
Derfor skal man ikke plage folk som ikke har noen av delene, ved å vise at man selv har det.


Åh bullshit!

Det er deres egen feil om dere velger å bli provosert av hva andre har........ Ikke kom med det her "plage andre" pisset... Hvis dere har en snevhet av trygghet på dere selv, ville dere ikke følt dere truet av hva andre har eller hvordan andre ser ut, og heller gått etter ting SELV!

Thats how real men do.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: idioter på byen? eller ikke?
« #74 : 17. juli 2009, 01:08 »
janteloven og misunnelse står sterkt i norge,det er det ingen tvil om Cool
jeg er ikke misunnelig på noen absolutt ingen Cool
om det er fin kropp,penger, makt,eller hva som helst egentlig
men å skryte uhemmet,eller ha et akutt behov for å vise seg frem er jeg  allergisk mot
den største grunnen til dette er rett og slett at det forteller meg at personen er egosentrisk og er opptatt av verdier som jeg ikke verdsetter
at di fleste her inne er uenig med meg på dette overrasker meg litt,men kanskje ikke så mye pga alder,og at dette faktisk er et forum for folk som er litt over gjennomsnittet opptatt av kropp
etterhvert som årene går,så kommer garantert di fleste til å finne ut av at livet bestyr av mer enn bare proteinshaker,bicepsdimensjonerer,og muskelflexing på byen  Wink
men nok om dette,dette blir mitt siste innlegg i denne tråden da jeg har en mistanke om at jeg har provosert halve forumet her inne Wink

Du er bare bitter fordi du ikke orker å jogge du! Wink
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!