Skrevet av Emne: erfaring med zma fra x-life  (Lest 7216 ganger)

Utlogget tlukrelob

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

erfaring med zma fra x-life
« : 20. juli 2009, 22:13 »


X-LIFE ZMA

Næringsinnhold- pr døgndose 2 kapsler:

Vitamin B6: 4,1 mg.
Sink: 12 mg.
Magnesium: 180 mg.


Ingredienser:

magnesium aspartate, sink monomethionine og aspartate, vitamin b6 pyrodoksinhydroklorid, hjelpestoffer (gelatin, magnesiumsalter av fettsyrer, dikalsiumfosfat).


Smak:

Ingen smak. Kapselform.
 
 
Fordøyelighet:

merket ingen forskjell.
 
Effekt:

jeg merket heller ingen effekt av dette slik som jeg gjør av andre merker jeg pleier bruke som f.eks met-rx og prolab. met-rx sin merker jeg forskjell med engang med at jeg sover bedre og virker mere uthvilt når jeg våkner. x-life sin merker jeg nada samme hvordan jeg doserer dette. da doserte jeg både anbefalt av x-life og tilnærmet i forhold met-rx sine verdier.

Pris:

389,- for 1000 kapsler, 2 bokser.

Totalvurdering:
     
var skeptisk da jeg kjøpte dette pga den sinnsyk "gode" prisen. skepsisen forsvant heller ikke etter bruk da jeg merket null effekt. og som nevnt lengre oppe så merker jeg effekt ved met-rx og prolab, spesielt met-rx (met-rx har aldri skuffet meg). mitt tips blir at visst du bruker noe som fungerer så ikke la deg lure av såkalt billig produkter. 1000stk for under 400,- er sinnsykt billig (hadde det fungert). STYR UNNA! ANBEFALES IKKE!

Anbefalt bruk:

2 kapsler daglig, 30-60 minutter før leggetid.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Sv: erfaring med zma fra x-life
« #1 : 22. juli 2009, 21:21 »
Regner med at du er den  _ene_  personen vi har fått negativ tilbakemelding fra på dette produktet (mandag 11. mai, hvor person X sammenliknet X-life Zma med MET-RX sin) , etter X-antall solgte bokser de siste månedene. Selvsagt er du fri til å komme med anmeldelser på et åpent forum som dette, men jeg føler jeg må forsvare en av påstandene dine:
 X-life sin Zma er ikke et billig-produkt. Det er et ordentlig zma-produkt som selges rimelig. Det er to vidt forskjellige ting. Den inneholder det som står oppført i ingredienslisten.
Zma'en selges med andre ord ikke så rimelig fordi det er noe billigdrit, men for å fungere som et lokkeprodukt (burde være åpenbart).
Av tilbakemeldingen din kan man få inntrykk av at det er hvetemel i kapsler man kjøper.
 Jeg selv har hatt perioder hvor jeg har merket god effekt (søvn og drømmer) av zma, og andre perioder hvor jeg ikke føler at jeg har samme effekten, på samme zma-boks. Dette betyr ikke at noen kapsler i boksen er "dårligere" enn andre.
Vi får haugevis av gode tilbakemeldinger på kunder som er storfornøyd med pris og effekt. Og ja, det er en sinnsykt god pris. (Kanskje den hadde fungert bedre om vi hadde dratt opp prisen Wink )
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Marthe Skog Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 51

Sv: erfaring med zma fra x-life
« #2 : 23. juli 2009, 05:42 »
ai ai.. spesielt å bli medlem på et forum kun for å legge inn et innlegg som dette.. Det lukter "muffins".. jeg bare nevner det..


Også tilbake til ZMA fra Xlife da-  Cheesy
Jeg har skrevet det tidligere i en annen tråd, at jeg har testet et merke tidligere, uten effekt, men nå som jeg bruker den X-life har, sover jeg dypere/bedre, og jeg er uthvilt når jeg våkner, og det kl 05.00 hver dag.. DEN FUNGERER UTROLIG BRA   Cheesy

Jeg er veldig fornøyd med produktet, og jeg kommer ikke til å prøve noe annet, når jeg har funnet noe som virker!  Smiley

Og jeg reklamerer ihvertfall ikke for noe som er dårlig/tull.. for det slår bare tilbake på meg selv...
Og jeg bruker kun det beste, for jeg vil bli best !! Og da tuller vi ikke med sånt Wink
SPONSET AV

*X-LIFE.NO*
Høykvalitets kosttilskudd på nett!!
*PROGYM*
Drammen og Hokksund



*If you aren't going all the way, why go at all*


Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: erfaring med zma fra x-life
« #3 : 23. juli 2009, 16:07 »
ai ai.. spesielt å bli medlem på et forum kun for å legge inn et innlegg som dette.. Det lukter "muffins".. jeg bare nevner det..


Også tilbake til ZMA fra Xlife da-  Cheesy
Jeg har skrevet det tidligere i en annen tråd, at jeg har testet et merke tidligere, uten effekt, men nå som jeg bruker den X-life har, sover jeg dypere/bedre, og jeg er uthvilt når jeg våkner, og det kl 05.00 hver dag.. DEN FUNGERER UTROLIG BRA   Cheesy

Jeg er veldig fornøyd med produktet, og jeg kommer ikke til å prøve noe annet, når jeg har funnet noe som virker!  Smiley

Og jeg reklamerer ihvertfall ikke for noe som er dårlig/tull.. for det slår bare tilbake på meg selv...
Og jeg bruker kun det beste, for jeg vil bli best !! Og da tuller vi ikke med sånt Wink


 Kiss
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!