Skrevet av Emne: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?  (Lest 4236 ganger)

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #30 : 26. juli 2009, 13:43 »
Ikke kjøp gainer. Lag det heller selv.

50g proteiner
1-100 scoops havregryn
5dl melk
1 banan
3ss oliven olje

Hiv dette oppi en blenderen. Om den blirfor tykk, så sper du ut med melk Wink 1000+ kcal på under 20 sek
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget kim919

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #31 : 26. juli 2009, 19:52 »
Hørtes ikke mye godt ut hvertfall Tongue
jeg spiser heller ikke banan/havregryn

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #32 : 26. juli 2009, 20:15 »
Du lager en tråd og spør om hjelp, men tar ikke til deg noe ser det ut som. Med den holdningen din kommer du aldri til å få noe særlig muskler, bare så det er sagt. Store armer, stor kasse, kraftige lår og bred rygg krever årevis med seriøs og riktig trening samt stort inntak av mat.

At to brødskiver er mye for deg er egentlig totalt uinteressant. Ønsker du å legge på deg muskler er det rett og slett piss. Du er i vokse-alderen, er 187 høy og veide 65??kg? Den spisedagen du nevnte var kanskje 12-1300kcal, mens du vil trenge 2500-3000kcal for å legge på deg. Ikke rart du er tynn. Du har heller ikke høyt stoffskifte (forbrenning) da metabolske sykdommer er noe som oppdages i veldig ung alder, og krever livslang medisinering. Uten medisiner hadde du dødd dersom du hadde hatt metabolsk-sykdom. Så, siden du lever, så konkluderer jeg med at du IKKE har høyt stoffskifte.

Liker du ikke banan eller havregryn så får du skjerpe deg. Du liker vel ikke fisk heller da kanskje?

Du får skjerpe deg, lære deg å ete, slutte å sutre, høre på hva erfarne folk forteller deg på treningsforum. Sånn, stikk å tren nå.
Sa brura

Utlogget gampew

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #33 : 26. juli 2009, 20:20 »
Poenget er at du bør spise ca dobbelt så mye som det du gjør nå. Gjerne i form av noe annet en brød, som feks proteinrik mat og frukt\grønsaker. Proteiner får du i masse forskjellig mat, er sikkert noe av det du liker. (mer kylling\kjøtt generelt, melk, proteinpulver osv) litt sundt fett skader heller ikke. (nøtter, fet fisk, eller bare en spiseskje eller to med rapsolje eller liknende)

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #34 : 26. juli 2009, 20:32 »
Du får skjerpe deg, lære deg å ete, slutte å sutre, høre på hva erfarne folk forteller deg på treningsforum. Sånn, stikk å tren nå.

Hahah, ble nesten litt rørt av det du skrev :O

Utlogget kim919

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #35 : 26. juli 2009, 22:30 »
Du lager en tråd og spør om hjelp, men tar ikke til deg noe ser det ut som. Med den holdningen din kommer du aldri til å få noe særlig muskler, bare så det er sagt. Store armer, stor kasse, kraftige lår og bred rygg krever årevis med seriøs og riktig trening samt stort inntak av mat.

At to brødskiver er mye for deg er egentlig totalt uinteressant. Ønsker du å legge på deg muskler er det rett og slett piss. Du er i vokse-alderen, er 187 høy og veide 65??kg? Den spisedagen du nevnte var kanskje 12-1300kcal, mens du vil trenge 2500-3000kcal for å legge på deg. Ikke rart du er tynn. Du har heller ikke høyt stoffskifte (forbrenning) da metabolske sykdommer er noe som oppdages i veldig ung alder, og krever livslang medisinering. Uten medisiner hadde du dødd dersom du hadde hatt metabolsk-sykdom. Så, siden du lever, så konkluderer jeg med at du IKKE har høyt stoffskifte.

Liker du ikke banan eller havregryn så får du skjerpe deg. Du liker vel ikke fisk heller da kanskje?

Du får skjerpe deg, lære deg å ete, slutte å sutre, høre på hva erfarne folk forteller deg på treningsforum. Sånn, stikk å tren nå.

Du nå får du ta å roe deg ned også da.. jeg tar til meg alt, har lagret mat listen,skevet opp hva jeg må gå i innkjøp av osv så jeg får kjøpt dette og startet! sitter ikke her å klager..
jeg spiser ikke fisk heller nei, siden jeg IKKE klarer å få det i meg.. folk er forskjellige..
men som jegsa er VELDIG  takknemlig for hjelpen her og har lært mye.

Unknown_Soldier , prøve ikke være en liten unge selvom det kanskje virket sånn, men jeg takker for hjelpen og tar alt til meg Smiley men greit noen gir meg litt kjeft også, helt greit Smiley

Utlogget kim919

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #36 : 26. juli 2009, 22:31 »
Sa jeg ikke spiste banan og havregryn i håp om at noen kom med noen som kunne erstatte dette mot noe som er "like" bra

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #37 : 26. juli 2009, 22:35 »
kan vel erstattes med noe annet som er karbohydratsrikt. Det er bare å lese litt bak på pakingen til forskjellig varer. Det er enkelt Cheesy
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #38 : 26. juli 2009, 22:37 »
Hei alle sammen! lurte bare på en ting ang overkroppen min jeg Tongue

Ser på div andre folk, helt "flat" overkropp med six pack.
men hos meg, brystkassa stikker liksom ut, ribbbena går ganske langt ned i tillegg så har da ingen "six-pack" men hvis jeg feks "trekker" inn ribbbena (høres litt rart ut men) så har jeg en sylig sixpack...
litt vanskelig å forklare men prøver forde så får heller folk spørre litt mere
så kanskje det blir litt enklere å forklare Smiley

Mvh Kim

Kanskje sagt før, men greia er at de du snakker om hvis brystkasse går i ett med magen med sixpack og slikt har større magesekk (fordi de spiser mer, eventuelt mer bukttrykk) og magemuskler enn deg, derfor det er sånn. Når du fortsetter å legge på deg muskler og coremusculatur og kroppsvekta går oppover begynner magen til slutt å bule utover til tross for lav fettprosent.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget fryseboks

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 256

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #39 : 26. juli 2009, 22:40 »
For lite magemuskler og for høy fettprosent.

Utlogget kim919

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #40 : 26. juli 2009, 22:42 »
Skjønner, bare var litt ukjent for meg dette her siden ikke hørt noe om det før osv osv, derofr jeg lagde en post her for å høre, så fikk ejg vite at jeg måtte spise MYE mere og er det jeg skal/må gjøre:D
så er rimelig happy for at ejg fikk ett svar på det

Utlogget kim919

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #41 : 26. juli 2009, 22:43 »
" For lite magemuskler og for høy fettprosen " Hvis du snakket om meg og at det var hvorfor jeg er sånn, så synes jeg det også er litt rart, siden har jo trent magen ^^ skal ikke si det ikke er det siden har ikke peiling men bare synes det er rart isåfall

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #42 : 26. juli 2009, 22:44 »
Kanskje magemusklene synes bedre hvis du hadde sluttet å tagge de ned...
Kan godt hende du trener megen også, men med det kostholdet har du ikke energi til å bygge magemuskler.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #43 : 26. juli 2009, 23:01 »
" For lite magemuskler og for høy fettprosen " Hvis du snakket om meg og at det var hvorfor jeg er sånn, så synes jeg det også er litt rart, siden har jo trent magen ^^ skal ikke si det ikke er det siden har ikke peiling men bare synes det er rart isåfall
Med tanke på at du konsumerer 1200-1300 kcal når du egentlig trenger godt over 3000, så har ikke kroppen råd til å bygge muskler. Den må overleve
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget kim919

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: hjelp?!hva ,hvordan,normalt?
« #44 : 26. juli 2009, 23:03 »
"Kanskje magemusklene synes bedre hvis du hadde sluttet å tagge de ned" det er faktisk mitt valg Wink

yess, er nå det vi har kommet fram til Cheesy spise masse ^^,

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!