Skrevet av Emne: Iskaffe like kalorifylt som en middag  (Lest 1465 ganger)

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Iskaffe like kalorifylt som en middag
« : 27. juli 2009, 14:54 »
http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=564745

Nice. Hvor får en kjøpt slike?  Cool
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Iskaffe like kalorifylt som en middag
« #1 : 27. juli 2009, 14:54 »
er det så hefitg da jeez, at de gidder å lage så mye styr.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Iskaffe like kalorifylt som en middag
« #2 : 27. juli 2009, 15:10 »
Ja, skjønner ikke helt dette. De skulle sett min hjemmelaga gainer, middag x2.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Neighborhood #2 (Laïka)

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

Sv: Iskaffe like kalorifylt som en middag
« #3 : 27. juli 2009, 16:16 »
Du skulle ha sett den spise/snope/skeie ut-uka jeg hadde forrige uke.
Middag x 100 kanskje.
Begynte fredag den 24. juli, da veide jeg 62 kg. Måpte i meg godteri, vafler, skolebrød, kaker, sjokolade, potetgull som faen hver bidige dag til og med tirsdag. Da var det seriøst snopsnopsnop fra da jeg våknet til sengetid. Skulle ikke stoppe før pusten ble tung, og magen kjentes ut som om den skulle sprekke.

3-4 ganger daglig dassbesøk i løpet av den spiseuka, og på slutten av dagene var det alltid magepine og hodepine. Våknet opp onsdagen etter med en morgenvekt på 70 kg!
8 kg på 5 dager!!
Min teknoblogg: www.teknoweb.no

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Iskaffe like kalorifylt som en middag
« #4 : 27. juli 2009, 16:19 »
Du skulle ha sett den spise/snope/skeie ut-uka jeg hadde forrige uke.
Middag x 100 kanskje.
Begynte fredag den 24. juli, da veide jeg 62 kg. Måpte i meg godteri, vafler, skolebrød, kaker, sjokolade, potetgull som faen hver bidige dag til og med tirsdag. Da var det seriøst snopsnopsnop fra da jeg våknet til sengetid. Skulle ikke stoppe før pusten ble tung, og magen kjentes ut som om den skulle sprekke.

3-4 ganger daglig dassbesøk i løpet av den spiseuka, og på slutten av dagene var det alltid magepine og hodepine. Våknet opp onsdagen etter med en morgenvekt på 70 kg!
8 kg på 5 dager!!

Hvorfor gjorde du dette?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Iskaffe like kalorifylt som en middag
« #5 : 27. juli 2009, 16:24 »
Du skulle ha sett den spise/snope/skeie ut-uka jeg hadde forrige uke.
Middag x 100 kanskje.
Begynte fredag den 24. juli, da veide jeg 62 kg. Måpte i meg godteri, vafler, skolebrød, kaker, sjokolade, potetgull som faen hver bidige dag til og med tirsdag. Da var det seriøst snopsnopsnop fra da jeg våknet til sengetid. Skulle ikke stoppe før pusten ble tung, og magen kjentes ut som om den skulle sprekke.

3-4 ganger daglig dassbesøk i løpet av den spiseuka, og på slutten av dagene var det alltid magepine og hodepine. Våknet opp onsdagen etter med en morgenvekt på 70 kg!
8 kg på 5 dager!!

Da la du nok på deg mye muskler... rofl
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Neighborhood #2 (Laïka)

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

Sv: Iskaffe like kalorifylt som en middag
« #6 : 27. juli 2009, 16:28 »
Hvorfor gjorde du dette?
Jeg sprakk som faen på fredagskvelden og hadde i meg to twix-poser og 2 liter is. På lørdagen tenkte jeg 'jaja, kostholdet SUGDE i går. Hvorfor ikke i dag og? Jeg har jo allerede sprukket, så.'
Tenkte sånn der helt til tirsdagskvelden. Skal sies at jeg hadde jævlig dårlig samvittighet da jeg satte der og spiste opp det siste kakestykket, så jeg bestemte meg med å stoppe med den galskapen der neste dag.

For meg er det veldig vanskelig å ta seg et kakestykke, og ikke ende opp med hele kaka i magen. Det er så satans irriterende. 5-6 stk twix-sjokolade endte opp med 2 poser og 2 liter is! Og deretter 4 ekstra dager med ELENDIG kosthold.
I løpet av den uka var også fete vafler, troika og smash en fast gjenganger.

For min del så skal det ikke mye til for at ei jævla uke blir spolert hvis jeg plutselig sprekker en kveld.
Min teknoblogg: www.teknoweb.no

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Iskaffe like kalorifylt som en middag
« #7 : 27. juli 2009, 21:03 »
Ta deg i skinnet gutt! Uten viljestyrke kommer du ingen vei Wink
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget fryseboks

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 256

Sv: Iskaffe like kalorifylt som en middag
« #8 : 29. juli 2009, 03:16 »
500kcal er en stor middag?

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Iskaffe like kalorifylt som en middag
« #9 : 29. juli 2009, 04:04 »
Må bare spørre er det fysisk mulig å gå helvetes 8kg på 5dager?!
Det er ekstremt mye...

Utlogget d386yv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 279
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 279

Sv: Iskaffe like kalorifylt som en middag
« #10 : 29. juli 2009, 08:21 »
kommer an på tilstanden man veier seg i det vel. Vekten min svinger lett 2 kg fra før jeg legger meg og etter jeg står opp. 2kg på 8 timer ?!!?!?

spiser man lite til vanlig (noe det ser ut som om personen gjør fra avataren) for så å spise som en gris i 4 dager da trekker man mye vann.

Utlogget Neighborhood #2 (Laïka)

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

Sv: Iskaffe like kalorifylt som en middag
« #11 : 29. juli 2009, 10:27 »
Må bare spørre er det fysisk mulig å gå helvetes 8kg på 5dager?!
Det er ekstremt mye...
Jeg kunne ikke tro det selv da jeg stod på badevekta. Jeg stod og kikket ned, og det stod 70 kg. Gikk ned fra vekta og opp igjen flere ganger bare for å forsikre meg om at det virkelig var sant.

Skal også sies at jeg til vanlig bruker et belte til alle buksene mine. Bruker da beltets fjerde hull.
Men jeg har ikke behøvd belte for buksene mine etter disse dagene.
Min teknoblogg: www.teknoweb.no

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Sv: Iskaffe like kalorifylt som en middag
« #12 : 02. august 2009, 20:39 »
Jeg kunne ikke tro det selv da jeg stod på badevekta. Jeg stod og kikket ned, og det stod 70 kg. Gikk ned fra vekta og opp igjen flere ganger bare for å forsikre meg om at det virkelig var sant.

Skal også sies at jeg til vanlig bruker et belte til alle buksene mine. Bruker da beltets fjerde hull.
Men jeg har ikke behøvd belte for buksene mine etter disse dagene.

Jeg synes det er litt søtt jeg Apegutt. Hi hi, innleggene dine den siste tiden har stort sett dreiet seg om snacks og snop og alternativ "sunn" snacksemat. Vafler, iskrem, chillinøtter osv.
Slapp av, det er fysisk umulig å legge på seg 8kg på 5dager(i så fall har du spist 12 000kcal mer enn det du trenger hver dag), det er mest sannsynlig masse vann som har bundet seg (3gr vann pr 1gr karbo) og en god del dritt i tarmene dine.
 Du har jo spist mest sukkermat, noe som ikke akkurat hjelper på fordøyelsen. Kjør på med fiber og vanlig kost. så skal du se det går bedre.

PS: Pliis, oppdater profilbildet! Det høres bare så komisk ut med den beltegreia. Cheesy

Utlogget Neighborhood #2 (Laïka)

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

Sv: Iskaffe like kalorifylt som en middag
« #13 : 03. august 2009, 10:09 »
Jeg synes det er litt søtt jeg Apegutt. Hi hi, innleggene dine den siste tiden har stort sett dreiet seg om snacks og snop og alternativ "sunn" snacksemat. Vafler, iskrem, chillinøtter osv.
Slapp av, det er fysisk umulig å legge på seg 8kg på 5dager(i så fall har du spist 12 000kcal mer enn det du trenger hver dag), det er mest sannsynlig masse vann som har bundet seg (3gr vann pr 1gr karbo) og en god del dritt i tarmene dine.
 Du har jo spist mest sukkermat, noe som ikke akkurat hjelper på fordøyelsen. Kjør på med fiber og vanlig kost. så skal du se det går bedre.

PS: Pliis, oppdater profilbildet! Det høres bare så komisk ut med den beltegreia. Cheesy
8 kg fett på 5 dager skal vel litt til ja Cheesy Men man legger på seg om ikke mye, men litt i hvertfall. Ellers hadde det vel gått an å være et jævla stort matvrak annen hver uke? Ei uke av, ei uke på etc Grin
Min teknoblogg: www.teknoweb.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!