Skrevet av Emne: Mye dop i Oslo?  (Lest 13824 ganger)

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Mye dop i Oslo?
« : 02. august 2009, 18:27 »
Gikk hjem fra trening i dag. Fra sats på schouts plass, det er 5min gåtur. Og jeg ble spurt om å kjøpe hasj fire ganger  Shocked

Har aldri bodd i Oslo før, viste ikke at det var så ekstremt.

Alle som selger er negere, og måten de selger på er ikke akkurat diskre. Han ene som prøvde å selge  gikk med hodet opp i været og hvisket høyt "hashhashahhashhashhashhash" og når jeg fikk blikkontakt med han var det "Hasj?",
Så var det andremann som gikk mot meg og smilte som en slesk dørselger 15 meter forran meg, når han kom bort til meg sa han "Hei.......shhhh" så gikk han litt videre, så snudde han seg å så på meg og bare mumla noe.

tredjeman var litt opptatt og snakka i mobiltelefon, så alt han gjorde var å se på meg lenge og lette på øynebryna, det var som om kroppspråket hans sa "vil du kjøpe noe?"

Og siste mann sa "how are you? need anything?"




Altså, jeg må jo le litt av hvor direkte de er. Går praktisk talt å spør alle som kommer forbi, eller kanskje de spørr ungdom mest. Men hvorfor gjør ikke politiet noe? Det er jo så åpentlyst at de selger.
sterk,blid og ronkefri

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Mye dop i Oslo?
« #1 : 02. august 2009, 18:31 »
Var på Norway Cup no i veka som var, og på torsdag var vi ein gjeng som var ein tur på byen. Forlot karaokebaren vi var på for å ta ut penger, tok 2 min før der var en neger på meg og en kompis og skulle selje. Han hadde alt sa han, men jeg sa at vi ikke var interesert i dop. Så da fiksa han øl sa han Tongue Vi fikk nummeret hans og greier, var bare å ringe Tongue
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Mye dop i Oslo?
« #2 : 02. august 2009, 18:32 »
Tror nok politiet gjør mer enn du tror, men man greier ikke å få tatt alle.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Mye dop i Oslo?
« #3 : 02. august 2009, 18:34 »
Schaus plass og deromkring er jo bortimot hasjsentralen, men man skal ikke langt vekk fra Akerselva før man får gå i fred.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Mye dop i Oslo?
« #4 : 02. august 2009, 18:37 »
Vel, nå kan du tenke deg hvordan det var når horene var i flertall... Shocked DET var slitsomt det....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Mye dop i Oslo?
« #5 : 02. august 2009, 18:44 »
Ja, plagsomt å få "wanna get lucky, little boy" for hvert 5'te skritt opp Karl Johan... (jeg er ikke irnoisk for en gangs skyld)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Mye dop i Oslo?
« #6 : 02. august 2009, 18:48 »
En av de beste kommentarene var den brodern opplevde...

Hun: "Hi cutie.... "
Han: "You suck!!"
Hun: "Yeeesss....... "

Så veldig god i engelsk var hun nok ikke.... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Mye dop i Oslo?
« #7 : 02. august 2009, 18:56 »
En av de beste kommentarene var den brodern opplevde...

Hun: "Hi cutie.... "
Han: "You suck!!"
Hun: "Yeeesss....... "

Så veldig god i engelsk var hun nok ikke.... Grin
rofl

Utlogget Tannfeen

Sv: Mye dop i Oslo?
« #8 : 03. august 2009, 11:25 »
En av de beste kommentarene var den brodern opplevde...

Hun: "Hi cutie.... "
Han: "You suck!!"
Hun: "Yeeesss....... "

Så veldig god i engelsk var hun nok ikke.... Grin

Kanskje hun strøk i muntlig (orally)? Høhø.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Mye dop i Oslo?
« #9 : 03. august 2009, 11:40 »
Bor rett ved elva der de selger som mest, så jeg er sikkert vant til det. Men ja, hvis jeg i teorien skulle kjøpt meg et gram hasj så hadde det aldri tatt mer enn 5 minutter. Politiet gjør ingenting, rett og slett fordi det er en lost cause. De kan ikke bruke ressurser på å spane rundt der nede, og spesielt ikke siden langerne står og selger ett sted, ber deg bli med en liten spasertur bort, vente, så henter de hasjen på et hemmelig sted og tar med de en eller to grammene du skal ha. For det første er det et forenklet forlegg for alt intill 5 gram, så om du og/eller dealeren blir tatt med 3 gram så skjer det svært lite. For det andre så må politikerne rett og slett innse at dopkampen aldri kan vinnes, noe det virker som om politiet har skjønt. Tror rett og slett ikke de gidder bruke ressurser på det lenger. Før så jeg en og annen spaner, eller politibil som patruljerte området, nå finnes det ikke.
Sa brura

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mye dop i Oslo?
« #10 : 03. august 2009, 11:46 »
Hvis politiet skulle brydd seg med dette noe særlig enn en razzia en gang i blant hadde de jo ikke hatt tid til å drive med virkelig kriminalitet.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Mye dop i Oslo?
« #11 : 03. august 2009, 11:59 »
Nettop. De spaner jo helt sikkert på bakmennene, men de er ikke interessert i å ta de som selger og kjøper nede ved elva. Jaja, en dag innser vel politikere at lovlig hasj ikke hadde ført til særlig flere brukere, at det hadde vært en god statlig inntekt (med tanke på at 20-30% av oslos innbyggere røyker fra tid til annen), og at det hadde gjort de fine områdene rundt elva i Oslo MYE hyggeligere.
Sa brura

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Mye dop i Oslo?
« #12 : 03. august 2009, 13:18 »
å ta bakmennene er det viktigeste uten tvil
men spør du meg, så er det viktig å ta absolutt alle som driver å ruser seg på ulovlige midler
men nå til dags så er politiet en vits
søstera mi ble drapstrua av en narkoman som er helt sinnsyk i huet sitt
han knusta faktisk frontlykta på bilen hennes med et balltre,men hans skreik at han skulle drepe henne
poltitet tok han med til avhør,og dett var dett
ikke fengsel ,ingen skadeerstaning da denne mannen ikke hadde midler da han har vert ute på kjøret i flere år
derimot søstera mi  flytta til vestlandet pga at hun ikke tørte å bo i arendal mer pga denne narkomane  idioten
jeg hadde tenkt å banke litt vett i denne skrotten,men jeg ble advart at denne mannen var så syk i hodet sitt at jeg burde holde meg unna
han har visst over 100 dommer fra tidligere forhold,men nå er han visst nermest en "verna  bedrift"
det virker for meg som at han må begå et drap før politiet gidder å gjøre noe mer
men prikkbelastning derimot,det er dem flinke til å håndheve Ohmy

 

 
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Mye dop i Oslo?
« #13 : 03. august 2009, 13:21 »
å ta bakmennene er det viktigeste uten tvil
men spør du meg, så er det viktig å ta absolutt alle som driver å ruser seg på ulovlige midler
men nå til dags så er politiet en vits
søstera mi ble drapstrua av en narkoman som er helt sinnsyk i huet sitt
han knusta faktisk frontlykta på bilen hennes med et balltre,men hans skreik at han skulle drepe henne
poltitet tok han med til avhør,og dett var dett
ikke fengsel ,ingen skadeerstaning da denne mannen ikke hadde midler da han har vert ute på kjøret i flere år
derimot søstera mi  flytta til vestlandet pga at hun ikke tørte å bo i arendal mer pga denne narkomane  idioten
jeg hadde tenkt å banke litt vett i denne skrotten,men jeg ble advart at denne mannen var så syk i hodet sitt at jeg burde holde meg unna
han har visst over 100 dommer fra tidligere forhold,men nå er han visst nermest en "verna  bedrift"
det virker for meg som at han må begå et drap før politiet gidder å gjøre noe mer
men prikkbelastning derimot,det er dem flinke til å håndheve Ohmy
Høres mer ut som en sak for psykiatrien enn rettsvesenet (noe som ofte er tilfellet med rus).

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: Mye dop i Oslo?
« #14 : 03. august 2009, 13:25 »
I stedet for å bruke masse penger på psykriatri og politi etc, kan vi ta alle narkisene og putte de på tanker og lage biodisel av dem. Så bruker vi det til å drive kollektiv trafikk, da gjør de faktisk noe nyttig for samfunnet for en gangs skyld.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!