Skrevet av Emne: Mye dop i Oslo?  (Lest 13864 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Mye dop i Oslo?
« #60 : 03. august 2009, 14:51 »
Jeg ble høy på Jesus en gang. Aldri mer. Aldri mer..
Er det noe særlig da? Smaker det ikke blekk når du bruker bibelark som filter?

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Mye dop i Oslo?
« #61 : 03. august 2009, 14:56 »
Regner med at du er en kristen idiot som virkelig tror at det sitter en gud i himmelen og ser og dømmer alt du gjør. Jeg håper du får et langt, jævligt og kjedelig liv din kristne kjøter.

Dette ble litt off topic men må svare når noen kaller meg et kjøtthue pga navnet mitt.
jeg er kristen og har et helt fullkomment liv på alle plan,så kan du heller leke hobbysatanist og vagge rundt i mørke klær å runke litt når du ser en dum svartkledd hobbit brøle et eller annet stygt mens han hogger huet av et lam  Grin
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Mye dop i Oslo?
« #62 : 03. august 2009, 14:58 »
jeg er kristen og har et helt fullkomment liv på alle plan,så kan du heller leke hobbysatanist og vagge rundt i mørke klær å runke litt når du ser en dum svartkledd hobbit brøle et eller annet stygt mens han hogger huet av et lam  Grin
Det er selvfølgelig det alle satanister gjør.

Og alle andre som ikke er så veldig glade i kristendommen....

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Mye dop i Oslo?
« #63 : 03. august 2009, 15:04 »
amfetim gjør til at selvtilliten strutter,og du føler deg udødelig så ja amfeatmin gjør mye for selvtilliten

Du kan mye om narkotiske midler skjønner jeg..Tror du blander amfetamin med Kokain. Amfetamin gir deg en oppkvikkende rus, og man orker å gjøre masse. Udødelig? Det er sånn dårlig propaganda fra 30-tallet. Du visste kanskje ikke at amfetamin var et lovlig middel man fikk på apoteket i Norge på 50-60-tallet? Bestefar brukte f.eks amfetamin hver morgen før han dro på jobb, og de fleste andre på hans arbeidsplass også.
Greit å ha LITT innsikt i rusmidler, enten personlig erfaring, eller at man har lest seg opp på det før man slenger ut påstander Smiley

Typisk å ha slike holdninger som du har bare fordi noen du kjenner har blitt utsatt for en eller annen psykotisk idiot. Da er plutselig hasj og kokain det farligste i verden. Dersom hun hadde blitt prøvd knivstukket av en som var full så hadde du helt sikkert synes alkohol var djevelen på Jord. Ikke noe angrep på deg Prizm, du er en hyggelig kar, men akuratt her synes jeg du fjoller Smiley
Sa brura

Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Mye dop i Oslo?
« #64 : 03. august 2009, 15:09 »
jeg er kristen og har et helt fullkomment liv på alle plan,så kan du heller leke hobbysatanist og vagge rundt i mørke klær å runke litt når du ser en dum svartkledd hobbit brøle et eller annet stygt mens han hogger huet av et lam  Grin

Aldri sakt jeg var satanist.
Gå å trøkk et kors opp i ræva kristne faen.
Idag er Norge et kristen land, noe det ikke skal være.
Flertallet av nordmenn ville ikke bli omvendt for tusen år siden, men valget var det eller å dø så her er vi idag.

Gidder ikke diskutere mere i denne tråden så send heller en pm.
Tviler på at jeg svarer da jeg her andre ting å gjøre enn å prate med kristne.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Mye dop i Oslo?
« #65 : 03. august 2009, 15:10 »
jeg er kristen og har et helt fullkomment liv på alle plan,så kan du heller leke hobbysatanist og vagge rundt i mørke klær å runke litt når du ser en dum svartkledd hobbit brøle et eller annet stygt mens han hogger huet av et lam  Grin

Jeg tror ikke det er så mange satanister som brenner kirker. De som dreiv/driver med det er som regel ekstremt ateistiske. De hater hva religion gjør med mennesker, og hvordan kirken har drevet på og undertrykt mennesker i tusenvis av år. I hvert fall var ikke blackmetall-gutta Varg Vikernes etc satanister. De var ateister som gjorde det alle vi andre burde ha gjort, men ikke tør, nemlig å ta et seriøst standpunkt mot kirkens hjernevasking av enkle mennesker. Man kan selvsagt sette spørsmålstegn ved hvor bra det er å brenne opp kirker, men personlig synes jeg det kirken har gjort mot folk opp igjennom er mye verre. Og man høster jo som man sår Smiley
Sa brura

Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Mye dop i Oslo?
« #66 : 03. august 2009, 15:13 »
Jeg tror ikke det er så mange satanister som brenner kirker. De som dreiv/driver med det er som regel ekstremt ateistiske. De hater hva religion gjør med mennesker, og hvordan kirken har drevet på og undertrykt mennesker i tusenvis av år. I hvert fall var ikke blackmetall-gutta Varg Vikernes etc satanister. De var ateister som gjorde det alle vi andre burde ha gjort, men ikke tør, nemlig å ta et seriøst standpunkt mot kirkens hjernevasking av enkle mennesker. Man kan selvsagt sette spørsmålstegn ved hvor bra det er å brenne opp kirker, men personlig synes jeg det kirken har gjort mot folk opp igjennom er mye verre. Og man høster jo som man sår Smiley

Veldig bra skrevet.
Honnør.

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Mye dop i Oslo?
« #67 : 03. august 2009, 15:22 »
Du kan mye om narkotiske midler skjønner jeg..Tror du blander amfetamin med Kokain. Amfetamin gir deg en oppkvikkende rus, og man orker å gjøre masse. Udødelig? Det er sånn dårlig propaganda fra 30-tallet. Du visste kanskje ikke at amfetamin var et lovlig middel man fikk på apoteket i Norge på 50-60-tallet? Bestefar brukte f.eks amfetamin hver morgen før han dro på jobb, og de fleste andre på hans arbeidsplass også.
Greit å ha LITT innsikt i rusmidler, enten personlig erfaring, eller at man har lest seg opp på det før man slenger ut påstander Smiley

Typisk å ha slike holdninger som du har bare fordi noen du kjenner har blitt utsatt for en eller annen psykotisk idiot. Da er plutselig hasj og kokain det farligste i verden. Dersom hun hadde blitt prøvd knivstukket av en som var full så hadde du helt sikkert synes alkohol var djevelen på Jord. Ikke noe angrep på deg Prizm, du er en hyggelig kar, men akuratt her synes jeg du fjoller Smiley
alkohol er mye verre enn hasj rickus,og ja jeg har røykt hasj, og jeg har drukket mine liter med sprit også ;)så ta det helt med ro mr hasjrøyker Wink
at en får selvtillit av å bruke amfetamin kan jeg få mange til å skrive under på
at cola fungerer bedre på andre mennesker er en helt annen sak
at du reagerer sånn som du gjør nå kan jeg ikke klare å forstå,tror du misforstår meg litt her og hisser deg opp unødvendig Wink
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Mye dop i Oslo?
« #68 : 03. august 2009, 15:33 »
Jeg tror ikke det er så mange satanister som brenner kirker. De som dreiv/driver med det er som regel ekstremt ateistiske. De hater hva religion gjør med mennesker, og hvordan kirken har drevet på og undertrykt mennesker i tusenvis av år. I hvert fall var ikke blackmetall-gutta Varg Vikernes etc satanister. De var ateister som gjorde det alle vi andre burde ha gjort, men ikke tør, nemlig å ta et seriøst standpunkt mot kirkens hjernevasking av enkle mennesker. Man kan selvsagt sette spørsmålstegn ved hvor bra det er å brenne opp kirker, men personlig synes jeg det kirken har gjort mot folk opp igjennom er mye verre. Og man høster jo som man sår Smiley
nei det ikke mange sataniseter som setter fyr på kirker,for det er ikke så mange kirker som det er satt fyr på
er helt enig i det du sier om undertrykkelse og at religion har skapt krig og elendighet
dette er virkelig grusomt og burde ha vert unødvendig
heldigvis i vårt samfunn så går det ann åvære kristen og samtidig leve i fred
jeg er kristen,men ikke hyperkristen tørrpinne bare så det er sagt
jeg tro på at det finnes noe mer mellom himmel og hav,og jeg føler meg ikke som et svakt menneske bare så det er sagt Wink
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: Mye dop i Oslo?
« #69 : 03. august 2009, 15:36 »
I hvert fall var ikke blackmetall-gutta Varg Vikernes etc satanister. De var ateister som gjorde det alle vi andre burde ha gjort, men ikke tør, nemlig å ta et seriøst standpunkt mot kirkens hjernevasking av enkle mennesker. Man kan selvsagt sette spørsmålstegn ved hvor bra det er å brenne opp kirker, men personlig synes jeg det kirken har gjort mot folk opp igjennom er mye verre. Og man høster jo som man sår Smiley

De aller fleste "blackmetall-gutta" er svake idioter som aldri kan overleve utenfor det protestantiske sosialdemokratiets trygge, myke rammer. Men du kan ikke seriøst mene at å brenne kirker og sminke seg er et "seriøst standpunkt mot kirkens hjernevasking av enkle mennesker"? Norske kristne er en temmelig harmløs forsamling, en gjeng gamle damer som vil være snille, og det blir bare for teit å brenne ned kirkene deres fordi kirken som institusjon har begått en del overgrep opp gjennom tiden.

OT: Mye dop i Oslo, ja ...

Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Mye dop i Oslo?
« #70 : 03. august 2009, 17:27 »
De aller fleste "blackmetall-gutta" er svake idioter som aldri kan overleve utenfor det protestantiske sosialdemokratiets trygge, myke rammer. Men du kan ikke seriøst mene at å brenne kirker og sminke seg er et "seriøst standpunkt mot kirkens hjernevasking av enkle mennesker"? Norske kristne er en temmelig harmløs forsamling, en gjeng gamle damer som vil være snille, og det blir bare for teit å brenne ned kirkene deres fordi kirken som institusjon har begått en del overgrep opp gjennom tiden.

OT: Mye dop i Oslo, ja ...

Når målet er å få kristendommen ut av Norge støtter jeg at kirker blir brent ned.
Som jeg sa tideligere er kristendommen en religion som aldri burde kommet til Norge.
Jeg vet mange vil be meg skjerpe meg å si at kristendommen har vært her i tusen år så da kan den like gjerne bli. For meg blir det helt feil å godta en ting jeg virkelig hater å blir kvalm av bare fordi den er godt etablert.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Mye dop i Oslo?
« #71 : 03. august 2009, 17:30 »
Når målet er å få kristendommen ut av Norge støtter jeg at kirker blir brent ned.
Som jeg sa tideligere er kristendommen en religion som aldri burde kommet til Norge.
Jeg vet mange vil be meg skjerpe meg å si at kristendommen har vært her i tusen år så da kan den like gjerne bli. For meg blir det helt feil å godta en ting jeg virkelig hater å blir kvalm av bare fordi den er godt etablert.
Hva er ditt forhold til andre religioner?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Mye dop i Oslo?
« #72 : 03. august 2009, 17:32 »
nei det ikke mange sataniseter som setter fyr på kirker,for det er ikke så mange kirker som det er satt fyr på
er helt enig i det du sier om undertrykkelse og at religion har skapt krig og elendighet
dette er virkelig grusomt og burde ha vert unødvendig
heldigvis i vårt samfunn så går det ann åvære kristen og samtidig leve i fred
jeg er kristen,men ikke hyperkristen tørrpinne bare så det er sagt
jeg tro på at det finnes noe mer mellom himmel og hav,og jeg føler meg ikke som et svakt menneske bare så det er sagt Wink


Ja, klart man blir pratsom og sånn på amfetamin, men ikke like "konge" (ape) som på kokain.
For øvrig er man en idiot om man ikke tror på noe noe, for vi vet jo ingenting enda. Det eneste jeg sier er at Gud, som en konstruksjon av en totusenårgammel kirkemakt, ikke er sann. Bibelen er ikke sann. Men at folk tror at det vi ikke vet alt enda er jo helt normalt. Det gjør jeg selv. Er ikke sur på deg søten Wink
Sa brura

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Mye dop i Oslo?
« #73 : 03. august 2009, 17:34 »
Når målet er å få kristendommen ut av Norge støtter jeg at kirker blir brent ned.
Som jeg sa tideligere er kristendommen en religion som aldri burde kommet til Norge.
Jeg vet mange vil be meg skjerpe meg å si at kristendommen har vært her i tusen år så da kan den like gjerne bli. For meg blir det helt feil å godta en ting jeg virkelig hater å blir kvalm av bare fordi den er godt etablert.
Inn med Tor og Odin!

Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Mye dop i Oslo?
« #74 : 03. august 2009, 17:36 »
Hva er ditt forhold til andre religioner?

Det er akkurat det samme.
Men folk må for all del være muslim,kristen eller jøde der det hører hjemme.
Jeg er kun opptatt av Norge og ting som har med meg å gjøre.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!