Skrevet av Emne: Treningskrise.  (Lest 4209 ganger)

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Treningskrise.
« #30 : 06. september 2009, 16:46 »
Har du penger, så kan du bestille mat igjennom bedrifter. Husker ikke helt hva det heter, men flere i familien og kompiser har gjort det. Du trenger ikke tenke på å handle inn. Bare spis måltidene du bestiller og du går garantert ned i vekt ettersom det ikke er så mye kalorier. De sier du føler sult på starten, men kroppen venner seg fort til det. Det koster jo litt penger, men egentlig ikke så mye. Når man ikke trenger å dra på butikken for å kjøpe inn andre ting. Hvis du skal ned i vekt, er dette en sikker vinner som ikke kan gå feil.

Men du har et år på deg. Så hadde jeg bare begynt å trent kondisjon. Sykling, løping eller svømming. Arbeid som en gud i 1-2 timer før frokosten og du vil se resultater. Og for all del, ikke tren rett etter et måltid. Waste of time.
å?
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Johnny Puma

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Treningskrise.
« #31 : 06. september 2009, 19:29 »
Karbohydratene mine ligger nok godt over "Normalt norsk" nivå desverre. Har hatt litt følger etter skillsmissen mellom moren og faren min, dermed har jeg trøste spist en del, og det består for det beste av Sjokolade.. Har trossalt gått opp 17kg på 2 år. Skal se på den Ketogen dietten du nevnte og får håpe det fungerer effektivt.

Det positive med dette er jo at du i all hovedsak har svaret selv på hvorfor vekta har gått opp så voldsomt. Kutt ut sjokoladen, og ting faller på plass.

Som en debatant sier så kan dette gi deg abstinenser i noen uker. Dersom du trener og får skikk på kostholdet ditt vil den raske bedringen på form og fasong gi deg motivasjon i denne perioden.

Utlogget mark1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Treningskrise.
« #32 : 06. september 2009, 21:39 »
Som vanlig har folk forskjellige synspunkter rundt dette, jeg ville ikke rørt disse tipsene
-spis en gang om dagen.
Du sier du selv spiser bare en gang om dagen, men i tillegg så blir det vel mye gommling utenom dette?
Lær deg å spis 6måltider om dagen og drikk masse vann utenom dette.
En av utfordringene med å gå ned i vekt er å dempe sultfølelsen mest mulig, spiser du mange mindre måltider vil magesekken krympe og så vil blodsukkeret være jevnere som hindrer svimmelhet og gjør deg mere energisk.
-keto kur
Dette er vel ikke en nybegynner greie, da det krever mye kunnskap og av enkeltpersonen.
Se for deg at du er ute med kompisa og alle blir enige om å dra å spise pizza..
Så må du selv sitte der å spise salat, det krever motivasjon å gjennomføre dette.
-slankemåltids pakker
Jeg synes dette er genial, har hivd i meg ett utall herballife og pf meal-rp bokser, men jeg bruker det når jeg ikke har tid til å lage ett ordentlig måltid.

Første steg har du alt tatt da du har tatt initiativ til denne tråden og undersøke hvordan du går ned i vekt.
Spørr du meg bør andre steget være å ta en bodyscan/fett% måling, for det er fettet du vil ha vekk ikke vekta.
Ta ett bilde eller ti av deg, gjerne hvor du står og flexxer og leker arnold, for du vil møte tunge dager/uker underveis så om du om f.eks 3måneder møter veggen, eller kroppen skriiiker etter en sjokolade plate, ta en titt på disse bildene.
Og tren styrke, styrke styrke og styrke, løft så ansiktet vrenger seg og drit i om du tror at andre synes du ser snål ut på treningssenteret.
I starten trener du styrke 4-5 dager i uka, hele kroppen, start alltid med beinpress, benk/db press, og chins.
Da får du tatt de største muskelgruppene, som naturlignok også øker mest i størrelse.
Mere muskler = mere hvileforbrenning
Gå lange turer i hurtigange, så ofte du bare orker 1time pluss.
Når du har trent noen måneder og fått taket på ting, så vil zma og kreatin gjøre styrke treningen enda mere effektiv.
Gjør dette i en 4-5måneder samtidig med at du legger om kostholdet så du spiser sundt, så kan du gå igang med å "deffe" etter dette.

Å begynne å trene kondisjonstrening mange dager i uka vil bare gjøre deg umotivert og lei med en gang.
From fatass to not so fatass
Nov. 08 98kg bf: 25.7%                       Okt. 98.4kg bf: 16.3% spise løfte spise løfte
Mai.  09 94kg bf: 19.4%                      des. 09 102kg bf: 18.5 slutt på bulk
Aug. 09 92kg bf: 16.1%
Sep. 09 92kg bf: 15.7% prøver å bulke

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Sv: Treningskrise.
« #33 : 13. september 2009, 02:36 »
Gjør som mark1 sier
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!