Skrevet av Emne: Unge dopingbrukere er mer voldelige  (Lest 6559 ganger)

Utlogget Karky

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 382
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 382

Sv: Unge dopingbrukere er mer voldelige
« #15 : 07. september 2009, 16:53 »
som nevnt av mange allerede, man kan ikke se tidsperspektiv i en tverrsnittstudie.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Unge dopingbrukere er mer voldelige
« #16 : 07. september 2009, 16:58 »
nok et idiotisk innlegg fra deg...



meg og deg andersgronn, utfordrer deg til duell...
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Unge dopingbrukere er mer voldelige
« #17 : 07. september 2009, 22:29 »
Det blir litt sånn "folk blir ikke feite av å spise pølse, men feite folk liker pølse" retorikk Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Unge dopingbrukere er mer voldelige
« #18 : 07. september 2009, 22:39 »
Jeg er ikke spesiellt voldelig av meg... ihvertfal ikke på byen. Der er jeg sjelden..

Men da vi var ute i oslo i helgen bemerket Kikki at flere av de andre mannfolka både så fiendlig og virket hissige ovenfor meg... Det eneste som kunne ha vært grunnen, tenkte vi, ar at jeg erlitt over norm stor.. og gikk kledd slik at det var ganske tydelig... (ikke singlet og amstaff, men nesten Wink )

Jeg tror gjerne at folk som trener og er passe store kan tiltrekke seg bråk... Hvis de i tillegg er smått hissige selv, så er katastrofen nesten garantert. Smiley

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: Unge dopingbrukere er mer voldelige
« #19 : 09. september 2009, 00:45 »
meg og deg andersgronn, utfordrer deg til duell...

Jeg er svak som ei lus og liten som ei mus, så den vinner du sikkert lett...

dessuten må du slå meg med en hanske om vi skal duellere...



When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Unge dopingbrukere er mer voldelige
« #20 : 09. september 2009, 01:10 »


Men da vi var ute i oslo i helgen bemerket Kikki at flere av de andre mannfolka både så fiendlig og virket hissige ovenfor meg... Det eneste som kunne ha vært grunnen, tenkte vi, ar at jeg erlitt over norm stor.. og gikk kledd slik at det var ganske tydelig...

hvor kjøper du slike klær så det ser ut som en har muskler, veit om noen som trenger Wink hoho

Utlogget VidarHaaheim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

  • No excauses, no pain no gain!
Sv: Unge dopingbrukere er mer voldelige
« #21 : 10. april 2010, 23:59 »
[
176cm
75.4kg


Benkpress: 92.5kg
Markløft:    176.4kg
Dips:          132kg
Knebøy:

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Unge dopingbrukere er mer voldelige
« #22 : 11. april 2010, 15:23 »
Jeg er ikke spesiellt voldelig av meg... ihvertfal ikke på byen. Der er jeg sjelden..

Men da vi var ute i oslo i helgen bemerket Kikki at flere av de andre mannfolka både så fiendlig og virket hissige ovenfor meg... Det eneste som kunne ha vært grunnen, tenkte vi, ar at jeg erlitt over norm stor.. og gikk kledd slik at det var ganske tydelig... (ikke singlet og amstaff, men nesten Wink )

Jeg tror gjerne at folk som trener og er passe store kan tiltrekke seg bråk... Hvis de i tillegg er smått hissige selv, så er katastrofen nesten garantert. Smiley

Det samme fenomenet kan en i blant se på enkelte gym. Virker som en del blir ukomfortable/utrygge (?) av å ha en person med over snittet mye muskler rundt seg. Uansett hvor snill og hyggelig han ellers måtte være. Spesielt om en dame eller to forviller seg inn på vektdelen av senteret. Da hives det på et par ekstra plater, stønnes litt ekstra, mens en skotter håpefullt i retning hunkjønnet for å se om en får deres oppmerksomhet. Hvis du fremdeles er i nærheten, så kan det godt hende du får et par sure blikk fra noen som oppfatter deg som "konkurrent".

Skjønner ikke hvorfor sosialantropologer drar på studietur til ville stammer i jungelen for å observere dem. Det å henge på et helsestudio et par måneders tid, med penn og notatblokk for hånden kunne vært interessant nok det. Mange primitive prosesser hos enkelte ...

Som en digresjon husker jeg gamle "Bergen Gym" (mer populært kalt "Apoteket") tilbake på 90-tallet, hvor politiet måtte rykke inn ved et par anledninger fordi et par hissigpropper røk i tottene på hverandre. Her var det nok litt for mye testosteron samlet på ett og samme sted, uten at jeg noensinne har oppfattet det som normen for muskuløse menn, enten det nå er naturlig eller tilført testosteron vi snakker om.

Smiley

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Unge dopingbrukere er mer voldelige
« #23 : 11. april 2010, 15:39 »
Hhahahahahha, Vel har jo et par dophoder på gymmet mitt de er omtrent 1 år eldre enn meg. Vel jeg har oppnåd 10 x så bedre fremgang enn dem både styrke og volum . Kosthold er jo såklart bare bullshit for dem er jo piller som gjør alt de har trent 2-3 år i grunn er de ganske hyggelige

Utlogget VidarHaaheim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

  • No excauses, no pain no gain!
Sv: Unge dopingbrukere er mer voldelige
« #24 : 12. april 2010, 23:11 »
Den som er størst er ikke nødvendigvis den beste fighteren... Line opp den største boleren mot feks Roy Jones Jr også kan vi se hvem som blir sendt på akuttmottak Smiley



Dette var bare ett tragisk inlegg av deg. står det noe om att "bolere"  er gode til og slåst eller evt. lett kunne ta Roy jones?   står det noe om kampsport eller frislåsting her?Huh??

Tviler på att alle de som går på steroider, gjør dette for og vere gode fightere...
176cm
75.4kg


Benkpress: 92.5kg
Markløft:    176.4kg
Dips:          132kg
Knebøy:

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!