Skrevet av Emne: For tynn? Søker case til artikkel i [mag]  (Lest 2250 ganger)

Utlogget majjja

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

For tynn? Søker case til artikkel i [mag]
« : 05. august 2009, 12:40 »
Det å være undervektig kan være vel så belastende som å være overvektig, ifølge ernæringseksperter etc. Dette vil jeg sette søkelyset på i en artikkel i [mag] (redaktøren har alt takket ja til saken).

Derfor søker jeg tre jenter tilsammmen (har kommet i kontakt med en jente allerede) i alderen 18-25 år som har opplevd/opplever å være undervektig til en reportasje om det motsatte "kroppskomplekset". Send e-post til mf@kk.no.

PS: jeg er selv det man kan kalle undervektig og derfor synes jeg det er så viktig å ta opp dette. Det tok meg mange år å tørre og gå i singlet i byen om sommeren, det var liksom tryggere å ha en tynn cardigan utenpå - men i dag bryr jeg meg ikke like mye om det - ifører meg et par høye hæler i stedet og sier til meg selv at jeg ser flott ut Smiley


Utlogget Midtun

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #1 : 05. august 2009, 13:05 »
Flott et folk tar opp dette også og ikke bare "overvekt" pga det finnes faktisk utrolig mange gutter/jenter som har problemer med at de er for tynn!
"gamle perser"
Benk: 70kg?
Mark: Aldri makset
Bøy: Aldri makset

Mål: Bli veltrent som jeg en gang var! Så får vi sette mål når formen er bra!

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #2 : 05. august 2009, 13:06 »
Et kroppsbyggerforum er ikke det rette stedet å lete etter personer med anoreksi.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Midtun

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #3 : 05. august 2009, 13:17 »
Jeg har faktisk sett flere her inne og på iform som har dette problemet... trenger ikke ha anoreksi, men være tynn/sykdommer osv.... Så kan godt hende hun får kontakt ettersom noen av disse som er på disse forumene faktisk tør å stå frem!:)
"gamle perser"
Benk: 70kg?
Mark: Aldri makset
Bøy: Aldri makset

Mål: Bli veltrent som jeg en gang var! Så får vi sette mål når formen er bra!

Utlogget vgar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #4 : 06. august 2009, 03:36 »
Et kroppsbyggerforum er ikke det rette stedet å lete etter personer med anoreksi.

Et kroppsbyggerforum er no virkelig det rette stede, kan komme på svært få andre steder du kan få en god og riktig veiledning innenfor kost og helse. De søker veiledning til å legge på seg på en sunn og effektiv måte. Det kan virkelig være vansklig for noen, i know, been there, done that, got the t-shirt.. 

Noen ganger er det bedre å tie og tenke før du rabler ut om ting du ikke vet..
>.<
- Work hard or don't work at all..

Vgar goes Snekker Andersen; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87149.msg1264656;topicseen#new

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #5 : 06. august 2009, 08:45 »
Noen ganger er det bedre å tie og tenke før du rabler ut om ting du ikke vet..
Så du mener virkelig at et kroppsbyggerforum er riktig sted å lete etter underernærte personer..?
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #6 : 06. august 2009, 08:53 »
Så du mener virkelig at et kroppsbyggerforum er riktig sted å lete etter underernærte personer..?

Det kryr jo av underernærte personer her jo. Anorektikere søker ofte metoder for å gå mer ned i vekt, og da er trening et alternativ mange faller på. Da er det mange som søker til steder som Iform, treningsforum, etc.

Dessuten er ikke treningsforum et kroppsbyggerforum(selv om dette underforumet heter det). Det er et forum for deg som trener. Av de ca. 25000 medlemmene, er det veldig få kroppsbyggere.
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #7 : 06. august 2009, 09:19 »
Dessuten er ikke treningsforum et kroppsbyggerforum(selv om dette underforumet heter det). Det er et forum for deg som trener.
Dette ble postet i underseksjonen "Kroppsbygging og Fitness", altså treningsforum sitt kroppsbyggerforum.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #8 : 06. august 2009, 09:25 »
Dette ble postet i underseksjonen "Kroppsbygging og Fitness", altså treningsforum sitt kroppsbyggerforum.
Sikkert mange tynne som kunne ønske seg litt masse og prøver med bygging. Er ikke sjelden her at folk fortviler over dårlig fremgang mens de spiser som en spurvunge med kolikk.

Utlogget vgar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #9 : 06. august 2009, 15:25 »
Dette ble postet i underseksjonen "Kroppsbygging og Fitness", altså treningsforum sitt kroppsbyggerforum.

Hvor forventer Du å finne underernærte eller anorektikere? Fatassforum kanskje?..-.-
>.<
- Work hard or don't work at all..

Vgar goes Snekker Andersen; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87149.msg1264656;topicseen#new

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #10 : 06. august 2009, 15:30 »
Dette ble postet i underseksjonen "Kroppsbygging og Fitness", altså treningsforum sitt kroppsbyggerforum.

Finnes da utallige eksempler på underærnerte jenter med spiseproblemer som har lagt ut trengslogger, spørsmål, vekt og matprogrammer her inne. Virker som du har mest lyst til å bare være vanskelig.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget vgar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #11 : 06. august 2009, 15:32 »
Finnes da utallige eksempler på underærnerte jenter med spiseproblemer som har lagt ut trengslogger, spørsmål, vekt og matprogrammer her inne. Virker som du har mest lyst til å bare være vanskelig.

Honnør
>.<
- Work hard or don't work at all..

Vgar goes Snekker Andersen; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87149.msg1264656;topicseen#new

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #12 : 06. august 2009, 15:44 »
Finnes da utallige eksempler på underærnerte jenter med spiseproblemer som har lagt ut trengslogger, spørsmål, vekt og matprogrammer her inne.
Link gjerne til noe slikt i dette underforumet.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #13 : 06. august 2009, 15:48 »
Link gjerne til noe slikt i dette underforumet.

Jeg trenger ikke bruke tid på å finne frem eksempler for å more deg, ditt lille kopparr. Gir da blanke i om du er uenig i hva jeg skriver.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: For tynn - et reelt problem for mange
« #14 : 06. august 2009, 15:54 »
Hvorfor i det hele tatt trolle med da?
Det er helt åpenbart at dette var et tåpelig sted å spørre om noe slikt.
Personer med vektproblemer vil oppholde seg i kosthold, deffing-forumet eller muligens nybegynnerforumet, alt ettersom, ikke her.

Fantastisk overraskende å se du klarte å holde deg unna person i et helt innlegg forresten, honnør!
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!