Skrevet av Emne: Hva skal du stemme?  (Lest 14157 ganger)

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Hva skal du stemme?
« #15 : 10. august 2009, 17:42 »
Jeg tok VG sin velgertest og endte opp med SP av alle parti. I utgangspunktet hadde Abeiderpartiet med en ansvarlig innvandringspolitikk og ønske om noe strengere straffer vært det ideelle. Synd at Ap er motsatt i slike saker og at et sånt parti ikke eksisterer, at man må stemme Frp om man ønsker disse tingene. Når alt kommer til alt handler valget om man ønsker den rød-grønne regjeringen i 4 år til, eller en blå regjering bestående av Høyre og Frp. I dette valget går jeg for det blå alternativet. Rett og slett fordi asylpolitikken er fullstendig ute av kontroll og at utenlandske bander får herje fritt. Jo lengre dette får pågå, jo større blir skadene. Jeg kan dessuten aldri stemme på et parti som ville sitte i regjering med Sv.

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Hva skal du stemme?
« #16 : 10. august 2009, 17:51 »
Jeg skal stemme det partiet som ikke forstår hvorfor ungdommer detter ut av skolen.

Fikk brev for en uke siden om at jeg ikke kom inn på samme skole med det programfaget jeg hadde, men jeg ble tilbudt plass på en annen skole med samme programfag. Jeg kom altså ikke inn på 3året på vidregående på samme skole jeg har gått i 2 år.

Grunnen til dette var at de hadde satt kvoter på de forskjellige programfagene og da ble 10stk utestengt fra realfag, som jeg går. De ombestemte seg, utvidet kvoten med 9 og slapp inn 9 av de 10, den ene de valgte å utelate var altså meg.

Dette resulterte i at jeg har en ørliten sjanse på likevel å fortsette på den skolen jeg gikk på, ellers må jeg bytte skole. Det er faens helt idiotisk og umotiverende for meg. Siste året på vidregående er viktig og mtp på miljø, russ, venner osv blir jeg jo kastet inn noe helt nytt der folk allerede har bestemt seg for hvem de vil omgås med.

Jeg var forresten sarkastisk ang valg, og aner ikke hva jeg skal stemme eller gjøre Smiley

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Hva skal du stemme?
« #17 : 10. august 2009, 17:59 »
Grunnen til dette var at de hadde satt kvoter på de forskjellige programfagene og da ble 10stk utestengt fra realfag, som jeg går. De ombestemte seg, utvidet kvoten med 9 og slapp inn 9 av de 10, den ene de valgte å utelate var altså meg.

Forstår jeg det riktig at du var den eneste som ikke slapp inn? Hvis dette er tilfelle så skjønner jeg godt frustrasjonen din, kan ikke skjønne annet enn at dette ordner seg. Helt latterlig at det kun er en elev som ikke får plass.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Hva skal du stemme?
« #18 : 10. august 2009, 18:01 »
Helt riktig. Og jeg mistenker litt trynefaktor og siden hun i ledelsen på skolen som har bestemt dette er en jævla bitch

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hva skal du stemme?
« #19 : 10. august 2009, 18:05 »
Hvis jeg kunne stemt så hadde jeg stemt SV tror jeg.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Hva skal du stemme?
« #20 : 10. august 2009, 18:07 »
3. Tull. Du snakker om Høyre og Krf nå. Frp vil la folk bestemme om de vil bruke private eller kommunale sykehjem selv, på statens regning. Stykkprisfinnansiering.

Høyre vil også innføre konkurranseutsettelse med private alternativer på statens regning.

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Hva skal du stemme?
« #21 : 10. august 2009, 18:07 »
De har sikkert bare gjort det for å være slemme mot deg riinoo.   :Smiley



Ny skole = mere venner
sterk,blid og ronkefri

Utlogget ThirdEye

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Hva skal du stemme?
« #22 : 10. august 2009, 18:13 »
Venstre FTW!
"if life gives you aids, make lemonades"-Jesse Hughes

Høyde: 170
Vekt: 67-69 kg

Mark: 200 kg
Benkpress: 132kg
Knebøy: 150 kg

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Hva skal du stemme?
« #23 : 10. august 2009, 18:14 »
Helt riktig. Og jeg mistenker litt trynefaktor og siden hun i ledelsen på skolen som har bestemt dette er en jævla bitch

Lag et helvete på jord.

Når det gjelder valget så blir det DNAP også denne gangen. Grunnen til dette er at jeg ikke føler for forandring, da jeg mildt sagt har det som plommen i egget. Selv har jeg ingen problemer med å betale skatter og avgifter for å hjelpe til med å dra lasset. Jeg har faktisk mer sansen for snillisme enn egoisme, FRP er for piffen som står seg selv nærmest.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Hva skal du stemme?
« #24 : 10. august 2009, 18:54 »
For å være helt ærlig så kommer jeg ikke til å stemme av mange grunner:

1. orker ikke å forhåndstemme

2. ingen av partiene kan gjøre noe for meg som forandrer min hverdag eller framtid

3. de rød-grønne har allerede ødelagt for meg, kunnskapsløftet osv blitt demotivert som ville helvete på skolen og fått elendige karakterer iforhold til det jeg hadde før kunnskapsløftet

4. innvandrerpolitikken kan igrunn ikke endres noe drastisk, vi er vel blant de tøffeste i europa vil jeg tro, og vi vil få mye løsere innvandringspolitikk dersom vi kommer i EU( som er uungåelig)

5. håper for guds skyld at folk ikke stemmer SV, etter min mening kommer SV til å rævkjøre Norge enda mer enn FRP, uansett så er FRP et populistisk parti som kan gjøre mye vondt til dem som har lite å si i Norge, dvs majoriteten..

6. Til sist vil jeg si at jeg egentlig syns det er tåpelig at jeg har stemmerett, jeg er tross alt 19 år og har opplevd svært lite og kan svært lite om hvordan verden er, har vel vært heldig sånn sett..

feel free to rape innlegget mitt!

edit: til aspirerende politikere her inne på forumet ( hvis de eksiterer??!) så selger jeg gjerne stemmen min, pris kan diskuteres! send pm
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: Hva skal du stemme?
« #25 : 10. august 2009, 19:54 »
1. Frp har ingen standpunkt i EU-saken. Syns du Høyre har vunnet mange velgere i det siste? Feil Wink

Det at FrP, og forsåvidt mange andre parti, slingrer i EU-debatten er useriøst og velgerne blir holdt for narr. Jeg tror Høyre vil vinne LITT stemmer på det når valgkampen starter for fullt. Akkurat nå ser det skralt ut ja Smiley

Sitat
2. Og hvilke dramatiske tiltak er det liksom de andre partiene har? Frp har ihvertfall et veldig prevantivt forslag, send kriminelle innvandrere hjem! Smiley

Jeg syns ingen partier har et skikkelig bra justisprogram. Jeg har mine tvil hvor prevantivt et slikt tiltak har. Kriminelle er vel ikke kjent for sin rasjonelle tankegang, er de vel Wink

Sitat
3. Tull. Du snakker om Høyre og Krf nå. Frp vil la folk bestemme om de vil bruke private eller kommunale sykehjem selv, på statens regning. Stykkprisfinnansiering. I dagens Norge råtner gamle folk bort i både private og kommunale sykehjem, rett og slett pga. de ikke har noe annet alternativ.

At alle skal ha det bra er en utopi. Men at gamle råtner bort i kommunale sykehjem, er tabloidpropaganda på det verste. Jeg har jobbet på ett sykehjem og har vært på flere. Det bildet stemmer rett og slett ikke. At det forekommer glipper skjer dessverre, og da er tabloidene over saken fortere enn fan. Men man hører liksom ikke så mye fra de 98% som er fornøyde.

Sitat
4. De vil kutte drastisk i byråkratiet, kunst/kulturstøtte, subsidering av norsk landbruk. Vi snakker mangfoldige milliarder her.

Det er jeg klar over, men jeg tviler på at det er nok. 

5. Se nr. 4.

Sitat
6. De vil investere.

Poteito potato. De vil bruke dem. Jeg mener vi skal være forsiktig med det. Det betyr ikke at jeg støtter regjeringens "håndtering" av fondet.

Sitat
7. Enig. Akkurat derfor jeg ikke stemmer Frp Smiley Nå skal det også sies at media elsker å skrive om de tullete sakene fra Frp. SV derimot slipper selvfølgelig glatt unna. Storparten av pressen er jo som kjent sosialister Smiley

SV er ikke min kopp med te, men jeg synes FrP er verre.

Sitat
Beklager at jeg ikke skriver mer utfyllende. Er på vei ut akkurat nå. Smiley

Helt greit det.
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva skal du stemme?
« #26 : 11. august 2009, 10:50 »
Stem på meg som eneveldende diktator, så skal jeg få sving på sakene. Partiprogram kommer her senere idag.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva skal du stemme?
« #27 : 11. august 2009, 12:23 »
Partiprogram, Diktaturpartiet Jihad Fleksnes:

1. Vi sletter hele lovgivningssystemet, dvs samtlige lover og regler opphøres umiddelbart. Det er for vanskelig og komplisert slik det er per dags dato. Alle regler erstattes av en eneste regel/paragraf som er følgende:

Norges Lov, regel 1, paragraf 1: Vær snill og rettferdig, alltid. Brudd på loven straffes med 10 års fengsel for første gangs forseelse, dødstraff ved henging og dobbelt nakkeskudd for 2. gangs forseelse.

2. Stengte grenser, bygge 100 meter høyt elektrisk gjerde rundt hele landet. Ingen ut, ingen inn. Folk får bestemme seg; vil du bo i Norge, skal du være i Norge.

3. Kutte alle internasjonale kontakter, tvert. Vi har vårt eget land og vi ønsker å bruke vår egen olje og spise vår egen fisk. Vi vil ikke handle med andre land og som eneste statsoverhode gidder jeg ikke snakke med noen fra utlandet, det har jeg ikke tid til. Ikke kan jeg reise ut, og ikke kan jeg ta imot besøk allikevel ( se punkt 2 ) så det er like greit å kutte all kontakt med en gang.

4. Gå til krig mot Sverige. Massevis av arbeidskraft og ressurser som vi kommer til å trenge. Alle nordmenn får oppnevnt en svensk personlig slave så fort landet er tatt. Overflødige svensker likvideres.

Regner med at de første tre punktene blir unnagjort første uka. Krig mot Sverige er over på en snau time, da de stort sett overgir seg ved første tegn til trøbbel.

Kom gjerne med forslag til andre ting. Kan godt hive på litt her og der.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Hva skal du stemme?
« #28 : 11. august 2009, 17:39 »
For å være helt ærlig så kommer jeg ikke til å stemme av mange grunner:

1. orker ikke å forhåndstemme

2. ingen av partiene kan gjøre noe for meg som forandrer min hverdag eller framtid

3. de rød-grønne har allerede ødelagt for meg, kunnskapsløftet osv blitt demotivert som ville helvete på skolen og fått elendige karakterer iforhold til det jeg hadde før kunnskapsløftet

4. innvandrerpolitikken kan igrunn ikke endres noe drastisk, vi er vel blant de tøffeste i europa vil jeg tro, og vi vil få mye løsere innvandringspolitikk dersom vi kommer i EU( som er uungåelig)

5. håper for guds skyld at folk ikke stemmer SV, etter min mening kommer SV til å rævkjøre Norge enda mer enn FRP, uansett så er FRP et populistisk parti som kan gjøre mye vondt til dem som har lite å si i Norge, dvs majoriteten..

6. Til sist vil jeg si at jeg egentlig syns det er tåpelig at jeg har stemmerett, jeg er tross alt 19 år og har opplevd svært lite og kan svært lite om hvordan verden er, har vel vært heldig sånn sett..

feel free to rape innlegget mitt!

edit: til aspirerende politikere her inne på forumet ( hvis de eksiterer??!) så selger jeg gjerne stemmen min, pris kan diskuteres! send pm

what he said.
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Karky

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 382
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 382

Sv: Hva skal du stemme?
« #29 : 11. august 2009, 19:47 »
Jeg skal stemme det partiet som ikke forstår hvorfor ungdommer detter ut av skolen.

Fikk brev for en uke siden om at jeg ikke kom inn på samme skole med det programfaget jeg hadde, men jeg ble tilbudt plass på en annen skole med samme programfag. Jeg kom altså ikke inn på 3året på vidregående på samme skole jeg har gått i 2 år.

Grunnen til dette var at de hadde satt kvoter på de forskjellige programfagene og da ble 10stk utestengt fra realfag, som jeg går. De ombestemte seg, utvidet kvoten med 9 og slapp inn 9 av de 10, den ene de valgte å utelate var altså meg.

Dette resulterte i at jeg har en ørliten sjanse på likevel å fortsette på den skolen jeg gikk på, ellers må jeg bytte skole. Det er faens helt idiotisk og umotiverende for meg. Siste året på vidregående er viktig og mtp på miljø, russ, venner osv blir jeg jo kastet inn noe helt nytt der folk allerede har bestemt seg for hvem de vil omgås med.

Jeg var forresten sarkastisk ang valg, og aner ikke hva jeg skal stemme eller gjøre Smiley

off topic, men jeg er ganske sikker på at det er ulovelig. du har rett til å fullføre vgs på samme skole. De prøvde dette med søstren min sin klasse, de skulle gjøre det, men noen pekte ut for de at det ikke var lov og det skjedde ikke alikevell.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!