Skrevet av Emne: Mat I bali / indonesia  (Lest 1307 ganger)

Utlogget Mathew

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 278

Mat I bali / indonesia
« : 11. august 2009, 03:16 »
Go Dag treningsforumere. dette året skal jeg til bali og studere Idrett, surfe og kose meg.
hverdagen min er og kommer til å være meget aktiv så her hjemme bruker jeg endel kosttilskudd for å holde balansen oppe. Siden det er begrenset hva jeg får tak i der jeg bor i bali lurer jeg på følgende.

er det noen som kan meddele erfaringer / kunnskaper om maten i indonesia?
er det noen eksotiske retter som er proppet med næring? og er det noe man skal holde seg unna?
er slange næringsrikt?

dersom det er noen som har forslag til mat som må prøves og som godt kan være på menyen etter harde økter i treningsrommet eller i bassenget er jeg meget taknemlig.

cobrablod skal hvertfall prøves Smiley

Utlogget Qvasi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

Sv: Mat I bali / indonesia
« #1 : 11. august 2009, 06:49 »
http://www.gotoasia.no/indo-kj.htm

Ser ut som det er mye sunn mat=)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Mat I bali / indonesia
« #2 : 11. august 2009, 12:15 »
Hei!

Var der for fem år siden, og der får du alt. Masse nydelige og ikke minst billige resturanter på stranda med fisk i akvarium som du plukker ut og spiser en halvtime seinere. Med ris og masse grønnsaker til, noe av det beste jeg har spist noensinne. Det er MYE fiskemat der, men også en del andre resturanter med alt fra gresk, italiensk og fransk mat. MacDonalds og Burger King, samt flere pizzaresturanter er det der også. Må huske på at det er et turiststed, så det er en salig kombinasjon av gourmet, fastfood og lokal tradisjonell indonesisk mat.

Ps: Når det kommer til matvarer i butikken så kan det nok skorte litt på storfe og endel ting vi er vant til hjemme. Og gris tror jeg ikke det er så mye av. Men igjen, det er såpass billig på resturant at selv en fattig student er ganske rik der nede.
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!