Skrevet av Emne: Innvandrernes Supermakt  (Lest 4322 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Innvandrernes Supermakt
« #30 : 25. august 2009, 11:05 »
Jeg mener man har en plikt i å hjelpe andre når man har anledning til det. At integreringen ikke fungerer som den skal, er jeg enig i. Likevel mener jeg at man ikke bare kan sitte stille å se på at andre har det vondt, mens man tenker, "nei, kan ikke hjelpe de, for det kan hende de er slemme mot oss".

1. De som først klarer å ta seg fra afrika og helt opp hit er ikke de som trenger hjelpen mest - det krever en del ressurser å ta seg fra f.eks. somalia til norge.
2. Det er ikke slik at det "kan hende" de er "slemme" når det gjelder dopsalg, overfallsvoldtekter og ran er de så til de grader overrepresentert på statistikken ift antall at fakta er helt soleklare - de representerer massevis av problemer vi ikke er istand til å takle, og en integreringsreform kommer ikke til å hjelpe særlig på uansett.
3. Norge har IKKE en streng asylpolitikk i forhold til mange land. De fleste asylsøkerne som ender opp her har allerede fått avslått asyl i land som England, Nederland, Frankrike etc.
Vi ender opp med de som resten av europa ikke vil ha, fordi de ofte ikke kan identifisere seg selv engang.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Innvandrernes Supermakt
« #31 : 25. august 2009, 11:40 »
1. De som først klarer å ta seg fra afrika og helt opp hit er ikke de som trenger hjelpen mest - det krever en del ressurser å ta seg fra f.eks. somalia til norge.

Dette kan jeg til dels være enig i.

2. Det er ikke slik at det "kan hende" de er "slemme" når det gjelder dopsalg, overfallsvoldtekter og ran er de så til de grader overrepresentert på statistikken ift antall at fakta er helt soleklare - de representerer massevis av problemer vi ikke er istand til å takle, og en integreringsreform kommer ikke til å hjelpe særlig på uansett.

Da er vi inne på det som jeg skrev i forrige innlegg. Det kreves en tettere oppfølging, slik at dopsalg ikke blir et alternativ. Man må gi en mye tettere oppfølging av innvandrere som kommer fra et ikke-fungerende samfunn.

3. Norge har IKKE en streng asylpolitikk i forhold til mange land. De fleste asylsøkerne som ender opp her har allerede fått avslått asyl i land som England, Nederland, Frankrike etc.
Vi ender opp med de som resten av europa ikke vil ha, fordi de ofte ikke kan identifisere seg selv engang.

Her tar du direkte feil. Kun Sveits, Finland og Danmark fører en mer restriktiv innvandringspolitikk enn Norge, på VERDENSBASIS.
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Innvandrernes Supermakt
« #32 : 25. august 2009, 11:49 »
Her tar du direkte feil. Kun Sveits, Finland og Danmark fører en mer restriktiv innvandringspolitikk enn Norge, på VERDENSBASIS.

Spørs helt hvordan regelverket tolkes og håndheves i de enkelte land, og også, enda viktigere; hva man klassifiserer som asylsøker ( kriterier som blir lagt til grunn ) Her er det en del forskjeller.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Tannfeen

Sv: Innvandrernes Supermakt
« #33 : 25. august 2009, 12:04 »
Her tar du direkte feil. Kun Sveits, Finland og Danmark fører en mer restriktiv innvandringspolitikk enn Norge, på VERDENSBASIS.

I teorien stemmer antagelig dette.

Problemet er at Norge er mye mer ettergivende i forhold til de som ikke klarer, eller bevisst unngår å identifisere seg. I tillegg er det så godt som ingen oppfølgning på at de som får avslag faktisk reiser ut.

En annen ting jeg overhodet ikke klarer å forstå er hvorfor det ikke slås knallhardt ned på de som lander med fly uten id, eller de som kommer uten id og uten fingeravtrykk.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Innvandrernes Supermakt
« #34 : 25. august 2009, 12:56 »
I teorien stemmer antagelig dette.

Problemet er at Norge er mye mer ettergivende i forhold til de som ikke klarer, eller bevisst unngår å identifisere seg. I tillegg er det så godt som ingen oppfølgning på at de som får avslag faktisk reiser ut.

En annen ting jeg overhodet ikke klarer å forstå er hvorfor det ikke slås knallhardt ned på de som lander med fly uten id, eller de som kommer uten id og uten fingeravtrykk.
Et svar: Menneskerettighetene. Norge har gjennom hovedsakelig sosialistiske holdninger gjort seg til foregangsland for beskyttelse av menneskerettighetene. Man tror at disse skal følges som intern lov og folkerett. Dette betyr at der andre land som også har verifisert disse tolker de dithen at man kan retunere asylsøkere som kommer. Til Norge kommer man om man setter seg på et fly og kaster alle ID papirer i dass på flyet. Da kan man ikke sende persoenen tilbake fordi den pr def ikke har noen nasjonalitet. Enkelt og såvidt jeg vet er det få land utenom Norge som da ikke sender personen med første fly tilbake der han kom fra (ofte store europeiske flyplasser. F.eks, Paris, Frankfurt etc. Her blir de ofteidentifisert og sendt hjem til Afrika etc. Norge praktiserte dette med Erna en periode, og resulatatet ble at Erna Solberg ble hengt ut som en kald hurpe av sosialistene og i media. I realiteten hindret hun utnytting av systemet. Desverre er sosialismen og menneskerettighetene i veien for det samme de prøver å beskytte.  Slik blåøyethetkan få meg til å stemme annerledes enn hva jeg ville faktisk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!