Skrevet av Emne: kjøpe bil..  (Lest 3541 ganger)

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: kjøpe bil..
« #30 : 22. august 2009, 17:56 »
Bare et lite innspill: For 150k tror jeg du kan få fabrikkny bil også. Ikke den kuleste og største med råest motor, men du har i alle fall bil med garanti  Wink Forøvrig florerer det med nyere bruktbiler som fortsatt har nybilgaranti i din prisklasse også. Personlig hadde jeg aldri betalt rundt 150k for 5-6 år gamle mellomklassebiler i alle fall. Bare en tanke.  Wink

Utlogget Cueball

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

  • Sir, you are making a scene
Sv: kjøpe bil..
« #31 : 22. august 2009, 18:12 »
ja, du sier noe der..1,6 er ikke mye, men lite dieselbiler her.. ikke det at det være dieselbil for at den skal ha motor altså :p
Var også å såg på en Saab, men de har jeg lite peiling på, har blitt frarådet de..ihvertfall:

Saab 9-3 1.8 T Vector Hk 150 Manuel Stepp t 2003, 129001 km., kr. 148.000,- ferdig reg.

Den Saab'en syns jeg er en fin bil. Nå skal det sies at jeg er mer opptatt av følelsen jeg får i en bil enn av driftssikkerhet (jeg har aldri vurdert å kjøpe Toyota). Når det gjelder morrofaktor kommer i de fleste tilfeller bensin før diesel, i sammenlignbar prisklasse. Risk for kostbare vedlikeholdsaksjoner er nok også større på en diesel. Trekkraft tilgjengelig ved moderate turtall er dog noe som ofte blir satt pris på av den gjengse bilkjøper.
Ellers har jeg sansen for slike:
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18442582


Det er selvfølgelig ingen garanti mot kostbart bilhold dersom en kjøper en 8 år gammel bil. Det er  dog sjelden at et havari kommer som lyn fra klar himmel.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: kjøpe bil..
« #32 : 22. august 2009, 18:17 »
denne hadde jeg kjøpt på flekken om jeg hadde råd da seff hehe :http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18130007
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget JonnyB67

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: kjøpe bil..
« #33 : 24. august 2009, 20:12 »
Du får tak på en rimelig bra V70 med turbomotor, kraftig og god bil. Hva med S60 eller S80, volvo det og da?
 woot

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: kjøpe bil..
« #34 : 25. august 2009, 14:35 »
Bare et lite innspill: For 150k tror jeg du kan få fabrikkny bil også. Ikke den kuleste og største med råest motor, men du har i alle fall bil med garanti  Wink

Ja, kjøp nybil for 150k og tap 50 000 på å kjøre hjem fra butikken. Kjempesmart.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!