Skrevet av Emne: Gutta i Kongo  (Lest 19649 ganger)

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Gutta i Kongo
« #45 : 28. august 2009, 14:20 »
Evt sende ned noen nordmenn som kunne hjelpe til litt å knerte de med f.eks hagle?

Det er jo bare enda mere sløsing ;p Bare la dem drive på for seg selv spør du meg.

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Gutta i Kongo
« #46 : 29. august 2009, 11:45 »
Det er jo nå sosialistene ser større grunn til å øke støtten, slik at de får utviklet systemet der nde og at befolkningen lider. Ikke skjønner de at visse ikke vil hjelpes - systemet gjenspeiler jo -afrika i et nøtteskall, hvorfor skal vi endre det?


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Gutta i Kongo
« #47 : 29. august 2009, 16:24 »
Jeg er av den soleklare oppfattning at uhjelp i tradisjonell forstand i stor grad har opprettholdt de store forskjellene i mange av mottagerlandene.  Jeg er også like soleklar på at vi har moralsk ansvar for å hjelpe de som har det værre en oss.
En ny type u-hjelp som ikke bidrar til å beholde status quo må til.
Vi har gitt i 40 år og nøden er fremdeles stor.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Gutta i Kongo
« #48 : 29. august 2009, 16:37 »
Jeg er av den soleklare oppfattning at uhjelp i tradisjonell forstand i stor grad har opprettholdt de store forskjellene i mange av mottagerlandene.  Jeg er også like soleklar på at vi har moralsk ansvar for å hjelpe de som har det værre en oss.
En ny type u-hjelp som ikke bidrar til å beholde status quo må til.
Vi har gitt i 40 år og nøden er fremdeles stor.

enig, men større makter må av med silkehanskene. ikkje bare gi penger, men fjerne de som lager spetakkel. vi gir å gir, men meste parten går ikkje til folket i det hele tatt.
Westside disciple

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Gutta i Kongo
« #49 : 30. august 2009, 00:15 »
Skal de kongofolka få alt de ønsker må hver normann ut med nesten 700.000kr hver seg.
Jeg har ikke så mye penger, så må vel få lånt litt penger da.

Det er jo et saklig krav Kongo kommer med, 3000mrd for et drap er jo normalt.
Konebanker og totalonanist

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Gutta i Kongo
« #50 : 30. august 2009, 00:27 »
enig, men større makter må av med silkehanskene. ikkje bare gi penger, men fjerne de som lager spetakkel. vi gir å gir, men meste parten går ikkje til folket i det hele tatt.

Penga går til folka i dress.
Arbeiderne på de forskjellige organisasjoner som er der for å hjelpe (både lokale og UTENLANDSKE), tar mye av bistanden og gir det til seg selv i lønn. Det burde bli gitt bistand i form av mat, klær og andre ting som er praktis for fattige folk. Å sende penger i pose og sekk hjelper lite.

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Gutta i Kongo
« #51 : 31. august 2009, 12:39 »
Siv Jensen peker ut Kongo på kartet. Det kan bare bety én ting, og det er at FRP står bak.

Hva er motivet? Gudene vet. Personlig tror jeg at Moland og French ble sendt av Jensen for å stjele en okapi, som FRP ville bruke som maskot under valgkampen.


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Gutta i Kongo
« #52 : 31. august 2009, 14:35 »
Det er jo nå sosialistene ser større grunn til å øke støtten, slik at de får utviklet systemet der nde og at befolkningen lider. Ikke skjønner de at visse ikke vil hjelpes - systemet gjenspeiler jo -afrika i et nøtteskall, hvorfor skal vi endre det?



Du har ikke så stor tro på menneskerettighetene, har du vel?

Hva kan vel nyfødte kongolesiske barn for at det er så kaotisk der? For ikke å si at vi europeere har mye (all?) skylden for at Kongo er fucket i utgangspunktet (hit the books).






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Gutta i Kongo
« #53 : 31. august 2009, 14:37 »
Du har ikke så stor tro på menneskerettighetene, har du vel?

Hva kan vel nyfødte kongolesiske barn for at det er så kaotisk der? For ikke å si at vi europeere har mye (all?) skylden for at Kongo er fucket i utgangspunktet (hit the books).

Hadde du lest historie om Afrika hadde du visst at før europeerne kom dit drev de å sloss mot hverandre i stammekriger hele tiden, og drev med menneskeslaveri osv... Sier ikke at vi har hjulpet til med å gjøre det bedre for dem, men var ikke akkurat noe paradis der nede før de ble kolonisert heller....

Utlogget Tannfeen

Sv: Gutta i Kongo
« #54 : 31. august 2009, 15:36 »
Du har ikke så stor tro på menneskerettighetene, har du vel?

Hva kan vel nyfødte kongolesiske barn for at det er så kaotisk der? For ikke å si at vi europeere har mye (all?) skylden for at Kongo er fucket i utgangspunktet (hit the books).

Jepp, på tide å kolonisere igjen slik at det blir orden på sakene.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Gutta i Kongo
« #55 : 31. august 2009, 16:07 »
Hadde du lest historie om Afrika hadde du visst at før europeerne kom dit drev de å sloss mot hverandre i stammekriger hele tiden, og drev med menneskeslaveri osv... Sier ikke at vi har hjulpet til med å gjøre det bedre for dem, men var ikke akkurat noe paradis der nede før de ble kolonisert heller....

Har da vært massevis av krig i europa også i urgamle tider uten at det trenger å bety noe? Les Kongos historie, det er ikke uten grunn at "tredje verdenskrig" er i dette landet.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Gutta i Kongo
« #56 : 31. august 2009, 16:12 »
Har da vært massevis av krig i europa også i urgamle tider uten at det trenger å bety noe? Les Kongos historie, det er ikke uten grunn at "tredje verdenskrig" er i dette landet.

Har ikke sagt noe mot at den måten afrikanske land ble inndelt på var riktig av oss. Men fra det jeg har lest var den type stammekriging og teknologi de hadde der før europeerne kom tilnærmet på samme nivå i flere hundre år uten noe spesielt fremskritt. Så jeg våger å tro at det kunne vært like usivilisert og barbarisk der nede selv om europa aldri hadde blandet seg inn. Men det blir jo bare en teori fra min side, da dette er umulig å finne ut av i realiteten.

Utlogget Machote

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Gutta i Kongo
« #57 : 31. august 2009, 16:30 »
Henrett disse tullingene! Hva i helvete har de i Kongo å gjøre annet enn å være på et eller annet mord-oppdrag? De er jo så tøffe at de leker tarzan ned i Kongo, da får de faen meg ta straffen som gjelder nettopp der.

Figuz

  • Gjest
Sv: Gutta i Kongo
« #58 : 31. august 2009, 16:32 »
Morsomt beløp de har satt for å løse ut gutta.. Omtrent sånn donald duck beløp. Tongue

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Gutta i Kongo
« #59 : 31. august 2009, 17:33 »
Henrett disse tullingene! Hva i helvete har de i Kongo å gjøre annet enn å være på et eller annet mord-oppdrag? De er jo så tøffe at de leker tarzan ned i Kongo, da får de faen meg ta straffen som gjelder nettopp der.

Amen.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!