Skrevet av Emne: Gutta i Kongo  (Lest 19755 ganger)

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Gutta i Kongo
« #60 : 31. august 2009, 17:36 »
Henrett disse tullingene! Hva i helvete har de i Kongo å gjøre annet enn å være på et eller annet mord-oppdrag? De er jo så tøffe at de leker tarzan ned i Kongo, da får de faen meg ta straffen som gjelder nettopp der.
Nå har de jo selv sagt at de var der på guttetur. Må si at jeg tviler på det, men lar tvilen komme de til gode og det burde du og la den gjøre.
195 høy

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Gutta i Kongo
« #61 : 31. august 2009, 17:42 »
Henrett disse tullingene! Hva i helvete har de i Kongo å gjøre annet enn å være på et eller annet mord-oppdrag? De er jo så tøffe at de leker tarzan ned i Kongo, da får de faen meg ta straffen som gjelder nettopp der.

Dersom de har brutt loven får de også ta straffen i landet de er i, enig med deg der. Det ser vitterlig ut som om noen har vært litt skyteglade. Og i tillegg så smarte at man har tatt bilder av seg selv smilende mens man vasker blodet etterpå- DUH!

Spionasjeanklagene er kanskje litt vel tynt dokumenter men at en viss moland nok har avfyrt en hagle sånn litt nærme hodet til sjåføren virker jo ikke urimelig.

Utlogget Machote

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Gutta i Kongo
« #62 : 31. august 2009, 21:23 »
Nå har de jo selv sagt at de var der på guttetur. Må si at jeg tviler på det, men lar tvilen komme de til gode og det burde du og la den gjøre.

Hvorfor burde jeg det?

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Gutta i Kongo
« #63 : 31. august 2009, 22:33 »
Hvorfor burde jeg det?
uskyldig til det motsatte er bevist osv? Men er jo ikke alle som er tilhenger av sånt.
195 høy

Utlogget Tannfeen

Sv: Gutta i Kongo
« #64 : 31. august 2009, 23:30 »
Henrett disse tullingene! Hva i helvete har de i Kongo å gjøre annet enn å være på et eller annet mord-oppdrag? De er jo så tøffe at de leker tarzan ned i Kongo, da får de faen meg ta straffen som gjelder nettopp der.

Det har kanskje ikke falt deg inn at de er uskyldige?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Gutta i Kongo
« #65 : 31. august 2009, 23:34 »
Det har kanskje ikke falt deg inn at de er uskyldige?

Når man ser flere bilder av en fyr som smiler og flirer etter at han har sett en person bli henrettet er forferdelig. For oss dødelig og ikke-politisk korrekte mennesker er dette skyldig, uskyldig til det motsatte er bevist er bare noe man snakker om i media.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Tannfeen

Sv: Gutta i Kongo
« #66 : 31. august 2009, 23:40 »
Dersom de har brutt loven får de også ta straffen i landet de er i, enig med deg der. Det ser vitterlig ut som om noen har vært litt skyteglade. Og i tillegg så smarte at man har tatt bilder av seg selv smilende mens man vasker blodet etterpå- DUH!

Spionasjeanklagene er kanskje litt vel tynt dokumenter men at en viss moland nok har avfyrt en hagle sånn litt nærme hodet til sjåføren virker jo ikke urimelig.


Greit nok at det er utaktisk å ta bilde av seg i den situasjonen, men bildet beviser ikke annet enn at det er blod som vaskes ut av en bil. Hvilke synapser som arbeider i hodet på Moland er umulig å si, men fram til at det er bevist at det var hans hagle som skjøt sjåføren i hodet og hans finger som dro avtrekkeren, så er han uskyldig. Så enkelt er det.

Å bekrefte/avkrefte om det er en hagle som har lagde hull i hodet på sjåføren kan ikke være en umulighet, men dette er det så langt ikke fremlagt bevis for. Merkelig? Javisst, for når det gjelder drapssaker så er vel det omtrent det første en etterforsker interesserer seg for.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Tannfeen

Sv: Gutta i Kongo
« #67 : 31. august 2009, 23:50 »
Når man ser flere bilder av en fyr som smiler og flirer etter at han har sett en person bli henrettet er forferdelig. For oss dødelig og ikke-politisk korrekte mennesker er dette skyldig, uskyldig til det motsatte er bevist er bare noe man snakker om i media.

For en erfaren kar som Moland så fortoner situasjonen seg ganske sikkert fullstendig annerledes enn for et hvilket som helst annet menneske. Han hevdet jo selv, og hadde papirer på at han hadde deltatt i skarpe operasjoner tidligere. Når det gjelder uskyldig til det motsatte er bevist eller ikke, og hvilke slutninger alle andre enn retten trekker, så er dette lite å si all den tid man risikerer å bli uskyldig dømt til døden av en domstol som allerede har et veldig frynsete rykte. Hadde det vært opp til meg så hadde de blitt sendt på første fly nordover, og eventuelt fått sin sak opp for en norsk rett, men sånn fungerer det tilsynelatende ikke.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Gutta i Kongo
« #68 : 01. september 2009, 00:03 »
For en erfaren kar som Moland så fortoner situasjonen seg ganske sikkert fullstendig annerledes enn for et hvilket som helst annet menneske. Han hevdet jo selv, og hadde papirer på at han hadde deltatt i skarpe operasjoner tidligere. Når det gjelder uskyldig til det motsatte er bevist eller ikke, og hvilke slutninger alle andre enn retten trekker, så er dette lite å si all den tid man risikerer å bli uskyldig dømt til døden av en domstol som allerede har et veldig frynsete rykte. Hadde det vært opp til meg så hadde de blitt sendt på første fly nordover, og eventuelt fått sin sak opp for en norsk rett, men sånn fungerer det tilsynelatende ikke.

Når man først velger å reise til et slikt sted så kan man ikke forvente bedre, sånn jeg ser på det nå. For meg desverre ser det ut som at de har begått noen dumme ting og får betale for det. At de blir dømt etter den loven og reglene som gjelder i det landet høres helt rimelig ut.

Først så hevder at de er fra spesialstyrkene, men så har de fake legg, og Norge hevder at dem ikke har kjennskap til slike soldater. Hva skal man anta da?


Skal sove nå, skole imorgen.. Svarer evnt ikke før imorgen Smiley
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Gutta i Kongo
« #69 : 01. september 2009, 00:07 »
Dette er to tullinger som ikke har kommet seg over ungdomskole stadiet enda. Tatt vare på gamle id kort osv? Wannabe "leiesoldater" , wtf?

Vi har folk der nede som hadde brutt inn for lenge siden hvis det ikke var noe i det de er anklaget for. Rettprosedyrene er dog relativt enkle...
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Gutta i Kongo
« #70 : 01. september 2009, 00:10 »
Har ikke sagt noe mot at den måten afrikanske land ble inndelt på var riktig av oss. Men fra det jeg har lest var den type stammekriging og teknologi de hadde der før europeerne kom tilnærmet på samme nivå i flere hundre år uten noe spesielt fremskritt. Så jeg våger å tro at det kunne vært like usivilisert og barbarisk der nede selv om europa aldri hadde blandet seg inn. Men det blir jo bare en teori fra min side, da dette er umulig å finne ut av i realiteten.

Anbefaler at du googler kongo, belgia og kolonisering så ser du hvilke sjanser vi gav de for utvikling.. (Kan forresten gå lengre tilbake til portugal og kongo også (?)). I tillegg har jo vi det som skjedde i Rwanda også, uten at det var like direkte vår feil som koloniseringen av kongo.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Gutta i Kongo
« #71 : 01. september 2009, 09:32 »
Dette er to tullinger som ikke har kommet seg over ungdomskole stadiet enda. Tatt vare på gamle id kort osv? Wannabe "leiesoldater" , wtf?

Vi har folk der nede som hadde brutt inn for lenge siden hvis det ikke var noe i det de er anklaget for. Rettprosedyrene er dog relativt enkle...

Mitt resonement er enkelt. Dersom de hadde gjort dette de var anklaget for, OG faktisk var av det kalibret de gjerne fremstilles for, hadde det ikke vært noen vitner lenger ...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Gutta i Kongo
« #72 : 01. september 2009, 09:45 »
Anbefaler at du googler kongo, belgia og kolonisering så ser du hvilke sjanser vi gav de for utvikling.. (Kan forresten gå lengre tilbake til portugal og kongo også (?)). I tillegg har jo vi det som skjedde i Rwanda også, uten at det var like direkte vår feil som koloniseringen av kongo.

Har da aldri sagt de ble gitt noen gode sjanser for utvikling av europeerne... Alt jeg sier er at jeg tror det hadde vært minst like jalla og kødda til der nede selv om vi aldri hadde tatt turen ned dit. Afrikansk kulturhistorie er jo ikke akkurat gjennomsyret av avanserte sivilisasjoner eller har noe som helst historie for å være organiserte av seg.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Gutta i Kongo
« #73 : 01. september 2009, 09:50 »
Anbefaler at du googler kongo, belgia og kolonisering så ser du hvilke sjanser vi gav de for utvikling.. (Kan forresten gå lengre tilbake til portugal og kongo også (?)). I tillegg har jo vi det som skjedde i Rwanda også, uten at det var like direkte vår feil som koloniseringen av kongo.

Hvordan forklarer du da at tidligere europeiske kolonier i sør-amerika og asia klarer seg helt utmerket i dag? Har det absolutt ingenting med folkeslaget å gjøre?

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Gutta i Kongo
« #74 : 01. september 2009, 09:53 »
Det er som Helgekriger også sier her, Afrikanske stammer har i tusenvis av år hatt tradisjon i å slå hverandre i hjel, stjele hverandres kvinner og gjøre hverandre til slaver. Synet på verdien av et liv i de fleste afrikanske land har aldri vært noe spesielt høyt, og det gjenspeiles fortsatt den dag i dag, uten at det har noe som helst å gjøre med europeisk kolonisering.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!