Skrevet av Emne: Gutta i Kongo  (Lest 19638 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Gutta i Kongo
« #151 : 02. september 2009, 08:57 »
"
Jeg har også et spørsmål til deg, Fleksnes. Tør du å si den kommentaren til meg i virkeligheten? Ansikt til ansikt?

Hvorfor skulle jeg hatt noe problem med det? Ta med deg hvem du vil, send meg en PM når du står utafor Tveita senteret.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Gutta i Kongo
« #152 : 02. september 2009, 08:58 »
Ta med deg unknown soldier, han er dum nok til å melde seg på.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Gutta i Kongo
« #153 : 02. september 2009, 12:00 »
Det litt interessante med at personer med afrikansk opprinnelse dominerer sprintdistansene er at det aldri er personer fra Afrika som er de beste. Det er alltid personer fra områder hvor man impoterte slaver, f.eks Usa eller Karibien. Det kan selvsagt ha med muligheter for oppfølging og trening å gjøre, men det er slett ikke umulig at det har med slaveopphavet å gjøre. Skal man ha slaver til å gjøre fysisk tungt arbeid, velger man de sterkeste og mest muskuløse. Med andre ord er det nok gode gener ute å går der.


Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Gutta i Kongo
« #154 : 02. september 2009, 13:01 »
Forøvrig skjønner jeg ikke denne frykten for å forske på forskjellene på raser. Som Fleksnes sa, driter jeg også lang i om asiater er bedre i matte enn meg, eller at personer med afrikansk bakgrunn er raskere. Leger i Usa har så smått begynt å gi forskjellige medisiner avhengig av etnisk bakgrunn, fordi gruppene reagerer ulikt på forskjellig medisin, sånn sett kan forskningen være positiv.

Når det er forskjeller innen immunforsvar og muskler, kan det fint også være det i hjernen. Men jeg tror en iq-test er en foreldet og unøyaktig måte å teste dette på. Og om skoler og utdanning gjør europeere og asiater smartere, blir diskusjonen litt som hønen og egget. Hva kom først? Er vi smarte fordi vi har gode skoler, eller har vi klart å lage gode skoler fordi vi er smarte? Og hvis vi er smartere i utgangspunktet, hva skyldes dette? Kortere avstander i Europa som gjør at folk bosatte seg tettere, ideer ble utvekslet, byer oppstod og dermed også Universiteter og skoler? Kan kosthold ha hatt noe å si for hjernens utvikling? Har tøffere klima i noen områder vært med på å skjerpe sansene, rett og slett som en nødvendighet for å overleve? Med forskning tror jeg også det er mulig å utjevne forskjellene. Det kan være forskjeller i hjernen, men dette trenger ikke nødvendigvis være umulig å forandre. Gi mennesker de samme forutsetningene over tid, og de vil utvikle seg likt (eller i allefall likere)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Gutta i Kongo
« #155 : 02. september 2009, 13:11 »
Jeg regner med nordmenn hadde hatt større talent for idrett om vi for et par hundre år siden hadde havnet under et knallhardt afrikansk styre, hvor hundre tusener døde av å bli arbeidet ihjel, hvor kun de aller sterkeste overlevde. Hvor de største og sterkeste hadde blitt fraktet over til afrika som sild i tønne, hvor bare 1/3 til halvparten overlevde reisen, og bare halvparten av de igjen overlevde lengre enn noen måneder, og bare en bitte liten del av de igjen ble verdsatt høyt nok til å få lov til å få barn, og vi hadde vært deres etterkommere Wink

Nøyaktig slik er det i bygda der jeg bor. Bare meg igjen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Gutta i Kongo
« #156 : 02. september 2009, 13:48 »
Hvorfor skulle jeg hatt noe problem med det? Ta med deg hvem du vil, send meg en PM når du står utafor Tveita senteret.

Du bor på den boligen der oppe? Har jobbet endel i samarbeid med "tveita boliger". Jeg anbefaler ingen å møte fleksnes. Ikke at han er så farlig, men man burde la psykiatriske pasienter være i fred.
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Gutta i Kongo
« #157 : 02. september 2009, 14:31 »
Du bor på den boligen der oppe?
Nei, har eget hus. Bor ikke på hybel som du antagelig gjør, ditt slimhøl. hey, rim og greier.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Gutta i Kongo
« #158 : 02. september 2009, 14:58 »
La oss håpe det går bedre med gutta i Kongo enn det gjorde med denne tråden ...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!