Skrevet av Emne: Marius logger. Nye perser side 9  (Lest 18142 ganger)

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Marius logger. Nye perser side 9
« : 15. august 2009, 11:38 »
Hei. Da tenkte jeg å starte opp en logg her nå som jeg har begynt på Stronglifts 5x5

Først litt info:

24år
190høy
105kg
Trener på Life club i Sandefjord

Perser:           Nye:
Benk 70x2       90x1
Bøy 100x2       100x1 bytta til frontbøy. MØE tyngre
Mark 160x2      165x5  180x1

I disse øvelsene har jeg som mål å løfte hennholdssvis 1x, 1,5x og 2x kroppsvekt.
Har også som mål å ha en kropp jeg er fornøyd med neste sommer, samt at jeg skal gjennomføre Gråtassen Triathlon på under 1t40min og Birkebeineren på sykkel på en respektabel tid.


Jeg har de siste 10år ikke gjort stort mer enn det jeg har måttet. Meget dårlig kosthold og nesten ikke noe trening. Gikk ett år på Krav Maga men fikk ikke skikkelig utbytte av det, da jeg var i altfor dårlig form.

Da det gikk opp for meg at jeg skulle bli far(to mnd før termin) fant jeg ut at jeg måtte gjøre noe med livet mitt. Vil ha energi og overskudd til å kunne leke å herje med datteren min.
Jeg har en bodybuilder på jobben som har hjulpet meg mye med kosthold og holdninger, samt tips om teknikk.

Begynte å spise sunnere, sluttet å drikke 3liter cola hver dag, null snop og begynte å telle kalorier.
Dette ga utslag i 10kg vektnedgang nesten umiddelbart.
Har nå stabilisert meg på 105 og er ganske komfortabel der nå.. har endel flesk å bære på, men det må man ha hvis man skal bli sterk i knebøy:)

Har lest mye rundt omkring på nett og lasta ned og lest endel bøker om kosthold. Har etter dette begynt å ha ett kosthold med høye mengder fett og protein og moderate mengder karbo..

spiser på en vanlig dag:

Morgenmat: Shake bestående av 100%whey (PF) litt havremel og tran samt multivitamin og mineral.
Frokost: 3-4hele kokte egg samt en liten stabel med kjøttpålegg. karbonader eller lunsjkaker i ny å ne. samt frukt
Lunsj: samme som frokost
Middag: består av kylling, svin eller biffkjøtt med grønnsaker og litt pasta eller ris innimellom.
Kvelds: Tunfisksalat eller mager kesam med fun light.
Blir også en liten shake før og en litt større etter trening. samt to bananer etter styrkeøktene
ligger på ca 3500 kalorier om dagen. det er vedlikeholdsnivå for meg.

Har frem til nå trent en 3splitt med
Bryst og armer
Rygg og skuldre
Bein
mandag onsdag fredag..
tirsdag og torsdag har jeg jogget i skogen og kjørt mageøvelser.

Har nå hatt to uker fri fra løftingen for å slappe skikkelig av og for å være med på Gråtassen triathlon:
300m svømming
2,4mil sykkel
5km løping
Gjennomførte dette på 2t04min som jeg er fornøyd med ettersom jeg ikke har sykla no særlig på 10år og at lengste kondistreningen er på 4,5 km.

Skal begynne å sykle sammen med noen gutter fra jobben og kondisen er noe som skal bli betraktelig bedre innen neste sommer.


12August gikk startskuddet for Stronglifts 5x5 programmet. Har gleda meg skikkelig til å begynne med dette, men fikk dårlige nyheter om at treningspartneren min skal jobbe i Oslo fra mandag til tordag i fire måneder. det er dumt da jeg ikke tør å kjøre tung benk og bøy uten spotter.

I håp om at en ny partner dukker opp begynte jeg allikevel, siden de første ukene er ganske lette.

Planen har vært å kjøre den gamle varienten av programmet med foroverbøyd roing og dips i stedet for omvendt roing og push ups.


12 August
1. dag på Stronglifts 5x5 program

30 min på sykkel


Knebøy:


6x40
5x5x60

Press over hodet:

5x5x30

Markløft:

6x60
6x80
5x120

pull-ups
kv-25x5
kv-25x4
kv-25x4


Ble lengre sykkeltur som oppvarming en valig, da jeg venta på en kompis jeg prøver å få med som treningspartner. Bøyen var lett. kjørte ett lett oppvarmingssett først. Press over hodet var lett. dreit i å varme opp her da det er såpass lette vekter. Markløft var tungt til å være bare 120. tok to lette sett først før 1x5 arbeidssett. har lurt litt på hvorfor det bare er ett sett med mark og ikke fem som alle andre øvelser, men forsto det ganske fort Smiley ikke vant til å dra mark etter jeg har kjørt bøy, men regner med at dette kommer seg.

Pull ups har jeg aldri klart, så jeg slang meg i en sånn maskin som hjelper meg. om det er kilo eller pund veit jeg ikke. planen er å jobbe meg opp til å klare 8 reps før jeg tar vekk en plate.. håper jeg klarer en skikkelig pull-up før jul.



14 August

7min på sykkel.

bøy:

6x40
5x5x65

benk:

8x40
5x5x50

Foroverbøyd roing:

5x5x40

Dips:

kv-20x5
kv-20x4
kv-20x2

Støl i beina fra forrige økt så lurte på hvordan dette skulle bli, men det var lett. gikk skikkelig ass to grass. synes det er lettere faktisk enn om jeg skal stoppe i paralell.
Benk var lett. kjørte ett "oppvarmingssett" men tror ikke jeg trenger det på så lave vekter egentlig.
Roing var lett. passa på å være skikkelig rett i ryggen og rumpa langt ut.. har lest at hvis man ikke er flau over seg selv når man kjører foroverbøyd roing så har du ikke rumpa langt nok ut Smiley
Dips var ett helvete. aldri prøvd dette før, og skal heller ikke gjøre det igjen.. vondt i venstre skulder kom etter ca 4 timer etter trening. vondt enda nå, etter ca 20timer.. dips er fjernet fra den nye utgaven av SL 5x5 fordi mange sliter med skuldrene.. blir push ups fremover da jeg ikke gidder å skade meg selv om dips sikkert er en knall øvelse.
Ser frem til neste økt, som blir på mandag..
25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marius kjører SL 5x5
« #1 : 17. august 2009, 22:09 »
17 August


7min på sykkel..

tøying av glutes hams quads

Bøy:
8x40
5x5x70
tøying mellom hvert sett

press over hodet:

5x5x35

Mark:
5x80
5x10
5x125

Pull ups:

kv-25x4
kv.25x3
kv-25x2


ble litt stressøkt, med korte pauser, da jeg skulle på visning.
bøy og press var lett. mark var merkelig rungt, må nok venne meg til mark etter bøy.
pull ups er tunge greier.. bra økt
25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marius kjører 5x5
« #2 : 19. august 2009, 19:40 »
18 august

en times gåtur

19 august

7min på sykkel

Tøying av glutes, hams og quads

Bøy:

5x50
2x5x70
3x5x75

tøying mellom sett

Benk:
scapular pushups
8x40
5x5x54

fremovebøyd roing

5x5x45

pushups

19
14
9

planken

til failure 2x

telte feil på bøyen så de to første sett ble med 5 kilo for lite.. FULL KRISE
bøy var lett, benk var lett, men irriterer meg at de ikke har 1,25kg vekter så jeg får økt i riktig tempo.. roing var lett,  pushups har jeg ikke tatt på år og dag.. uvant, men digg.. planken er deilig.. bra økt, masse energi og bra følelse..
25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marius kjører SL 5x5
« #3 : 21. august 2009, 18:24 »
21 August

En times sykkeltur. for det meste asfalt.. var grisetungt.. sleit skikkelig med å holde følge med gutta på jobben, selv om jeg slo han ene i triathlon for ett par uker siden.. tror beina mine ikke har blitt helt vant til å kjøre knebøy tre ganger i uka enda.. men det kommer seg nok..


22 August

5min på sykkel for å få litt varme i kroppen..

Squat to stand
YTWL
Streching av hams, glutes og quads

Bøy
8x50
5x70
5x5x80

Press over hodet
5x50
3x50
3x5x40

Mark
8x60
5x90
5x130reimer

Pull ups
kv-25x5
kv-25x4
kv-25x2


Har begynt å varme opp litt bedre.. litt inspirasjon fra artiklene til eirik sandvik. merker at spesielt hamstring har godt av å bli tøyd skikkelig.. får ikke lenger den avrundingen i korsryggen som jeg fikk noen ganger før, når jeg er helt i bunnen på bøyen.
Prøvde også YTWL for mobilisering av skuldrene før press.. var tungt som faen jo.. hadde bare 2,5kg i henda.. tror jeg har godt av dette gitt, så ikke kroppen min stivner til helt Wink

hadde ingen å trene sammen med i dag.. Den nye partneren min var STØL faktisk, så han orka ikke idag..
tynneste unnskyldningen ever.. selv om du ikke klare å ta henda over hodet, så klarer du knebøy..  Cheesy
bøyen gikk ganske greit, begynner å bli litt tyngre kjenner jeg.. lurer på åssen det blir hvis jeg ikke har noen å trene med fremover. jævli kjipt å bli stående ass to grass i en epic failure å skrike etter hjelp.. de fleste av de som trener der jeg trener hadde nok ikke klart å løfte 90kg av ryggen min heller, så veit ikke hvor mye hjelp det er i dem.. får se hvordan neste uke blir.

Press over hodet virka jævli tungt.. dette går jo faen ikke tenkte jeg idet jeg faila på 3repp i andre sett.. men så hadde jeg på 10kg for mye i forrhold til programmet.. tror jeg må lære meg å telle bedre jeg.. resten av setta gikk ganske greit, selv om jeg ble unødvendig sliten av de første to setta synes jeg..

Mark gikk veldig mye bedre idag, men svetta som en gris og hadde ikke sjans til å holde stanga på 130 så da "juksa me litte granne" og tok det med reimer.. mye mindre gåen i beina enn jeg har vært de siste gangene jeg skal ta mark, så kanskje beina mine har forstått at det ikke hjelper å sutre, men at jeg skal ha vekta opp uansett om jeg skjelver som ett aspeløv i høststorm.

Pull-upp er fortsatt jævli harde greier.. men det går vel fremover her også etterhvert.. kjipt å se disse spinkle smågutta ta en drøss med chins, når jeg ikke klarer en jævla en.. men så klarer de jo ikke å knebøye stanga engang og markløft har de vel ikke hørt om, så satser på at jeg blir monsterstor og banker dem i chins om en stund(les: lenge til)


nå veier jeg 106-107kg. tatt litt kreatin noen dager så binder sikkert litt vann, pluss at jeg eter som en hest..

Har laga med meg tunfisksalat som jeg spiser til frokost og lunsj på jobb.. hiver tre fire egg og no skinke og litt sånn oppi når jeg kommer til jobben.. (har buffet så har litt å velge i Grin )
satser på å bli stor og sterk Food


Bra økt idag.. nå er det helg..masse mat og masse søvn.. pluss en liten bayer sånn for kosens skyld Drikke
25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marius kjører SL 5x5
« #4 : 24. august 2009, 21:07 »
24 August

10 min på sykkel

Squat to stand
streching av hams, quads og glutes

Bøy

8x50
5x70
5x5x85

Benk

7x40
5x5x55

Foroverbøyd roing

5x5x50

Pushups

20
15
10

Planken

2x til failure


Masse energi idag også gitt, selv om leveren er er det eneste som har fått kjørt seg i helga..
bøy gikk veldig greit.. bedre enn på fredag faktisk.. men tror teknikken svikta litt på ett par av reppene.. merka det litt i korsryggen .. tror jeg skal filme meg selv til onsdag, så får vi se om noen her inne har noen tips til meg.. tror kanskje hamstring er noe stramme enda, så jeg får en liten krumming i bunn, hvis jeg går  helt ned... mulig jeg må bli flinkere til å stoppe i paralell.

Benk var veldig lett idag. Blir noe dumme økninger siden jeg ikke har tilgang på 1,25kg vekter. øker 4kg en dag og en kg til neste gang.. har mast på eieren om å kjøpe 1,25 men har ikke allverdens forhåpninger om at dette skal skje med det første.. så da blir det 59kg neste gang(fredag) og 60 etter det(neste onsdag)

Roinga er fortsatt ganske så enkel, nesten så jeg har vurdert å øke litt mer, men tror jeg skal holde meg til programmet.. blir nok tungt nok om ikke så lenge

Pushups er greit.. merker at kassa får kjørt seg på disse treningene, men klarte å øke 1 repp i alle tre sett fra forrige gang, så da må jeg si meg fornøyd..

planken er bra som avslutning, men merker at magen får kjørt seg endel på knebøyen også. men har sikkert ikke vondt av litt mer stabiliseringstrening av mageregionen..
25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marius kjører SL 5x5
« #5 : 26. august 2009, 17:49 »
26 August

5min på elipsemaskin
Tøying av hams og glutes
Squat to stand

bøy
5x40
5x60
2x80
4x90

bulgarske utfall
kv+12x3x5

Press over hodet

5x45
5x45
3x45
4x45
3x45

mark
5x80
5x110
5x135

pull ups
kv-30x3

Dagen alt gikk til helvete..
Lunsjdame på jobben har tydligvis streika.. ikke no egg, og ikke noen feite medisterkaker til meg.. måtte spise BRØD..
Den såkalte treningspartneren min var ikkke i form idag, og avlyste ti min før trening.. ingen spotter altså.
i alt surret glemte jeg pre-workout shaken min.
det var ommøblering på senteret.. alt var kaos.. knebøystativet sto riktignok på plassen sin, men uansett.. don't fuck with my head like that.. fant ikke de små vektene så pressen ble tyngre enn planlagt.. BAD DAY

tørte ikke kjøre mer bøye nn jeg gjorde.. det var tungt allerede på 80kg og uten spotter tok jeg chickens way out og dro bulgarere i steden.. de var jævli tunge.

skulle hatt på 42,5 men små vekter er fortsatt ikke å oppdrive.. tenkte 44, men fant ikke 2kg heller.. da ble det 45.. altfor tungt etterhvert.. på siste sett klarte jeg ikke push presse stanga opp engang..

Mark var grisetungt.. siste repp tok sikkert 10 sek å få opp, men den gikk opp.. holdt på å svime av.

pull ups var håpløst.. tok ett sett, holdt på å svime av igjen, så da tok jeg en banan og dro hjem før lyse slukka helt..

bad økt idag gitt


25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marius skal bli sterkere
« #6 : 28. august 2009, 18:31 »
18 august

5min på elipse

bøy og tøy

bulgaske utfall

3x5på hvert bein +14kg

nordic hamstrings

2x5

Benk

5x5x59

fremoverbøyd roing

5x5x55

Pushups

16
10
10

Har finni ut at hamstringene mine er for stramme noe som fører til krumming i rygg på knebøy.. har hatt vondt i korsryggen hele uka, så da prøver jeg føre var teknikken, og dropper bøyen inntil jeg får litt bedre mobilitet. tøyer og bøyer her hjemme.. kjerringa ler, men det får gå greit.. skikkelig eldretrim stil her..

så da prøver jeg bulgarske utfall, som er grisetunge og er fine for hoftestabilitet, siden de er på ett bein.
ble bare tre sett idag.. får prøve å kjøre litt sånn 5x5 der også fremover..
siden bulgarske tar mest på quads og glutes tenkte jeg å prøve nordic hamstrings, som jeg har lest mye bra om.. det var seriøse saker gitt.. hadde ikke sjans i havet til å holde hele veien ned, og opp igjen ble det med en push-up-knipe-variant.. grise tungt..

benk var lett og fint idag, samme med roinga.

push ups var litt tyngre idag. prøvde å holde armene litt nærmere kroppen, og det merkes..

bra økt idag..

GOD HELG
25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marius prøver å bli sterk
« #7 : 31. august 2009, 18:31 »
31 August

7min på elipse

Bøy og tøy


Bulgarske utfall
5x5x14kg

Press over hodet:
5x5x45

Mark
5x60
5x100
6x140

Pull ups-

kv-25x4
kv-35x6

Nedtrekk
60kg 3sett til failure


Bra trening idag. folk glaner no jævli når jeg tar bulgarske.. ser vel ut som en dust når jeg står der å puster å peser med 7kg manualer i hver hånd.. men synes det er en knall øvelse.. merker også at det er litt tyngre på høyre bein enn venstre, så er nok noe ustabilt inni der.. håper B.U ordner det.

press over hodet gikk bra idag.. sleit  med 45 forrige gang, men det gikk idag.. siste repp på siste sett var seig som faen, men det gikk.

Mark gikk ganske greit idag, selv om jeg må venne meg til å ta bulgarske før marken.. ble litt vant til å kjøre bøy før mark, men B.U tar på en annen måte, så er litt seig i første delen av løftet.. fikk en liten "flash" på 3 repp på 140.. ble litt svimmel å måtte ta 5sek pause. men kjente at jeg ikke kom til å svime av, så da gikk det greit.

Pull upp tror jeg at jeg skal drite i.. evt kjøpe meg noen strikker.. den maskinen som skal hjelpe meg litt på vei gir meg en helt unormal løftebane.. de har flytta litt på ting på senteret og jeg så meg selv i speilet når jeg kjørte dem lette idag(-35) og det så ikke bra ut.. så får kjøpe strikker eller bare kjøre nedtrekk.. blir vel nesten det samme..

Håper jeg får med meg en treningspartner til onsdag, siden det er benk igjen..




25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Utlogget Bratani

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • Uten Smerte, Ingen Fremgang!
Sv: Marius kjører SL 5x5
« #8 : 31. august 2009, 18:39 »
Ser jo ganske så bra du dette Smiley

Lykke til videre, stå på! 

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marius kjører 5x5
« #9 : 02. september 2009, 17:47 »
takker.. prøver så godt jeg kan da Wink hyggelig med litt kommentarer..

ikke gått glipp av en eneste økt siden jeg startet i slutten av april, så prøver jo å ta dette litt seriøst da..

ble en økt idag også:

5min på sykkel..
tøy og bøy av quads, glutes og hams

bulgarske utfall:
5x5x16

YTWL 4-5 reps per
scapular pushups

Benk:
8x40
5x5x60

fremoverbøyd roing:
5x5x60

pushups
20
15
10

Planken
2x til failure

Bulgarske var greit idag.. de to siste settene var litt tunge, men gikk greit.

benk var faktisk litt tungt idag, men fikk opp 5x5x60 uten sticky points, så da må jeg vel være fornøyd.

roinga var også ganske tung.. kan ikke fortsette å øke 5kg hver gang så mye mer tror jeg..

pushups var helt greit..

planken gikk greit..

Helt ok økt. litt lite energi men kom igjennom det jeg skulle, så da er jeg fornøyd.
25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Utlogget Bratani

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • Uten Smerte, Ingen Fremgang!
Sv: Marius kjører SL 5x5
« #10 : 02. september 2009, 20:59 »
takker.. prøver så godt jeg kan da Wink hyggelig med litt kommentarer..

ikke gått glipp av en eneste økt siden jeg startet i slutten av april, så prøver jo å ta dette litt seriøst da...


Det er bra da Smiley Betyr bare at du er interessert i dette og har en bra rutine på å ikke skulke treningen no mather what Grin

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marius kjører 5x5
« #11 : 04. september 2009, 17:03 »
prøver å sentrere livet litt rundt treningen og ikke omvendt.. har jo fått ei lita jente som også krever litt oppmerksomhet, men fruen er tålmodig med meg Grin

Dagens økt:

5min på elipse

tøy og bøy..
lett sett med beinpress

Bulgarske utfall:
5x5x20

press over hodet
8x30
2x5x44
5x49
2x49

Mark:

5x65
5x100
2x120
5x145reimer

Nedtrekk med chinsgrep:

10x40
7x70
6x70
7x70

Planken
1x til failure


Bra energi idag.. utfall gikk veldig greit idag.. null stress.
har visst bomma på pressen.. trodde vekta på den minste stanga var 15, men han som satt i skranken sa ti.. derfor har jeg hoppa opp å ned på vektene ettersom hvor i rommet jeg har stått.. kjørte tydligvis 40 forrige gang. så er kanskje ikke så rart at vektene har vært lette innimellom og tunge andre dager Wink

fikk beskjed om å kjøre press i knebøystativet etter jeg hadde kjørt de første to settene, siden jeg kunne komme borti noen når jeg vender stanga opp til startposisjon.. latterlig synes jeg siden det var to andre folk på hele senteret, men greit nok.. merka da at 49 var mye tyngre på andre siden av rommet.. hehe..
så da blir det 49 5x5 igjen neste gang.

mark var ikke så halvgæærnt idag.. gikk opp uten tegn til sticky points. 120 uten reimer gikk veldig greit, men måtte ha dem på på 145
begynner å bli vant til mark etter å ha kjørt utfall.. deilig.. elsker faen meg den øvelsen..
nye treningspartneren persa med 120 idag også.. lett.. morro.. aldri tatt mer enn 100 før..

nedtrekk er greit det også.. men klarte faen meg en ordentlig pull upp idag. med nøytralt/hammer grep.. har jeg ikke klart siden 4. klasse.. stor seier Grin Grin men ble med en, så da tok jeg tre sett nedtrekk tilslutt..
kanskje jeg skal begynne med negative pull upps fra neste uke av.. blir mer naturlig løftebane.

tok en planke mens partneren kjørte siste sett med nedtrekk..

bra økt.. gleder meg til mandag.. (så at det så sinnsykt feil ut)
25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marius kjører SL 5x5
« #12 : 07. september 2009, 18:32 »
Ny uke.. nye økter..

5min på elipse.

bøy og tøy.
5x5x22

foroverbøyd roing
5x40
5x5x65

YTWL
Scapular pushups

benk:
8x45
6x55
5x5x65 Ny 5rm

Pushups

10

Bulgarske gikk veldig greit idag.. korte pauser og høy intensitet.. puls ut av mille helvete.. digg

Siden mandag er internasjonal benkpress dag, er det vanskelig å få plass ved alteret, så det ble roing først.
brukte underhåndsgrep for første gang, og det gikk veldig greit.. litt mer biceps, kanskje?? setter ned vektene mellom hver gang, og slipper trykket i musklene. og har fått enda bedre kontakt etter jeg gjorde dette..

Benk gikk strålende.. hadde ikke med meg partner idag, så var litt skeptisk, siden min tidligere 5rm har vært på 60.. men jeg ordna meg til i knebøyracket(ingen bruker det unntatt meg uansett) og slang på noe skikkelig bråkete tung metall på øret.. 5x5x65 er jo faen meg strålende til å være meg.
må ha fått lit styrkeøkninger på dette programmet..

siden det ble feil rekkefølge på øvelsene var jeg sliten i brystet og triceps før pushups, og siden jeg skal på visning, så benyttet jeg muligheten til å snike meg unna.. dårlige greier, men må si meg fornøyd meg økten uansett..
25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Marius kjører SL 5x5
« #13 : 07. september 2009, 18:46 »
jeg for min del liker bedre å kjøre sl55,enn sl5*5 Tongue
 
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marius kjører 5x5
« #14 : 07. september 2009, 21:13 »
jeg for min del liker bedre å kjøre sl55,enn sl5*5 Tongue
 



Hehe, sant det. CLS 55 AMG er vel drømmen da..

men SL 5x5 er ganske alright det også..

er vel i grunn ikke SL 5x5 jeg holder på med lenger, siden jeg kjører bulgarske utfall i stedet for bøy, men det var den første tittelen jeg laget. så den dukker opp hvis jeg ikke forandrer den hver gang.
25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!