Skrevet av Emne: Ny bilde profil.  (Lest 5377 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Ny bilde profil.
« #15 : 17. august 2009, 15:21 »
ZMA er det enseste av "Naturlige testosteron boostere" med dokumentert effekt. Ville ikke kasta bort pengene mine på det Zeus greiene. Det skal ligge en review av det her inne, men vet ikke helt om anmelderen er til å stole på... hehe.

Ang. gainer så kan du vel stort sett bruke alt som inneholder proteiner og trege karbohydrater, og tilsett gjerne litt olje. Havregryn er jo kjempebra, men jeg har prøvd forskjellige grovmeltyper med veldig forskjellig resultat Tongue Du kan jo bytte på frukten. Ha et eple i en dag, banan en annen dag, pære, mango. Frosne bær koster heller ikke allverdens.

Utlogget Explicit

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

  • Keep on pumping that shit -.-
Sv: Ny bilde profil.
« #16 : 24. mars 2011, 20:54 »
Da har jeg prøvd alternativene til gainer som ble postet her og det funket utmerket! Men siden jeg er litt kresen på smak, så ble det til at jeg kjøpte vanlige gainer bøtter og tatt 3 shaker omdagen +/- . Er nå oppe i 89 kg, og er strålende fornøyd. Riktignok fått litt "ølmage" men det får jeg ta hånd om senere. : )

Her er et ganske nytt bilde nå av rygg/skuldre/armer!
Alder: 20 år.

Vekt: 89 kg.

EmyR

  • Gjest
Sv: Ny bilde profil.
« #17 : 25. mars 2011, 11:05 »
Spor Smiley Bra fysikk!

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: Ny bilde profil.
« #18 : 25. mars 2011, 15:48 »
angående 2,2gram prottis regelen
så vokser jeg mye mer når jeg nermere dobbler denne regelen
jeg hadde en periode  for mange herrens år siden da jeg spiste 4 bokser tunfisk havregryn til frokost og en proteinshake til kvelds hver dag
i denne perieoden slanket jeg meg ned fra 110kg til 89 på rekordtid,men musklene forsvant
sånn rent proteinmessigt så lå jeg vel da på ca 2-2,5 men det var for lite for min del til å bygge muskler
jeg så rett og slett tynn ut

Når du går ned 21kg på "rekordtid" og i tillegg spise så lite som du gjorde der, kan du ikke forvente å bygge muskler. Legg deg i kcal overskudd med proteinfordeling på 2-2,5g/kg så skal du nok se resultater.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!