Skrevet av Emne: Tribex Testosterone BOOOSTER  (Lest 19563 ganger)

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #120 : 06. september 2009, 19:04 »
Tribullus, testofen, tribex etc. Felles for de er at de inneholder sine spesielle urter som angivelig skal øke testosteron produksjon. Zeus inneholder "testbooster complex", hva de legger i dette er litt vanskeligere å si, men også denne er testet uten noen slående effekt. Før var det mer vanlig å tilføre slike "naturpreparater" noe som faktisk hadde god virkning, men nå er lover og regler er strengere så skjer vel dette i mindre grad. Zeus har vel også blitt populær i norge, ett tankekors ved denne er at de hevder den øker testonivået med 98%, og samtidig ikke slår ut på dopingtester....det regnestykket går ikke opp. Jeg tror de bevisst bruker mye ord og utrykk som "syklus, testosteron nivå 98%, dopingtester", samt at de lager innpakninger som ligner på legemidler i sin markedsføring, for at du som kjøper skal assosiere det med anabole steroider. Hvis du har store forventinger til at noe skal fungere, så kan dette faktisk bidra til du også opplever en liten effekt....selv om årsaken til dette er noe helt annet enn det som står på pakka. Men dette er mine teorier, jeg er kritisk av natur og stoler ikke blindt på hva verken naboen eller produsenten sier om produktet når jeg vet hvor mye penger som ligger i å selge det, og hvor mye det forskes på dette området relatert til behandling av sykdommer etc. Men det er vel bare en ting å gjøre, du får prøve og gjøre deg opp en mening selv;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #121 : 06. september 2009, 19:45 »
Ja sant.. forsåvidt enig i det du sier der ja.

Men det "testobooster complexet" er nok de ingrediensene du leser under, sånn som jeg har forstått det.

"Testo booster complex 830mg"
blabla
blabla
urt 123

f.eks..
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #122 : 08. september 2009, 12:27 »
Jeg kan hvertfall fastslå at zeus pillene ikke virker på meg hvertfall,har testet det nå.

Eneste de gjør er å smake bæsj,ikkeno placebo hos meg,jeg merket det hvis det virker eller ikke.

Og dette virket ikke dessverre.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #123 : 08. september 2009, 12:34 »
Hehe, hadde Glucifer påstått at det ikke var en spesielt god idé å legge seg til for å sove på E18, så hadde halve forumet her alikevel lagt seg til på E18 for å se om kanskje akkurat de kunne fått seg en god natt søvn og ikke blitt drept av en trailer. Selvprøvd er velprøvd.

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #124 : 10. september 2009, 07:45 »
MEN nå skal dere høre,tribilus som denne strongman typen anbefalte selges faktisk på progym i hokksund!!!!!!!

Var innom der forleden dag og jammen så hadde de faktisk tribilus,snakka med noen av gutta der jeg kjenner og de sa at alle der på gymmen mente dette funket veldig bra,planten som får kroppen til å produsere mer testo

dette må være eneeste stedet i norge som selger tribilus,man må jo egentlig til sverige for å kjøpe det trodde jeg.

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #125 : 10. september 2009, 11:11 »
neida... selger d mange steder:) må bare spørre... flere steder i bergen som selger det.. men vet ærlig talt ikke om d er vits da... men føler seg kul når man putter testo i kjeften så man har jo placebo effekten da og placebo fungerer faktisk bra for mange... no shit
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #126 : 10. september 2009, 14:00 »
MEN nå skal dere høre,tribilus som denne strongman typen anbefalte selges faktisk på progym i hokksund!!!!!!!

Var innom der forleden dag og jammen så hadde de faktisk tribilus,snakka med noen av gutta der jeg kjenner og de sa at alle der på gymmen mente dette funket veldig bra,planten som får kroppen til å produsere mer testo

dette må være eneeste stedet i norge som selger tribilus,man må jo egentlig til sverige for å kjøpe det trodde jeg.


Tribulus øker IKKE testosteronproduksjonen.
Forskning
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!