Skrevet av Emne: Tribex Testosterone BOOOSTER  (Lest 19564 ganger)

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #30 : 26. august 2009, 22:09 »
Regner med du er et geni? Måten du skriver på er OPPBRUKT. La nå folk diskutere kosttilskudd vist de vill .. Ser for meg at du tror at jeg og andre bruker alle pengene på kosttilskudd, men hva vet du om det? At mat er viktigest står skrevet 100000000000000000000 plasser her på forumet ..

Da må du vel regne med at noen diskuterer MOT deg også?

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #31 : 26. august 2009, 22:20 »
Da må du vel regne med at noen diskuterer MOT deg også?

Dette gidder jeg bare ikke .. la nå gutten få prøve tilskuddet, finito ..
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #32 : 27. august 2009, 01:26 »
Regner med du er et geni? Måten du skriver på er OPPBRUKT. La nå folk diskutere kosttilskudd vist de vill .. Ser for meg at du tror at jeg og andre bruker alle pengene på kosttilskudd, men hva vet du om det? At mat er viktigest står skrevet 100000000000000000000 plasser her på forumet ..

Neida, jeg er langt ifra noe geni. Informasjonen om humbug vs. mat kan jo umulig være oppbrukt....selv om det er skrevet 1000000000000000 plasser her på forumet så finnes det jo fortsatt folk som går på limpinnen, og det må jeg jo få lov til å mene. Dette er jo litt av poenget med forumet, hvis all informasjon skulle vært ensidig rettet i favør av pengekåte kostholdsprodusenter, så hadde de skodd seg enda rikere på å selge sine fantastiske produkter til håpefulle treningsentusiaster. Når det gjelder produkter som skal øke kroppens testosteron produksjon så er dette forsket mye på, både fordi det er stort i idrettsmiljøer og i medisinsk sammenheng. I statene, som har mer liberale lover for hva som klassifiseres som legemidler, så foregår det forskning på toppidrettsutøvere med tanke på disse "naturlige" kosttilskuddene. Det finnes enkeltstudier som har påvist at noen produkter, f.eks Tribex som inneholder ipriflavone, ett stoff man mener øker flux av kalsium og sparer på oksygenet i cellene, kan påvirke hjertet slagevne å ha en positivt innen f.eks utholdenhetsindrett. Ellers så finnes det foreløpig lite holdepungter for at slike testoprodukter gir noen annen effekt en placebo. Og i de produktene som har hatt en positiv effekt på det endokrine systemet, så finner man ofte spor av prehormoner/hormoner som ikke står oppgitt på pakken. Så hypinga av alle produktene på markedet er det stort sett produsentene som står for selv, ikke brukerne. Dette er bakgrunnen for mitt bidrag til diskusjonen, akkurat som du har ditt;-)

Edit: bare ett lite hint når det gjelder zeus testo booster, når man kjøper noe til 349 kr på en helsekostbutikk, som i følge produsenten skal ha bedre effekt enn aa og ikke kan spores på doping tester så bør det ringe ei bjelle.... Grunnen til at den ikke kan spores på doping test er fordi nivået av fritt og total testosteron ikke øker nevneverdig og ligger under cut-off value for doping tester. At det angivelig tar 3-8 uker før du ser resultater sier jo også noen om hvor effektive disse kapslene er.
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #33 : 27. august 2009, 16:31 »
Neida, jeg er langt ifra noe geni. Informasjonen om humbug vs. mat kan jo umulig være oppbrukt....selv om det er skrevet 1000000000000000 plasser her på forumet så finnes det jo fortsatt folk som går på limpinnen, og det må jeg jo få lov til å mene. Dette er jo litt av poenget med forumet, hvis all informasjon skulle vært ensidig rettet i favør av pengekåte kostholdsprodusenter, så hadde de skodd seg enda rikere på å selge sine fantastiske produkter til håpefulle treningsentusiaster. Når det gjelder produkter som skal øke kroppens testosteron produksjon så er dette forsket mye på, både fordi det er stort i idrettsmiljøer og i medisinsk sammenheng. I statene, som har mer liberale lover for hva som klassifiseres som legemidler, så foregår det forskning på toppidrettsutøvere med tanke på disse "naturlige" kosttilskuddene. Det finnes enkeltstudier som har påvist at noen produkter, f.eks Tribex som inneholder ipriflavone, ett stoff man mener øker flux av kalsium og sparer på oksygenet i cellene, kan påvirke hjertet slagevne å ha en positivt innen f.eks utholdenhetsindrett. Ellers så finnes det foreløpig lite holdepungter for at slike testoprodukter gir noen annen effekt en placebo. Og i de produktene som har hatt en positiv effekt på det endokrine systemet, så finner man ofte spor av prehormoner/hormoner som ikke står oppgitt på pakken. Så hypinga av alle produktene på markedet er det stort sett produsentene som står for selv, ikke brukerne. Dette er bakgrunnen for mitt bidrag til diskusjonen, akkurat som du har ditt;-)

Edit: bare ett lite hint når det gjelder zeus testo booster, når man kjøper noe til 349 kr på en helsekostbutikk, som i følge produsenten skal ha bedre effekt enn aa og ikke kan spores på doping tester så bør det ringe ei bjelle.... Grunnen til at den ikke kan spores på doping test er fordi nivået av fritt og total testosteron ikke øker nevneverdig og ligger under cut-off value for doping tester. At det angivelig tar 3-8 uker før du ser resultater sier jo også noen om hvor effektive disse kapslene er.

at du gidder .. orker ikke å lese det du skrev engang ..
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #34 : 27. august 2009, 16:55 »
at du gidder .. orker ikke å lese det du skrev engang ..

nei, det gjenspeiler vel også kompetansenivået ditt....
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #35 : 27. august 2009, 17:00 »
at du gidder .. orker ikke å lese det du skrev engang ..
Hvis du ikke gidder å lese det, hvorfor gidde å svare? Det er mer jobb.

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #36 : 27. august 2009, 17:16 »
at du gidder .. orker ikke å lese det du skrev engang ..

Du hiver deg inn i en debatt, for så å si at du ikke gidder å diskutere dette når du mangler argumenter. Men som sagt over, det sier vel noe om kompetansenivået ditt.

Hvis du ikke gidder å lese det, hvorfor gidde å svare? Det er mer jobb.
Haha, ja, det var vel for å markere seg  Huh Eller få opp post counten  :Smiley

Utlogget Økoshit

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #37 : 27. august 2009, 20:21 »
hvis jeg ikke har sett feil er det vel kosttilskudd seksjonen vi er inne på?

tror det er mange som ikke skjønner det. for de som ikke visste det, er det en sekjson som heter kosthold og ernæring
takk...

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #38 : 27. august 2009, 20:28 »
Neinei, dette er riktig seksjon. Det er gress og urter det er snakk om. Råveganisme er en type kosthold.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #39 : 27. august 2009, 20:31 »
å nei...hold disse rawfood'erne unna her. Det er jo kosttilskudd vi diskuterer;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #40 : 27. august 2009, 22:43 »
Du hiver deg inn i en debatt, for så å si at du ikke gidder å diskutere dette når du mangler argumenter. Men som sagt over, det sier vel noe om kompetansenivået ditt.
Haha, ja, det var vel for å markere seg  Huh Eller få opp post counten  :Smiley

Hvorfor skal jeg diskutere mere? Jeg har sagt mitt. Jeg mangler argumenter? HAHAHA. Bra det Blitskrig, si hvorfor neste gang.

Og hva faen har dette med kompetanse nivået mitt å gjøre?
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #41 : 27. august 2009, 22:48 »
Hvorfor er ikke Glucifer trenings og kostholdsveileder? Han jo en racer i å gi folk tilbakemeldinger på hva de egentlig burde gjøre på en utrolig positiv måte. Og ikke minst er han morosam i måten han gir tilbakemeldinger på .. Steik, at ingen legger merke til dette må da siest utrolig.

Man burde kanskje fjærne kosttilskudd tråder som folk kan diskutere i, når sånne tosker kommer å kommenterer?
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #42 : 27. august 2009, 22:57 »
Oisann, hvis du tar ting så personlig i ett forum...som i sin helhet går ut på å diskutere, så bør du kanskje finne på noen annet enn å delta. Etter initialt å ha kommet med mine noe sterke meninger, så ble det gjort ett forsøk på å gi deg en noe mer konstruktiv forklaring, noe du "ikke orket å lese engang".
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #43 : 27. august 2009, 23:03 »
Oisann, hvis du tar ting så personlig i ett forum...som i sin helhet går ut på å diskutere, så bør du kanskje finne på noen annet enn å delta. Etter initialt å ha kommet med mine noe sterke meninger, så ble det gjort ett forsøk på å gi deg en noe mer konstruktiv forklaring, noe du "ikke orket å lese engang".

Knuge. Honnør.
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #44 : 27. august 2009, 23:06 »
Folk sløser vilt med penger på bullshit som testobooster og alt mulig piss som gir minimale forskjeller, særlig hvis dietten ikke er iorden. Kjøp bol for en gangs skyld om du er villig til å bruke så mye penger på bortkasta sheisse. Spar penger.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!