Skrevet av Emne: "Dette er en muslimsk bydel"  (Lest 4776 ganger)

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #30 : 19. august 2009, 19:26 »
Som flere har poengtert er i grunn det mest oppsiktsvekkende at fyren påstår at det er en muslimsk bydel. Men det er vel mer behagelig å ta for seg kirkens holdning gjennom historien eller en fanatisk abort-motstander i Strandebarm? Feie problemet under teppet i noen tiår til og håpe at det løser seg?

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #31 : 19. august 2009, 19:32 »
Angående tematikken rundt at "vi slipper inn hvem som helst". Jeg tror ikke det er der problemet ligger. Kravene for å få asyl i norge er strengere enn standarden til FN. Jeg kjenner selv en som jobber med å intervjue asyl-søkere, og de aller færreste får asyl. Så hvor problemet ligger, det vet jeg ikke, men innvandrerpolitikken vi har i dag er streng nok. Men den svikter nok på andre områder.

Familiegjenforening kanskje. Det viktigste poenget er at alt for mange har negative forestillinger om vår kultur og levesett, krav som går på tross av det vi mener imøtekommes osv. Hyler noen diskrimminering eller rasisme er saken stort sett avgjort. Så lenge sånne holdninger eksisterer i stor grad bør innvandringen være svært restrektiv, eller eventuelt selektiv

Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #32 : 19. august 2009, 19:39 »
Har ikke lest alle innleggene i denne tråden enda, så mulig noen har skrevet dette alt.
JEG gleder meg til å høre fra Islamsk Råd om hva de synes om hendelsen og at de markerer at de tar avstand fra en slik gjerning. De er jo først ute når islam blir "satt under dårlig lyst" eller "fornærmet" . Vi får se om de fordømmer en slik handling, slik de går til angrep mot utsagt/påstand/kommentarer som de mener er upassende.
Maxium effort!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #33 : 19. august 2009, 19:39 »
Du skjønner at hvis du gir dem norsk statsborgerskap er de norske statsborgere, og dermed er det ikke noe land du bare kan sende dem til?
Et greit argument for å ikke være så kjapp med å dele ut statsborgerskap..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #34 : 19. august 2009, 21:22 »
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=576580

tenker jeg det hadde blitt mye fornøyde folk på Grønland Grin
25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #35 : 20. august 2009, 10:06 »
Jeg reagerte kun på at en plass i Oslo, Norge, ble kalt for muslimsk bydel. Det gjør meg direkte kvalm.

At et par skinkeryttere har fått seg en rapp over snasen får de bare tåle. Tåler du kjepp i ræva er vel det knapt merkbart med ett par ørevarmere.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #36 : 20. august 2009, 11:04 »
Hele saken er i grunn lettere ironisk. I muslimske land er det jo vanlig at menn holder hverandre i hendene, det har jeg selv sett i Egypt.




Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #37 : 20. august 2009, 11:07 »

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #38 : 20. august 2009, 18:32 »
Noen som blir med ned på Grønland og leke homo? Hvis noen begynner å yppe og bli voldelige, så banker vi dem.
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #39 : 20. august 2009, 18:46 »
Hele saken er i grunn lettere ironisk. I muslimske land er det jo vanlig at menn holder hverandre i hendene, det har jeg selv sett i Egypt.

Var jo derfor han spurte "hva er dette for noe?" før han sparket:P
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #40 : 07. september 2009, 11:02 »
I London har man i åresvis hatt muslimske bydeler, husker en sak noen år tilbake når en krigsveteran fra andre verdenskrig ble banket opp fordi han befant seg i feil område. Med fortsatt hjelp fra idiotiske britiske politikere kan man om ikke alt for lenge proklamere at "Dette er en muslimsk by": http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3251970.ece

Jeg fatter ikke hvorfor noen hater sin egen kultur så mye at de er villige til å sette den til side for en annen. England er villig til å gjøre alt for å tilpasse seg sine nye landsmenn. Om det er dårlig samvittighet for koloni-tiden, er jeg usikker på, men resultatene blir mer og mer tydelige

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #41 : 07. september 2009, 11:40 »
Jeg reagerte kun på at en plass i Oslo, Norge, ble kalt for muslimsk bydel. Det gjør meg direkte kvalm.

At et par skinkeryttere har fått seg en rapp over snasen får de bare tåle. Tåler du kjepp i ræva er vel det knapt merkbart med ett par ørevarmere.

haha, unnskyld dere som ble støtt, men det måtte jeg le av!

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #42 : 07. september 2009, 12:42 »
Jeg reagerte kun på at en plass i Oslo, Norge, ble kalt for muslimsk bydel. Det gjør meg direkte kvalm.

At et par skinkeryttere har fått seg en rapp over snasen får de bare tåle. Tåler du kjepp i ræva er vel det knapt merkbart med ett par ørevarmere.

 rofl rofl
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #43 : 07. september 2009, 13:54 »
I London har man i åresvis hatt muslimske bydeler, husker en sak noen år tilbake når en krigsveteran fra andre verdenskrig ble banket opp fordi han befant seg i feil område. Med fortsatt hjelp fra idiotiske britiske politikere kan man om ikke alt for lenge proklamere at "Dette er en muslimsk by": http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3251970.ece

Jeg fatter ikke hvorfor noen hater sin egen kultur så mye at de er villige til å sette den til side for en annen. England er villig til å gjøre alt for å tilpasse seg sine nye landsmenn. Om det er dårlig samvittighet for koloni-tiden, er jeg usikker på, men resultatene blir mer og mer tydelige

Ganske enkelt utrolig. Minner dog mye om enkelte norske politikere som helst bare vil fjerne den norske kulturen og religionen og bare adoptere islam med én gang.. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!