Skrevet av Emne: Plombering av Suzuki  (Lest 18570 ganger)

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Plombering av Suzuki
« #75 : 27. august 2009, 16:21 »
SV650 bruker en MAP-sensor, ikke MAF.
Selv om den også skal gi bensin etter hvor mye luft som kommer inn (lufttrykk) ville jeg aldri, aldri stolt på den takler strupingen.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Plombering av Suzuki
« #76 : 27. august 2009, 16:29 »
SV650 bruker en MAP-sensor, ikke MAF.
Selv om den også skal gi bensin etter hvor mye luft som kommer inn (lufttrykk) ville jeg aldri, aldri stolt på den takler strupingen.
det er jo bare enda bedre en maf:S så ser ikkje helt poenget ditt? ettersom den vil også justere tenninga vil jo forbrenninga bli mer optimal i forhold til at man har strupa ned motoren
Westside disciple

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Plombering av Suzuki
« #77 : 27. august 2009, 16:44 »
På nettsidene til produsenten av de strupesettene finnes det et kit for 98-modellen og et kit for 2003-modellen, så det leveres visst til begge deler.

Noen tusenlapper billigere enn Greybikes var det også.
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?Bereich=f_Artikelansicht&ArtikelID=761&SternpaketeID=0


Jeg mener dog fortsatt at det er bedre å bytte hjerne (noe Suzuki også gjør, da 25kW-modellene de leverer har annen hjerne, ikke strupesett).


Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Plombering av Suzuki
« #78 : 27. august 2009, 16:56 »
Du har nok rett i det, er nok mer optimalt å bytte hjerne ja.. men til hvilken pris da gitt!
Westside disciple

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Plombering av Suzuki
« #79 : 27. august 2009, 18:53 »
Om det er elektronisk innsprøyt vil jo den regulere seg selv etter som at den ikke får nok luft? Dvs gir mindre bensin? Om det er elektronisk da.. Stemmer ikke det?.


Men enda, bare selg hele sykkelen og handle deg en som er allerede ordna med, blir sikkert billigere det..


Ikke faen, det SKJER ikke. Om jeg gjør det taper jeg HVERTFALL penger! Sykkelen er et kupp uansett om den er fulleffekt eller ikke. si ifra om du finner en 05mod sv som er gått under 17tusen med helkåpe, effektannlegg, nye blinklys/baklys og nye dekk til under 69tusen....




Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Plombering av Suzuki
« #80 : 27. august 2009, 18:55 »
det blir hjernebytte - end of story

Utlogget Suzuki- babe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 40

Sv: Plombering av Suzuki
« #81 : 27. august 2009, 23:38 »
det blir hjernebytte - end of story

Hahaha, dårlig humor på kvelden, men altså lobotomering?? hehe, stakkars sykkel Grin
-Hondababen, 26 år.

Kjører SUZUKI GSXR 750, K6 Smiley

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Plombering av Suzuki
« #82 : 28. august 2009, 09:06 »

Ikke faen, det SKJER ikke. Om jeg gjør det taper jeg HVERTFALL penger! Sykkelen er et kupp uansett om den er fulleffekt eller ikke. si ifra om du finner en 05mod sv som er gått under 17tusen med helkåpe, effektannlegg, nye blinklys/baklys og nye dekk til under 69tusen....
Mensen eller? Trenger ikke å være hissig haha.

Men, om du hadde fått den så billig, hvorfor skal du da tape mye penger?? Ser ikke den..

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Plombering av Suzuki
« #83 : 28. august 2009, 09:40 »
Du må lære deg litt om kvinnekroppen du:P

skal vi se - om jeg selger sykkelen igjen for 70tusen og må kjøpe en laveffektsykkel til 50tusen. så om 2 år skal jeg selge laveffektsykklen får jeg kanskje 40tusen om jeg er HELDIG og skal da igjen kjøpe en sykkel til 70tusen +++

I tilegg er det mye mer fres i en plombert 650ccm enn i en original fulleffekts 250ccm. Gidder ikke noe sånt smått ræl uansett.

ser du den da?

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Plombering av Suzuki
« #84 : 28. august 2009, 11:27 »
Du må lære deg litt om kvinnekroppen du:P

skal vi se - om jeg selger sykkelen igjen for 70tusen og må kjøpe en laveffektsykkel til 50tusen. så om 2 år skal jeg selge laveffektsykklen får jeg kanskje 40tusen om jeg er HELDIG og skal da igjen kjøpe en sykkel til 70tusen +++

I tilegg er det mye mer fres i en plombert 650ccm enn i en original fulleffekts 250ccm. Gidder ikke noe sånt smått ræl uansett.

ser du den da?

Du selger sykkelen, får 70k. Kjøper en sykkel til 50k, du sitter igjen med 20k.
Når du da selger din 40k, og du har 20k fra før. Da sitter du igjen med 60k.
Det vil si et tap på 10 lapper på 2 år? Kontra å kjøpe en sånn boks som med montering kom på oppimot 20 lapper? (Som du sa selv).
Det vil si at det blir 10 lapper BILLIGERE å selge den....
Bruk hodet ditt litt da Smiley .

Og det trenger ikke å være så jæævli mye mere fres i en 650 kontra en 250, 250'en er som regel lettere vettu Smiley .
Samt at jeg IKKE har sagt at du må kjøpe en 250, men FERDIG mellomklasse sykkel....

Så NEI, ser ikke den.

Kan ikke du være litt koslig i tonen, istedenfor å være drittlig når folk prøver å hjelpe deg? djeeez....

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Plombering av Suzuki
« #85 : 28. august 2009, 11:33 »
For å være litt grei, eksempel på en sykkel:
http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=18266988

Det blir jo mye billigere en sykkelen din (70k + 20k for plombering).

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Plombering av Suzuki
« #86 : 28. august 2009, 11:36 »
Beklager, men å selge sykkelen er ikke aktuelt i det hele tatt. Selvfølgelig kunne jeg kjøpt en sykkel som var ferdig plombert men da måtte det blitt en r sykkel som er DRITDYRT å forsikre - dessuten ser min sykkel ut som en rsykkel nå pga kåpa Wink

Jeg er veldig fornøyd med den jeg har kjøpt nå og har funnet løsning på problemet så det er ikke mer å diskutere:)


-forresten tror jeg du kun så på prisen på den sykkelen, var ikke barebare med den altså.. heftelser også sto den faen meg på Svalbard xP

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Plombering av Suzuki
« #87 : 28. august 2009, 12:36 »
Men med de 20 tusen du sparer på å kjøpe den sperra hjernen, da har du jo mere en nok til forsikring av en rå r-sykkel Smiley .

Hehe såg mest på pris ja, var litt dårligt eksempel siden den stod på svalbard. (Heftelser har ikke noe å si så lenge det blir sletta Smiley
Men poenget var bare å vise at det finnes en god del bra til den prisen Smiley .

Men du vil ikke selge, greit, jeg kom bare med forslaget, ferdig med det.

Men vil enda undersøkt mere med sånne ringer, det går på innsprøt sykkeler og, sånn som jeg og H.M poengterte, så stiller den bensin mengden og tenninga etter mindre luft, så det er ikke noe problem. MYE billigere ok.

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Plombering av Suzuki
« #88 : 28. august 2009, 12:47 »
Gi faen i hele greia, snuten sjekker ikke om det er tung eller mellom tung du har. Har et par kamerater som har kjørt full effekt 1000 RR sykler i to år, bitt stoppa xx ganger, men aldri nevnt noe om at de ikke er gamle nok!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Plombering av Suzuki
« #89 : 28. august 2009, 13:01 »
Jeg hadde en moped når jeg var 15, trimma til 782 HK med turbinjet motor og nozz injection.

Gjorde 0-200 på 2.2 sek og stikkflammer som spruta 50 meter bak sykkelen. Ble stoppa av purken 1 gang, fikk bot på 250 spenn for å ikke ha venstre blinklys iorden.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!