bra jobba
er det lov å spørre åssen dietten din har sett ut?
og bruker du mye kardio som feks morgenlabbing før frokost?
sorry fikk se linken nå
er litt småtrøtt
Takk

Har desverre ikke bilder fra Januar, det var ikke noe særlig å ta bilde av da, men egentlig veldig synd da det hadde vært morsomt å sett nå..
Treningen er ganske avansert, så om noen er interessert er det nyeste programmet på side 11 i loggen jeg har linket til i førstepost!
Kostholdet er veldig enkelt!
Frokost: Havregryn
Lunsj: 1 grovt rundstykke med 1 boks king oscar makrell i tomat
Før trening / Etter jobb: 200 gram karbonadedeig og 1 porsjon fullkornspaggeti (halv pakke toro spagettisaus)
Etter trening: 300 gram biff eller karbonadedeig med 1.5 porsjon fullkornsspagetti.
Kvelds: MASSE frukt, hovedsakelig en halv vannmelom hver kveld! (Min dietsaver!!)
Dette kostholdet kjører jeg mandag-fredag, 2gram proteiner pr kg kroppsvekt / kcal underskudd, har fungert veldig bra da jeg har tatt av meg VELDIG mye og økt i samtlige øvelser og beholdt målene på overarmer!
Har blant annet økt fra 1 rep 80 kg til 1 rep 100 kg i benkpress fra Januar til Juni, dette klarte jeg med fast økning og beinhard trening med relevante treningspauser (svømming hver tiende uke, ingen vektløfting.)
Dietsaver #2 for meg er spisedagen HVER lørdag, da spiser jeg AKKURAT det jeg vill av mat, så lenge jeg får i meg 2 gram proteiner per kg kroppsvekt. Det eneste jeg ikke spiser er godteri, is, potetgull osv; men unner meg 1 pose chilinøtter hver Lørdag.
Søndager spiser jeg vanlig mat, men som tidligere, 2 gram proteiner per kg kroppsvekt da jeg har erfart at det er veldig viktig på restitusjonsdagene. Omentrent kcal underskudd, men gjør ikke noe om jeg ligger på grensen.
Alkohol har jeg nesten kuttet ut, drikker kanskje 1 gang annenhver måned, og da er det 2-3 0.33 øl, har endret livstil totalt, men jeg trives med det og ønsker ikke å gå tilbake
Takk for kommentarer, og håper at min fremgang og mine resultater er motivasjon for andre som er igang, og som ikke er kommet igang enda. Den første måneden er verst, etter det blir alt rutine