Skrevet av Emne: BODYB - Bildeupdate 9. November  (Lest 169957 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
men synes det hadde vært morro å bevise for meg selv og andre at det er fortsatt mulig å gjøre det på den naturlige måten! Smiley
God holdning Smiley For mange titalls år siden gjorde de det med fisk og kylling. Skjønner ikke hvorfor man ikke kan gjøre det med fisk i kylling i dag også.

Utlogget Trio

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Inneholder ikke kveldsmaten din (frukten) mye karbs? Det har tydeligvis funket Wink

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
God holdning Smiley For mange titalls år siden gjorde de det med fisk og kylling. Skjønner ikke hvorfor man ikke kan gjøre det med fisk i kylling i dag også.
Helt enig! Men det skal sies at alt hadde blitt mye billigere om jeg slapp å spise 2 pakker karbonadedeig for dag Smiley Derfor vurderes det sterkere og sterkere!

Inneholder ikke kveldsmaten din (frukten) mye karbs? Det har tydeligvis funket Wink

Jo, men dette er det de kaller lette karbs, og det har aldri påvirket dietten min uansett hvor mye jeg har spist. Personlig synes jeg dette med frukt og at de er så veldig kcal innholdig og er farlig for dietten er en myte. Frukten jeg spiser er det som redder dietten min fra å sprekke! Smiley

Utlogget ole90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

Knallbra jobba, gir nybegynnere som meg motivasjon  Smiley

Er du ikke lei karbonadedeig hver dag? Eller spiser du kylling, fisk osv også?

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
25 Kilo ned!
« #19 : 30. august 2009, 22:23 »
Knallbra jobba, gir nybegynnere som meg motivasjon  Smiley

Er du ikke lei karbonadedeig hver dag? Eller spiser du kylling, fisk osv også?
Akkurat det jeg ønsker formidle, motivasjon! Håper andre kan få til det jeg har fått til Smiley

Spiste kyllingfilet konstant fra Januar til Mai, så spiste jeg biff i 1 måned før jeg begynte med karbonadedeig Smiley Omega 3 og andre viktige fettsyrer får jeg igjennom makrellen + spiser hver søndag en skikkelig fiskerett.

Jeg må ha rutine, derfor jeg spiser meg lei på noe før jeg bytter Smiley Forøvrig 2 kilo til ned de 2 siste ukene, så har totalt gått ned 25 kilo nå Smiley Kjempefornøyd!

Legger ved ett bilde av rygg og høyre arm som oppdatering Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Har du ingen bilder av hvordan du så ut før? Hva som helst, om det er med konfirmasjonsdress på gjør ingenting. Bare for å få et inntrykk Smiley

Utlogget MakeItCount

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 86

bump
The key to my exercise program is this one simple truth: I hate my body!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodyBjunior's Extreme makeover! Nytt bilde; 25 kilo ned!
« #22 : 01. september 2009, 19:29 »
Har du ingen bilder av hvordan du så ut før? Hva som helst, om det er med konfirmasjonsdress på gjør ingenting. Bare for å få et inntrykk Smiley

Har ikke det til nå, ønsker å være anonym og veldig mange vill gjenkjenne meg om jeg legger ut bilde der man virkelig ser forskjell, siden de største endringene er i ansiktet Smiley Bildet fra Mars på side 1 sier veldig mye, der var jeg godt trent i forhold til desember, desember vistes ingen muskler, kun store feite armer, feit kasse og stor mage. Tongue

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: BodyBjunior's Extreme makeover! Nytt bilde; 25 kilo ned!
« #23 : 01. september 2009, 22:08 »
Hehe, det er vel bare å sladde ansiktet det, da. Men jo, skjønner hva du mener. Folk ler nok av meg som det er, når jeg ikke drikker på fest. Kan se for meg hvor mye de hadde ledd om de hadde funnet ut om bildeloggen min........ Tongue

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodyBjunior's Extreme makeover! Nytt bilde; 25 kilo ned!
« #24 : 02. september 2009, 22:20 »
Hehe, det er vel bare å sladde ansiktet det, da. Men jo, skjønner hva du mener. Folk ler nok av meg som det er, når jeg ikke drikker på fest. Kan se for meg hvor mye de hadde ledd om de hadde funnet ut om bildeloggen min........ Tongue

Akkurat det med å vise frem bildene osv synes jeg bare hadde vært morsomt. Men alle mine standpunkt og spørsmål ønsker jeg ikke å offentligjøre for min sosiale omkrets, dette gjelder også alt om treningsprogram osv da mange tror at de bare kan kopiere mitt og få samme resultater. Da synes jeg det er bedre at de spør meg så jeg kan forklare det rett til vedkommende at dette ikke er noe nybegynnerprogram, og at en må begynne i mindre skala - Mange som overtrener seg med en eneste gang etter å ha lest en artikkel på arildhaugen.com etc.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Extreme makeover! Nytt bilde; ELENDIG FORM! :(
« #25 : 05. september 2009, 11:19 »
Formen er veldig dårlig, har ikke fått trent noe bygging denne uken grunnet sykdom! Håper jeg er frisk til Mandag så jeg virkelig kan kjøre 100% på igjen!

Mon tro om jeg kan ta denne sykdomsuken som min faste fri uke jeg har hver tiende uke? Høres litt dumt ut tror jeg.. Da det ikke akkurat er optimal restitusjon å være syk. Har likevell syklet MEGET rolig kardio 1 times tid tirsdag-fredag.

Bildet er bedre enn det forrige da jeg her får med skuldre, du skimter også at latsen er ganske stor Smiley Får ikke helt til Latissimus flexingen.... Blir ikke bra bilder når jeg kun tar bilder av lats. Forøvrig er jeg 85 kilo på bildet.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: BodyBjunior's Extreme makeover! Nytt bilde; 25 kilo ned!
« #26 : 05. september 2009, 12:16 »
Det der er helt vilt. Jeg fatter ikke at det går an. Blir så motivert av å se det her:)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodyBjunior's Extreme makeover! Nytt bilde; 25 kilo ned!
« #27 : 06. september 2009, 19:48 »
Det der er helt vilt. Jeg fatter ikke at det går an. Blir så motivert av å se det her:)

Tusen takk for det! Er bare å stå på, viljestyrke gjør ALT mulig!! Smiley

supreme_1990

  • Gjest
Sv: BodyBjunior's Extreme makeover! Nytt bilde; 25 kilo ned!
« #28 : 11. september 2009, 23:35 »
kjør på! Smiley

lenge har du trent?

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodyBjunior's Extreme makeover! Nytt bilde; 25 kilo ned!
« #29 : 12. september 2009, 09:38 »
kjør på! Smiley

lenge har du trent?

Takk!

Har trent med kaloriunderskudd og 100% byggeprogram(så bra det blir på deff) i snart 9 månder. Før det med kalorioverskudd og delvis feil trening men med fremgang; 7 månder. Før det igjen helt feil trening med overtrening 12-13 månder.

Update; Har stagnert på 85 kilo. Veldig kjedelig da jeg føler jeg har litt igjen før jeg har sixpack og er i toppform.. Var syk forrige uke, men i gjengjeld har jeg kjørt dobbel kardiomengde denne uken; "Uten resultater" - PÅ VEKTA.

Er ikke mye fett igjen nå, men har litt på magen! Noen mener det bare er hud, men det tror jeg absolutt ikke, da jeg fortsatt også har litt på sidene. Legger ved ett bilde for å illustrere.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!