Skrevet av Emne: Exit datakropp  (Lest 64539 ganger)

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Exit datakropp
« #30 : 22. oktober 2009, 14:15 »
It asked a question of us, and we delivers to it. Yes we do.

http://www.elitefts.com/documents/mma2.htm

Cosgrove om complexes.

Forøvrig helt enig i at det å løpe fort er en grunnleggende ferdighet. Det har holdt mange av mine beste venner ute av fengsel.  Grin

hihi :=)
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Exit datakropp
« #31 : 23. oktober 2009, 21:43 »
Kom meg ikke avgårde på trening i går. Dagen i dag virka lenge vond og fæl den også, men kom meg ut døra og straks jeg fikk vekt på skuldrene var alt mye bedre.

Planen er altså å makse bøy, benk og mark på fredagene.

Kom meg til 165 i knebøy! 170 var litt for mye. Tidligere tyngste løft er tre femmere på 140.

Benk har jeg trent generelt sett svært lite og ikke noe siden i vår, og da kom jeg ikke lenger opp enn til tre femmere på 80 kg. I dag kom jeg meg opp til et løft på 100 kg. Kunne kansje tatt et par kilo mer men ikke mye.

Det blei bare et kvarter igjen til marking så det måtte gå litt fort med oppvarming og slikt. Fikk løfta et løft på 200 kg. Tidligere tyngste to femmere på 195. Syntes at teknikken ikke var helt 100% her når det blei skikkelig tungt, mens i bøy og benk var ikke det noe nevneverdig problem.

Altså: Pers med 25 kg i bøy, 20 kg i benk og 5 kg i mark. Helt oK :p

Gøy å løfte på denne måten!

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Exit datakropp
« #32 : 23. oktober 2009, 21:52 »
Fin løfting i dag! Eg likte spesielt benken Grin

Utlogget Hellbouncer

Sv: Exit datakropp
« #33 : 23. oktober 2009, 23:03 »
Helt ok? what
50 kg opp på totalen er jo enomt mye. Tipper du kommer til å øke mye framover i og med at du har planer om å trene litt på tunge løft. Blir spennende å følge med. Fikk jo bare sett bøyen din og den var kjempe fin. Viktig å huske at du ikke har hatt mer enn 140 på skuldrene før og det kjennes nytt og anderledes ut når det blir tyngre. Det gjelder selvsagt for de andre løftene og. 80-100 i benk er enorm forskjell. Stå på, dette blir bra!!
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Exit datakropp
« #34 : 24. oktober 2009, 10:54 »
Opp fra 420 til 470 totalt er bra.

Når det gjelder marken din, så sier jeg som en vis mann en gang gjorde, at ; hvis du løftet et maxløft med perfekt teknikk, så var det ikke et maxløft! Dette gjelder spesielt løft uten utstyr. Maxløft i mark skal være litt grisete.

Å perse i bøy med 25 kg mer enn du har hatt på ryggen før er på grensen til uhørt. Som Endre sier, alt kjennes annerledes når det blir tungt. Tipper at med litt tilvenning så tar du både 170 og 180.  Grin

Benken ja, benken. Gi meg en halv time en dag, så skal jeg fikse ti kg til på den også. Enkelt.  Grin

Godt jobbet!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Exit datakropp
« #35 : 24. oktober 2009, 19:51 »
Ja, det var litt rart, over 150 på ryggen i knebøy kjentes ikke så utrolig tungt ut, jeg var mer redd tallet og tenkte at pokker det er jo ikke så lenge sia dette er det jeg løfta i markløft, men det *kjentes* ikke så tungt ut som det var.

Tar gjerne imot benktips!

Kom meg opp i fjellveien i dag for å spurte litt. Blei ganske sur nederst i leggene bare av å gå opp. Lurer på om jeg har noen motoriske feil eller om det bare er muskelsvakhet som gjør at jeg blir så lett sur i leggene. Stilte gymbossen på 10 runder med et minutts drag og to minutts pauser. Tenkte at det ville være en snill start.

Etter tredje draget var jeg svimmel og hadde blodsmak og seigt slim i munnen. Etterhvert blei tempoet mer likt oppvarmingssluntring. Vurderte å kutte antall drag men sto løpet ut. På vei ned svei det et lite stykke opp på leggene, ca 20 cm over bakken. Er det der man får akillesbetennelse tro?

Det er ganske mye asfalt i fjellveien og det tar ei stund å gå dit. Mulig jeg prøver å finne et anna sted å sprinte, kansje oppover Markeveien fra Torgalmenningen.

Sprintintervaller, hoppetau, intervallspinning og turer med tung sekk. Skal komme langt med det kondismessig tror jeg.

I morra tenker jeg å teste ut slankesirkelen til Fenriken.

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Exit datakropp
« #36 : 28. oktober 2009, 19:02 »
Blei ikke noe trening på søndag.

Mandag:
Tre sett knebøy, to sett good mornings, fire sett dips, 3-4 sett nedtrekk. Stort sett to minutts pause og 10 reps.

Mye folk, selv om jeg var der seint på kvelden. Vil egentlig ha inn flere øvelser, men da må jeg komme tidlig på dagen tror jeg.

Det virker som om kondis blir en flaskehals etterhvert som settene blir lange og pausene korte, og ikke melkesyre eller slikt i musklene som blir trent. Nå legger jeg jo opp til å trene endel kondis så forhåpentligvis vil det forandre seg.

Lurer på å ta fire sett knebøy og flytte good morningsene til onsdagen, ilag med støt og rykk.

Tirsdag:
Spinning kvart over fem. Ca 150 i snitt i rundt 50 minutt med 176 som topp, helt mot slutten. Grei instruktør men litt lite fengende musikk, og litt lange drag. For meg er korte drag bedre akkurat nå.

Onsdag: Blir ikke trening i dag, sto veldig seint opp og har en kaféavtale i kveld. Legger meg seint og står seint opp fordi jeg har lite tro på at dagen blir noe bra. Tror jeg er teknisk sett deprimert men samtidig så klarer jeg å se, noe av tida, at det er bare vås. Synes det burde begynne å gå over nå etterhvert.

Resten av uka: Tar olympisk dag i morra, noe med kondis på fredag (hoppetau pluss slankesirkel kansje?) og treere mot maks i styrkeløftøvelsene på lørdag.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Exit datakropp
« #37 : 28. oktober 2009, 19:18 »
Persing er beste medisin mot depresjon. Endorfin og mestring burde gjøre susen, derfor er det rart at du er tungsindig som nettopp har økt 50kg. Du trenger sikkert en motorsykkel. Eller er det høsten som har tatt deg? den er snart ferdig. Ellers har jeg lest i en bok at omega-3 fett er veldig bra for hodet.
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Exit datakropp
« #38 : 29. oktober 2009, 21:18 »
Ja omega-3 er veldig viktig. Jeg drikker endel tran, satser på at det dekker behovet. Og spiser litt feit fisk iblant.

Kom meg bare såvidt ut døra på trening i dag! Kjørte serier på fem med først støt og så rykk, to runder hver på 20-30-40 kilo. Med 52,5 kg på stanga tok jeg to slike runder med tre løft i hver serie.

Jeg gjør jo ikke rykk riktig på en flekk, siden jeg ikke klarer å gjøre overhodetbøy. Vekta må slynges helt opp med en gang. Har fått litt sansen for denne bevegelsen, veldig eksplosjonskrevende.

Tok 20-40-60-60 x10 med good mornings etterpå. Føler meg ikke helt fornøyd med økta. Kan godt være at noe slankesirkelgreier kan passe på en slik dag. Klarer ikke bli helt sliten av olympiske løft uansett.

Ellers lurer jeg på om jeg er iferd med å spise meg feit. Tror jeg legger på meg nå og det er neppe muskler. Skal kansje prøve å gjøre litt endringer i kostholdet framover - mer frukt og grønt og mindre mat med mye fett. Kansje vurdere lettmelk igjen? Har drukke ganske mye helmelk ganske lenge nå.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Exit datakropp
« #39 : 29. oktober 2009, 21:34 »
Helmelk er vel 25% smør Grin Tror det er 10ganger mer fett i lettmelk enn skummetmelk. Kan være noe å tenke på. Forstår viss du ikke vil gå direkte fra H til skummet, men en overgangsperiode kan være noe å tenke på.

Prøver å komme på hva den boken med omega-3 teorien het. Det var endel andre selvhjelpsting inni der for å bli kvitt depresjon. Teknikker for å få de elektriske-impulsene i knotten til å ta mer gunstige baner. spennende saker som jeg ikke kan utforske siden jeg ikke er deppa.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Exit datakropp
« #40 : 30. oktober 2009, 09:58 »
Eg har vært deppa og byttet piller ut mot trening.. Enkelt..Du må bare høre og gjøre som Endre sier, det gjorde eg og det funket....

Rykk helt opp over hodet uten sitt? Det er jo kanon det. Vektløftere trener den. Kalles vel styrkerykk hvis eg ikke tar helt feil, tror det stemmer. Er ikke sikker akkurat nå fordi eg kun har drukket en kopp kaffe..
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Exit datakropp
« #41 : 30. oktober 2009, 10:04 »
Eg har vært deppa og byttet piller ut mot trening..

QFT.

Mer trening, mindre tid alene hjemme. Mine dårligste erfaringer er når døgnrytmen er på tvers av verden, dvs oppe hele natten og sove hele dagen. Da føler man seg lett som en fremmed i hele samfunnet, og de eneste man møter er andre som har lik rytme og ofte like utfordringer. Ikke gunstig.

Rykk helt opp over hodet uten sitt? Det er jo kanon det. Vektløftere trener den. Kalles vel styrkerykk hvis eg ikke tar helt feil, tror det stemmer. Er ikke sikker akkurat nå fordi eg kun har drukket en kopp kaffe..

Haha, det heter styrkerykk ja, og du er mer koffeinavhengig enn meg, og jeg styrer kun etter lysene i tunnelltaket når jeg kjører til jobb, for de er det eneste jeg klarer å se.  :Smiley

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Exit datakropp
« #42 : 30. oktober 2009, 10:11 »
QFT.

Mer trening, mindre tid alene hjemme. Mine dårligste erfaringer er når døgnrytmen er på tvers av verden, dvs oppe hele natten og sove hele dagen. Da føler man seg lett som en fremmed i hele samfunnet, og de eneste man møter er andre som har lik rytme og ofte like utfordringer. Ikke gunstig.

Haha, det heter styrkerykk ja, og du er mer koffeinavhengig enn meg, og jeg styrer kun etter lysene i tunnelltaket når jeg kjører til jobb, for de er det eneste jeg klarer å se.  :Smiley



Ja stemmer det. Derfor er jeg våken på denne tiden av døgnet og har vært det en lang periode. Har også mange bekjente i utelivsbransjen og det gjør at jeg lett går, eller gikk på en smell..Kan fort smelle igjen.. Skitten bransje hvor minst 3 dager på fylla I UKEN liksom er normalt og akseptert...
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Exit datakropp
« #43 : 30. oktober 2009, 10:16 »
http://www.youtube.com/watch?v=8lKuAT1chmI#noexternalembed&feature=fvst

Bare se her! Skulle innom å kjøpe mer øll tirsdag morgen.
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Exit datakropp
« #44 : 30. oktober 2009, 10:21 »
Ha! Jeg har også vært han fyren der. Riktignok skulle jeg bare ha pizza og brus, men det var en søndag formiddag, og jeg rev ned en palle med syltetøy  what
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!