Skrevet av Emne: BabyLunahs trening :)  (Lest 11624 ganger)

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

SV: BabyLunahs trening :)
« #135 : 26. juni 2004, 16:35 »
Jeg er klar over at det ikke er mye disiplin ute å går i kostholdet mitt...sprekker utrolig lett.. Alt det jeg er glad i å spise er slikt man ikke skal spise når man slanker seg...så det blir veldig kjedelig å bare spise sunn og kjedelig mat.. Går mest i brødskiver og havregryn når jeg skal være sunn (morra mi gidder ikke å kjøpe og lage middag, og jeg har ikke penger selv) Såh.... det er ikke lett Tongue Men til høsten skal jeg fltyte ut..da blir det andre boller.

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
SV: BabyLunahs trening :)
« #136 : 27. juni 2004, 02:49 »
UAC: Ja... hadde det vært så vel Huh
Uansett, takk for støttende kommentarer, da vet jeg iallefall at det ikke er rådene det er noe galt med her. dry

BL: å slanke seg er ikke et mål som skjer her og der. det er en livsstil. og uten disiplinen vi snakket om, hjelper ikke dette, hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg bedt deg gi opp.
Du sier "når du er sunn" det hjelper faktisk ikke å være sunn litt her og der. du må være sunn dag inn og dag ut i minst 4 uker.
og hvis du spiser mest brød og havregryn er det liten vits i at du har oppkarbings dager, du trenger ikke sjokk karbing... spisedag til motivasjon... ja... men når du ellers får i deg så mye karbs, så kan et veeeldig stort overskudd virke inn negativt. det kan faktisk være det lille siste kroppen din trenger for at dette skal gå i havn.

Men du følger jo fortsatt ikke programmet som ble satt opp til deg... Dette kan også være en grunn til at du ikke klarer å nå målet ditt.
Hvorfor hører du aldri på hva vi her inne sier?
En ting er å høre, en annen ting er å lytte.
Selv om man selv mener at ting er vanskelig, eller man er uenig, er det ikke dermed sagt at det andre kommer med av råd er feil, eller uoppnåelig. Hvis man bare tenker over det man hører istedenfor å sitte og lete etter argumenter, ville dette hjulpet. det blir akkurat som når man krangler. man argumenterer og argumenterer, og kaster bort det som blir sagt til en, men etter at man har hoppet ut av krangelen setter man seg ned og tenker over hva som faktisk ble sagt, og finner ut at "oisann, kanskje vedkomne har et poeng, la oss gjøre noe med det" Dette er samme tilfelle. LYTT til hva vi sier, ikke finn motargumenter for hvorfor det ikke går, finn argumenter for hvorfor det SKAL gå, hva du skal gjøre for å få det til, og om du i det hele tatt tar dette seriøst!

Hvis du så sterkt ønsker denne kroppen din, eller IKKE KAN gå i bikini nå, ville du strammet inn tøylene, og holdt på strikt... Noe du ikke gjør, så noen ganger lurer jeg seriøst på om du VIRKELIG mener dette  Huh

Jeg er enig, moren din er håpløs med disse leve vanene sine som går totalt ut over deg og ditt velvære, men går det ikke, så går det ikke, og da er du desverre, pent nødt til å gjøre så godt du kan.
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!