avstemning
Spørsmål: Hvilken klasse skal jeg konkurrere i?
+125 - 14 (29.8%)
-110 - 5 (10.6%)
-100 - 13 (27.7%)
-90 - 5 (10.6%)
-82,5 (kremt) - 10 (21.3%)
Stemmer totalt: 47

Skrevet av Emne: saftisme logg Veien mot 300kg i knebøy - RM2012 film side 66  (Lest 123307 ganger)

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

hahahahah ja fy faen ass... trodde jeg aldri skulle få det over kneet så jeg kunne starte å skyve hofta frem. det var utrolig tungt. men utrolig deilig å få det opp. selv om det aldri hadde blitt godtkjent på noe stevne her til lands! haha Tongue

Hahah, var seig den, men kom da opp!
Åssen ble det med konkurransen for de under 20 som kunne reppe på kroppsvekta? var jo kun jeg som var påmeldt sist jeg sjekket.
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Fredriksen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 488
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 488

  • No pain, No gain!
Grattis med dugelige perser! Cheesy
160kg bøyen sitter neste gang, for den var ikke langt unna! Smiley
Blir gøy å se deg på stevne! Smiley
Høyde: 178cm
Vekt: 89kg
Stevneperser Knebøy: 230kg Benkpress: 177,5kg Markløft: 210kg
Norges beste ungdomsløfter i benk.
1 plass klasse ungdom -90 nasjonalt 2010

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Takker Smiley hehe. det kommer seg men er langt fra målene ennå Smiley hehe... tar det rolig Smiley
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Halla faen har ikke fått med meg at du har laget logg her jeg Frode! Gratulerer så mye med persene da! Må si jeg skrata godt når du tok mestrings gleden hadde passet rett inn i en reklame for herbal esence eller hva det heter for noe:P Hva skjer nå? Mengde program?

Har igjen 10 uker av oppkjøringen jeg nå så blir spennende å se hvor mye jeg øker:) alt går lekende lett så langt i værtfall å har økt en del på mengde trenings opplegget i værtfall i bøy det er en ting som er bombe sikkert:)

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

haha halla balla! Smiley er du her du og ja Wink hehe.. Takk for det Smiley ja det blir mengde på meg nå! skal bli godt det Smiley kjenne at det river litt i musklene igjen. Har økt rundt 60kg totalt på oppkjøringprogrammet fra start til slutt så det må være bra Smiley

Hvordan kjennes kroppen din ut da?? sliter du med skader ennå? eller er det full pupp fremover?
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

haha halla balla! Smiley er du her du og ja Wink hehe.. Takk for det Smiley ja det blir mengde på meg nå! skal bli godt det Smiley kjenne at det river litt i musklene igjen. Har økt rundt 60kg totalt på oppkjøringprogrammet fra start til slutt så det må være bra Smiley

Hvordan kjennes kroppen din ut da?? sliter du med skader ennå? eller er det full pupp fremover?

Har vært på dette forumet rimelig lenge jeg;) Legger jo alltid igjen noe piss på på loggen til Bo og Lars i ny og ne:P

Den jæ*** kroppen min føles faktisk rimelig fin ut om dagen ingne skadder på en mils omkrets i grunn å slik har jeg tenkt å være foruten fremover:) Om 10 uker har jeg seiret igjenom et program med mengde og et med oppkjøring å da er jeg i grise form vis alt går som det gjør nå. All belastningen i programet er grise lett å fyker opp lettere enn noensinne å gleder meg som en liten unge til det blir tyngere belastning inne i programet:) Jeg skal ikke la deg passere forbi meg lett i perser Frode det er en ting som er sikkert!

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

ååå knall :-D velkommen tilbake i gamet!  Wink hehe.. Nei du har jo syke gener Tongue har aldri sjanse til å slå deg.. men det er jo lov å prøve :-D heheh.... Når er det du trener om dagen da? jeg trener stort sett fra kl halv 5 og 1-1.5t fra da Tongue hehe..
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Takk takk:)

syke og syke gener du haha xD Har faktisk trent en god stund selv om mye av det rett å slett har vært bare tullball og sulling xD Men vi for se hva genene er gode for etter nytt år da flytter jeg nedover til Fredrikstad å har planer om å bruke et år på å fokusere på treningen maksimalt å se hvor langt jeg kan komme på det året, trenger ro, nye omgivelser, ikke noe forbanna maraton uker med seinvakter som nå. Driver å lukter litt på tanken på å begyne med kampsport av noe slag å hadde vært fett men blir et slitt å snu alt på hode!:P

Du burde jo klare å slå meg over tiden da du burde ha større forutsettninger med tanke på vekt forskjell bare se hvor mye du har klart å øke på 12 uker i de 3 store. Men jeg skal prøve så godt jeg kan å holde deg litt på avstand det blir både motivasjon for meg og deg;)

Åssen ble økningene for din maddam egentlig?


Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

hehehhe. Ja det kan være digg det ja Smiley hehe.. Nei tror ikke jeg klarer å slå deg men.. det stopper nok en gang for meg også Smiley veier jo 101kg nå det er 1kg mer enn jeg hadde tenkte å veie.. men men Tongue
hun har økt helt syk egentlig. Hun har ikke maxet ennå men har har økt treninger fra:
30-37.5benk, 20-55 mark, 7.5 - 42.5 bøy. så hun har hatt ekstremt fremgang hvis man tenker prosent Smiley
Hvor mye ligger du på nå da? og vekt? :-D
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Blir vel rimelig bra vekter på henne etter vært i værtfall:) Å se jenter trene orntlig bøy og mark er jo som en drøm rett å slett sexy hehe:P

Tja hva jeg ligger på har jeg derimot ingen anning om per dags dato alle treningene mine er jo langt ifra max i det helle tat så for bare se hva jeg ender opp med etter oppkjøring

Skal i værtfall opp på en 2r på 215 i mark med belte og 2r på 152.5 i bøy med belte om 7-8 ukers tid så for se åssen det går:) det er de 2 tyngste øktene i oppkjøringen min i værtfall. Har stilt programet etter uten utstyr men har jo fått meg knebind så vurderer jo om jeg skal stille opp programet i bøy med utstyr men litt usikker på hvor mye jeg henter med bind. men skal teste det på siste settet i uke 4 da det er første utstyrs trening i programet å se om jeg skal legge på 5 i belastnings intervallen som vill gi en 10 kg ekstra på utstyrs treningenene. Men time will show.

Hadde i værtfall 3x3x127.5 som høyeste sett i mengde trenings programet å kunne vel i grunn klappet sammen alle 3 settene å kjørt dem som et vis jeg hadde bestemt meg for det for 3 reps på vekten var ingen ting.

vekten i dag var på 75.9 på kreatin også som gir kanskje 1 kilo av dette.

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

glemte å svare på når jeg trente: Blir mye sene treninger da det passer bedre for meg ang at det er lite med folk å jeg har mere energi ut på kvelden:) så trener ifra 20:00 til 21:30 evt 22:00 ved lengere økter. Blir vel 1 times tid før når oppkjøringa kommer lengere uti da det blir tyngere økter og mange sett

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Blir vel rimelig bra vekter på henne etter vært i værtfall:) Å se jenter trene orntlig bøy og mark er jo som en drøm rett å slett sexy hehe:P

Tja hva jeg ligger på har jeg derimot ingen anning om per dags dato alle treningene mine er jo langt ifra max i det helle tat så for bare se hva jeg ender opp med etter oppkjøring

Skal i værtfall opp på en 2r på 215 i mark med belte og 2r på 152.5 i bøy med belte om 7-8 ukers tid så for se åssen det går:) det er de 2 tyngste øktene i oppkjøringen min i værtfall. Har stilt programet etter uten utstyr men har jo fått meg knebind så vurderer jo om jeg skal stille opp programet i bøy med utstyr men litt usikker på hvor mye jeg henter med bind. men skal teste det på siste settet i uke 4 da det er første utstyrs trening i programet å se om jeg skal legge på 5 i belastnings intervallen som vill gi en 10 kg ekstra på utstyrs treningenene. Men time will show.

Hadde i værtfall 3x3x127.5 som høyeste sett i mengde trenings programet å kunne vel i grunn klappet sammen alle 3 settene å kjørt dem som et vis jeg hadde bestemt meg for det for 3 reps på vekten var ingen ting.

vekten i dag var på 75.9 på kreatin også som gir kanskje 1 kilo av dette.

Haha ja drit sexy det! haha.. driver å former henne sånn jeg vil ha hu Tongue  fnis.
faen altså Smiley vært borte så lenge også kommer du tilbake og er sterkere enn meg på 75kg. syntes du ikke det er litt urettferdig?Huh haha Wink men faen dette blir bra altså Smiley tenker du å konkurere i styrkeløft eller?? Tongue
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Greit det å ha et eget lite prosjekt på gang:) Er jo kunst dette med å bygge muskler å;)

Veien tilbake har i grunn vært veldig har psykisk for meg med tanke på at jeg gikk ned masse vis å ikke fikk tilrette lagt treningen min bra nok pga ekstremt mye sykefravær på jobben å jeg måte jobbe ræva av meg å fikk kanskje til 1-2 treninger i uka vis jeg var heldig å det var ikke nok for å komme seg tilbake på. Men så var jeg i Fredrikstad i 3 uker i sommer å hadde 4 økter i uka da kom det seg rimelig bra i værtfall men så kom det jo en uheldig 3 ukers periode igjen først innfulensa, så kutt i albuen som ga meg trenings forbud mot alt som hadde med høyre armen å gjøre så var det ei uke i syden med tja "litt fyll" Men nå er det meste på bedringens vei. Litt ufornøyd med åssen benkinga går etter som den  har jo fått lidd mest pga skuldra å vært en liten sperre pga reddsel for at det skal skvære opp at. Så har et eget opplegg på press da rett benk er det værste for skuldra mi å vanlig benk fungerer ikke men smal benk gir ingen form for ubehag. I det programet har jeg skråbenk m/ hantler, smalbenk, skråbenk m/ hantler bein opp. 1 hånds skulderpress for skuldre. prøvde å ha en benkpress variant per økt men det fungerte rett å slett ikke for meg da smal benk er det eneste som fungerer for meg men blir overkill for triceps å trene ulikevarianter 3 ganger i uken. Så for se åssen dette fungerer for meg:)

Jeg veide 71-72 når jeg skaddet meg da hadde jeg 2x135 kg i smal som beste å et veldig stygt løft på 150 i smal. Men lagt litt benk på hylla målet som er i fokus nå er jo seff bøy der jeg er ei kjæring og markløft der jeg kanskje ikke er fult så kjæring men fortsatt dårlig i forhold til det min beste benk er:P

Har ikke tid til å begyne å konkurere jeg desuten har jeg i grunn ikke lyst heller per dags dato men kanskje en gang i fremtiden time will show^^

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

1.uke Mandag                                          
Øvelser                                          
Magen   SxR   3x30                                    
Rygghev m.vekt   SxR   1x12-15                                    
Styrkeløftknebøy   KG   97.5   105.0   115.0   115.0   115.0   115.0                     
   Reps   8   6   5   5   5   5                     
Benkpress / kloss   KG   75.0   82.5   87.5   87.5   87.5   87.5   føttene på benk                  
smalt grep   Reps   8   6   5   5   5   5                     
Markløft med   KG   105.0   115.0   122.5   122.5   122.5   122.5   litt bredere stand                  
reimer bredt grep   Reps   8   6   5   5   5   5                     
Sittende    KG   22.5   22.5   22.5            Tri - sett:                  
Hantelpress   Reps   8   8   8            ett sett sittende hantelpress                  
Good Morning   KG   62.5   62.5   62.5      Trisett      deretter ett sett good mornings                  
   Reps   8   8   8            deretter ett sett triceps                  
Triceps   SxR   3x8                  alle tre sett ettervher andre uten pause                  
*


godt å komme i gang med mengde trening, selv om det var utrolig tungt. Ikke vekt messig men fikk virkelig kjørt meg med så mange reps Tongue hehe...
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Dagens trening:

knebøy fra 90-95kg 5x4 .. med smal\middels\bred stand.
Testa også knebind for første gang, fikk sinnsykt trykk og 150kg gikk lett opp Smiley
Markløftfra kloss: 155kg 5x4
strakmark: 90kg 5x4
benkpress med strikk: 67,kg NY øvelse for meg, likte den veldig godt Smiley

Trisett med: lattrowing, skulderpress, pushup. 3x8

hadde sykt vondt i hodet i dag.. men passe bra trykk alt var lett. selv om det er slitsomt med så mye reps!!!

27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!