Skrevet av Emne: Primaforce Havoc 90 capsler  (Lest 6062 ganger)

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Primaforce Havoc 90 capsler
« #15 : 28. august 2009, 21:28 »
ok, spirrevipp, da vil jeg ha litt mere utdyping fra din side, Havoc sammenlignes med epistane, det sies gang på gang at man heller skal bruke havoc pga at det er billigere.

søk, søk og søk, alt kommer tilbake som prohormon.. eller " next generation prohormone"

men, kan ikke du forklare oss hva 2a, 3a-epithio-17 a-methyl-5a-androstan-17b-ol er for no, du kan samtidig fortelle hva methyl bindingen gjør og hvilken påvirking det har på kroppen.


sist jeg sjekka var dette et forum som tar avstand fra slikt, dvs: når noen spørr så motiverer man ikke til bruk...
Havoc og epistane er det samme steroidet produsert av ulike fabrikanter.
Havoc/epistane er DHT- dihydrometyltestosteron. Høyandrogent og relativt lavanabolt steroid. Bra for styrke, men folk legger på seg ca 3-5kg ved streng diett dersom de er relativt uerfarne med hormoner. Mye brukt for å deffe og beholde/øke styrke, eller som kickstart på lengre sprøytekurer, samt som stack med ikke-methylerte prohormoner.

17a-metyleringen er lagt til for at ikke ensymene i kroppen skal ødelegge steroidet idet det passerer leveren. Bruker man nødvendige hjelpemidler som mariatistel etc. vil dette ikke nødvendigvis skade leveren i det omfang som noen skal ha det til. Enhver som sier noe annet bør selv være avholdsmann før de uttaler seg om leverskader.

Linkene du siterer er forøvrig litt utdaterte og uheldig formulert på visse punkter.
Saken her er at jeg påpeker ukorrekte svar på produktet, og det er hva dette forumet er til for. Selve diskusjonen om steroider etc er utenfor temaet, men jeg svarte fordet. Å drepe en tråd som er ment å klargjøre er vel direkte motstridende for et foums formål. Man har ikke her promotert noenting, kun diskutert, hvorfor slette den da?

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Primaforce Havoc 90 capsler
« #16 : 28. august 2009, 21:32 »
Havoc er ikke noe prohormon... Det er et steroid.. Og dette er nasty saker med MYE mer bivirkninger enn positive effekter... og du kan IKKE sammenligne dette med d-bol bare for å ha det sagt


Noen burde slette denne threaden, etter min mening
hva gjør at havoc har "MYE mer bivirkninger enn positive effekter"? De fleste rapporterer det motstte, og dette er grunnen til at havoc/epistane er blant de mest populære steroidene på det engelske/amerikanske marked

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Primaforce Havoc 90 capsler
« #17 : 29. august 2009, 13:39 »
en ting jeg aldri skjønner er at det er 100ganger mer spennende med hvilke typer bol man kan putte i seg enn hvilke trenings metoder som er effektive... sjelden jeg ser forskjellige trenings prog eller dietter diskutert her p åforumet
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Primaforce Havoc 90 capsler
« #18 : 29. august 2009, 13:42 »
en ting jeg aldri skjønner er at det er 100ganger mer spennende med hvilke typer bol man kan putte i seg enn hvilke trenings metoder som er effektive... sjelden jeg ser forskjellige trenings prog eller dietter diskutert her p åforumet

Nei de trener sikkert perfekt og spiser perfekt og da er dette neste steget... eh...  :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!