Skrevet av Emne: Mage, Rumpe, Lår  (Lest 5625 ganger)

Utlogget Sasha

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 39

  • Jente, 25 år, 173cm, 72kg. Mål: 60 kg, stram kropp
SV: Mage, Rumpe, Lår
« #15 : 06. april 2004, 15:49 »
Hmm kokt laks og makrell i tomat takler jeg ikke helt... Men jeg kjøpte skinke og magerost (sånn skinkeost til å smøre på)... Kalkunskinke kan jeg jo prøve å kjøpe...

Hva med Philadelfia Light?

Og så lurer jeg veldig på dette med egg... Noen steder leser jeg at egg er bra - spis masse egg! Andre steder leser jeg at egg inneholder veldig mye fett. Så hva sier dere, skal jeg spise egg eller ikke? Og hvis jeg skal spise det, bør jeg kun spise eggehviten? Det er kanskje sånn at menn som vil bli store muskelbunter har godt av å dytte i seg masse egg, men hvis man som meg skal gå ned i vekt, så er det kanskje ikke så bra. Jeg er veldig glad i eggerøre, det passer jo bra på brødskiva. Håper noen kan svare meg på dette.
.: Sasha :.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Mage, Rumpe, Lår
« #16 : 06. april 2004, 17:40 »
Spis eggehviten og dropp plomma. Det er der fettet ligger. Hvis du skal lage omelett kan du jo ta f.eks 4-5 eggehvite og en plomme.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: Mage, Rumpe, Lår
« #17 : 07. april 2004, 08:12 »
Spis eggehviten og dropp plomma. Det er der fettet ligger. Hvis du skal lage omelett kan du jo ta f.eks 4-5 eggehvite og en plomme.
Wink enig der stripie. 2thumbsup
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
SV: Mage, Rumpe, Lår
« #18 : 09. april 2004, 02:49 »
hei igjen.
Helst bytt ut creme fraich'en med mager kesam. det er mye mettet fett i den rømme lignende saken, men i mager kesam er det masse proteiner og lite fett.

Bruk lett variantene av osten så går det bra.
Gutta spiser ikke egg fordi det er noe ekstra ordinært med egg, de spsier det pga proteiner, og det trenger du og, så spis i vei. men følg det stripie sa. plomma er ikke så farlig, men tenk gjerne 3 egg, ei plomme.. det er jo ikke bare mettet fett i plomma.

Du kan egentlig bruke philadelphia light også, men jeg ville ikke anbefalt det fremfor noen andre magre produkter. men det er ikke der verste du kan dytte i deg.

Bra tankegang ang. bildene. fremgangen kommer.

Angående utstrekningen. For all del strekk! poenget med å strekke ut er:

Ved å ikke strekke ut etter ei hard økt klumper musklene seg sammen, jo mer du trener uten å strekke, desto mer  trekker musklene seg sammen, og til slutt sier det stopp, når du trener igjen da, vil musklene dine få en smell i og med at de har lbitt så korte og stive at de rett og slett kan ryke av. dette vil du ikke oppleve, det er vondt!
Så det har ikke kun med at "se på meg, jeg kommer ned i spagaten" å gjøre, det har en hensikt også Wink

noe, som ikke er like viktig, men jeg kan slenge detmed. Du blir like støl dagen etter uansett om du tøyer eller ikke. Tøying har ikke noe med stølhet å gjøre, men det forebygger stivhet.
Så tren som en ga, og bli støl. det er bare et bevis på at musklene dine har arbeidet, og at det er en uvant belastning.
Men dette er jo ikke are lett:P Det folk mener med egne tøyedager, er at etter en hard økt (noe du ikke trenger å tneke så ekstremt på med mindre du har trent så hardt at du føler at du knekker sammen i trappa Wink)

Etter en tung økt har du slitt av så mye muskelfibre, at ved å tøye ut vil du ryke av enda fler, og at dette kan være uheldig. derfor tar folk seg egne dager hvor de kanskjet ar litt lett gange for å bli varm for så å strekke skikkelig ut.
Hva du syns er mest heldig, er opp til deg, men jeg anbefaler å tøye!
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Mage, Rumpe, Lår
« #19 : 11. april 2004, 11:15 »
Huff, at dere får til å kaste plummen, det er jo der smaken sitter Undecided

Spis egg, ost og leverpostei, sett deg langsiktige mål, og kos deg Smiley
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!