Skrevet av Emne: Skal til Sverige! Hva er det beste kosttilskuddet jeg får kjøpt der nå??  (Lest 2470 ganger)

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
FX BRUTAL ja! får jeg kjøpt det på bodypower på svinesund/nordby eller hëlsekostbolaget?
Du det vet jeg faktisk ikke , jeg mener ihvertfall at de fleste av disse superpumpgtxturbopsykopump  er en samling av diverse ingredienser som gir deg omtrent samme resultat og BRUTAL er billigere enn de andre, kanskje får du bedre resultat av en 500grams boks til 500.- men her får du nesten et kilo til halve prisen og det er få jeg har snakket med som merker noen forskjell mellom dette og andre lignende produkter

Utlogget Lastinline

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 440
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 440

Du det vet jeg faktisk ikke , jeg mener ihvertfall at de fleste av disse superpumpgtxturbopsykopump  er en samling av diverse ingredienser som gir deg omtrent samme resultat og BRUTAL er billigere enn de andre, kanskje får du bedre resultat av en 500grams boks til 500.- men her får du nesten et kilo til halve prisen og det er få jeg har snakket med som merker noen forskjell mellom dette og andre lignende produkter

Ja virker som ett godt sammensatt tilskudd dette for en billig penge! får se neste gang jeg kjører til sverige om jeg finner det!
Gutt 21 år
Mark: 240kg
Knebøy: 220kg
Benk: 160kgX5 100kgX25

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!